Ga naar inhoud

Mei 2012 1e keer ivf (wie nog meer)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Monica, in het ziekenhuis waar ik ben zeggen ze een week en ik heb dag 11 na de pregnyl negatief getest ow ik hoop het beste voor je meid sterkte met het wachten maar ik denk toch dat het raak is :))

• Reacties 813
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ vlinder: ben in ieder geval SUPER blij voor jou! En owwja die van jou was 5 cellig, dat is een sterk toppertje geweest dan! Geniet ervan meid, het is je gegunt! Ik heb t ziekenhuis gebelt, ze bellen me dadelijk terug, van de pregnyl kon t niet zijn zei de assistente. Maar ook omdat als ik wel zwanger ben ze mijn bloed en vochtbalans goed in de gaten moeten houden vanwege de overstimulatie hoor ik dadelijk meer.. Blij durf ik nog niet te zijn, ook al is t raak, is bij mij al 3x vroeg misgegaan, dus ik wacht t nog even af :) liefs!

Geplaatst

Hoi Dames!

@monica fijn dat je weer thuis ben meid! en hoop dat hij indd positief is!

@hier vandaag bloeduitslag gekregen en mn hvg waarde is 129... best aan de lage kant dus :(

en heb ook sinds gister een beetje bruinverlies :( heb met het zhuis gebeld en heb 5juni echo dat is de eerst mogelijke datum dat ze iets zouden kunnen zien dus hopelijk gaat het goed komen! heb er alleen een erg hard hoofd in :( hoopte dat ik nog een keer bloed kon prikken zodat je kan zien of je waardes omhoog zijn gegaan maar de arts vond dat niet nodig en zei het beste is afwachten tot 5 juni en geen testen tussendoor meer uitvoeren... hmm weet nou niet wat ik hier allemaal van moet denken :( van helemaal in de wolken zit ik nu aardig op het randje van een diepgat... :(

Geplaatst

Hoi dames,

@ Monica: ik teste dag 9 ook positief. Ik heb echter ovitrille gesproken en ook mijn arts zei dat dit 10 dagen na punctie uit heb bloed is. Dus wachtdag 9 positieve test lijkt me gewoon hartstikke zwanger! Ik feliciteer je gewoon. En kan je onzekerheid heel goed begrijpen na zoveel miskramen maar deze keer is het anders. Je voelt nu ook niks en de drie keer miskraam wel dus dat moet een goed teken zijn!!!

@ Soentje: jeetje mina wat een onzekerheid meid... Ik vind belachelijk dat je arts je bloed niet wil afnemen. Als dit jou wat meer zekerheid geeft zou ik gewoon weer bellen. Het is nu eenmaal zo dat als alles goed is je HCG elke dag stijgt dus hij kan best nog testje bij je afnemen. Bruin bloed hoeft niks te zeggen... Ik hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan!

Nou hier zijn mijn gebeden verhoord. Ik ben sinds gister kots en kots misselijk. Deze morgen al vier keer overgegeven. Maar vind helemaal niet erg want weet nu tenminste dat er wat in mijn lichaam aan de hand is. Morgen 6 weekjes, nog 12 nachtjes tot eerste echo!

@ rest: sterkte met wachten en testen!

Geplaatst

@ sOentje: he gedverderrie meisje!! Wat rot, ik weet hoe onzeker je je nu voelt, ik heb dat ook een paar keer meegemaakt, hetzelfde als jij, maar het hoeft niet zo te eindigen als bij mij..ik hoop dat het bij jou wel goed afloopt!! Het wil echt niet altijd wat zeggen, er zijn meer vrouwen die nog wat bloedverliesd krijgen, meestal houden ze dan je hcg om de paar dagen in de gaten om te kijken of hij stijgt of zakt... Als je buikpijn krijgt dan zit het vaak niet goed, maar ga nog niet in zak en as zitten meid, ik wens je echt heel veel sterkte!

Dit is dus 1 van de redenen waarom ik ook nu helemaal nog niet blij durf te zijn... heb het ziekenhuis gesproken, het is niet van de pregnyl, maar ze waren er niet blij mee dat ik al getest had, en hun noemen het pas een zwangerschap als het op dag 16 een positieve test is, dat is 6 juni pas.. Ik hou zelf 4 juni aan, want ik vind dat een normale testdatum. 14 dagen na TP. Er kan volgens het ziekenhuis nog teveel gebeuren en meer dan de helft eindigt alweer voor de verwachte menstruatie, en dan spreken ze helemaal niet van een zwangerschap.. Ik zal dus geduldig moeten afwachten, ik doe zelf wel vrijdagochtend weer een testje om te kijken of de streep wat dikker is geworden en voor mijn eigen gevoel.. Ik moet ook vrijdagochtend terugkomen voor een echo en bloed te prikken om de overstimulatie in de gaten te houden, mocht het een groeiende zwangerschap zijn dan is het wel belanrgijk om dat ook goed in de gaten te houden..

Voor mij nu nog gewone wachtdagen tot aan 4 juni dus :)

@ Jannet: wat goed meid, wat heerlijk om dan jezelf ziek te voelen he, is allemaal een goed teken!! Ik had/heb alleen last van maagzuur, een brok in mijn keel en raar gevoel in mijn maag.. dacht dat het door de overstimaultie was..mijn borsten zijn ook 2x zo groot en heb grote bruine tepels, maar dacht dat het van de bolletjes kwam.. wie weet hoe het verder gaat.. ik hoop maar dat het voor iedereen uiteindelijk een mooi klein hummeltje opleverd!!!

Geplaatst

Hoi meiden! Heb eindelijk een klein beetje bereik, dus heb zoveel mogelijk bijgelezen. Wat een verhalen allemaal. Alles door elkaar!

@monica: jeetje, weet niet wat ik moet zeggen. Wat een heftige tijd heb jij achter de rug zeg. Ik hoop zo dat je het positief mag afsluiten. Een zwangerschap zonder al directe complicaties van je overstimulatie. Hopelijk komt alles met jou en je gezinnetje op zijn pootjes terecht!

@s0entje: ook voor jou natuurlijk. Ik bbgeon achteraan te lezen en door wat een stroom van emoties ga jij zeg. Die onzekerheid, wat verschrikkelijk. Hopelijk komt alles toch goed, ik duim voor je!

@marielle: wij komen elkaar hopelijk in het nieuwe juni forum weer tegen. Ik hoop de 13e te kunnen beginnen. Overigens wel vreemd dat de poli dichtgaat. Zal dat bij mij in utrecht ook nog even navragen. Wij hebben ook nog 1 cryo over, hopelijk gaat dat voor ons beide in juni wel goed!

@vlinder en Jannet: jullie kunnen (heerlijk) genieten van de kwaaltjes! Wat een dubbel gevoel zeker! Heel blij, maar ziek zijn is natuurlijk niet leuk. Probeer er toch maar van te genieten!

@taz: spannend dat wachten hè! Sterkte nog even de komende dagen!

Geplaatst

Monica: die pregnyl is al uit je lichaam meid, volgens mij ben je gewoon zwanger! :)

hoop het zo voor je.. hou ons op de hoogte.

Soentje: Jeetje pff wat een onzekerheid, ik zou het ziekenhuis bellen en gewoon verzinnen dat

je onwijs last en pijn heb en dat je een echo eist.. 5 juni is pas vlg din.. ik zou het niet trekken..

Mijn eerste fm is gisteren goed gegaan, ik had links 4 grote en ook iets van 5 wat kleinere, en rechts ook 4 en ook iets van 6 kleinere

gelukkig veeeeel minder dan ik gewend ben, en mijn BMS was ook mooi dik, Morgen 2e fm en dan maandag of din de punctie..

Geplaatst

hoi meiden!

Veerle: succes met jou jouw nieuwe poging meid en bedankt!! Ik hoop dat het goed afloopt voor ons, voor nu doe ik nog even of ik niets weet.. durf echt nog niet eens voorzichtig blij te zijn..hoop dat de test morgen een iets duidelijkere streep aangeeft, die van gisteren was heel licht.. dan weet ik in ieder geval of er iets groeit, of alleen heel eventjes iets geweest is..

Mijnbaby: wat super dat er zo'n mooi aantal zit, mag je heel tevreden mee zijn! Het zijn er niet teveel en ook niet te weinig, hopelijk worden het super kwaliteit eitjes en mag het deze keer meteen raak zijn voor jullie!! Succes meid! En zoals ik tegen Veerle al zei, ik durf nog eventjes niet blij te zijn, alleen als ik om de paar dagen een dikkere streep zie staan.. vanaf 4 juni een positieve test is voor mij zwanger :)

sOentje: meis...hoe is het ondertussen met jou?? Ik voel zo met je mee, ik ken het gevoel maar al te goed en dat gun je niemand!! Ik hoop dat je dokter je toch wilt laten bloedprikken, en anders je huisarts bellen en het die vragen, leg hem uit hoe onzeker je bent, die wil je anders vast wel helpen!! Sterkte meid!

Eve: hoe is het met jou meid? Weet je al iets over wanneer je de cryos terug kan laten plaatsen? Ik hoop dat het ondertussen beter met jou gaat, hou moed!!!

Vlinder: hoe is het met je?? Voel je je ondertussen al zwanger? Ik hoop dat je je goed voelt meid en wens je het allerbeste!!!

Taz: hoe gaat het met jou? Al iets gevoelt? Het wil niets zeggen hoor, ik voel ook helemaal niet wat ik bij mijn andere zwangerschappen voelde, weet ook niet of ik echt zwanger ben, we zullen zien, maar als het wel zo is dan is het deze keer helemaal anders!! Succes met de wachtdagen!!

Marielle: hopelijk kun je nog voor de kliniek dichtgaat je cryo terug laten plaatsen, ik duim met je mee!!!

Jannet: nog steeds misselijk vandaag?? :)

Geplaatst

@veerle:

ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest de maand juni is voor mij niet meer haalbaar omdat het lab sluit, heel de maand juli dicht,in de maand juni kan ik op natuurlijke weg proberen, maar mijn menstruatie van juli mag ik beginnen met progynova, en dan op de 17e dag na die medicijn gebruik de cryo terugplaatsing, ik mag met die progynova starten terwijl het lab en ziekenhuis dicht is in hun vakantie dus en meteen na de vakantie dat is 2 augustus gaat het ziekenhuis open en waarschijnlijk heb ik de week daarna de terugplaatsing, anders zou ik 3 cyclusen moeten wachten en dat vond ik wat lang duren.

Heb net me recept opgehaald en heb ook weer utrogestan bollen gekregen en me behandelschema, dus heb weer iets om naar uit te kijken..

@mijnbaby: fijn dat de FM goed is gegaan, mooi aantal.

@monica: fijn dat het beter met je gaat hoop je morgen dik vet positief mag testen

Geplaatst

@ mijnbaby: succes morgen bij je 2e FM!! Spannend, dan gaat het allemaal snel meid! En ik hoop ook dat de test morgen duidelijker is, moet morgen ook al vroeg terug naar het ziekenhuis voor mijn bloed te testen en een echo voor de overstimulatie..ik hoop dat dat wel goed is en niet terug komt!! Hou ons op de hoogte wanneer je je punctie hebt, dan duim ik met je mee!!

@ Marielle: thnx meis, ik hoop het ook... fijn dat je toch iets eerder kan starten met de medicijnen voor je cyclus om de cryo terug te kunnen plaatsen, scheelt dan toch weer een maand!!

@ Jannet: iets is niet goed gegaan, als je een ticker wilt plaatsen moet je dat bij gebruikersinstellingen doen onder de link : mijn handtekening. :) succes!

Hier verder erg veel last van rugpijn, en af en toe wat steekjes in mijn buik, hoop maar dat het een goed teken is..maar kan altijd 2 kanten opgaan he.. wat een onzekerheid toch altijd!

Geplaatst

Hoi dames,

Ook hier slecht nieuws. Vannacht een bloeding gehad: helderroze bloed. Paar vegen in totaal. Na een oversture nacht naar de arts gereden. Die heeft echo gemaakt: het kind maakt het goed. Zit keurig in de vruchtzak en men kon zelfs het hartje zien kloppen en precies op schema: 6 weken en drie dagen. Alleen daarnaast zit dus een bloeding.... Het kan zijn dat mijn baarmoeder die bloeding gaat uitdrijven en dat helaas dan mijn ongezonde kindje mee komt. Het is nu een kwestie van afwachten..... Mag maandag weer om echo. Heb nu geen bloedverlies meer en heb ook geen kramp gehad dus ik bid op een goede afloop. Ook hier een verdrietig iemand..... Waarom moet het voor ons zo zwaar zijn...

Geplaatst

@ jannet: he meisje toch.. wat een angst moet jij hebben dat het niet goed gaat.. maar de bloeding zit naast de baarmoeder dus het kan ook goed gaan, en als je nu gestopt bent met bloeden was het misschien maar een kleine bloeding? Ik hoop het zo voor je, gelukkig was er nu nog niets mis met jullie wondertje, en hou moed en hoop dat het gewoon goedkomt hoor!!! Ik vraag me ook echt af, wanneer jullie(ik ook misschien) (de dames in dit traject die zwanger zijn) eens blij kunnen zijn, want het blijft onzekerheid dat er iets misgaat...ze zeggen vanaf 12 weken, maar ook daarna hoor ik nog genoeg ellendige verhalen.. Dus er zit gewoon geen tijdslimiet aan verbonden.. Ik wens je heeeel veel sterkte meid!!

Bij mij was de streep vanmorgen veel duidelijker, heb 2 verschillende testen gedaan, beide positief.. Maar ik vind het doodeng!! Ben al 3x gelukkig geweest en na een week geluk ging dat de mist in, dus kan waarschijnlijk pas een beetje blij zijn over een week of 2 of na de eerste echo.. Moet zowiezo woensdag nog testen omdat ze in het ziekenhuis dan pas een positieve test als echt zwanger beschouwen, dus eerst de woensdag maar voorbij.. Officieel zou ik vandaag precies 4 weken zwanger zijn, maar ik kleur mezelf pas groen als het woensdag ook nog zo is...

Voor alle andere dames sterkte!! Het blijft zwaar en heel erg onzeker in elke fase!! Liefs xx

Geplaatst

@jannet: wat erg voor je, ik hoop dat het kleintje lekker warm bij je blijft zitten, ik zal voor je duimen dat het goed afloopt

@monica: ja fijn dat ik dan toch een maand eerder mag beginnen, want wachten duurt lang, hoe is het nu met jou? heb je nog getest vandaag?

Geplaatst

Oww mijn bloed en echo waren goed vandaag.. geen vocht meer in mijn buik en de eierstokken waren nog wel groot maar al de helft van toen ik opgenomen werd, dus gaat wat dat betreft nu nog goed.. moet het natuurlijk wel heel erg goed in de gaten houden vanwege de beginnende zwangerschap....

Geplaatst

@ Marielle: oww we waren tegelijk met posten, ja had net mijn verhaaltje eronder gezet.. maar vind het nog een beetje eng om mezelf op zwanger te zetten, dus doe dat pas als het woensdag nog zo is, dat is de officiele testdatum van het ziekenhuis, 6 juni...

Ik duim heel hard voor je dat jouw volgende poging ook raak is!!

Geplaatst

Mijn 2e Fm was wederom weer goed, 11 eitjes die goed mee doen en veel eitjes ( stuk of 10 a 14) die iets kleiner zijn (10 mm)

is dus niet zeker of die andere nog mee doen.. geef mij maar minder eitjes van goeie kwaliteit dan veeeel eitjes..

echt super 75 eh spuiten ik heb nergens last van. ik moet zondag langs komen en dinsdag onder sedatie de punctie :)

meiden als ik din de punctie heb heb ik dan vrijdag of za de TP?

Jannet: mooi dat het vruchtje op de goeie plek zit en het hartje heb gehoord, wist niet dat dat al kon met 6 weken.

ik hoop dat het bloed weg blijft en dat je gauw weer een mooie echo heb!

Soentje: hoe gaat het met jou? nog bloed gehad? nog getest?

Monica: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gefelicteerd wijffie!!!!!

Marielle: hoe gaat het nu met jou? hoe vind je het wachten op je cryro?

Geplaatst

@mijnbaby:

Fijn dat je 2e Fm goed is gegaan en dat je dinsdag je punctie heb.

Maar wat is punctie onder sedatie eigenlijk?

En denk dat je vrijdag wel je terugplaatsing heb meestal 3 dagen na de punctie.

Hier gaat het wel, alleen wachten duurt zo lang, maar ja het is niet anders we moeten geduld hebben.

Geplaatst

Marielle ik weet precies wat je bedoelt. ik heb moeten wachten van Sep tot aan nu :( vreselijk is dat als je

verder wil maar moet wachten. Check internet voor sedatie ( is een vorm van narcose maar je bent er min of meer wel blij maar voelt niks van de punctie)

dit word de 3e keer op punctie met sedatie. SUPER!

Geplaatst

@mijnbaby: wat heb jij lang moeten wachten zeg, heeft jou ziekenhuis zo'n lange wachtlijst?

En dat is ideaal die sedatie, ik heb veel pijn gehad met mijn punctie, als ik het ooit weer moet wat ik niet hoop dan ga ik daar ook eens over praten als dat mogelijk is in mijn ziekenhuis. maar fijn dat het voor jou nu ook op begint te schieten.

Geplaatst

Ik had 1 verse tp en daar was ik niet zwanger van geworden. ik had 1 cryo.. ik moest wachten omdat ik lang schema had gehad

moest ik 2 cyclussen overslaan, en toen was er weer kerst en hadden ze beperkt plek, en daarna paar keer voor

een echo maar toen was mijn eisprong al geweest, en toen ging ik op vakantie, en daarna was mijn cryo niet goed uit de vriezer gekomen, ben je

maanden aan het wachten en dan ben je als nog geen spat verder...

GRRR wat een kut periode als ik er weer aan denk...

UMC utrecht doet het gewoon ( sedatie) ik maak veel eitjes aan het op normale manier is het niet te doen,

en ik heb 1 eierstok die behoorlijk lastig zit volgens de artsen.. het is echt super ik maak nooit iets mee

van de punctie, ik raad het ook iedereen aan :)

Geplaatst

@ mijnbaby; een voorzichtig dank je wel :) en wat een supermooi aantal, die 11 zijn er al meer als genoeg als die fijn doorgroeien en een paar extra is ook niet verkeerd.. Maar 30 moet je lekker bij uit de buurt blijven!! Ik denk ook dat je vrijdag je TP hebt, bij sommige ziekenhuizen 4 dagen, maar bij de meeste houden ze 3 aan.. Dus dat zal je even in jouw ziekenhuis na moeten vragen.. Ik denk dat ze onder sedatie alleen doen als er ook een reden voor is, net als bij jou met je eierstok die niet makkelijk bereikbaar is, is dan waarschijnlijk te pijnlijk anders.. Ik duim voor je mee dat ze zondag mooi groot zijn en je dinsdag een hele goede kwalitatieve oogst hebt!!

@ marielle: lijkt me ook vreselijk om zo lang te moeten wachten, elke maand is dan toch weer een gemiste maand voor je gevoel.. Maar ik denk dat het na een teleurstelling ook wel goed is om jezelf heel eventjes zowiezo een maand rust te gunnen.. ik kan me voorstellen dat we anders "heksjes" worden tegenover onze naasten.. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt, het heel snel juli is, en je snel weer mag beginnen!!

@ sOentje: meis, hoe is het met jou?? We horen niets, ik hoop dat dat geen verkeerd teken is... vind het zo sneu voor jullie.. hou moed he meid!! Ik hoop echt dat je HCG stijgt!

@ Vlinder hoe is het met jou? ook al eventjes niet gehoord, gaat alles goed met je zwangerschap?? Eng en spannend allemaal he!!

Andere dames, een dikke knuf voor jullie allemaal!

Geplaatst

@mijnbaby: dat klinkt allemaal geweldig! Je kan al bijna op het wachtbankje! Veel succes met de punctie!

@monica: oh, ik hoop echt zo voor je dat na alle ellende deze topper nu bij je blijft zitten! Kan me voorstellen dat je nog niet blij durft te zijn, maar je hebt in ieder geval al een positieve test! Weer een stap dichterbij het einddoel!

@s0entje en Jannet: meiden toch, wat een nare onzekerheid! Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij jullie!

@marielle: nu mijn vakantie bijna voorbij is begin ik ook weer iets meer met de 13e bezig ben. Ik ben benieuwd hoe mijn schema eruit gaat zien. Fijn dat jij in ieder geval al weet waar je aan toe bent!

@taz: hoe voel je je? Spannend zeker? Bij alle pijntjes vraag je je af waar het van komt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden