Ga naar inhoud

Mei 2012 1e keer ivf (wie nog meer)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@monica. Fijn dat je een berichtje hebt gestuurd. Balen van de uitslag, daar kan je eigenlijk nog niet zoveel mee. En wat een kl..proces dat wachten zeg. Je wilt zo graag je lichaam weer "schoon" hebben als een poging niet gelukt is. Nu blijf je elke keer maar weer geconfronteerd worden met die nare gebeurtenis. Knap hoe je dit allemaal oppakt met je man aan het werk. Echt petje af!

@mijnbaby, oh wat zul jij in spanning zitten deze dagen. Gelukkig is er nog niets "aan de hand" dus tot dusver gaat alles goed! Wij blijven duimen voor een groene naam op ons mei forum. Het is je zo gegund. Nog even!

@baby_wens, welkom hier! Spannend dat je bijna mag beginnen! Succes morgen (al is dat meer voor je man/partner ;-).

• Reacties 813
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames

Hoe is het met jullie allemaal, ik lees nog elke dag mee maar schrijven doe ik weinig heb niet veel te melden.

@babywens: ik ga ook naar Tilburg, mijn 1e ivf bahandeling is mislukt en nu ga ik volgende maand aan de progynova en heb begin augustus mijn cryo terugplaatsing.

@Mijnbaby: succes met wachten de laatste dagen

@Monica: hoe is het met jou? ik vind dit zo erg voor je, veel sterkte meid.

@soentje hoe gaat het met jou?

Wens iedereen veel succes en sterkte ik wacht nog op mijn menstruatie, die moet deze week komen en bij mijn volgende menstruatie mag ik weer beginnen,

ging de tijd maar wat sneller....

Geplaatst

@marielle hier wel redelijk hoor, beetje afwisselend soms weer even dipje tussendoor dat het allemaal nog zo lang duurt :( moet waarschijnlijk ook toch nog curretage want vloei nog steeds nu al 3 weken :( waarschijnlijk nog stukje restweefsel ofzo

voor jou gaat het best snel he... al duurt het altijd telang natuurlijk hihi deze week je menstruatie en dan op voor de volgende poging!

@mijnbaby enn?? nog niks te zien?! wneer mag je eigenlijk testen van het zhuis?

Geplaatst

@ Veerle: thnx meis..heb het wel zwaar hoor, voel me nog steeds moe en veel misselijk...en mijn mannetje die ik dan maar 1 of 2 x in de week heel even zie... Maar goed, ik heb mijn dochter wel bij me, dat scheelt, ik moet gewoon door met mijn dagelijkse dingetjes, anders zou ik waarschijnlijk de hele dag in bed liggen te janken denk ik... Wil het inderdaad zo snel mogelijk voorbij hebben, dat we verder kunnen, in ieder geval met die professor kunnen gaan praten en we ons leven weer op kunnen pakken.. Jij mag eerdaags weer beginnen toch? Spannend he meid, heel veel succes!!

@ Marielle: moet me sterk houden he voor de jongedame die ik al rond heb lopen, die snapt er niets van, ze is dan wel 10 jaar maar ze snapt al die ellende voor een broertje of zusje totaal niet.. Ze heeft 3 kerstmissen om een broertje of zusje gevraagd, maar nu wil ze er helemaal geen meer, ze krijgt er al een hekel aan voordat er uberhaupt 1 is.. Zij wil gewoon rust in huis en haar mama en stiefpapa terug, alles draait om een baby, en ik begrijp haar gevoel heel goed, dus we gaan proberen haar er zoveel mogelijk buiten te houden en ons ook zoveel mogelijk richten op andere dingen.. Al blijven we natuurlijk wel proberen, eerst maar eens meer onderzoek doen, ik zit niet te wachten op nog meer miskramen.. Voor jou ook nog even afwachten he meid, 90% van alle tijd is wachten pffff...

@ sOentje, ja daar ben ik dus ook bang voor, dat ik weken een miskraam afwacht, het alsnog niet komt of niet helemaal en dan alsnog een curretage moet...wat een gedoe he..net of je al niet genoeg ellende aan je hoofd hebt met het verlies op zich... heel veel sterkte meid!!!

Jannet en Vlinder hoe is het met jullie zwangerschap? We horen niet zoveel dames meer hier...

Geplaatst

Hoi dames,

Wat een nieuws allemaal.

@ Monica:ik vind echt vreselijk voor je dat je dit allemaal moet mee maken. Ben blij dat je zo'n goede arts hebt die je nu verder kan helpen. Hopelijk komen ze achter reden waarom de miskramen optreden en is er wat tegen te doen.

@ mijn baby: trek je de spanning nog een beetje?

@ Eve: wat een vreselijk nieuws weer. Maar als sterilisatie nodig is dan hopelijk is dit de laatste zware tegenslag die je moet hebben en komt hierna alleen maar positief nieuws.

Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger. Vorige week donderdag echo gehad en zag er goed uit. Bloeding wordt kleiner echter zit er wel nog steeds. Aankomende donderdag weer om echo. Hopelijk is dan de bloeding weg en kan ik gaan genieten.... Deze weken hebben erg lang geduurd en ben nog steeds elke dag bang om bloed te ontdekken....

Geplaatst

Dames zo ver gaat het goed..:) hopelijk zit ik morgen ook nog lekker op de bank...

ben wel erg moe :) straks lekker vroeg me bed in!

Jannet: hoop dat de bloeding bij je volgende echo weg is zodat

je eindelijk een beetje kan en mag genieten..

Geplaatst

@mijnbaby: spannend spannend spannend! Je bent nu de dagen dat het hiervoor mis ging voorbij toch? Oh, het zal toch zo zijn dat het goed zit! Wat geweldig.... We blijven duimen voor je!

@monica: idd, als mijn menstruatie komt mag ik met de pil beginnen en zou binnen 30 dagen de TP zijn.... Heb er wel zin in, al vind ik het wel vervelend dat er maar 1 cryo is. De kans is zo groot dat deze niet goed ontdooit en dan heb ik al die hormonen voor niets gespoten.... Hoe voel jij je vandaag? Worden die kwaaltjes nu eindelijk wat minder? Wat oneerlijk van de natuur dat je die er ook nog eens bij hebt. Het is allemaal zo rot!

@s0entje: dat geldt natuurlijk ook voor jou. Hoe verevelend dat je elke dag nog wordt herrinnerd aan die poging en MK. Hoop echt dat het snel voorbij is!

@jannet: en gelukkig ook nog een positieve afsluiting! Wat fijn dat het nog steeds goed gaat! Je hebt gewoon een hele sterke Emmy in je buik! Hoe langer het goed gaat hoe sterker en groter die is en wordt. Ik hoop echt dat je snel volop kan genieten van het wondertje in je buik!

Geplaatst

Hoi Dames,

Daar ben ik weer eens :) , ik lees en leef nog altijd mee maar heb eigenlijk niet zoveel te vermelden ik heb helemaal geen kwaaltjes wat me heel erg onzeker en bang maakt maandag heb ik een echo en hoop zo op een kloppend hartje nog ff afwachten hier dus..

Mijn Baby, Meid wat tof GEFELICITEERD oo eindelijk goed nieuws in dit pech clubje, was het vandaag je testdatum?? je heb toch pregnyl gespoten is het dan niet te vroeg ow ik hoop zo dat het blijvend mag zijn en al die elende zoals bloedinkjes en onzekerheid je bespaard mogen blijven het is je vreselijk gegund meid..

Baby-Wens, Welkom leuk dat je meeschrijft en hopelijk hoeven we elkaar hier niet meer te troosten maar alleen ons geluk delen zou zo fantastisch zijn..

Eve, meid wat vervelend ik schrok er behoorlijk van komen ze daar nu pas achter!! Jeetje lekker vlot maar beter laat dan nooit en het geeft dan toch weer hoop op een volgende keer heel veel sterkte en succes alvast laat af en toe wat van je horen..

Monica, Ik heb er gewoon geen woorden meer voor ik vind het zo vreselijk erg en oneerlijk dat je dit allemaal heb mee moeten maken word er zo vredietig en bang van Ik hoop dat het allemaal afgelopen mag zijn en je na de onderzoeken weer goeie kansen mag hebben..het is je echt vanharte dubbel en dwars gegund

Jannet, fijn dat het goed zit meid en dat zal vast zo blijven jij had het hartje al gezien (gehoord) toch??

Alle andere dames hoop dat het allemaal heel goed gaat en duim ook voor jullie dat de tijd snel voorbij mag gaan en jullie weer verder kunnen..

VEEL LIEFS....:icon_flower:

Geplaatst

vandaag dag 12 en 15 dagen naar de punctie. ik heb juist gewacht met eerder testen ivb met de pregnyl..

pregnyl houd de menstruatie niet op, en heb 4 x mijn duivels op dag 10 en 11 gehad.. ik zit nu al weer op 12!

ik mag officieel zaterdag testen, ik heb dus nog een aantal testen gehaald net hahah....

Ik hou jullie op de hoogte! maar zover een positieve test :) het is nog heel onwerkelijk

en kan het nog niet eens geloven

Geplaatst

Heel even kort, want ik moet weg..

Mijnbaby: GEFELICITEERD meid!! Ik duim zo voor je dat alles goed mag blijven gaan en je snel de meest kritieke tijd voorbij bent!! Maar voor nu is die streep al een mega overwinning!!

Vlinder: thnx meis, ik reageer later even meer.. Ik heb het inderdaad moeilijk, had vanmorgen eigenlijk mijn eerste zwangerschapsecho :( en ik vloei nog steeds niet, morgen nog 1x HCG prikken, als hij niet genoeg gezakt is wil ik vrijdag met de Dok bespreken om toch zsm een curretage te ondergaan, we gaan volgende week vrijdag op vakantie en ik wil er dan gewoon vanaf zijn..

ik moet nu rennen, Savannah moet naar ballet.. ik reageer later even meer!!

Geplaatst

Monica: bedankt meid, ik hoop ook dat dit vruchtje tot een mensje uitgroeit...

Mijn man en ik kunnen het nog helemaal niet geloven.. is nog te vers moet eerst wat tijd overheen gaan..

en nog een paar mooie testen :) haha

Geplaatst

Mynbaby: VAN HARTE!!!!! Wat super gaaf voor je. Het is je zo gegund!!!!!

Vlinder: ik heb hartje inderdaad zien kloppen met 7 weken en met 8 weken en moet morgen weer om echo dan ben ik 9 weken! Het blijft elke keer spannend omdat ook de bloeding in de baarmoeder wand nog zichtbaar is. Ik hoop dat deze morgen is verdwenen. Wat betreft kwaaltjes: ik snap je helemaal. Het kan je zo onzeker maken maar onthou dat grootste onzin is dat je kwaaltjes nodig hebt voor gezonde zwangerschap. Je moet maar zo denken dat je al zoveel hebt doorstaan dat je van de kwaaltjes gespaard blijft ;)

Geplaatst

Janet, Ik hoop en duim voor je dat het bloedplekje helemaal is verdwenen, en wat betreft de kwaaltjes je heb gelijk maar maak me toch zorgen omdat ik dus bloedverlies heb gehad het is nog ff afwachten voor mij tot maandag. Ik weet ni of ik me vergis maar meen ergens gelezen of gehoord te hebben dat als je het hartje kan zien je het ook niet meteen hoef te horen dat zou dan pas weer wat later kunne vond het een beetje vreemd eigenlijk...

Monica, kunnen ze je dan niet van die tabletjes geven om een miskraam optewekken dit wachten is ook zo slopend en een curretage is ook niet echt alles kan ook weer (schade) aanrichten heb ik gehoord daarom willen ze ook liever een natuurlijke miskraam de tabletjes versnellen blijkbaar alleen het wachten. Ik hoop zo dat het allemaal snel achter de rug is meid dikke knuffel...

Geplaatst

@ Vlinder: bedankt meis, knuffel terug! Hopelijk heb jij over een aantal dagen een hele mooie echo met een kloppend hartje en kun je weer een beetje gerust ademhalen!! Ik ga morgen overleggen met de dokter, ga dadelijk nog een keertje HCG prikken, het zou nu toch een heel eind gezakt moeten zijn.. Maar ik voel me nog steeds gewoon zwanger pfff en heb helemaal geen last van buikpijn ofzo, dus heb zelf het idee dat het niet zo snel uit zichzelf komt, maar dat gevoel heb ik al haast 2 weken. Ik ga toch een curretage overleggen, het is dan meteen in 1x schoon en anders met tabletjes kan het nog best lang duren allemaal en als het dan niet allemaal eraf komt moet ik alsnog voor een curretage, en ik ga volgende week op vakantie...vind het niet leuk voor mijn mannetje en dochter als ik dan met buikpijn op bed lig en niets kan vanwege heftig bloeden.. Er is al zo weinig quality leuke tijd met elkaar, en alles draait al steeds om een baby, dus ik wil niet dat de vakantie daar ook nog steeds onwillig om draait.. Alleen als het op een leuke manier geweest was, maar dit is niet menselijk meer...mijn lichaam geeft totaal niet aan dat er iets fout zit en blijft zich gewoon zwanger voelen, terwijl we in ons hoofd weten dat het helemaal niet goed zit, zo dubbel allemaal, ik hou dat niet lang meer vol zo...

Knuffel voor alle andere meiden, ik hoop zo dat iedereen die ellende die wij mee maken gespaard blijft!!

Geplaatst

Monica: vind het zo erg dat je dit allemaal mee moet maken,

ik hoop dat het vruchtje zelf los komt ipv een curretage..

Ik denk aan je meid! sterkte...

Geplaatst

Mijn baby: had al gelezen dat je goed nieuws hebt! Wat mooi! Kon helaas niet eerder reageren, maar bij deze: VAN HARTE! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Wanneer is he eerste echo? Heb je ondertussen nog meer testen gedaan?

Monica: Hoe gaat het met jou? Succes en sterkte met je overleg vandaag. Ik hoop dat deze nachtmerrie snel voor je voorbij is en dat je op vakantie echt tot rust kan komen zonder die hele hormonen en MK ellende....

Jannet: Ook mooi nieuws voor/ van jou! Dat ziet er allemaal goed uit zeg. Je hebt een topper in je buik!

Geplaatst

Hey lieve dames,

thnx MijnBaby en Veerle, heel lief van jullie... Mijnbaby geniet net als Vlinder en Jannet van het wondertje in jullie buik!! En Veerle, hopelijk snel voor jou en de rest van de meiden een emmy die blijft zitten bij jullie volgende poging!

Ik ben er zooooo klaar mee nu, dat ik op het punt sta om heel hard te gaan schreeuwen en huilen...

Hier is het namelijk nog allemaal exact hetzelfde :mad: ik krijg er een punthoofd van, de dokter belt begin vd middag met de uitslag van het HCG testje van gisteren, ben erg benieuwd wat hij nu weer te melden heeft, hoe dan ook ben ik het meer als zat.. Gisteren had ik ineens allemaal puisten op mijn rug en mijn gezicht ook allemaal bultjes :eekk: najaaa heb ik echt nooit, mijn huid ziet eruit en mijn borsten zijn echt 2 maten groter gezwollen met blauwe aders... en misselijk en hoofdpijn gisteren en ik viel om van vermoeidheid, gewoon zware zwangerschapskwalen, echt niet leuk meer als het zo duidelijk aangeeft dat alles juist goed zit in plaats van helemaal fout... Ik raak er totaal van in de war...

Vorige keren had ik ook buik en rugpijn toen ik de miskramen kreeg, maar heb nu gewoon echt naast de zwangerschapssymptomen helemaal nergens last van... Maar het heeft nu lang genoeg geduurd, ik ben vandaag 7 weken zwanger en weet al bijna 2 weken dat het niets gaat worden.. We gaan vandaag nog een oplossing bespreken.. Jullie horen later meer.. Ik wil ook verder kunnen kijken, dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken.... De miskramen onderzoeken en dan verder met onze cryo's, in de hoop dat die sterke emmy's zijn en de vriezer overleven en het wel langer dan 6 weken redden in mijn buikje!!

Nou lieve meiden, allemaal een heerlijk weekend, mijn mannetje komt vanavond thuis voor het hele weekend :laughing9: sinds 2 wkn eindelijk een paar daagjes bij elkaar, daar ben ik erg blij om!!

Geplaatst

hoi Dames!

@Mijnbaby gefeliciteerd meid! lekker proberen te genieten van kleine beebje in je buik!

@monica ik ben gister naar het ziekenhuis geweest en het is allemaal heel raar! heb al een follikel van 17mm... waar die ineens vandaan komt? mijn HCG waarde was 3 weken geleden 129 en nu gister was hij 108...?! zo raar! bijna niks gedaald in 3 weken tijd... ze zien geen vruchtje meer op de echo maar nog wel wat weefsel... snap niet waarom me lichaam die hormonen zo vasthoudt :( heb ookal 3 weken bloedingen en dat kan nog wel even doorgaan zeiden ze...hopelijk voor volgende week donderdag beter vooruitzicht anders moet ik ook curretage :(

Geplaatst

Monica hoop dat je snel weet waar je aan toe bent, geniet het weekend maar lekker met je gezin!

Veerle en soentje: :)))) thnx meiden... het is nog te onwerkelijk ben wel erg blij! heb 3 juli met 6 weken eerste echo SPANNEND!

Geplaatst

@ sOentje: wat vervelend meis, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje dan :mad: bij jou is het wel op gang gekomen maar er is restweefsel, wat waarschijnlijk toch nog half/half aan blijft geven aan jouw lichaam dat je zwanger bent.. Ondertussen is door wat er al weg is, je eigroei ook weer op gang gekomen, jammer dat je zo niet zwanger kunt raken van je mannetje, want dit eitje is nu super vruchtbaar doordat er nog zoveel HCG in je lichaam zit.. Dubbel allemaal... ik ken het gevoel, ik hoop voor je dat het toch snel uit zichzelf los komt, want anders heb je dubbel tijdverlies en kwelling dadelijk... Wat stom dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he... dikke knuffel voor jou!!

Ik weet nog niets, maar ik weet wel dat het bij mij de komende dagen echt niet vanzelf gaat beginnen, en ik weet niet wat voor spelletjes het HCG hormoon met me speelt, maar ik voel me gewoon op en top zwanger... Dat vind ik nog het ergste... Maar uiteindelijk komt alles goed hoop ik voor alle dames hier en dan is hopelijk alle ellende het waard geweest!!

Geplaatst

@ Mijnbaby; dubbel gepost :) en wat heb jij je echo vroeg zeg, waarom is dat? Die van mij zou al heel vroeg zijn en die was met 6 wkn en 5 dagen afgelopen woensdag en dan nog zou hij waarschijnlijk op het randje zitten van of je wel of niet het hartje zou kunnen zien.. Nou is hij bij mij niet doorgegaan, maar waarom plannen ze hem bij jou niet als ze het hartje ook kunnen zien? In ieder geval veel plezier en hopelijk ben je niet te vroeg, anders is er misschien teleurstelling en ben je nog niet wijzer of het wel goed zit met de kleine uk..

Geplaatst

Hey Monica,

Om BBZ uit te sluiten, ivb met een eileider die er mogelijk nog zit of niet?

was bij ons zoontje ook is een extra check, ik vind het onwijs fijn dat we zo vroeg mogen komen.

we kunnen dan zien of er wat zit en of het groot genoeg en miss zelfs een knipperend hartje.. was bij mijn zoontje toen

met 6 wk en 3 dagen ook.

Geplaatst

@ Mijnbaby, ahaaa gewoon een extra controle echo, dat is altijd leuk en kun je inderdaad bepaalde dingen uitsluiten. Nou meid, ik duim voor je dat de uk zit waar hij moet zitten en dat alles er prima uitziet, als het hartje nog niet te zien is, is dat weer een extra reden om een weekje later nog een echo te vragen ;) succes!

Geplaatst

@moon

Ja precies... vind het zo raar allemaal... hoop inderdaad dat ik niet nog 6 weken met HCG in me lijf zit want dat is alleen maar uitstel :( bij jou wil het ook niet echt vlotte he :( ook nog steeds geen bloedverlies?

inderdaag gek dat je lichaam zo'n spelletje met je kan spelen... helaas kan het bij ons niet zo nee maar hoorde dat je de 1e 3 maanden stuk vruchtbaarder ben dus hopelijk komt dat wel goed :) probeer me vooral naar de vakantie toe te werken maar is erg moeilijk! zoveel dingen die tussendoor nog moeten gebeuren of afwachten en onzeker... pff hoop dat het bij ons allebei wat sneller mag gaan en we dit hopelijk achter ons kunnen laten dikke knuff!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden