Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ink - hoe is de nacht gegaan? Ik hoop dat het meegevallen is en dat jullie beide een paar uur hebben kunnen slapen!

Jrn - hoe is het gisteren gegaan met de prikjes bij de tweeling? Hoop dat ze er geen last van hadden/hebben.

Meezie - succes vandaag met de prikjes bij Maud!

Hier een fantastische nacht achter de rug. Vince zou eigenlijk bij m'n zusje slapen, maar was erg hangerig/huilerig en had de hele dag slechts 45 min geslapen dus we hebben hem om 19.00 uur opgehaald. Hij had toen z'n laatste fles van 200cc gedronken. Eenmaal thuis heeft hij er nog vrolijk op los zitten brabbelen en is rond 21.00 uur als een blok is slaap gevallen en werd pas om 06.30 uur wakker, heerlijk!

Oh ja, nog bedankt voor alle lieve felicitaties! Manlief heeft me mee uit eten genomen en ik heb een gouden ring gekregen, zo lief! Sinds vandaag met ik ook weer begonnen met de shakes van Weight Care. Hiermee ben ik voor m'n zwangerschap 15 kg afgevallen in krap 4 maanden tijd.

Heb nog 5 kg zwangerschapsvet eraan zitten, maar toen iemand gisteren aan mij vroeg wanneer ik ga bevallen, dacht ik; oke, tot hier en niet verder! Was allang blij dat ik kon zeggen dat ik 'net' bevallen was, haha, maar voelde me wel ff lullig.

Fijne dag meiden!

08 mei Maud (dochter van Meezie 07-02-2012) controle CB (2e prikjes)

10 mei Fiene (dochter van Fren-1976 14-02-2012) controle CB 2e prikjes

11 mei Kaat & Bram (dochter & zoon van Elinorac 14-02-2012) controle CB (2e prikjes)

18/25 mei Vince (zoon van Melis25 18-02-2012) provocatietest kma

21 mei Yente (dochter van Eef78 01-02-2012) - controle CB (3e prikjes)

21 mei Inge (dochter van Vlinde 24-03-2012) controle CB (1e prikjes)

21 mei: M.atthijs (zoon van Moontje 28-2-2012) controle CB (2e prikjes)

22 mei Vince (zoon van Melis25 18-02-2012) controle CB (2e prikjes)

23 mei Julius & Evelijn (tweeling van Mira 28-02-2012) controle CB (2e prikjes)

29 mei Matthias ( zoon van Marjan77 13-02-2012) controle CB (3de prikjes)

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

zo de derde prikjes zijn gezet. Ging prima. Arts was enorm tevreden. P. weegt 6 kg en is 63 cm lang en A. Weegt 5,3 kg en is 57 cm lang. Beide boven de gemiddelde curve van 31 weken. P. Loopt zelfs al bijna op de gemidddelde lijn voor op tijd geboren kindjes. Toch wel bijzonder als je je bedenkt dat ze bij de geboorte 1400 gram wogen en 37 cm groot waren. Ben trots op mn kanjers!

@ansje: wat balen zeg. Hoop dat je voor die tijd snel wat anders kan vinden.

@ink: gelukkig lijkt het mee te vallen. Hoe was de nacht?

@caroline: misschien is de nutrilon forte ook wat voor jullie. Hier lijkt het te werken voor de laatste voeding.

@melis: wat gaaf een gouden ring! Lief hoor!

Ow ja we mogen vanavond de eerste hapjes geven! Ben zo beneiuwed. Moesten wel starten met groente en dan over een maandje fruit. Ze kunnen da eerst wennen aan de minder zoete smaken. Dus gister wortel, boontjes, brocolli en bloemkool gehaald. Ben beniewd. Begin wel met potjes. Is nog even goedkoper da vers en volgens het cb maakte het geen verschil. Potje is 75 cent van olvarit en daar kunnen met zn tweeen twee dagen van eten.

Fijne dag, ik ga richting tandarts....

Geplaatst

Echt goed dat ze zo goed groeien! Fijn is dat.

Ik zal eens vragen van die Nutrilon forte voor de laatste fles, is misschien wel een idee dat ze lekker vol zitten, bedankt voor de tip!

Oh, is het tegenwoordig eerst groente? Het was altijd eerst fruit toch? Nou ja, het lijkt mij ook leuk om te proberen maar we moeten nog een maandje wachten. Moet er trouwens nog een kinderstoel bij hebben, die van de oudste staat nog in de garage maar moet er nog eentje bij natuurlijk. Ik heb zo'n grote houten en mijn vriend vindt 'm zo groot dus wil het liefst twee stoelen van IKEA. Maar ja, heb ik deze stoel 7 jaar bewaard... Nou ja, heb nog een maand de tijd.

Heb besloten om Bram vast een grotere maat luier te geven voor de nacht want hij was nu voor de derde keer 's ochtends doorgelekt. Heel fijn dat ie 's nachts doorslaapt (beiden half 8 vanmorgen) maar de nummer 2 luier van het Kruidvat kan zijn productie niet aan... zeker niet als hij zoals vanmorgen nog een poepluier heeft, alles zat onder! De laatste nummer 1tjes heb ik in een tas gedaan, de schoonzus van een vriendin is zwanger dus die geef ik aan haar. Kan ze echt niet meer opmaken bij die twee stevige kontjes van mij...

Geplaatst

Fiene zit ook in maat 2, van pampers new baby weliswaar. Heb toevallig het weekend 2 pakket babydry nr 3 gekocht, waren in de aanbieding bij Dirk. Wel grappig trouwens; ze hebben dan van die gesealde verpakkingen, maar zag dat dat 2x 64 luiers was terwijl de losse pakken 70 luiers bevatten. En mazzel: die gingen ook voor de aanbiedingsprijs. Toch 14 luiers extra, haha!

Net de wenafspraak gemaakt op de crèche. Wordt na onze vakantie en op vin z'n vrije da. Hij gaat dus voor het eerst met haar naar de crèche. Ik kan echt niet, is m'n eerste dag werk en m'n baas ziet me aankomen... Moet wel een klein jaloers monstertje wegduwen nu, is toch een mijlpaal voor hetkleine meisje.

Over mijlpalen: fiene lacht nu hardop, echt een klein schaterlachje! Zo schattig!!

Kinderstoel zijn we nog niet uit. Hadden een triptrap overgenomen vd collega van m'n broer, maar dat ding zag er compleet afgeleefd uit en de babyset zat er niet bij. Die heb ik dus weer teruggegeven, want dit schoot niet op. Vriend wil graag de nuna kinderstoel, maar dat kreng kost ruim 150 euro... Ik vind een Ikea exemplaar ook prima hoor!

Geplaatst

Ink: wat fijn dat het nets ernstigs is. Mijn dochter heeft toen drie dagen in het Zh gelegen met een infuus. Uiteindelijk niets gevonden maar haar bloedwaardes gaven een infectie aan.

Fren: die kleintjes zitten in het begin begin in de Ikea stoel vond ik. Wij hebben een trip trapp en een Ikea stoel en f heets e eerste tijd in de Ikea gezeten.

Caro en melis: fijn dat ze zo goed slapen! M kwam vannacht weer om 5.15 uur....

Jrn wat een kanjers heb je. Ze doen het echt goed. Fijn is dat. Inderdaad is het tegenwoordig eerst groeten omdat het minder heftig voor de darmen is.

Geplaatst

Fren jullie zijn wel van de Nuna he, hebben toch ook die wipstoel? Vin wil gewoon hip zijn, wat grappig! De mijne kijkt alleen naar praktisch, hoe het er uit ziet kan 'm geen bal schelen. Heb je al op MP gekeken?

Ok, dan weet ik dat ook weer van die groente. Fruit lijkt me veel lekkerder, maar ja, zal maar braaf meegaan in de flow van nu...

Geplaatst

Vin is vd nuna ja. Hebben inderdaad wipstoel én buggy al in huis. Stoel is te nieuw op de markt voor mp helaas. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik m mooi vind. Ti's wek een meegroeistoel, das dan wel weer handig.

Geplaatst

Er zijn meer meegroeistoelen natuurlijk... Die hebben wij niet gehad en eigenlijk niet gemist, ze ging op een gegeven moment op een kussen op een gewone stoel maar zit er nu toch over te denken... Ga ik me binnenkort maar eens in verdiepen.

Ledikant na de wieg hoef ik gelukkig niet over na te denken: we hebben die van de oudste nog en er staat er een bij mijn ouders voor de ander... Voor de volgende autostoelen hetzelfde verhaal... Toch blij dat ik zoveel bewaard heb! Vriend zei regelmatig: kan dit niet weg? Nee, want ik word nog een keer zwanger! Gelukkig kreeg ik gelijk...

Geplaatst

Hier net het eerste schaterlachje en goed ook:)

Ik had hem in bad gedaan, wat ie ook heerlijk vind, hij is dan erg wild en doet de beenslag al erg goed:) en lachen wat ie dan doet:)

Maar goed ik droogde hem af en ook onder zijn voetjes, ik wreef met de katoenen luier onder zijn voetjes en hij begon toch te schaterlachen!! ik moest er even een traan om laten hoor en ook vreselijk lachen:)

heerlijk!

Ik heb de meegroeistoel van Lucas nog staan dus die gaan we gewoon weer gebruiken, koop wel een andere autostoel omdat die van Lucas al bijna 10 jaar oud is en dat vind ik niet meer veilig ( dat plastic word poreus na 7 jaar). en volgens mij mist 1 van de gordeldingetjes.

Gister even een emomomentje.

Hij lag bij mijn man op zijn buik na een flesje en ik moest gewoon huilen van geluk!!

Zo ontzettend blij met ons mannetje, dat dat nog mocht gebeuren bij ons, echt een wonder!!!!

en dat besef ik me elk moment maar weer!

Geplaatst

10 mei Fiene (dochter van Fren-1976 14-02-2012) controle CB 2e prikjes

11 mei Kaat & Bram (dochter & zoon van Elinorac 14-02-2012) controle CB (2e prikjes)

18/25 mei Vince (zoon van Melis25 18-02-2012) provocatietest kma

21 mei Yente (dochter van Eef78 01-02-2012) - controle CB (3e prikjes)

21 mei Inge (dochter van Vlinde 24-03-2012) controle CB (1e prikjes)

21 mei: M.atthijs (zoon van Moontje 28-2-2012) controle CB (2e prikjes)

22 mei Vince (zoon van Melis25 18-02-2012) controle CB (2e prikjes)

23 mei Julius & Evelijn (tweeling van Mira 28-02-2012) controle CB (2e prikjes)

29 mei Matthias ( zoon van Marjan77 13-02-2012) controle CB (3de prikjes)

5 juni Maud (dochter van Meezie 7-2-2012) controle CB 3e prikjes

Nou mijn bezoekje zit er weer op. Maud was helemaal happy en gezellig, ze was hele verhalen aan het vertellen tegen de mevrouw van het CB en gezellig aan het lachen.

Totdat ze de prikjes kreeg, geloof dat het moppie meer teleurgesteld was dat die lieve mevrouw haar ineens pijn deed. Ze was echt even flink boos en wilde ook niet meer naar de arts kijken. Daarna gelijk onder zeil gegaan, nu maar hopen dat ze er niet teveel last van heeft. Ze is nu 58 cm en 5310 gram.

Vandaag nog bij de apotheek geprobeerd graviscon banaan te krijgen of te bestellen. Maar dat hebben ze niet en kunnen ze ook niet bestellen. Beetje suf want ik kan het wel gewoon via internet bestellen, ga ik dan maar doen want die anijs is heel vies.

Geplaatst

Ansje, wat vreselijk balen dat je contract niet verlengd wordt. Ik hoop dat je snel een andere leuke baan kunt vinden.

Mijn schoonmoeder is net vertrokken. Ik vond het heerlijk om een paar dagen hulp te hebben. Ze woont in Duitsland en tot nu toe had ze Jasper en Lisanne alleen maar gezien net na de bevalling. Ze kende ze niet meer terug.

Nu ben ik weer alleen, jammer genoeg. Ik kan het altijd prima met haar vinden.

Ik kom hier trouwens steeds beter in mijn ritme en Jasper en Lisanne ook. Er komt nu ook veel meer respons van hen. Zo enorm leuk. Vooral Lisanne lacht erg veel.

Geplaatst

Fren, ik zag dat jullie over de Nuna nadenken. Wij hebben deze ook. Het is echt een super fijne stoel maar heeft ook een nadeel. De kinderen kunnen er niet echt zelf inklimmen. Wessel gebruikt nu een opstapje, dit zet hij naast de stoel en dan kan hij erop klimmen. Dit kan dus pas als de voorbeugel weg is.

Ik heb hier van te voren nooit over nagedacht maar vind het nu niet handig.

Hoe gaat het met de kindjes die afgeplatte hoofdjes hadden? Ik maak me toch wel wat zorgen over Lauren. Haar hoofd blijft plat (of trekt dit ook niet weg?? Ik heb geen idee)

Voor de nacht heb ik een stabilisatiekussen gekocht zodat ze op haar zij ligt maar mevrouw wordt zo driftig dat ze zich toch weer op haar rug draaid en naar haar voorkeurshouding gaat liggen. Moedeloos word ik ervan....

Geplaatst

Hier nog steeds afgeplatte hoofdjes... Kaat heeft niet echt een voorkeurskant meer maar het is nog niet weg, Bram ligt toch nog vaker op rechts. Moeten vrijdag naar het cb, benieuwd wat ze zeggen. Ik ga geen fysio of helmpje doen hoor, daarvoor vind ik het niet erg genoeg en laatst schreef iemand dat het met 4 maanden vanzelf goed kwam, dus daar ga ik van uit.

Zaterdag gaan we voor het eerst naar mijn ouders, we blijven zelfs slapen. Was eigenlijk niet mijn bedoeling maar er lag vandaag een briefje in de bus dat er een feest is bij een van de buren en alvast begrip voor de overlast... Dat wordt dus BOINK BOINK BOINK en als het hen meezit ook nog een hele tijd buiten... dus stelde mijn vriend voor om daar te gaan slapen.

Hebben die van jullie wel eens een nacht in hun reiswieg geslapen? Ik neem de campingbedjes wel mee maar wil eigenlijk proberen ze in de reiswieg te laten slapen, kan nog net denk ik maar of het past met slaapzak en al?

Geplaatst

Caro, fiene heeft vorige week toen we haar bij een vriendin brachten om op te passen in de reiswieg geslapen. Ging prima, ze heeft de hele avond geslapen (2030-0100) Ik heb wel het lakentje uit haar wiegje in de reiswieg gedaan, dat ruikt vertrouwd.

Geplaatst

Denk dat ze ook wel samen in 1 campingbedje passen, beentjes aan beentjes? Er staat ook nog een kinderbed, waar de oudste in slaapt als we daar met zijn allen slapen. Misschien kunnen we dat dicht maken en er samen in? Nou ja, we vogelen wel wat uit...

Geplaatst

Simonja, dank voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga me er maar eens Goed in verdiepen na de vakantie.

Caro, voordeel vd reiswieg is dat t relatief klein is en dus net als t wiegje vertrouwd. Ik denk dat een bedje wellicht te groot aanvoeld en dus minder veilig? En als ze beentje aan beentje liggen, hoe doe je t dan met de deken? Dan kunnen ze er onder schieten omdat ze niet tegen t voeteneind aanliggen. Hoofd aan hoofd kan dan wel bedenk ik me nu, maar of t campingbedje daar lang genoeg voor is zou je moeten testen.

Geplaatst

Nou dat van die deken is een punt. Hier slapen ze alleen in een slaapzak, is warm genoeg, maar bij mijn ouders is op die kamer geen dubbel glas dus een stuk kouder. Wil dus inderdaad de dekentjes meenemen maar kan ze niet instoppen, mailde het net nog naar mijn moeder! Worden toch de reiswiegen denk ik.

Ik ga slapen! Was een lange dag, welterusten!

Geplaatst

Simonja, omdat Jasper een afgeplat hoofdje dreigt te ontwikkelen, moet ik een handdoek omrollen en dat om zijn hoofdje leggen als ik hem verschoon op het aankleedkussen. Datzelfde geldt ook als ik hem op het speelkleed leg. Verder moet ik hem op zijn buik leggen. Ik vraag me af of het allemaal helpt...

Geplaatst

Hey caro: wij hebben M ook in het reiswiegje laten slapen laatst, gaat prima, voordeel is dat je de kap omhoog kunt doen is het een beetje donker.

Fren: ik ben heel blij met de trip trapp, F begint er nu in te klimmen en ik zie het ook bij de kids van vrienden zijn nu 5 en zelf s zes en zitten er steeds op en dat is wel lekker. Weet niet hoe het bij de Nuna is. Wij krijgen van de baas van manlief een trip trapp als kraamcadeau. Dus binnenkort krijgen we de tweede. Ideaal en luxe! Moet zeggen dat de ikeastoel in het begin ook erg fijn is en een stuk goedkoper.

Tja die afgeplatte hoofdjes, ik las laatst dat het puur cosmetisch is. Een vriendn heeft gezegd tegen het cb: ik weet het, doe oefeningen maar echt niet dat er een helm komt. Dan is het maar zo. Cb arts weer gepikeerd...hahaha

Geplaatst

Simonja, ook hier een hardnekkige afwijking naar rechts. Hier lijkt Vince weer meer naar links te gaan kijken, maar de afplatting wordt (nog?) niet minder. Vince zit nu in z'n 12 weken sprongetje en daarbij hoort dat ze hun hoofdje meer naar links/rechts gaan bewegen.

Komt vast goed meid!

Wij hebben Vince van de week rechts in de auto gezet zodat hij wordt gestimuleerd om naar links (licht) te kijken, aankleedkussen en alle speelgoed hangt ook links.

Succes!

Geplaatst

Als ik het zo lees hebben ze bijna allemaal afgeplatte hoofdjes, die schoonheden van ons, hihi! Volgens mij is een helm alleen nodig als het heel erg is en dat is bij ons zeker niet het geval. Ga er ook absoluut niet aan beginnen.

Geplaatst

Rustig hier, ik was de laatste?

Net de Tiny love mobiel opgehaald, hij is leuk! Vooral die dingetjes die steeds naar beneden vallen, dat wist ik helemaal niet. Helaas is het bij deze niet mogelijk om het geluid uit te zetten en wel te laten draaien, Fren! En er zijn ook geen 'Naturegeluiden", alleen klassieke muziek. Het is een ouder model want de verkoopster had 'm gekocht voor haar zoontje die nu 6 is geloof ik. Maar het is een rustgevend muziekje, dus niet zo erg. En vooral dat ie het zo lang doet is mooi! Ze slapen nog steeds maar ik ben benieuwd wat ze er straks van vinden.

Verder was ik op zoek naar een groot speelkleed voor op de grond. Ik had er eentje, destijds bij de Lidl gekocht, daar hebben ze soms ineens hele leuke dingen, maar ik wist niet meer of ik 'm had bewaard. En ja hoor, wel een beetje muffig dus hij zit al in de wasmachine maar het mooiste is dat hij 1m60 bij 1m60 is, lekker groot dus! Soms ben ik zo blij dat ik bewaarziek ben...

Geplaatst

Haha caro, jullie zolder/garage/berghok moet aardig leeg raken deze dagen!

Hier alles prima, beetje in huis aan t rommelen, ben t weer een beetje zat, wil graag naar buiten, maar t plenst om de haverklap!

Vanmorgen de cv kerel we gehad, morgen naar het CB en vrijdag de auto laten keuren. Zo raken de dagen wel vol...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden