Ga naar inhoud

We gaan er weer voor..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren 21.30 de pregnyl gespoten. ( brevadid ofzo) en dinsdag 8,15 de punctie onder sedatie.

vrijdag hopelijk met een mooie tp op het bankje :)

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Drama drama drama.. laaste Fm ( zondag waren de eitjes nog te klein) maar toch wilde ze dat ik pregnyl zou spuiten en din de

punctie zou hebben, ik had er toen al een hard hoofd in omdat er nog geen 3 van 17 waren ( norm van umc u om de punctie af te spreken)

zo gezegt zo gedaan, dinsdag de punctie 9 eitjes waar van 2 groot en 7 KLEIN! zoals ik al dacht gezien ze zondag nog klein waren..

kortom ben boos en teleurgesteld in het ziekenhuis dat ze zomaar een punctie afspreken als de eitje nog zo klein zijn...

heb totaal geen idee welke kant dit op gaat? morgen de TP als er uberhout een TP zal zijn?

GRRRR

Geplaatst

Jeetje wat een verhaal dat is toch belachelijk als je een dag door gespoten had was et misschien wel goed gegaan moes ik toen ook.

Krijg je morgen te horen of er een tp komt?

Ik zou het trouwens nog wel aankaarten in het umc want dit is echt belachelijk net of je het allemaal zo even doet.

Sterkte en ik hoop morgen op goed nieuws

Geplaatst

Vrouwke toch dat je dan niet je hakken in het zand hebt gezet zondag! Wat jammer. Ik zou het ze zeker kwalijk nemen en zeggen dat ze zelf maar een poging aan jou moeten geven voor niets. Ze gaan aan hun eigen norm voorbij en jij bent daar het dupe van.

Maar misschien is 1 van die 3 wel een ongelooflijke topper die 8maanden bij je blijft...

Even afwachten wat je te horen krijgt.

Liefs en sterkte met wachten

Geplaatst

Thnx meiden

ik ben ook tegen ze in gegaan, ik moest bloed prikken en werd in de middag gebeld,

toen zeiden ze dinsdag de punctie waar op ik zei hoe kan dat nou? dat de dok zelfs

zei dat er veel kleintjes zaten en miss langer moest spuiten.. maar toen zeiden ze ja we hebben je besproken met de artsen en

een gyno en die denken dat het wel kan... nou ik heb het gezien... ik wacht het af morgen hoor ik of er een tp is? en za of er cryo's zijn

maar daar kunnen ze me morgen ook meer over zeggen.. GRRRRR! ik ga een gesprek aanvragen want ik heb niet voor niks 6 weken

hormonen gespoten en punctie ondergaan. al zijn er mooie emmy's ga ik toch zeggen dat dit niet kan!

Geplaatst

Logisch dat je van slag en boos bent.

Zo ga je niet om met mensen die een behandeling ondergaan.

Dit is emotioneel zwaar beladen en dan komen de lichamelijke ongemakken ook nog om de hoek kijken.

Belachelijk zeg!

Ik duim me suf dat er mooie emmy's zijn ontstaan en hopelijk ook cryo's.

Meid, heel veel succes en een hele dikke knuf!

Geplaatst

Allereerst gefeliciteerd met je kleine dappere doorzetter!

Wanneer heb je de tp gehad? Vandaag?

Zeiden ze nog iets over je klacht?

Geplaatst
Allereerst gefeliciteerd met je kleine dappere doorzetter!

Wanneer heb je de tp gehad? Vandaag?

Zeiden ze nog iets over je klacht?

Hè meiden,

Vrijdag een tp gehad van een Mourla die vooruit

Op schema liep.. Ik heb het aangeven en

We hebben een afspraak ingeboekt. Helaas hebben we

Geen cryo's :(

Maar wie weet? Hebben we het helemaal niet nodig ( hope so)

Wel nog 3 x 5000 pregnyl gespoten ipv die bollen.

Alleen kan volgens mij niet eerder testen nu?

Geplaatst

Ik heb besloten niet eerder te testen, de 4 keer hier voor werd ik het op dag 10 of 11.

als ik verder kom is dat al heel positief en heb ik hoop... ik voel een beetje gerommel in me buik

en verder hele pijnlijke borsten van de pregnyl PFFF... hoop dat het gauw vlg woensdag is :)

Geplaatst

Bedankt Noor lief van je :)

Het is onwerkelijk en durven het niet eens hard op te zeggen, zo raar.. moet eerst maar voor een echo langs gaan haha

Geplaatst

Ja dat had ik ook maar achteraf is die tijd ook best snel gegaan.

Ik kreeg vanavond een berichtje dat ik je van Wish ook even moest feliciteren met je zwangerschap.

Zij kan tijdelijk even niet op het forum inloggen door een of andere reden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden