Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve schatten, geeft toch niks allemaal! Ik ben er ook en paar weken uit geweest! Gewoon lekker alleen schrijven als je zin hebt hoor!

Melis, pas je goed op jezelf? Niet te hard werken hoor!

San, wat fijn dat het middeltje tegen spruw helpt! Daktarin is gewoon te koop bij de Etos, ik weet alleen niet of ze de mondgel ook hebben. Maar echt lieverd, als S.terre er gevoelig voor is, koop een pot ABC Dophpilus van Solgar en haar krampjes nemen af en de spruw komt niet terug. Gewoon iedere dag een mespuntje poeder oplossen in een drupje water en in haar mondje doen... Ik had de tip uit "Geboorte van een moeder' van Daphne Deckers en het is de beste tip die ik ooit heb gekregen, wij zijn er nu net weer mee gestart en de luieruitslag verdwijnt weer als sneeuw voor de zon!

XXX, Floor

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klinkt als een wondermiddel!

Nou de spruw is hier bijna weg, de krampjes zijn minder maar zeker niet weg. Ik geef de infacol de rijd tot het potje op is ( ons bien zunig ;) ) endan ga ik het zeker halen!

Hoe us het met jouw nachtrust??

Hier voorlopig laatste weekend alleen (met z'n 4en)

Zondag komen de kinderen weer. De 2 jongste gaan maandag met oma naar frankrijk voor 2 weken. Dan heb ik alleen de onze en de oudste (15) in huis. En na die 2 weken dan hebben we ze allemaal weer voor bijna een week... En dan hup! Terug naar lelystad en almere... Worden 3 pittige weekjes.....pfff

Nou nachtvoeding zit er weer in. Ikga nog ff war slapen!

Xx

Ps, kaartje is onderweg!

Geplaatst

Hi San,

Klinkt tof van de veilig, ga jij nog wat kopen? Ik ga straks eens kijken.

We waren gisteren een dagje naar de E.fteling. Zou een weekend worden, maar het appartement was zo vies dat we gisterenavond naar huis zijn gereden. Balen natuurlijk (hufters gaven ook geen geld terug, voor 3 nachten!!!), maar we hebben een heerlijke dag gehad en ik denk dat we zo lekker naar het strand rijden om schelpen te zoeken ofzo.

Die kleine valt bij ons in slaap en dan leg ik hem in zijn bed en dan kruipt hij tegen de ochtend weer bij ons. Je hebt niet echt meer tijd samen, als je begrijpt wat ik bedoel, gelukkig hoeven de kindjes hier niet op de natuurlijke wijze verwekt te worden! Maar wat is het gezellig, dat kleine lijffie bij je in bed! Hij is niet zo'n knuffel, maar 's nachts kruipt hij zo lekker tegen me aan. Straks heb ik er nog moeite mee als hij weer gewoon in zijn eigen bedje ligt.

Wat fijn dat het beter gaar met S.terre! Hopelijk blijft het nu even weg! En hoe gaat het met de vermoeidheid? Red je het een beetje? Toch gebroken nachten...

Jeetje, er komen drukke tijden voor je aan! Maar ik snap het niet helemaal met al die kids van jou? Het zijn er ook zo veel, haha. Wel leuk 4 grote broers!! Mag ik een toelichting? S.terre is duidelijk en dan? Zijn ze niet allemaal van jou? Of begreep ik het verkeerd?

Xxx

Geplaatst

He wat k** van dat appartement zeg!! Lekker strand is ook erg fijn!

Mijn man is 2 x eerder getrouwd geweest ;)

De oudste van 15 is van zijn eerste vrouw

De 2 daarna van zijn 2de vrouw. Die zijn 9 en bijna 5.

Jamey heeft hij geadopteerd, die is van mij eigenlijk en S.terre is dan eindelijk van ons samen.

Ons 2de afspraakhe was de geboorte van

Jamey. Hihi.

Hij is,nooit meer weg gegaan ;)

Have fun op het strand meis!!!

Mijn man is vandaag met Jamey naar dolfinarium. Ik ga met de kleine naar opa en oma :)

Vanavond weer de kids :)

Geplaatst

Jemig San, dat is nog eens een interessante gezinssamenstelling!! ;-))) Nog even doorzetten en je hebt een voetbalelftal, maar dan moeten jullie wel stoppen met meiden maken!

Jullie tweede afspraakje was de geboorte van Jamey? Nou, je maakt me wel steeds nieuwsgieriger... Of jullie hadden een date en jij beviel toevallig even tussen de amuses en het voorgerecht door, of hij kwam op medische indicatie? Wat een verhaal! Nou ja, dan had hij in ieder geval op de tweede date al alle kanten van je gezien - letterlijk en figuurlijk!!! Haha!

Nou, wij hebben lekker gefietst en zijn even gestopt bij mijn paardje en nu zitten we toastjes te eten in de tuin. Ik onder de catalpa in de schaduw en mijn man in de zon, ik snap niet toen hij dat lekker kan vinden, krijg het al warm als ik er naar kijk!!! ik moet nu echt stoppen met die toastjes, want ik ben weer aan de Puregon en daar heb ik de vorige keer vreselijke galaanvallen van gekregen. Dan kruip je echt tegen de muren op. Na de stimulatie geen, echt nul, aanvallen meer gehad, dus die chirurg die zei dat ik rustig eerst zwanger kan worden maar daarna mijn galblaas moet laten verwijderen zoekt maar lekker een ander slachtoffer! Echt balen, je krijgt gewoon galstenen als je maar genoeg van die troep spuit!

Fijne middag verder!

Xxx

Geplaatst

AAAARGH!!!!!!

Ik word gek van die moeders van die kinderen van m'n man!!!!

Van de oudste: die heeft ADHD. Zit al 3 dagen zonder medicijnrn, is nu 3 weken bij ons... Oh we sturen ze dinsdag wel op... Is al het 3de jaar op rij dat dit gebeurd.

De jongste 2: ik heb geen geld voor slippers en zwembrorken voor de vakantie, willen jullie die kopen? Ja natuurlijk doen we sat, geen probleem.

Zegt de middelste gister, paoa, weet je wat tijn krijgt voor z'n verjaardag? Een DSI...

Nou breekt m'n klomp!!!!

Stomme wijven!!!

Sorry, moest ff spuien!!

Reageer later op je meis, zit bij zwemles ;)

Geplaatst

San, lieve meid, we worden hier gecorrigeerd als we onkuise taal bezigen, maar anders zou ik eens even lekker uit mijn dak gaan met je! Wat frusterend en wat hypocriet van die stomme moeders!!! Kan me voorstellen dat je daarvan behoorlijk over de zeik gaat!

Je bent net twee weken geleden bevallen en je loopt als een wilde rond te rennen, ik vind het niet gek dat je dan pissig wordt als je merkt dat ze je in de mailing nemen!

Take care!!!!

XXX

Geplaatst

San! Wat een geweldige kaart!!! Helemaal leuk! Hoe is het met je?

ik zit er even helemaal doorheen, dus ga eens even een avond helemaal niks doen behalve mijn kind knuffelen...

Dikke knuf!!!

Geplaatst

Fijn dat je hem hebt!

Hier is het ff druk met alle kids. Tenminste, de middelste 2 zijn naar frankrijk dus dat scheelt. Maar is weer ff in een ander ritme komen ;)

Let jij wel een beetje op jezelf?

Heerlijk je kind op schoot, en niet meer loslaten hoor!

Hoe lang moet je nog spuiten nu?

Hoe is het met de nachten? Idd wat jij zegt, strajs moet JIJ nog afkicken hihi. Ik vind het oik heerlijk maar wij hebben een kleiner bed nu en das NIET comfortabel meer hahaha

2de afspraakje hahaha

Wij hebben elkaar via internet leren kennen. Toen was ik 38 weken zwanger ;)

Ons 2de afspraakje was met 39 weken (tijd zat dachten we ;) )

We hebben tot half 1 in de stad gelopen. Ik had wat rugpijn.

De afspraak was als ik zou gaan bevallen dat hij naar vrirnden zou gaan in Tilburg, mijn ouders zouden bij de bevalling zijn. (donor van jamey is na 20 weken zwangerschap uit beekd verdwenrn omdat hij geen alimentatie wilde betalen)

Mijn ouders kwamen om nog een en ander te poetsen en ophangen. Mijn broer kwam met vriendin en kind want die zou ik nog knippen voor de kerst. Maar ik had wat rugpijn.

Tegen de tijd dat we doorhadden dat ik weeen had en de vk kwam had ik 8 cm. Dat was om 15.50 uur. Om 16.20 is hij geboren.

Mijn man heeft beneden afstaan wassen, mijn broer gauw naar huis (toen die thuis waren konden ze weer terug komen) mijn vader stond nog bij de hema voor een kruik. De abulance net op tijd voor de placenta geboren zien te worden ;)

Die waren gebeld ondat de hartslag daalde.

Dat was ons tweede afspraakhe ;)

En omdat je niet alleen mag zijn de eerste nacht is manlief gebleven en uieindelijk nooit meer weg gegaan. 2 maanden later officieel bij mij ingeschreven ;)

Dus....... ;)

Geplaatst

Hey meis!

Hoe is het nu met je? De deca doet je geen goed geloof ik he?

Morgen de 1ste fm las ik? Weer een spannend moment!

Dit gaat hem worden hoor! Nu een mooie fm, dan een verschrikkelijk goede punctie, een hoop bevruchtingen (al is 1 genoeg nu ;) )

Een innesteling en 9 maanden later dat 2de wondertje!

Je bent altijd zo'n positieveling! Keep that spirit alive!!

Hoe laat moet je morgen??

Xxxx

Geplaatst

San, lieve schat ik zie nu pas dat mijn reactie niet is verstuurd! Ga nu tukken, maar post morgen opnieuw mijn reactie!

Lekker tukken, dikke knuf!

xxx

Geplaatst

Lieve San,

Wat een verhaal! Het lijkt wel een soap, het is bijna niet te geloven! Jij bent ook een bikkel dat je bij 8 cm eindelijk doorkrijgt dat je aan het bevallen bent, haha! En dat was ook een lekkere vlotte bevalling, daar teken ik voor! Half uurtje en kklaar is Kees, hoewel het natuurlijk wel een heel pijnlijk half uurtje kan zijn geweest! En natuurlijk ook spannend dat de hartslag daalde... Maar goed, volgens mij heb jij wel de liefste vent op aarde als ik dat zo hoor! Ik kan me voorstellen dat Jamey ook echt zijn kind is!

Ik heb het helemaal gehad met die rot deca! De vorige keren was het veel minder erg, maar nu heb ik er gewoon helemaal geen zin meer in! Misschien moet ik (na deze ronde) ook wel gewoon stoppen en blij zijn met wat ik heb.... Morgen is de eerste FM en als de follikels onder de 10 mm zijn moeten we direct ophogen, anders wordt het weer afbreken... Vorige keer hebben we te laat opgehoogd, hadden we maar twee mooie follikels en daar wilden ze geen punctie op doen. Daar baal ik nu nog van!!

Nou ja, nu lekker de tuin in! Mijn hulp komt zo, dus ik ga vandaag alleen het bed verschonen en lekker eten koken.... Gisteren voor het eerst sinds mijn burn out een publicatie afgerond, dus na gedane arbeid is het goed rusten!!

Dank voor peptalk San! Je bent een schat!

Xxx

Geplaatst

Hahaha iggie, apart he ;)

Het leven kan zo mooi zijn!!

Meissie, blij zijn met wat je hebt... Het klinkt zo makkelijk! Maar wij weten beiden dat dit helemaal niet zo is!

Je wilt graag een 2e kindje. De wens is niet minder als bij de 1ste.

Is er geen andere manier dan met deca? Ik weet niet goed hoe dat allemaal zit, ik had namelijk alleen gonal-f en cetrotide. Ik hen nergens last van gehad... Oke, kort lontje misschien hihi maar daar had manlief meer last van ;)

Ook ik had bij de eerste poging maar 2 follikels en een helebloel kleintjes. Ook afgebroken voor de punctie. Voelt echt niet afgemaakt. Ineens is het over. Maar dat wilt niet zeggen dat het nu weer is. Wie,weet heb je nu meer last als vorige keer omdat het beter z'n werk doet??

Ik duim voor je!!!

Xx

Geplaatst

Haha, Iggie, San kan wel een boek gaan schrijven, vind je ook niet? Met anekdotes uit haar leven... haha.

Dank voor je lieve woorden San, je hebt ook gelijk, het is niet zo makkelijk... Maar jeetje, bij jou is dus ook een keer een poging afgebroken? Frustrerend is dat he? Tja, ik geloof dat er niet echt een andere optie is dan deca, maar dat zal ik volgende keer eens bespreken. Het is vreemd, de vorige keren werd ik er alleen moe van (terwijl ik van de progynova echt moordzuchtig werd!!!), maar nu lijken alle bijwerkingen sterker. Ik heb op zich al niet zo'n heel lang lontje, maar nu heb ik gewoon geen lontje. Het is echt 'raak me niet aan want het is meteen BOEM!!!' En verder moe, vreselijk zweten 's nachts, ja ik weet het, het is ook warm, dat was me opgevallen ;-)) En gewoon labiel, net als met de progynova. Gelukkig wel minder erg dan bij de progynova, want dat doe ik echt niet meer!!! Dat overleeft mijn huwelijk niet nog een keer! Vorige keer ben ik de makelaar gaan bellen om het huis te verkopen. Ik had uit het niets bedacht dat het allemaal goed zou komen als ik maar zou verhuizen ;-) Smste ik mijn man terwijl hij in bespreking zat dat om 20 uur de makelaar kwam om de verkoop te bespreken. Hoe bedoel je de weg kwijt???

Dus ja, eigenlijk valt het allemaal wel mee! Ik slik ongeveer ieder voedingssupplement wat je maar op het forum en daarbuiten kunt bedenken en verder ben ik eigenlijk redelijk relaxt. In ieder geval minder gefocust en geobsedeerd dan de vorige keren. Dus ik ga gewoon hartstikke zwanger worden! En als dat niet lukt ga ik gewoon een avond mijn verdriet verdrinken met grote flessen wijn en heel hard huilen en dan weer opnieuw een plan maken! Zo is het toch? Als het klaar is, is het klaar, maar dat weet je ook pas als het zo ver is. Nu is het blijkbaar toch nog niet klaar, want de spuiten liggen klaar en ik ben toch wel erg benieuwd naar de echo morgen.

Liefs, dikke knuf!

Geplaatst

Wat??? Je huis verkopen door wat medicijben???? Jeetje wat een troep zeg ;)

Gelukkig kun je er nu om lachen mar je man zal niet blij geweest zijn met je ;) hahaha

Heel veel succes straks! Ik hoop echt dat het er flink wat zijn!! En dat de dosis niet omhoog hoeft ;)

Hier de puckababy gekocht omdat mevrouw zo mieilijk in slaap komt.. Wat een uitvinding!!! Normaal lopen wij van 20 tot 24 uur met haar te sussen, nu heeft ze geslapen!!! Heerlijk!

Alleen is ze nu klaar wakker en vind ze hem niet fijn!! ;)

Ik ga ff sussen!

Fijne dag vandaag meis!!

Xx

Geplaatst

Hi San,

Even uit de auto:

Ik kom net van de poli, 3 links, 3 rechts rond de 11-12 mm. Ik denk dat dat gewoon de goede kant op gaat. Even de bloedwaarden afwachten en dan word ik vanmiddag gebeld of we nog iets moeten ophogen of niet. Ik ben blij!

Ja, die puckababy is voor sommige kinderen echt een uitvinding! Mijn kleine moest er niks van hebben, dus ik heb hem weggegeven, maar ik hoor veel positieve verhalen! Mijn mannetje bleek net als papa en de rest van zijn familie een buikslaper... Nanny care gekocht en toen was er rust.

Jij nog een tukkie kunnen doen na 5.30?

Xxx

Geplaatst

oh netjes!!! Denk je zelf dat er nog iets bij moet of is dit tempo goed? Klinkt super in ieder geval!

*doet alvast klein vreugdedansje*

Ja ik heb nog wat kunnen skapen gelykkig, tot half 10!!!

Manlief daarin tegen zat om 6 uur beneden. Eigen schuld, hij had sterre tussen ons ingelegt. En dan kan hij niet slapen ;)

Wanneer is de volgende fm? Hoe laat krijg je de bloedwaardes??

Xx

Geplaatst

Hi lieve San,

Lekker dat je nog hebt kunnen slapen! Arme mannetje van je, hij zal wel moe zijn vanavond!

De bloedwaarden waren goed! Dus ik hoef niet op te hogen, want 6 is genoeg! Ik ben dus blij, maar ook zo moe! Het weer slaat hier nu om en we gaan en lekker uit eten en dan ga ik vanavond met de deur open en een muziekje aan naar de regen kijken...

XXX

Geplaatst

Heerlijk tot rust komen dus!

Oh heerlijk uit eten! Dat mis ik zo!

Wij hebben nu maar pizza besteld ;)

Maar fijn zeg dat het niet omhoog hoeft!!

Nu ff verstand op nul en genieten van wat je hebt ;)

Manlief lag net al te iptten hihi

Xxx

Geplaatst

Hi San,

Arme mannetje, maar hoe is het eigenlijk met jou? Ik krijg toch de indruk dat je ook niet altijd heel erg veel slaapt? In ieder geval niet gelet op de tijd waarop je soms post ;-)) Trek je het allemaal een beetje? Je lijkt behoorlijk veel onderweg... Misschien moet ik je een keer hier vastbinden in de tuin en alleen maar lekker hapjes en drankjes aanbieden terwijl S.terre lekker op je borst ligt! Misschien ga je dan eindelijk een keertje zitten! Haha! Ben je de bevalling al een beetje te boven? Of ben je nog erg moe? En hoe is het met de spruw momenteel?

Hier lekker Italiaans gegeten bij ons vaste stekkie. De kleine rende toen we weg gingen de keuken in om iedereen een kus te geven ;-)) Lekker ding! En mama maar wachten op een dikke pakkerd, maar ik heb het nakijken! Hij ligt nu wel lekker tussen ons in Happy Feet 2 te kijken, ik droom nu zelfs de teksten(!), dus ik geniet volop!

Het is nu wel spannend hoor! Nu het toch weer dichterbij komt, word je hebberig en wordt je verlangen groter... Ik merk dat ik er ook meer mee bezig ben gedurende de dag, hoewel ik best druk ben. Ach. We zullen maandag wel weer zien.

Morgen lekker naar mijn paardje en verder een beetjerommelen in de tuin. Die kleine wordt binnenkort twee en dat vieren we natuurlijk, dus dan wil ik alles een beetje netjes hebben. Voldoende afleiding zou je zeggen....

Nou, dikke knuf, ook voor de kleine meid en je mannen,

Xxx

Geplaatst

Oh echt! Een vreselijk lang verhaal getypt op mijn telefoon, slaatdie vast!!! Grrrrr.

Dus....

Heb je nog lekker in de tuin gerommeld? Het is vast heerlijk geweestom in de tuin te werken. Niet te warm maar iig geenregen. Tenminste, hier is het droog geweest.

Heb je ook een eigen paard joh? Gaaf! Ik heb in een ver grijs verleden op paardrijden gezeten. Heerlijk joh die buitenritten door de bossen. Gedachten op nul en gaan!

Ga je de verjaardag van de kleine man groots vieren? 2 alweer, wat gaat het snel he!

Maar wat een ventje, gewoon zo de keuken in rennen hihi, zie hem al helemaal gaan! ;)

Hoe gaat het met de nachten nu?

Oh italiaans! hmmmmmm kun je me echt voor wakker maken!

Wij gaan (als we ooit gaan eten) meestal naar de griek. Ik ben een verscrikkelijk moelijke eter. Bestel ook bijna altijd biefstuk, mar manlief vind grieks zo lekker. En daar hebben ze ook biefstukken hihi. En zalm, ook heerlijk!

Hoe gaat het met mij..... Druk?

Ik heb 2 rustmomenten. Tussen de fles van 14.30 en 18.00 en tussen de fles van 21 en 24 uur. Als het uitkomt.

Ik moet zeggen, ons meisje slaapt goed door (24, 4.30 en 7.30) dus kan daar aardig bij trekken. En meestsl pakt manlief de fles vsn 7.30. Tenzij hij moet werken.

Maar aande andere kant s het vakantie, dus als ik geen zin heb, doe ik het niet ;)

Gister was het braderie in bergen dus zijn we daar heen geweest en heb ik dus nIks gedaan.

Betekend wel dat ik vaNdaag al 5 wassen heb weg gestreken en er zit er nog 1 in de droger.

Ik moet al 5 dagen stofzuigen, maar doordat de kleine man steeds vanuit de speeltuin zo binen dondert doe ik het lekker niet. Hahaha

Dus alles gebeurd op mijn tempo! ;)

Morgrn zal ik ff niet online zijn ,gaan we een dagje naar familie in Duitsland en daar is geen wifi ;)

Weltrusten alvast meissie! En rustig aan he!

Xx

Geplaatst

Hier gister ontdekt dat die oudste vsn mijn man blowt. Per ongeluk, toen zijn tel uit m'n handen flikkerde zag ik een berichtje aan zijn moeder met de vraag of papa weet dat hij blowt. Dat hij het doet en nuet durft te zeggen oke (hadden het al een paar keer gevraagd)maar dat zijn moeder het weet en zij dat niet zegt!!!!

Hij heeft verdorie adhd en pddnos. In zijn "toestand" kan dat hardstikke gevaarlijk zijn!

Hij krijgt therapie, maar is schijnbaar niet eerlijk. Wat heeft die therapie dan voor

zin??? Zijn moeder hweft 2 wekelijks gesprekken met dat mens, die weet het dus ook niet. Hoe moeten ze dan helpen?????

AAARGHH!!!

Fijne,dag meis, ik heb geen bereik in duitsland!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden