Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag bij de VK geweest, in het ziekenhuis lopen veel studenten hun co-schap,

Ik begrijp dat ze een hoop moeten leren, maar ben het nu wel beu, ze krijgen tijdens MIJN

15 min bezoekje heel veel uitleg en moeten ook aan me buik voelen, ben de helft vergeten te vragen..

Mijn bloeddruk was aan de lage kant, mijn buik heeft ze opgemeten was helemaal goed 20 cm.

en ik heb het hartje weer gehoord ( SO CUTE)

Ik moest nog even een plasje doen om te checken of me BO helemaal weg was,

en die was gelukkig weg, maar ze zei dat er een heeeel klein beetje eiwit in me urine zat,

en wilde nog een keer testen, ik vroeg meteen of het erg was? maar ze zei dat het heel weinig was

en gewoon even een check was, ga vrijdag as langs en doe dan ook meteen die suikertest..

Ik mag nu om de 3 weken langs komen, heerlijk! vond 4 weken zoooo lang....

volgende afspraak is met 27 weken :) we zitten nu al weer in week 24... op naar week 30, dan kan ik eindelijk aftellen..

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijnbaby dat is wel irritant ja. Ik schrijf het tegenwoordig op. Zit ik daar wel suf met m'n briefje, maar het werkt wel. Behalve bij zo'n gyn als vorige keer, die al die vragen 'gezeur' vindt. Donderdag naar de vk in het ziekenhuis, hopen dat ik dan wAwat meer 'aandacht' krijg.

En gelukkig alles goed en de bo weg! Wel even balen van die eiwitten. Maar als ze niet urgent opnieuw willen testen, zou ik me niet teveel zorgen maken toch?

Ik had gisteren weer heel veel harde buiken. We hadden een radiator die niet vervangen kon worden en dus moesten we alles afsluiten, geen verwarming, geen warme douche, huis een puinhoop....ik voelde het gewoon in m'n buik schieten. Vind dat zo eng ben dan toch elke keer weer bang dat het niet goed gaat. Donderdag ook nog maar eens over hebben.

Geplaatst

@ Henne Ik vroeg het ook meteen, van is het erg?? maar ze zei dat het een hele kleine hoeveelheid was,

maar dat ze voor de zekerheid gewoon even willen testen, dat is wel fijn van in een ziekenhuis lopen,

alles word gecheckt en dubbel bekeken enzo.. ik heb vandaag ook moeten plassen of me BO echt weg was..

geeft toch wel een goed gevoel..

Dion hoe is het met jou??

Geplaatst

Zat me toch niet helemaal lekker, en heb doorgeven dat ik heel graag na de suiker test bij de VK langs wil komen, en dat mag.. was vandaag zo snel weg, wilde nog zoveel vragen.. maar gelukkig heb ik daar as vrijdag de tijd voor..

Geplaatst

@Mijnbaby, balen dat je niet al je vragen hebt kunnen stellen. Net zoals Henne zet ik ze ook altijd op papier als ik veel vragen heb, je tijd opeisen hoor! Fijn dat het bo weg is!

Dat trekkerige gevoel waar je het over hebt klinkt echt als bandenpijn, dat heb ik ook met zwangerschapscursus gehad gelijk de eerste les al. Je bandenpijn kan van je vagina tot aan je billen en rug zijn.

De pijn in mijn billen na lang zitten of lopen komt ook van de banden en bekkenbodem het zit allemaal aan elkaar verbonden. Ik had het er vandaag ook met mijn vk over, ze zei ook het wordt nu ook allemaal zacht en daarom krijg je die pijn, hoort er allemaal bij.

Ohja vandaag bij de vk geweest, mijn suiker was goed 4,2 :toppie: Ik had eerlijk opgebiecht hoe het was gegaan, want zij wist daar niet van dat ik niet was blijven zitten in de wachtkamer. Ze zei dat het ook meer is dat sommige vrouwen niet goed worden van het drankje, dat het daarom beter is in de wachtkamer te blijven, daar had ik niet aan gedacht. Verder zei ze als je niets gegeten hebt tussendoor dan hoefde het niet over.

Dus ik helemaal blij, of die rot test niet te doen!!! Volgens mij scheelt het erg veel dat ik nu in de winter zwanger ben en niet in de zomer, ik hoor van mijn omgeving dat mijn buik kleiner is en dat ik ook geen bolle toet gekregen heb. Dat had ik bij Jane wel, hield die zomer veel vocht vast.

27 nov. krijg ik de 30 weken echo, gaan ze naar de groei kijken, met 36 weken ook nog een echo om de ligging te bekijken dat is weer nieuw.

Hartje weer goed horen kloppen en buik was helemaal ok!

Geplaatst

Roos wat fijn dat je suiker goed was en de test niet over hoeft! Scheelt toch weer een hoop. En misschien dat het seizoen idd uitmaakt, in warmte hou je natuurlijk sowieso al meer vocht vast. Laat ik het afkloppen maar tot nu toe heb ik daar ook nog geen last van. Heb twee keer gehad dat in m'n sokken savonds in mijn enkels zag staan zeg maar... Maar schoenen ed kan ik allemaal nog prima aan.

En verder ook alles goed, mooi! Ik mag morgen weer. Eerst een echo en dan de vk in het ziekenhuis. Dat laatste is weer nieuw voor me, dus ben benieuwd. Begn er toch wel een beetje moe van te worden dat ik nog geen énkele controle na de twaalf weken bij dezelfde persoon heb gehad. Ga ik morgen ook wel aangeven denk ik. Want doordat iedereen toch anders reageert, andere dingen relevant vindt etc, blijf ik onzeker.

Bandenpijn...,tja.....steken door m'n vagina, zeurende rug, zeurende benen, soms ook steken opzij van mijn buik....allemaal dus bandenpijn. Fijn! Die zere billen herken ik ook, na het fietsen.....auw.... En ik heb soms echt spierpijn in mijn liezen. Verder merk ik duidelijk dat mijn baarmoeder mijn ribben/middenrif bereikt heeft, begint daar ook wat ongemakkelijk en beurs te voelen.

Maar.....vandaag 27 weken! Volgens mijn app zit ik nu in net derde trimester. De ticker doet er een weekje langer over :-) wel weer een mooi plaatje, dat van vorige week vond ik niks haha.

Suzanne jij zaterdag ook 27 weken! Mijnbaby nog even geduld meid, maar jij schiet ook al lekker op.

Het kamertje ben ik nu ech mee begonnen trouwens. Heb twee kleine muurtjes geverfd en dat ging best. Max een uurtje inclusief opruimen, langer gaat niet. Maar ik heb de tijd natuurlijk. Misschien dalijk nog een stukje doen, word er wel erg blij van moet ik zeggen.

Meiden, fijne dag allemaal!

Geplaatst

Thnx ladies, gelukkig ben ik niet de enige met deze klachten :)

Henne en roossie: 27 weekjes jullie gaan hard!

Ik ga vrijdag wel even mijn vragen stellen, en wil er dit keer geen student bij ( was elke keer het geval)

nu even een keer niet.. Heb er normaal geen probleem mee, maar merk dat ik afgeleid ben, ik leef zo naar die

afspraken toe, en dan ben ik met 15 min weg en heb ik niks gevraagd..

Geplaatst

@Henne veel plezier morgen met echo en vk! En ja ik kan mijn gewone schoenen ook nog steeds aan! Ik hoop dat het zo blijft, want van die hele dikke voeten is geen pretje hoor, mijn velletje stond toen helemaal strak deed pijn met lopen en ik kon alleen wandelschoenen aan. En ja ik ben zo blij dat de uitslag van de GTT goed was, ik zag het al voor me de feestdagen in aantocht en ik moet letten op suikers pffffffff..........

@mijnbaby, goedzo niet weggaan voordat je al je vragen gesteld hebt!

Vandaag ontdekt dat onze buurvrouw ook zwanger is, de 3e zwangere in de straat allemaal zwanger van een 2e. Ik ben de eerste die gaat bevallen! :-)

Geplaatst

Henne hoe was het bij de VK?

Roossie: bij mij is juist iedereen net bevallen :) nu ik nog in feb...

Vandaag even een dipje, geen aanleiding voor denk de hormonen voel me een beetje down..

bah! Maar verder mag ik niet klagen morgen naar de VK, Suikertest doen en urine afgeven, hoop dat

er geen of weinig eiwitten in me urine zit. en daarna ff praatje met me VK.. :)

Geplaatst

Hormonen........hier vanmiddag opeens naar en last van m'n darmen. Het lijkt nu weer bijgetrokken, maar ben nog helemaal moe en slap. Kopieer dus voor het gemak even wat ik in een ander topic al geschreven had.

Tandarts was oké, wel beetje ontstoken tandvlees maar dat is vrij normaal tijdens zwangerschap. Ik maakte me zorgen omdat ze bacteriën die vroeggeboorte veroorzaken ook in verband brengen met ontstoken tandvlees, maar zij gaf dat je dan meestal sowieso al vaker ontstoken tandvlees hebt en tijdens de zwangerschap ook eerder en heftiger. Wat ik nu heb, valt onder de normale zwangerschapskwalen. Wel goed blijven poetsen e.d.

Echo: geen groeiachterstand! Hoofdje loopt zelfs meer dan een week voor, grote kop die jongen van ons ;-) Lengte van de beentjes liep een dag of drie achter, heel normaal, ook die verschillen tussen hoofd, buik en benen. Wij zagen ons manneke al naar onderen toe steeds ieler worden hihi. Niertjes waren nu beiden binnen de marges, ook geen stuwing ed. Ruime hoeveelheid vruchtwater. Meneer ligt wel in stuit, maar dat is nu nog geen issue.

Verloskundige: stuk fijner dan de gyn, lekker even van me afgepraat. En gerustgesteld, voor zolang als het duurt dan want het terughoudende zit gewoon in mijn systeem, dat gaat niet zomaar meer weg. Gevraagd over prednisolon en borstvoeding. Gaat ze navragen bij de lactatiekundige, maar ze verwacht niet dat het een probleem is met deze dosis. Ook eindelijk duidelijkheid over prednisolon gevolgen voor kindje ná de bevalling. Zowel de 10mg als een evt tijdelijke verhoging (kan ik nodig hebben bij de bevalling) kunnen geen kwaad voor het kindje en hebben normaal gesproken ook geen gevolgen voor hem na de bevalling. Als alles verder gewoon gaat, mogen we na 24 uur naar huis - het is natuurlijk geen poliklinische bevalling dus wel iets langer blijven.

Ondertussen was mijn vader in het kamertje bezig en lekker opgeschoten. Als ik nu niet zo vreselijk moe en gammel was, zou ik vast heel er blij zijn, stom hè dat dat zo'n invloed heeft. Ga maar even een tukkie doen voor manlief thuiskomt.

Geplaatst

@mijnbaby succes bij de vk morgen! En alles vragen hoor!

@Henne, voel me soms ook moe en slap, maar we gaan nu ook naar een minder energieke fase van de zwangerschap.

Fijn dat alles goed was bij de vk!

Vandaag weer goede oefeningen gehad bij zwangerschapsgym ook dat ik Jane het beste op mijn rug de trap op kan dragen. Vanavond gelijk geprobeerd en idd gaat veel beter! :-)

Ook de nieuwe meubels voor Jane zijn vanochtend vroeg om 7.45 gearriveerd! Vanmiddag samen nog maar even geslapen.

Geplaatst

Goh, daar had ik nooit aan gedacht zeg, op je rug...slim!

Moest wel even lachen om de 'minder energieke periode' geloof dat ik tot nu toe misschien zes weken een beetje redelijk energie heb gehad haha. Nou ja, als de het ergste is. Overigens kwam mijn man ook koud en gammel thuis. We hebben twee dagen zonder verwarming gezeten dus schenken zelf dat het daar een beetje van komt.

Geplaatst

@Henne, oh akelig zo in de kou zitten, dan heb je ook veel energie nodig om jezelf warm te houden. Hebben jullie het nu wel lekker warm?

@mijnbaby en het hemd van hun lijf gevraagd?

Vandaag net zoals iedere vrijdag met de kinderwagen naar het winkelcentrum lopen, boodschappen gedaan en weer terug, 20 min heen en terug, dat wordt nu teveel voor me. Op de terugweg had ik harde buiken dit moet ik dus niet meer zo doen. Net in bad geweest met Jane, dat was heerlijk mijn buik kon weer ontspannen.

Morgen ga ik naar de lappenmarkt stof uitzoeken voor een gordijn voor Jane d'r nieuwe kamertje en smiddags verjaardagsfeestje van een vriendinnetje van Jane die 2 jaar wordt.

Zondag komen we weer met de meiden van zwangerschapsyoga bijeen, ben benieuwd hoe de kleintjes gegroeid zijn en hoeveel er nu kunnen lopen. Jane kan al heel goed lopen, soms valt ze omdat ze dan te hard wil lopen. Ze is ook trots op haar schoentjes, als ik ze uit doe wil ze de schoenen weer aan.

En aan het eind van de middag komen schoonzus en zwager op bezoek en blijven ook eten. Al met al druk maar manlief helpt me wel met van alles.

Liefs Roossie

Geplaatst

Leuk, stof uitzoeken :-) Moet ik ook gaan doen, maar ben wat dat betreft nog steeds niet thuis hier. Weet niet goed waar te zijn en geen puf om alles af te sjouwen. Eerst dus maar eens rondvragen.

Verder ook een druk weekend. Wel pas op de plats als je voelt dat het teveel is hè!

Mijnbaby hoe was het bij de vk?

Suzanne hoe is het bij jou?

Fijne weekend alvast meiden!

Geplaatst

Hoi Dames,

Vandaag 25 weken :) nog even en ik heb mijn eerste mijnpaal 26 bereikt :)

Vrijdag ging goed, moest wel lang in het ziekenhuis zijn, eerst Suikertest OMG kreeg dat flesje bijna niet op,

gater bah, ging bijna over me nek. maar de uitslag was volgens de VK super mooi 6.2, ik heb ook urine afgeven gelukkig

waren er geen sporen van eiwitten meer gevonden, dus dat was ook GOED :)

daarna kort afspraakje bij de verpleegkundige, gewoon beetje standaard dingen Bloeddruk meten, was aan de lage kant.

en kijken of ik de kraamzorg enzo al had geregeld.

Daarna eindelijk bij de VK geweest, deze kende ik nog niet, ga normaal altijd op maandag, ze nam goed de tijd voor me

en heb zelfs een echo gekregen! super COOL natuurlijk.. ben helemaal happy dat alles goed was en we nu weer in week 25 zitten..

Geplaatst

Fijn mijnbaby, alles oké, een fijn gesprek en zelfs nog even spieken :-) dat doet een onzekere zwangere goed hè.

Hier bijna 28 weken, joehoe! Met het derde trimester wel nieuwe kwaal erbij gekregen: nachtzweten, bleeegh. En heb meer last van banden, liezen etc.

Vandaag proberen wat aan de tuin te doen, gebruik maken van het droge weer

Geplaatst

Hier flink last van nesteldrang, we hebben het huis opnieuw laten schilderen zodat het weer lekker fris is,

vandaag ook super veel opgeruimd, gister ook ons washok helemaal aangepakt 2 vuiniszakken troep weg gedaan,

deze week me kast opnieuw indelen en dingen weg doen en netjes maken.. wil nog zoveel.. maar was vandaag OP OP OP

toen ik klaar was... Wil elke keer iets aanpakken zodat ik tegen jan kan zeggen heb elk hoekje aangepakt :)

Mams en zussen komen een dagje helpen heerlijk...

Geplaatst

Haha wat herkenbaar...helaas heb ik de puf niet maar wil zo graag alles opruimen en uitzoeken. Laatst ging ik alleen een kwast pakken en dan wil ik eigenlijk direct de hele schuur aanpakken :-D

Morgen info avond bevallen in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Geplaatst

hahhah ik heb dat ook hoor, zit eindelijk heerlijk fris op de bank... en denk nu al wat ik nog allemaal gedaan wil hebben..

was vandaag wel BRAK na dat ik klaar was even uurtje bank gehangen :)

Geplaatst

Hier is zojuist het kraampakket bezorgd....*slik*... Een hele doos vol zeiltjes en enorme verbanden. Gelukkig ook een leuke knuffel en een heel pakketje zeep, badolie, bodylotion ed voor de baby, werd ik er toch nog een beetje vrolijk van ;-)

Mijnbaby ik kan niet veel meer dan een uurtje iets doen, dus de frustratie loopt hier af en toe wel op. Ik heb nu de tactiek om eerst grondig over een klus na te denken voor ik begin. De keukenkasten moeten veranderd (ja dat moet nú) en ik sta dus al twee dagen te kijken 'als ik dat daarheen doe en dat weggooi en dan dat naar die andere kast....' in de hoop dat als ik begin het in ieder geval vrij vlot gaat. Anders sta ik straks huilend tussen al m'n servies dat weet ik nu al haha.

Geplaatst

Zo, kraampakket staat boven op zolder, denken we nog even niet aan ;-)

Wel gisteravond naar een infoavond over bevallen geweest in het ziekenhuis. Denk dat ik prima zonder had gekund, maar nutteloos was het zeker niet. Vooral ook erg veel informatie in korte tijd. Het ging van de laatst weken van de zwangerschap tot en met info over het consultatiebureau en dat in dik 1,5 uur.

Veel wist ik al, maa met name de info over wie staat er wanneer aan je bed en over pijnstilling vond ik wel nuttig. Dat wisselt ook sterk per ziekenhuis, dus goed om nu op de hoogte te zijn van hoe het hier gaat. Ook is mijn gevoel dat ik liefst geen ruggeprik wil nog weer bevestigd. Ik heb er slechte ervaringen mee na een operatie aan mijn voeten dus wilde het zelf al niet, maar hoorde nu ook dat met een ruggeprik vaker een vacuüm verlossing nodig is en dat is voor je kindje heel naar. Bovenop de prednisolon wil ik dat dus liefst voorkomen, al weet je nooit hoe het loopt.

We kregen nog een basis voor een bevalplan mee, dus daar ga ik ook maar eens rustig naar kijken.

Roos en Suzanne hoe is het met jullie? Mijnbaby nog lekker aan het opruimen? ;-) Ik ga zo proberen een muurtje te verven, maar ben nogal brak van op zo'n stoeltje zitten gisteravond. Merk tegelijk dat buik gestaag meer in de weg gaat zitten dus wil wel graag 'door' en dingen afmaken.

Geplaatst

Henne: ik had dat ook toen ik het kraampakket kreeg bij mijn zoon, vond het behoorlijk ENG al dat verband enzo haha.

Ik wil nog steeds super veel doen, maar doe elke dag wat.. vandaag heerlijk de bedden verschoond en

het huis gestofzuigd straks ff dweil er langs halen. morgen een berg was vouwen :) haha en wil het weekend naar ikea

even nieuwe leuke dingen halen :)

Btw wanneer krijgen we een groeiecho??? weten jullie dit???

Geplaatst

Mijnbaby ik krijg ivm de prednisolon ongeveer elke vier weken een groeiecho. Maar geloof dat tegenwoordig 'standaard' is rond de dertig weken?? Zou het even aan de vk vragen.

Denk dat wij volgende week naar ik.ea gaan. Ik heb gisteren de laatste muurtjes kunnen verven (kwartier verven, even zitten etc) en mijn vader komt morgen het behangen afmaken. Dan moeten de kozijnen nog geverfd en kunnen we ook meubeltjes gaan kopen en in elkaar zetten. Morgen wil ik naar de h.ema, die hebben dan 15% korting dus even lakentjes, hydrofielen en dat soort dingen inslaan. En volgend weekend komt vriendin de wagen brengen :-) Zo leuk allemaal, ik sta tig keer per dag even in het kamertje te genieten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden