Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey floor, hoe is de eerste nacht gegaan? EN in een groot bed EN zonder sensormatje?

Heeft mama iets kunnen slapen??

Hihi, zie je al zitten met z'n 18de! Whahaha! Arme jongen ;)

Hier gaat het prima, S.terre heeft lekker geslapen en heeft zo goed als geen krampen! Heerlijk tevreden meisje!

Vandaag 1 jaar getrouwd, wat een huwelijksgeschenk hebben wij gehad!!! Geweldig!! Een wolk van een dochter.... Wauw...

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Lekker van/met elkaar aan het genieten? Met jullie mooie prinsesje erbij!?

Gaat goed!! Ben zo trots op m'n jongen :-D Hij is nu aan het leren om onder Puckababy te slapen, eerst een arm los en dan 2! Weer een hele mijlpaal aangezien hij erg gewend is aan die geborgenheid!

Posted

Oh das zeker een mijlpaal! Gaat dat goed? S.terre ligt gewoon zo, dat gaat tot nu toe erg goed.

Ja zijn zeker aan het genieten! Alle jongwns zijn er, die gaan vandaag met oma mee terug naar almere. Ons gezin is compleet vandaag, hoe heerlijk!!

Net lekker voor het eerst naar buiten geweest. Laatste sag kraamhulp, zo lekker!!!

Posted

Hi lieve meiden!

Wat klinkt dat allemaal goed zeg! Kleine meid bijna geen krampjes en grote vent zonder puckababy slapen... Wat een kanjers!!!

gefeliciteerd met je trouwdag San en inderdaad een mooier cadeau bestaat niet! Ik weet trouwens nog als de dag van gisteren dat ik voor de eerste keer met de kleine naar buiten ging, wat was dat heerlijk! Geniet er lekker van!

Melis, hoe is het met de eetbuien? Wij hebben hoer zo'n pratende koekiemonster, die zegt: 'Ik ruik koekjes', vanmorgen moest ik aan jou denken, maar dan: 'Ik ruik broodjes!!!'.

Hier is het drama! Meneertje lag er om 24.00 uur in en ik was zo doorgedraaid dat ik pas om 2.00 uur sliep en om 4.40 ging zijn deur open en hoorden we 'Hiiiii'! Hij had er weer zin in. Ik weet het even niet meer, want eerst klom hij uit zijn ledikant met hoge zijkant: levensgevaarlijk; toen kukelde hij uit zijn ledikant met lage zijkant en nu lukt het met zijn nieuwe bed ook niet echt.

Ik was het net zo zat dat ik de hoge kant weer in zijn ledikant heb geschroefd en hem weer in zijn oude babykamertje heb gelegd. Ik dacht misschien is het een beetje te veel voor hem en moeten we gewoon nog even wachten. Alles staat daar nog/weer zoals het was, dus dat geeft misschien rust, dacht ik.... Niet dus, ik leg hem er in, hij klimt er uit en komt weer naar mij toe. Eerst was het 'Hiiii' en nu ik boos ben geworden sluipt hij op zijn teentjes de kamer in terwijl hij met zijn vinger voor zijn mond 'Shhhhh' zegt... Het is zo grappig, maar ik ben gesloopt. Wat moet ik nu? Oude kamer werkt dus ook niet, als hij meteen was gaan slapen had ik dat gewoon nog even aangehouden. Nu denk ik dat ik toch maar gewoon moet doorzetten met zijn nieuwe kamer, anders ben ik, weer aan zijn oude kamer aan het wennen en moet ik straks weer van voren af aan aan zijn nieuwe kamer wennen. Nog tips?

Liefs, Floor

Posted

Ps. Slim San, je hebt gewoon een nieuwe discussie gestart! Dat kan natuurlijk ook. Ik dacht dat we van onze primus inter pares de hele discussie moesten verplaatsen. Xxx

Posted

Ik zou gwwoon doorzetten meid. Kun je niet een kinderwekkertje wegzetten ofzo? Als het lampje aan/uit gaat of oogjes gaan open (ligt aan wekkek) mag je uit bed? Werkt bij mijn vriendin met een tweeling geweldig!

Maar het is wat je zegt, als je terug gaat... Je moet er een keer doorheen....

Maar echt super vervelend dat je op bent! Vroeg naar bed met een boek erbij?

Melis las idd ook iets over honger blijven hebben. Is dat al wat minder nu? Ik ken het niet helaas. Schijnbaar verbrand je toch heel veel, anders vraagt je lichaam nanelijk niet om eten. Probeer niet teveel koolhydraten te eten want die wekken juist honger op. Je kunt he beter vullen met fruit of yoghurt....

Slim he nieuwe discussie ;) hihi

Posted

Superslim, die nieuwe discussie!

En een goede tip van dat wekkertje! Ik ga er morgen eens achteraan! Ik ben werkelijk gesloopt en super emo! De kleine man ligt nu eindelijk nast me te slapen, na me een blauwe plek te hebben gebeten en het hele huis bij elkaar te hebben geschreeuwd. Ik dacht: 'Straks gaan de buren de kinderbescherming en de politie tegelijk inschakelen!!!' Heb op een gegeven moment maar de ramen dicht gedaan....

Jonge, jonge, ze zeggen altijd: 'Het wordt steeds leuker', maar ik vind dit wel weer even pittig hoor, zo'n klein opstandig mannetje in combinatie met heeeeel erg slaapgebrek! Maar.... Hij is mijn wondertje en nu geef ik hem steeds kusjes en ben ik heel trots dat hij zo lekker ligt te snurken!

Melis heeft natuurlijk geen tijd om te schrijven, omdat ze de hele tijd aan het eten is ;-) Haha!

Nou slaap lekker voor straks en een kus voor kleine S.terre.

X, Floor

Posted

Heb je nog een beetje nachtrust gehad? Pittig mannetje heb je zo te horen.

Nou is het wel fijn als er wat pit in zit, maar jiu een blauwe plek bijten... Dan had hij ff flink de p erin zeg maar.

Ik hoop dat het wekkertje gaat helpen. Ook dat zal even doorzetten zijn. Maar wat ik zei, bij mijn vriendin echt top resultaat!

Hihi, melis heel de tijd aan't eten... Hoop het niet! ;)

Hier de eerste dag alleen met mijn wondertjes...moet gelijk boodschappen doen, naar de stad en (misschien) op verjaardags/kraamvisite... Ik denk dat dat laatste verschuift naar morgen... Als ik slim ben.....

Posted

Nou, nou, je bent net bevallen lieve San! Doe je wel een beetje rustig aan en neem je jezelf een beetje in acht? OP kraamvisite? Je bent zelf kraamvrouw gekkie! Jij bent ook een lekkere hè? Kan je niet meteen even de muren witten en de gordijnen wassen, als je toch zo lekker bezig bent?? Haha! Grapje hoor!!

Voel voelt dat, zo een dagje alleen? Lekker? Of ook een beetje spannend?

Ja, die kleine daar zit een behoorlijke kop op e wat hij in zijn kop heeft, heeft hij niet in zijn gat! Hij is niet makkelijk ergens van af te brengen. Vanmorgen was hij er om 3.40... Gelukkig viel hij wel weer in slaap, maar die kleine smurf schopte mij het bed zowat uit, dus ik lag nog net niet naast het bed bij de hond op het kussen!! Ach, weet je, het is wel zwaar maar ondertussen lig ik hem dan bekaf te bewonderen, want zeker nu we weer bezig zijn en het al vier keer is mislukt, besef ik me nog meer dan anders wat een wonder hij toch is... Zo is het toch? Ik ben gewoon een beetje emotioneel, het zal wel door de medicatie komen!

Liefs en een dikke knuf voor de kleine!

Floor

ps. als je het niet vervelend vind om via een pb je adres te sturen, dan vind ik het leuk je een klein kraamfrutseltje te sturen.... Het is maar een kleinigheidje, maar mijn kleine man kan niet zonder! Al anderhalf jaar niet! XXX

Posted

Hahaha, ben uiteindelijk alleen de stad in geweest, kind moest z'n bril versteld hebbrn. Flikkerde steeds van z'n neus af ;)

Ja OP kraamvisite ;) mijn beste vriendin is 8 uur voor mij bevallen van een prematuurtje (36 weken) zij mag de deur dus nog niet uit. En het blijft dan toch je beste vriendin he ;( plus ze was vandaag jarig. Ben alleen niet gegaan hoor, hihi. Heeeel misschien morgen, maar tot nu toe staat daar niks voor op de planning en misschien hou ik dat wel zo.

Hihi, jouw ventje heeft het zeker niet in z'n gat! Mama bij de hond op het kussen whahaga!

Een handenbindertje, maar zo heerlijk om naar te blijven staren. Ik ken het, zijn niet alleen de meds hoor ;)

Hier al 4 jaar en nu helemaal. Zo'n vreselijk lieve grote broer is hij. Dan ligt s.terre bijna te slapen en gaat hij heel zacht slaap kindje

slaap zingen.. Smelt!!!!

Ik hoop dat komende weer ietsje beter gaat. Heb je nog naar wekkers gekeken?

Fijne avond meis! Hier vanaaf lekker bones kijken ;)

Xx

Posted

Ja!!!, en csi vind ik ook leuk, maar Bones nog leuker! Als het lukt die kleine in bed te krijgen ga ik dat ook doen!!

En het wekkertje ga ik NU naar kijken, maar ik heb weer even een forumverslaving, dus het is er nog niet van gekomen...

XXX

Posted

Ik zie idd ook overal je naam opsuiken hihi, die fases ken ik.

Nu lekker dame in de wipper, wel met heel veel krampen en spugen helaas.

Csi op de achergrond... Forumpje..

Wa,hten tot manlief thuis komt. Die runt nu mijn zaak.

Straks boekje in bed... Wat een leven!! Whahaha

Posted

Hi San,

Even bewust een dagje geen forum, want anders raak ik helemaal geobsedeerd! Even rust, ik heb vandaagmvo

gens mij voor het eerst in mijn leven overdag geslapen met de kleine man naast mij in bed! Heerlijk! Ik hoop dat hij ooit nog grote broer wordt, dat zou geweldig zijn!

Hoe is het nu met de kleine meid? Gaat het een beetje met de krampjes en het overgeven? Zo sneu hè, als zo'n klein poppetje dan zo ziekjes is! Ik hoop dat het snel beter wordt!!!

Liefs!!

ps. Mijn man heeft het frutseltje vandaag voor mij op de bus gedaan, terwijl ik nog had gezegd dat ik nog een kaart ging schrijven! Maar dat heeft hij nu dus gedaan namens Floortje, haha!!

Xxx

Posted

Ah wat lief!!! Bedank je mab voor mij!

Hier geen kans gehad voor het kaartje, maar die gaat morgen op de bus :)

Je hebt gelijk hoor, even geen forum. Heb ook wel eens zo'n dagje.

Ff qualitytime voor de kleine man!

Ging dat goed met de kleine naast je? Ik had het wel eens tijdens de zwangerschap dat ik in slaap viel op de bank. Doodeng vond ik dat. Maar dan was het wel een verschil dat jamey wakker was zelf.

Het gaat... Ze heeft echt haar buien. Morgrn ook even huisarts bellen, ws heeft ze spruw :(

Ze heeft echt vlagen dat ze alles onder spuugt (bv net na een badje....grrr) en tussen 8 en 11 is,echt haar huiluurtje, vol met krampjes. Ga toch eens die abc dolphinus proberen denk ik. Infacol is goed overdag, maar 's avonds red het het niet...

Nou lekker slapen, hier gaat mopje ook naar bed, wij ook. Nog ff cold case afkijken ;)

Truste!!

Xx

Posted

Nou, het was maar een aardigheidje hoor!

Hoe is het nu met S.terre? Heeft ze spruw? Heel vervelend is dat! Gelukkig is het makkelijk te verhelpen!

XXX

Posted

Ja idd, ze heeft erge spruw. Heek dik plakkaat op d'r tong. Nu abkuur. Hoop dat het helpt.

Moest je ook bedanken van mijn man :)

Hoe is afgelopen nacht gegaan met de kleine man? Beetje kunnen slapen jij?

Of lag je weer bij de hond ;)

Hoe is het nou met je spuiten? Volg je het lange protocol? Ik ben hrlemaal niet thuis in de deca. Voel je je een beetje goed?

Xxx

Posted

Ach, arm, klein lieverdje! Wat vreselijk zielig! Ik hoop echt dat het heel snel beter gaat! Mijn kleine heeft ook een paar keer spruw gehad en dan kreeg hij Daktarin-gel en dan was het de tweede dag al een stuk minder. Ze knapt vast snel op! Sterkte!

Onze man is helemaal wild van die doekjes. Vooral vanwege die frutseltjes die er aan zitten. Momenteel moeten zijn 'doeh's' overal mee naartoe. Maar eigenlijk is het wel fijn, want hij heeft nooit gespeend, nooit geduimd, alleen vanaf een maand of zes had hij zo'n doekje. Nou top toch? Alleen heeft hij van de week midden in het programma de wasmachine open gemaakt, omdat ik zomaar het gore lef had gehad een van zijn 'doeh's' zonder overleg in de wasmachine te stoppen (hij had in de regen op de oprit gelegen). Hele washok zeiknat, maar hij liep als een soort overwinnaar met zijn zeiknatte en nog steeds gore doekje.... Nou ja, een dag uit het leven van een Ploetermoeder...

Om van de nachten nog maar niet te spreken... Hij is nu zijn Nijntje aan het vermoorden onder het dekbed en wisselt dat af met af en toe op mijn hoofd springen. Hopelijk is dit ritueel over een uur of anderhalf achter de rug en als hij dan slaapt begint het strategisch uit het bed werken van zijn moeder. Eersten schop in mijn buik, dan een hand in mijn gezicht en zo schuif ik langzaam op naar niveautje hond... Dat kussen van de hond begint er steeds aantrekkelijker uit te zien, dus misschien dat ik vannacht serieus in overweging zal nemen toch maar bij haar te kruipen. Zij schopt in ieder geval niet en bij haar loop ik ook minder risico gebeten te worden ;-)))

Even zonder gekheid nu... Het gaat! Hij valt bij ons in slaap, dan leggen we hem in zijn bedje en hij is de afgelopen twee nachten wel hel vroeg bij ons in bed gekropen, maar hij is wel verder gaan slapen, dus we hebben zowaar 6 of 7 uur gemaakt. Niet slecht dus, alleen nu moet hij nog leren om in zijn eigen bed in slaap te vallen, maandag zal vast wel een keer lukken.

Nou, ik zit weer een eind weg te kletsen, oh ik vergeet nog van de deca. Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat ik het lange protocol volg. Ik begin 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie met spuiten en dan op cyclusdag 5 de uitgangsecho. Ik was vreselijk beroerd de afgelopen dagen, maar gelukkig heb ik mezelf weer een beetje bij elkaar geraapt. Mijn menstruatie is begonnen en met een beetje geluk mag ik zaterdag beginnen met stimuleren. Dan verminderen ook de bijwerkingen van de deca, dus dan is afgezien van de punctie het ergste achter de rug. Die punctie moet ik nog even niet aan denken, want de vorige keer was een slachting.

Nou, ik ga eens kijken of ik nog ergens een pammetje voor mijn kind heb liggen, want hij roept nu om 'Ijsssiesss'.. Haha, grapje hoor, ik houd het op een boekje voorlezen om de slaap op te wekken!

Sterkte met de kleine meid!

Xxxx

Posted

Ik ga morgen ff uutgebreid reageren meis. Vind dat zo lastig via telefoon!

De meds tegen spruw helpen goed. Heb nystatine ofzo? Ik begreep dat daktarin niet meer mocht? Weet er ook het fijne niet van hihi

Ik ga nog ff slapen. Je,hoort me straks ;)

Oh en ik ga vandaag je kaart op de bus doen! (shame!!)

Xx

Posted

Meiden, sorry voor m'n afwezigheid de afgelopen dagen, maar ik werk deze en komende week 4 dagen dus ben aan het rennen en vliegen.

Zal vanavond ff uitgebreid reageren op jullie!

Liefs