Jump to content

Uitgerekend Februari 2013

daniela

Recommended Posts

Hallo

Eindelijk kan ik nu vertellen dat ik Zwanger ben ,spontaan!

Wachten al 6 jaar op een wondertje ,hebben 4 maal isci gedaan ....

Zijn super blij ,hebben de eerste echo 21 juni ...erggg spanned !

Gr Daniela

Edited by daniela
een jaar langer mmm

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daniella, gefeliciteerd!!!Fantastisch! Hoe voel je je?

Ik weet al meer dan 1,5 week dat ook ik zwanger ben, na 8 jaar mmm. Maar ik durfde geen maandtopic te openen....

Maar ik schrijf graag mee, gezellig!

Tot op heden hebben we de eerste echo op 19 juni. Zeer waarschijnlijk mogen we al wat eerder komen bij een bevriende verloskundige. Ben zo benieuwd en vind het mega spannend!

Ik hoop dat het hier heeeeel druk mag gaan worden ;)

Liefs Freggel

Daniella en Freggel gefeliciteerd! Ik hou zelf nog even afstand van het uitgerekend topic denk ik....durf nog niet goed. Misschien na vrijdag. Ik schrijf wel in het topic "12-weken bankje" als tussenoplossing ;-)

Hoi Diana, gefeliciteerd!

Wat grappig, van je man's verjaardag! Is hier ook zo! Wij zijn 1 febr uitgerekend, en mijn man is 5 febr jarig.

Mijn schoonmoeder is trouwens 1 febr jarig. Ook mijn schoonvader (helaas overleden) was de 24e febr jarig. Zo toevallig allemaal!

Henne, ik lees weleens wat berichtjes van jou, maar kan het niet bijbenen. Ik hoop dat alles goed gaat meid. Idd niet teveel testen. Ik maakte me er ook helemaal gek mee de eerste dagen. Dat streepje wilde ik zo graag donkerder zien.....Ik leef met je mee hoor :-) En hopelijk kom je hier lekker mee schrijven straks!! Ik vind het ook nog steeds eng...de banner en het maandforum...maar, zo heb ik besloten; we wachten al zo lang. Als het niet goed gaat, gaat het niet goed. Tot die tijd wil ik me dit plezier niet ontzeggen. Maar na jouw Mk's begrijp ik het dat je terughoudend en erg voorzichtig bent. Op naar jouw echo 8 juni!

Meiden alvast gefeliciteerd, februari 2012 was een heel goede maand, met een hoop mooie baby's en heel veel tweelingen, hopenlijk wordt februari 2013 net zo'n mooi bankje

Succes deze komende weken tot het 12 weken mijlpaaltje

Knuffel van meezie en maud (februari 2012 wondertje)

@Daniella, wat geweldig zeg spontaan zwanger, wat een wondertje!

@Freggel, wow eindelijk na 8 jaren zwanger, wat geweldig gefeliciteerd!

@Henne, wow je bent zwanger! Heb je weleens op een paar topics gelezen, je hebt al heel wat doorgemaakt. Ik duim dat het nu goed mag gaan!!! Lees maar mee en sluit je aan wanneer je er goed bij voelt.

@diana gefeliciteerd!

Ik ben zwanger van ons 2e kindje, ik ben 4 febr. uitgerekend. Op 3 juli hebben we onze eerste echo, dan ben ik 9 weken. Ik ben ook gevraagd om met een onderzoek mee te doen, waarbij ze prille zwangerschappen met een echo willen gaan volgen. Heb me maar opgegeven kan altijd nog nee zeggen, maar een eerdere echo is altijd leuk! :-)

Ik heb een cryo behandeling gehad van een embryo die ontstaan is uit dezelfde behandeling als van mijn dochter. Echt bijzonder, een tweeling met 1,5 jaar tijdsverschil ertussen.

Ik vind het ook eng om hier te schrijven, maar wel leuk om met medezwangeren te gaan schrijven, vond het aug. 2011 topic ook erg leuk.

Liefs Roossie

Jeetje meiden, wat ontzettend goed om te lezen dat jullie na zoveel jaren eindelijk zwanger mogen zijn!! En zelfs 1 van jullie nog spontaan na zo lang!!

Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het een voorspoedige zwangerschap gaat worden met een prachtig gezond kindje over 8 maanden!!

Wauw meiden, ik zie dat Fren en Meezie me al voor geweest zijn, maar vind het ook erg bijzonder dat er al een uitgerekend in februari 2013 is!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet van jullie buikjes! Ik mis hem nog wel eens...

Onze uk ligt nu heerlijk boven in zijn bedje te tukken! Is zoooo mooi...

Roossie, van harte!! Wat ontzettend bijzonder inderdaad, van jullie enige en laatste cryo! Gefeliciteerd! Super goed!

Rest van de dames dank jullie wel voor de lieve woorden naar ons pril zwangeren! We zetten de tradidite voort, er worden straks heeeele mooie baby's geboren in februari!

Misschien wel leuk om straks ook een lijstje te maken.

Hoe voelen jullie je? Ik voel me goed. Niet misselijk, wel onwijs zere borsten en tepels. Vaker honger en een vol gevoel in mijn buik. Ook naar de wc gaan, is lastig de laatste dagen.

We kijken zo uit naar de echo, kan bijna niet wachten....en eigenlijk ook weer wel, omdat het zo spannend en best eng is!

Bedankt voor alle lieve woorden!

@Freggel, misschien ben je wel zwanger van een tweeling! Je hebt ook heel wat doorstaan voor deze zwangerschap, nu lekker genieten. Duurt lang hé die eerste echo, wil het liefst ook NU de echo! Maarja nu kunnen ze nog niet veel zien.

Ik voel me goed, alleen wat pijn na het plassen, even afwachten hoe het gaat. Ben nu veel aan het drinken, als het er niet beter op wordt toch maar naar de huisarts, misschien toch blaasontsteking. Met mijn vorige zwangerschap was ik met 6/7 weken misselijk, een vaag misselijk gevoel over de hele dag. Kon alleen kleine beetjes eten. Ben benieuwd of ik weer misselijk word, heb wel kruiden gekregen van mijn acpuncturiste die ik dan zou in kunnen nemen.

Hoi Roossie,

Dank je wel! Klopt, voor de echo is het nog wat vroeg. Onze testdag viel net in onze vakantie, de eerste vakantiedag nog wel..die kon dus heeeeeeel goed of mega slecht beginnen.

De echo staat gepland op de 2e werkdag weer. En normaliter vind ik vakantie heerlijk, maar nu hoop ik dat de nog bijna 1,5 week snel om is haha! Ach, logisch ook wel hè.:)

Een vriendin van me is bevriend met een verloskundige. Ze zei dat ik ook met 7 weken mocht komen bij haar, dat is dus nog niet in de vakantie. Dus ik wacht de uitnodiging graag af.

Als je last blijft houden, inderdaad even checken of je blaasontsteking hebt. Dan is het met een kuurtje zo weer over. Ik duim dat je straks niet zo misselijk wordt!! (niemand van ons trouwens...al hebben we het er voor over, kan zooooooooo erg zijn...)

Henne, ik heb je er nog niet bijgezet meid, ik wist niet of je dat wel wilde. Ik duim zo hard voor 8 juni, je echo!!

Voorstellen:

Freggel- 31 jaar, 1e kindje. Zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging!!

Uitgerekend:clap2:

1 februari-Freggel

4 februari-Roossie

5 februari-Diana1979

Eerste echo

19 juni-Freggel

21 juni-Daniela

28 juni-Freggel (bij Gyne)

9 juli-Roossie

Voorstellen

Freggel - 31 jaar, 1e kindje. Zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging!!

Roossie - 41 jaar, 2e kindje. Zwanger na een cryo TP van een ICSI poging!!

Uitgerekend:clap2:

1 februari-Freggel

4 februari-Roossie

5 februari-Diana1979

Eerste echo

19 juni-Freggel

3 juli-Roossie

Henne, goed teken! Misselijkheid komt doordat de hormonen floreren! Mooi gezegd hè?

Ik benijd jullie niet...gelukkig heb ik er geen last van! (nog geen last van)

Hmmm ja Freggel, met m'n bbz was ik ook misselijk, tenslotte wel zwanger al za het verkeerd. Ik geloof gewoon niet meer in dat soort stellingen als een streepje is een streepje, geen bloed geeft moed, misselijkheid beteken een goede zwangerschap.... Heb ze allemaal al aan stukken zien gaan haha.

Roossie ik hoef gelukkig niet over te geven, maar eten gaat wel moeizaam. En koken is een ramp.