Jump to content

Goed nieuws! Pijnloze punctie gehad!

Lott

Recommended Posts

Afgelopen zondag heb ik mijn punctie gehad en deze was serieus pijnloos! Omdat ik dit nog nooit eerder gelezen of gehoord had vond ik dat ik dit toch even moest delen omdat het dus kan! :-)

Ik moest me om 08:45 melden in het AMC (Amsterdam) en mocht meteen de 2 valium (diazepam) tabletten slikken, ongeveer een half uur later kreeg ik mijn pre medicatie van de verpleegkundige: 2 x paracetamol en een injectie in mijn bil met Pettadine(?) en morfine....De medicatie werkten blijkbaar fanatstisch want heb amper wat gevoeld en wat ik dan al voelde was niet te omschrijven als pijnlijk...

Het enige minder leuke was dat ik bij het uitwerken van de medicatie in 1 klap behoorlijk misselijk werd en gelijk moest spugen, maar als dat nu alles is ;-)

Er zijn 13 eicellen weggehaald waarvan er 6 zijn bevrucht en gister is er 1 topper terug geplaatst!

Vond toch dat ik dit even moest delen, weet dat lang niet alle pucties geheel pijnloos zijn maar misschien helpt het een beetje tegen de zenuwen voor degene die nog een punctie moeten ondergaan.

Succes!

• Replies 908
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Beste Lott

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ga deze ervaring met mij meenemen naar het ziekenhuis over ong. 2 weken..

Je hebt aardig wat pillen en ander spul gekregen zie ik?

Ik heb idd te veel pijn verhalen gelezen, deze zie ik graag!

heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat het lukt................

Groetjes

Juul

Hoi Juul, ja ik hoop dat je er wat aan hebt, ben benieuwd naar jou ervaring maar zoals Minoes al zegt is de ene de andere keer niet maar die ervaring heb ik (gelukkig) (nog) niet.

Ja ik heb aardig wat spul gekregen ja maar ik voelde me echt heerlijk! Mijn beste vriendin was mee (omdat mijn vriend nog off shore was) en zij vond het terug rijden vanuit amsterdam wel spannend (houdt niet zo van auto rijden)...Tijdens de terug rit heb ik wel 3 x tegen haar gezegd: Ik ben zooo blij met je, ik kan je wel knuffelen maar dat doe ik maar niet he want je moet je handjes op 10 voor 2 houden he?? Hahah.... ik was echt mega high! Werkte prima ;-)

Succes met de Gonal injectie vanavond, spannende tijden voor jou ook. Is dit je eerste vruchtbaarheisbehandeling??

Minoes gefeliciteerd met je bouncing baby girl!! Met jou resultaat zou het alle eventuele pijn uiteindelijk meer dan waard zijn! Las al een paar keer bij sommige de zin: ''De wens is zoveel groter dan alle ellende'' En dit slaat de spijker op zijn kop! En zeker als het dan ook nog is lukt!!!

Hoi Juul, ja ik hoop dat je er wat aan hebt, ben benieuwd naar jou ervaring maar zoals Minoes al zegt is de ene de andere keer niet maar die ervaring heb ik (gelukkig) (nog) niet.

Ja ik heb aardig wat spul gekregen ja maar ik voelde me echt heerlijk! Mijn beste vriendin was mee (omdat mijn vriend nog off shore was) en zij vond het terug rijden vanuit amsterdam wel spannend (houdt niet zo van auto rijden)...Tijdens de terug rit heb ik wel 3 x tegen haar gezegd: Ik ben zooo blij met je, ik kan je wel knuffelen maar dat doe ik maar niet he want je moet je handjes op 10 voor 2 houden he?? Hahah.... ik was echt mega high! Werkte prima ;-)

Succes met de Gonal injectie vanavond, spannende tijden voor jou ook. Is dit je eerste vruchtbaarheisbehandeling??

Minoes gefeliciteerd met je bouncing baby girl!! Met jou resultaat zou het alle eventuele pijn uiteindelijk meer dan waard zijn! Las al een paar keer bij sommige de zin: ''De wens is zoveel groter dan alle ellende'' En dit slaat de spijker op zijn kop! En zeker als het dan ook nog is lukt!!!

Dank je wel. Het is mijn eerste ivf/ waarsch icsi. Ik heb twee iui's gedaan in nov en dec.

Ik ben de instructies van het spuiten van Gonal f helemaal vergeten. Had ik met deca ook al.. zenuwen.. Ben benieuwd hoe het zal gaan....

Ik laat mijn beste vriendin trouwens met mijn vriend mee gaan met de punctie. Ik ken mn vent (hij komt uit het buitenland, is net 2 jaar geleden bij mij komen wonen in NL dus hij kent de weg in de stad nog niet helemaal); hij moet straks met een koffertje eicellen naar het VU (vanaf het SLAZ in Adam West), met de auto, nou dan gaat ie zeker verdwalen!

Dus ik laat mn vriendin hem rijden, mag hij het koffertje goed vasthouden:happy7:

sterkte Lott

Hoi Juul,

Hoop dat de Gonal goed gegaan is, als je de juiste eenheid maar heb ingesteld. ;-) Ik vond de nieuwe pen het best en lekkerst in gebruik. Ideaal!

Spannend he zo'n eerste IVF/ICSI!

Hahaha moest wel lachen dat je je vriend het koffertje laat vast houden.....Humor is erg belangrijk, ook in deze situatie! ;-) Maar waarom moeten jou eicellen getransporteerd worden? ( Ik ken het SLAZ niet)

En waar komt je vriend vandaan als ik vragen mag?? Ja het zal wat zijn zeg, dat je in Amsterdam verdwaalt raakt met een koffer met eicellen!!!

Minoes, jij ook bedankt! Heel veel plezier in je zwangerschap en daarna natuurlijk!!

Liefs Lot

Lot dank je alles voor het goeie doel

En die is bij ons bereikt

Ik hoop voor jullie ook

Dikke knuffel

Hoi Lott, de Gonal ging wel. Ik spuit 150 (lage dosis?!) en ik denk wel dat t gelukt is, al vergat ik de pen ingedrukt te houden.. Mijn vriend komt uit Belgrado. Ken hem al 13 jaar, sinds 2 jaar eindelijk !! samen...Slaz : ik loop dus bij het sint lucas andreas zhuis in Adam West, zij werken samen met het VU. Punctie en voortraject in Slaz, lab en tp in VU. Vandaar de reis met het koffertje na de punctie. Als ik lig bij te komen van hopelijk veel valium en andere verdoving gaat manlief met de eicellen op pad naar het VU. Met mijn vriendin als chaperonne dus. Die blijft wachten tot manlief de eitjes heeft weggebracht, zijn Ding heeft gedaan en met lege koffer terugkomt mij ophalen. Grappig trouwens, mijn punctie is rond/ na pasen. .... )=eitjes in een koffertje, manlief de Paashaas, hihi

Haha ja zo zaten wij ook steeds grapjes te maken over de eieren! Geef hem zo'n diadeem mee met van die paashaas oren eraan ;-p. Afgelopen zondag bij de punctie was de receptionist daar vergeten de wekker een uur vooruit te zetten dus de verpleegkundige liep daar druk in het rond en zei tegen me: Jaaa hoe kan je dat nu nog vergeten! Weet niet uit welk ei hij komt....Dat brak wel even het ijs :-)

Maar al 13 jaar! Een soort grenzeloos verliefd story??? Kan me voorstellen dat je dan zooo blij bent dat hij dan eindelijk hier is!

Vergat je de knop ingedrukt te houden met het uittrekken van de naald?? Of drukte je erop en toen merkte je dat je m ingedrukt moest houden? Kan in beide gevallen niet echt kwaad las ik laatst ergens waarbij een vrouw daar ook een vraag over had.... 150 is de standaard dosis zeg maar...Met iui 6 en 7 spoot ik 75 eenheden Gonal want dan mag je niet teveel eitjes aanmaken natuurlijk....

Maar dinsdag heb je dan je 1e fm???

Jaaa grenzeloos verliefd-story. In de tussentijd werd hij ziek, kreeg chemo, overleefde en nu problemen met zijn vruchtbaarheid. Een hele love story, tis mijn grote liefde, en dat trekt me door deze ivf story heen..Ik had t vanavond weer, ik wilde tijdens de gonal prik toen ie erin zat, zien of ie op 0 stond.. Laat ik de dop weer los voor ik de naald eruit haal.. As donderdag is mn 1ste follikelmeting. Rond 11 april punctie. Ik kan niet wachten!!! Ben nu het zover is ongeduldig ah worden.@ Lott, wat ga jij doen om de komende 2 weken goed door te komen? Jij hebt je man/ vriend niet bij je toch? Dat is ook niet leuk. Je doet alles alleen? Komt ie snel?

Hi Juul,

Jullie ivf story gaat zeker net zoals jullie grenzeloos verliefd story slagen! Mooi verhaal met ook behoorlijk minder leuke dingen...Is hij al helemaal genezen verklaard en het zaad was dus niet voor de chemo ingevroren? IVF en zeker ICSI is dan wel een ideale uitkomst toch??

Gelukkig kan het geen kwaad met die knop maar voor de zekerheid beter van niet maar morgen zal je er vast extra! op letten haha...

Do FM, spannend! Ja op een gegeven moment heb je zoiets van: kom maar op! Het moet nu eenmaal gebeuren dus ja...!

Mijn vriend werkt offshore en is altijd 2 weken weg en dan 3 weken thuis, zondag met de punctie was hij dus nog weg maar kwam dinsdagavond thuis!! Dus kon woensdag mee met de TP!!!! Was zooooo blij! Was wel nog even spannend vanwege de mist....dan kunnen ze vaak niet vliegen met de heli en dan kan je er zomaar 1, 2 of meer dagen vast zitten maar gelukkig was hij thuis voor de TP! En aankomende 3 weken is hij er dus ook dus ook bij de testdag!!!

Neee hoef het gelukkig niet alleen te doen als hij er niet is hoor... Heb hele lieve vriendinnen dus aankomende 2 weken zijn al goed gevuld!.....en ik werk 40 uur per week dus dat schiet al lekker op...morgen een etentje met collega's....Mijn nichtje woont ook in amsterdam en ga met haar en haar zoontje een dagje naar Artis... Verder met mooi weer lekker naar het strand ofzo (woon aan het strand dus lekker makkelijk) Tijdens de wachtweken zorg ik altijd wel voor een goed gevulde agenda ;-)

Nu lekker weekend!!!! Vergeet de knop morgen niet he!!! ;-)

Wij gaan filmpie kijken in bed!

Liefs Lot

Jaaa grenzeloos verliefd-story. In de tussentijd werd hij ziek, kreeg chemo, overleefde en nu problemen met zijn vruchtbaarheid. Een hele love story, tis mijn grote liefde, en dat trekt me door deze ivf story heen..Ik had t vanavond weer, ik wilde tijdens de gonal prik toen ie erin zat, zien of ie op 0 stond.. Laat ik de dop weer los voor ik de naald eruit haal.. As donderdag is mn 1ste follikelmeting. Rond 11 april punctie. Ik kan niet wachten!!! Ben nu het zover is ongeduldig ah worden.@ Lott, wat ga jij doen om de komende 2 weken goed door te komen? Jij hebt je man/ vriend niet bij je toch? Dat is ook niet leuk. Je doet alles alleen? Komt ie snel?

Lott! Ik ben ZO blij met je bericht!

Ik hoor donderdag wanneer we mogen beginnen met onze eerste ICSI poging en ik heb zoveel horrorverhalen gehoord en gelezen dat ik heel erg tegen de punctie op zie. Ik ga zeker ook om pijnstilling vragen.

Je zit in je wachtweken lees ik. Spannend! Ik duim voor je!

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Liefs,

RooDje

Hoi RooDje,

En ik ben echt blij dat ik er iemand blij mee kan maken :-) Spannend hoor ICSI!! Grote kans toch?? hihi

Ik heb je blog even gelezen en weet zooo hoe het voelt als je zwanger bent, het jammer genoeg mis gaat en het dan TE lang duurt voordat het weer opnieuw raak is...Dat je 2 januari de hele dag heb zitten huilen had ik afgelopen 8 december, dat was mijn uitgerekende dag en toevallig is het vandaag exact een jaar geleden dat ik een positieve test in handen had...Die data blijven je behoorlijk bij he? Totdat we opnieuw zwanger zijn!

Ik probeer maar zo te denken: Elke minuut dat ik me druk maak om het verleden gaat af van me toekomst en jij en ik zijn beide al een keer zwanger geweest via de natuurlijke weg en blijkbaar omdat we het zooo graag willen duurt het daarom langer ofzo maar met een helpende hand kan het niet anders dat het gaat lukken toch!!

Ik ben benieuwd wanneer je mag beginnen en natuurlijk ook naar hoe jij de punctie ervaart....Heeel veel succes en ik duim ook voor jou!

Liefs Lot

Jeetje Lott dan kan ik me voorstellen dat vandaag ook een moeilijke dag voor je is, maar je hebt gelijk: We moeten ons zoveel mogelijk richten op de toekomst! Jij helemaal, omdat je al een toppertje bij je mag dragen! Lekker broeden en ik hoop op goed nieuws de 12de! :toppie: Hoe voel je je?

Wat betreft de behandeling is het allemaal zo tegenstrijdig. Aan de ene kant ben ik ontzettend "excited" en kan het me allemaal niet snel genoeg beginnen, maar ik ben ook verschrikkelijk nerveus en zie op tegen het prikken van de hormonen en de punctie. Wat betreft de punctie lees ik toch elke keer andere verhalen, omdat niet elk ziekenhuis hetzelfde pijnbestrijdingsbeleid heeft, maar ik ga met jouw pijnstillingslijstje m'n volgende gesprek in om een pleidooi te houden!

Liefs,

RooDje

Nou mijn pleidooi voor dezelfde pijnstilling heeft niet gewerkt. Onze arts was helaas totaal niet gevoelig voor mijn ingestudeerde verhaal. Ik moet het doen met 2 paracetamolletjes en 4 prikken om de vaginawand te verdoven. :fear2:

Ik kan wel aan Diazepam komen, maar ik twijfel om het te gebruiken omdat de fertiliteitsarts er niks van wilde weten.

Waarom is Nederland zo tegen pijnbestrijding? Ik snap die spartaanse toestanden niet! In andere landen onderga je deze behandelingen onder narcose of met andere goede pijnbestrijding. Bevallen gaat met ruggeprik en hier moet je het doen met paracetamol!

Ben benieuwd hoe het met je gaat Lott. Nog lekker aan het broeden?

Liefs,

RooDje

Oh RooDje, dat is balen. NL en paracetamols idd. Paracetamols helpen mij niet eens met migraine, laat staan als er een naald door de ... gaat. Hoe kunnen ze zo makkelijk zijn in NL denk ik vaak.

Ik heb volgende week donderdag of vrijdag de punctie. Ik kan een kalm.pilletje voor de avond ervoor krijgen, die ochtend ook nog een, dacht ik, en dan krijg ik een infuusje bij de punctie en vlg mij ook nog twee prikken. Of dit is wishfull thinking, maar ik dacht dat de verpleegster dit zo had uitgelegd een tijd geleden.

Hoe is het gegaan, de opbrengst ok? Gelukkig heb je ivm pasen een dagje langer om bij te komen van de punctie.

@ Lott, hoe gaat het daar? Voel je al "iets"?

Groetjes

Oh RooDje, dat is balen. NL en paracetamols idd. Paracetamols helpen mij niet eens met migraine, laat staan als er een naald door de ... gaat. Hoe kunnen ze zo makkelijk zijn in NL denk ik vaak.Ik heb volgende week donderdag of vrijdag de punctie. Ik kan een kalm.pilletje voor de avond ervoor krijgen, die ochtend ook nog een, dacht ik, en dan krijg ik een infuusje bij de punctie en vlg mij ook nog twee prikken. Of dit is wishfull thinking, maar ik dacht dat de verpleegster dit zo had uitgelegd een tijd geleden.Hoe is het gegaan, de opbrengst ok? Gelukkig heb je ivm pasen een dagje langer om bij te komen van de punctie.@ Lott, hoe gaat het daar? Voel je al "iets"?Groetjes
Morning Juul,Vraag je de opbrengst aan mij? Want mijn eerste poging begint pas in Juni ivm wachtlijst helaas. Ik had alleen het zoveelste gesprek met de fertiliteitsarts donderdag en toen ik Lott's bericht zag dacht ik "daar ga ik ook om vragen" Jij hebt volgende week al de punctie! Zie je er erg tegenop? Ben erg benieuwd hoe het je vergaat. Wat een fijn idee dat je over twee weken misschien wel zwanger bent! :-)Vraag me ondertussen af of het goed gaat met Lott en of ze nog lekker aan het broeden is!

Roodje, ik wilde even zeggen dat ik oik op 2 pcm en 4 prikken de punctie had gedaan...

De verdovingsprikjes waren het gemeenst....

Ze hebben bij mij 15 follikels weg gehaald. (bijna) niks van gemerkt.

Ja je voelt een druk. Maar ik heb geen problemen gehad.

Wat het belangrijkste is, is dat je er ontspannen in gaat... Dan werken de meds ook het beste.

Komt goed meid echt waar.

Morning Juul,Vraag je de opbrengst aan mij? Want mijn eerste poging begint pas in Juni ivm wachtlijst helaas. Ik had alleen het zoveelste gesprek met de fertiliteitsarts donderdag en toen ik Lott's bericht zag dacht ik "daar ga ik ook om vragen" Jij hebt volgende week al de punctie! Zie je er erg tegenop? Ben erg benieuwd hoe het je vergaat. Wat een fijn idee dat je over twee weken misschien wel zwanger bent! :-)Vraag me ondertussen af of het goed gaat met Lott en of ze nog lekker aan het broeden is!

RooDje, ik dacht dus dat je een punctie gehad had (heb niet helemaal teruggelezen). Sorry.

Ik zie wel op tegen de punctie maar ook niet heeel erg. Het duurt bij iedereen maar kort. De HSG vond ik pas erg, jeee dat deed pijn. Ik had maar een ibuprofen op nou echt te weinig. Punctie doet volgens de arts minder pijn.

Ik zie meer op tegen de uitslag van mn vriends zaadcellen-aantal na de punctie, het probleem ligt bij hem en ik hoop maar dat we genoeg hebben voor ivf, anders wordt het icsi (ben ik niet zo blij mee). En tegen de wachtweken. Wat een gedoe allemaal he. Ik vind het zo naar dit hele proces, je moet gezond zijn, geduldig, felxibel, alles. Het slokt toch wel al mn aandacht op:happy8:. Dat het ook nog pijn doet kan er ook nog wel bij denk ik wel eens...

Hi Roodje en Juul, Ik leef nog ;-)

@Roodje, ik had een heeeel verhaal getypt na je bericht van 1 april maar door een fout was ik hem kwijt en was te moe om opnieuw te typen...Maar hoe is het nu met je? In juni dus beginnen en de punctie wordt dus zonder space effect zeg maar...Maar Sandra 81 zegt dat het te doen is en geloof me....omdat ik ook mega zenuwachtig was voor alles is mij alles mee gevallen...Waarom is de ferti-arts tegen diazepam?? Hebben ze dat gezegd?

@Juul, dus do of vr de punctie!? Hoe gaat het Gonal prikken en hoe groeien de eitjes zo rond deze paasdagen? ;-)

Ja wat een gedoe allemaal he maar idd, het kan er allemaal nog wel even bij...We gaan voor een succes - story en uiteindelijk zijn we sterker dan we denken dus go for it!!

Maar ik snap dat het dubbel spannend voor je is omdat je op de dag van de punctie ook meteen hoort wat de score van je vriend zijn zaad is.... Ik duim echt heel hard dat alles gaat zoals uit het boekje en dat er een mooie bevruchting optreed!!!

Ik ben idd nog lekker aan het broeden. Heb echt een super drukke werkweek gehad incl. 2 hotelovernachtingen dus de week vloog voorbij...Ik denk er het meeste aan tijdens het douchen...Hebben jullie dat ook?

Maar de killing-wachtweken vind ik tot nu toe nog niet echt killing gelukkig...Denk er wel veel aan natuurlijk, de ene keer denk ik: Ja ik weet het zeker en dan denk ik weer: Nou volgens mij echt niet....Schiet niet op dus haha...Heb wel soms wat kenmerken die ik vorig jaardat ik zwanger bleek ook had maar ben dan ook wel weer zo nuchter om te denken dat dat het ''fu**ing with the mind syndrom'' kan zijn ;-)

Ben echt heeel benieuwd hoe het met jullie is!!

Liefs Lot

@Lott, knap van je hoor dat je je niet gek laat maken. Hoeveel dagen geleden was de punctie, wanneer ga je testen? Je bent al zwanger geweest? Dank je voor je aanmoediging. idd over 2-3 weken weet ik het. Ik had afgelopen dond. Fm1.: 3 + 4 follikels, na 8 dg gonal f. Gonal gaat wel goed, mijn hoofdpijn vd deca is eindelijk weg. Hadden jullie dat ook? De follikels waren nog niet groot dus tot dinsdag doorspuiten, en dinsdagochtend bloedprikken en fm2. Ik las dat mijn zhuis, na 2-3 dg de tp doet. 2 dg lijkt me te snel. @RooDje, jij bent in juni dus ad beurt. Moest je lang op de wachtlijst? Ik stond er ruim 3 mnd op, mn laatste iui was in dec jl en ik ben half mrt met hormonen begonnen, vlg week dan eindelijk de punctie. Fijn weekend meiden

Hoi Juul,

25 maart had ik mijn punctie, 16 dagen geleden. Het wordt wel steeds iets moeilijker om me niet gek te laten maken maar we zijn er bijna....! Ik ga zelf niet testen...donderdagochtend moet ik bloedprikken in het zh en 's middags belt de gynaecoloog met de uitslag. Zolang ik nu gevoelige borsten heb en geen bloedverlies, ben ik blij!

Ja ik ben zwanger geweest...(zie handtekening, of zie jij die niet?) Ik had voor 20 april 2011 een afspraak staan bij de gyn omdat we al 11 maanden bezig waren zonder resultaat...die afspraak kon ik dus afbellen want ik was zwanger... zooo bizar...helaas was het snel mis en heb ik als nog een nieuwe afspraak gemaakt... vanaf 20 mei 2011 zitten we in de mmm...

Netjes toch!? 3 + 4 follikels! Ik heb 22 dgn deca gespoten en 10 dgn Gonal F en jaaaaaa ik had MEGA hoofdpijn van de Deca! Niet normaal! Kon geen eens rechtop lopen want als ik dat deed kwam de man met de hamer zeg maar...we zijn zelfs tijdens een etentje met vrienden eerder naar huis gegaan, ik vond het toen zelfs een beetje eng, constante steken achter mijn linkeroog en slaap...Maar na een dag of 4 was ik redelijk hoofdpijn vrij... Ben sowieso gevoelig voor hoofdpijn met zelfs af en toe migraine tot spugen aan toe....Heb jij dat ook? Misschien zijn we daarom gevoeliger voor deca.

Morgen dus FM 2. Ben benieuwd. En ja 2 dagen lijkt mij ook te vroeg maar als het goed groeit maakt het niet uit waar het groeit toch? En ze zullen wel goede redenen hebben om het na 2 of 3 agen terug te plaatsen...Spannend hoor! Ben zo benieuwd hoe het allemaal bij jou gaat!

Geniet nog eve van het weekend!

Liefs Lot

@Lott, knap van je hoor dat je je niet gek laat maken. Hoeveel dagen geleden was de punctie, wanneer ga je testen? Je bent al zwanger geweest? Dank je voor je aanmoediging. idd over 2-3 weken weet ik het. Ik had afgelopen dond. Fm1.: 3 + 4 follikels, na 8 dg gonal f. Gonal gaat wel goed, mijn hoofdpijn vd deca is eindelijk weg. Hadden jullie dat ook? De follikels waren nog niet groot dus tot dinsdag doorspuiten, en dinsdagochtend bloedprikken en fm2. Ik las dat mijn zhuis, na 2-3 dg de tp doet. 2 dg lijkt me te snel. @RooDje, jij bent in juni dus ad beurt. Moest je lang op de wachtlijst? Ik stond er ruim 3 mnd op, mn laatste iui was in dec jl en ik ben half mrt met hormonen begonnen, vlg week dan eindelijk de punctie. Fijn weekend meiden

Hoi Lott,

Heel veel sterkte de komende 2 dagen!

Jouw hoofdpijn verhaal komt me bekend voor, ik heb sinds een paar jaar ook migraine met misselijkheid erbij. Afgelopen weken en gisteravond weer liep ik zigzaggend met dichtgeknepen oog van de steken door het huis, zo erg. Ja, ik ben dus ook een hoofdpijn klantje. ..

Ik moet vrijdag waarsch voor de punctie heen, de doc belt me zo op nav bloedprikken vanmorgen.

Ik had wel heel relaxt gedaan afgelopen dagen en minder steken in mn liezen dan vorige week van de stimulatie. Voel me wel enorm opgeblazen. De rest van de week heb ik vrijgenomen, dus ik blijf in de relax modus (af en toe wat thuiswerken achter de pc dat wel). Werk jij gewoon deze dagen?

groetjes!

Vrijdag waarschijnlijk je punctie....Ja lekker relaxed doen en doe je goed om de hele week vrij te nemen.

Mijn baas is tot op zekere hoogte heel meegaand in mijn proces maar na 7 iui's en vaaaak naar het zh liep het wel een beetje de spuigaten uit....Na de 4e, 5e en 6e iui was ik ook nog echt eve 1 a 2 dagen van slag als ik ongesteld werd...wilde helemaal niemand om me heen...Dus ben in overleg met de Arbo arts 20% per week in de ziektewet gezet...Met mijn baas heb ik afgesproken als ik me goed voel gewoon 40 uur te werken en als ik naar het zh moet of me te k** voel dat ik die 8 uur per week daarvoor gebruiken. Ik spaar dus 8 uur als ik 40 uur werk. Ideaal en scheelt een hoop stress!

Op zondag had ik de punctie en wo de tp en ik heb die vrijdag wel gewerkt de rest was ik vrij. Aanstaande donderdag heb ik ook lekker vrij genomen om het hopelijk te gaan vieren!! Of verdrietig te zijn....

Ja zo vervelend he die hoofdpijn, zeker als het migraine is. En ik was idd ook opgezwollen van de Gonal. Ben zelfs 6 kilo!!!! aangekomen, en nou kom ik niet zo snel aan...maar dat sporten we er wel weer af.

Maar als je vrijdag de puctie heb dan heb je waarschijnlijk maandag de TP...Heb je dan ook vrij? Weten ze op je werk dat je IVF doet?