Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve lieve N.,

Vroeg me al of hoe het met je ging en of/hoe jullie verder zouden gaan.... En hier dus het antwoord.

Ik heb je berichtje 'vluchtig' gelezen om de woorden niet tot me door te laten dringen omdat ik weet dat ze ook mij zullen raken, harder dan ik op dit moment wil.

Er is al zoveel gezegd, door andere meiden in de afgelopen berichten, maar ook in de vele berichten van de afgelopen jaren.

Heel erg bedankt voor je belangstelling, mooie woorden, nuttige info, en ook voor je humor! :-)

Veel geluk toegewenst samen en met jullie kleine man, heerlijk dat hij er is.

Liefs Dee

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Thx allemaal... Lief..!

Dee lieverd! Zie ik dat je spannende maanden hebt, gezinsonderzoek, wat goed er zit dus schot in!

Ik hoop dat jullie snel een kindje mogen krijgen meid. Het is zo fijn om moeder te zijn; ik gun het je zo!

en graag ook snel want jullie hebben al zo ontzettend je best gedaan met alles...het is tijd dat de grote wens in vervulling gaat.

Ik blijf je volgen hoor op de achtergrond.

Heel veel liefs

Geplaatst

Lieve Noor....

ik lees nu jouw berichtje hier, die tranen....ik laat ze ook lopen, voor jou!heel veel sterkte en bedankt voor je steun en lieve woorden terwijl je het zelf ook echt moeilijk had/ hebt! X

Liefs

Babeth

Geplaatst

Oh Noor hier ook geen droge wangen bij t lezen van je bericht...dikke :knuf: voor jou.

Ik zal je missen in aug/sept 2010 moeders...beetje bij beetje versloffen de berichtjes er..iedereen druk met van alles..en vaak ook niet zulke bijzondere verhalen meer te schrijven.. Ik vond jouw aandeel in de berichtjes altijd waardevol,gezellig en vooral jouw humor zal ik missen.

Ik wens jullie al het goede samen met zijn 3tjes. Jullie menneke heeft topouders! Zoals Moon74 al zo mooi beschrijft...Waar een deur sluit gaat er ook 1 open..hoop dat dat ook snel voor jullie geldt.

Liefs Manon.

Geplaatst

Lieve, lieve Noor.

Ook hier heb ik met tranen jouw berichtje gelezen. Sindsdien blijft het door mn hoofd spoken. Ik vroeg mij al een paar keer af hoe het met je zou zijn en toen kwam dit bericht.

Een bericht met pijn maar ook met positieve hoop.

Lieve noor, mijn voorgangers hebben alles al verwoord wat ik ook voel.

Wat mij rest is jou te bedanken voor je lieve woorden en humor. Ik wens jou met heel mijn hart het allerbeste toe voor jullie drietjes. En mocht je er de zin in hebben, laat dan af en toe eens weten hoe het met jullie gaat. Een hele dikke knuffels en alle goeds toegwenst!

Geplaatst

Noor,

wat mooi beschreven.

Zoooo herkenbaar.....

Genieten van datgene wat je wel hebt.

Het betekent niet dat je niet meer denkt (of mag denken) aan datgene wat je ook nog graag zou hebben.

Morgen breng ik ook weer 2 volle tassen met oude kleertjes weg....beetje bij beetje afscheid nemen.

maar iedere dag genieten van dat wondertje dat er wel is.

lieve groet, Diane

Geplaatst

Lieve noor,

bij het lezen van je verhaal biggelen hier ook de tranen over mijn gezicht en dan denk ik wat oneerlijk!!

Alles is al gezegd en ook zo terecht.

Lieve noor een hele dikke knuffel voor jou en.jullie kleine knul. Ook ik zal je verhalen missen in het aug/sept 2010 topic!

Ik wens je alle goeds toe met je man en.kleine ventje!

Lieve knuffel Annie!

• 3 jaar later...
Geplaatst
Heel herkenbaar de wens voor een tweede.

Ook ik had die nog sterker dan bij de 1ste. Het was al een keer gelukt, mijn lichaam snapt nu wat het moet doen. Maar helaas.

Ook voor mijn dochter mis ik een tweede. Kan wel janken als ze boos is en uitroept dat ze weeeeeeer alleen moet spelen.

Ze heeft ook al een keer op school verkondigd dat ik zwanger was. Want een aantal uit haar klas krijgen er een brusje bij.

Wel even slikken als de juf dat dan navraagt bij je. ;-(

Wij hebben de keus genomen om te stoppen.

We hebben nog 2 pogingen tegoed. Maar nee.

Aan de ene kant soms nog twijfel, maar heel vaak de rust in mijn lijf dat het niet meer hoeft. Nu mijn hoofd nog.

We hadden nog 11 cryo's van de ivf van onze dochter over, helaas niet blijven plakken. Allemaal toppies.

Toen met moeite een IVF gedaan. Eerst onrust of er geen eierstokkanker aan het ontwikkelen was. Diverse onderzoeken gehad, buikoperatie.

Gelukkig niet kwaardaardig maar een onrustige endocyste. Maar was wel aan mijn goede eierstok. Hierdoor dus bijna niet meer te stimuleren.

Laatste poging 5 eitjes waaruit 1 matige embryo kwam.

Dan ook nog mijn baarmoeder die door de keizersnee nog verder misvormd is. Maakt de kans op succes erg klein.

Grote kans dat ik misschien wel zwanger raak maar niet meer uit kan dragen omdat mijn baarmoeder snel kan scheuren.

Ook de puncties waren een hel en de kans dat er een darm geraakt zou gaan worden was steeds erg groot. Met alle gevolgen van dien.

Dan kies ik voor wat ik nu heb. Met pijn in mijn hart en af en toe baal ik dat mijn lijf vanbinnen zo stom in elkaar zit.

Wen, heb jij binnenkort een evaluatie gesprek of kan je gewoon weer aanmelden voor de cryo's?

Hopelijk blijft er 1 heerlijk 9 maanden plakken bij je.

Lot nog 3 nachtjes slapen. Dan een heel mooi feest voor jullie prinsesje. Een dag met een lach en een traan.

Maar maak er een hele mooie dag van!

Linda, hoe is jullie gesprek geweest. Duidelijkheid gekregen?

Lieve groet

Hoi, ik zou je graag wat willen vragen als dat kan. Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat?! Ik doe dit voor het eerst. Reageren en een profiel aangemaakt. Ik hoop tot hoors.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden