Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San, wat een verhaal! Lijkt me zo irritant om gewoon voorgelogen te worden!

Je hebt al niet weinig aan je hoofd, dus het lijkt me dat je geen zin hebt om ook nog op de moeders te gaan moeten letten! Je hebt al genoeg kinderen om in de gaten te houden!!! En zeker omdat hij (de oudste) ook nog eens adhd en pddnos heeft met bijbehorende medicatie, dat is niet alleen irritant, maar ook nog eens gevaarlijk!

Fijn dat je in ieder geval twee rustmomenten hebt en ook een beetje in staat bent de boel de boel te laten! Dat maakt waarschijnlijk wel dat iets minder stress hebt. Ik ben (was) echt een perfectionist en dat maakt het wel heel lastig met alleen maar een kind in huis, laat staan met (soms) vijf!!!

Kom maar lekker een keertje bij me paardrijden, je bent toch vaak in de buurt en dan gaan we daarna lekker Italiaanse biefstuk eten in een restaurantje waar kinderen meeeeer dan welkom zijn!

Wel lekker dat je kleine meisje al zo snel zo lekker slaapt, en dat ondanks de spruw tussendoor! Zo pak je toch af en toe een paar uurtjes rust, hoop ik in ieder geval!

Ja, die kleine wordt binnenkort alweer twee, het is niet te geloven hoe snel dat gaat. Ik heb net een slideshow op de mac gemaakt van het afgelopen jaar (en heb die van het vorige jaar teruggekeken) en zit gewoon te janken als ik er naar kijk. Zo mooi, maar ook zo snel... Het is over twee weken, dus gelukkig is de deca (en de eventuele terugplaatsing) dan achter de rug... Kan ik hopelijk ook een beetje genieten (of heel veel wijn drinken)!

Ik zocht je trouwens op FB waar ik zelf niet op zit, maar welke San ben jij nou, want ik kan de dames die ik daar zie niet matchen met de andere foto's.... Ben gewoon benieuwd. Mij kan je heel makkelijk vinden via Linked In, hoewel ik daar kort haar heb.

Hoe was het in Duitsland? Gezellige dag gehad? En raakt S.terre dan niet uit haar ritme?

Ik zit er helemaal doorheen. Morgen follikelmeting en als er geen punctie wordt gepland stop ik. Ik trek het gewoon niet meer! Vandaar ook mijn soort van warrige bericht, ik ben echt onder invloed van veel te vervelende hormonen!!!!

Nou lieverd, ik hoor wel weer van je!

Take care en tot snel!

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meid, lees dat je toch iets moet ophogen?? Oh ik hoop zo voor he dat het werkt! Wanneer moet je weer voor fm?

Vind het zo vervekend voor je dat je je zo voelt! Wat jij zegt over mij "vertroetelen" wil ik ook voor jou doen als ik dat zo lees! Gaan we gezellig samen potje janken en partijtje lachen ;) hahaha! Dan zullen we wat aanzien hebben hihi.

Duitsland was leuk, ff eruit. Vreselijk gelachen (mijn broer is echt een vies varken hihi)

Over 2 weekjes gaat die kleine man weer naar school en heb ik meer rust ;)

Op fb ben ik degene met rood haar en gestreept shirt. Maar mijn profiel is gesloten voor vreemden. Helaas noodzakelijk met sommige exen.

Linkedin zit ik zelf niet op, maar zal eens kieken ;(

Gewoon facebook aanmaken ;) hahaha

Dikke kus!!

Geplaatst

Hi San!

Haha, lekker elkaar vertroetelen, dat is een goed idee. Een potje lachen is een nog beter idee!!!

Fijn dat het leuk was in Duitsland! Is de vakantie over twee weken alweer voorbij, dat Jamey dan al weer naar school gaat? wat gaat dat snel zeg!

Zie je wel, ik had een ander profiel op FB gevonden, ik vond je ervan zo anders uit zien!!! Haha.

Hier gaat het gelukkig vandaag wat beter! We zijn vandaag naar die immunoloog in Düsseldorf geweest en morgen krijgen we de bloeduitslagen. Hij adviseert bepaalde supplementen en prednison. Ik twijfel nog een beetje over die prednison, maar ik denk dat ik de rest wel ga doen. Het is een heel lang, maar wel een logisch verhaal wat er op neerkomt dat je je lichaam wat ontvankelijker kunt maken voor het embryo. We zullen zien!

Eerst maar morgen de echo en zien of er genoeg follikels zijn. Want op dit moment is nog niet eens zeker of de punctie doorgaat... We zullen wel zien... Spannende dag morgen!

Nou, ik laat je wat weten,

Hoe is het met S.terre??

Xxx

Geplaatst

Kom maar kom maar kom maar met die embryo hihi.

Wat geeft de twijfel over de prednison? Ik lees bij andere meiden veel goede resultaten.

Met sterre gaat het goed, spruw is zo goed als weg eindelijk :)

Wij vallen onder regio zuid, dus dat betekend nog 1,5 week vakantie. Jullie hebben nog 4,5 week in regio noord ;) vandaar hihi

Oh ik hoop dat de ophoging van de meds heeft geholpen en er gewoon een punctie gaat plaats vinden! Je verdiend het gewoon! Je hebt er zoveel voor over!

Dikke knuffel!!!!

Xx

Geplaatst

Hi San,

Mijn twijfel over de Prednison is dat je nogal last kunt hebben van stemmingswisselingen... Daar ben ik echt bang voor! En die dr. uit DD stuurt de resultaten niet, dus dat schiet ook niet echt op.... Ik zit al de hele dag achter de mail. Ik heb zo'n stress, mijn kaken doen er helemaal pijn van.

De punctie gaat door, vrijdagochtend. Nog meer stress, na de hel van vorige keer toen ik heb gezworen nooit meer een punctie te doen. Ik vraag me af waarom ik het eigenlijk ook alweer wil! Vier goede follikels en eentje nog te klein, dus die zal waarschijnlijk niks opleveren, maar goed, misschien prikken ze hem toch aan.

Jeetje, nog maar 1,5 week. Ook wel lekker ergens dan kom je weer een beetje in een ritme!

Wat lekker dat de spruw bijna weg is!! Wanner vieren jullie de verjaardag van die van jullie die 10 augustus jarig is? Mijn ongeleide projectiel is zaterdag jarig... Dus als jullie in de buurt zijn... (PB en we ff)

XXX

Geplaatst

Jij doet een punctie omdat jij heeeeeeeel graag een brusje wilt. En jij gaat geen stress hebben voor die punctie! Toen had je gewoon veel te veel! Nu zijn ze zo klaar. No worries, piece of cake. You hear me?? ;)

Komt goed meis, die hel doorstaan we omdat we een wens hebben. Als het straks gelukt is weet je er niks meer van! ;)

Ja met die stemmingswisselingen snap ik je twijfel wel. Het is al lastig nu, en begreep dat je vorige zwangerschap ook erg heftig was ivm je burn out. Makkelijk zal het niet zijn, maar volgens mij heb jij een hele lieve man die jou steunt. Je hebt het forum om je ei kwijt te kunnen. Zal je straks ff m'n nummer pb-en, dan kun je daar ook je ei kwijt ;)

Maar zo vreselijk frustrerend dat de dr geen mail stuurt! (of ondertussen wel?)

Hoop dat hij wat duidelijkheid kan geven erin.

Helaas! Zaterdag hebben we verjaardag en komt er kraamvisite :(

De verjaardag vieren we de 11de. De 12de moeten ze namelijk weer naar hun moeders. Dus als je in de buurt bent! ;) is ook gelijk klein kraamfeestje ;)

Ik ga duimen voor vrijdag! En kaarsje branden! ;)

Probeer wat te slapen met dat ongeleide projectiel van je, dicht bij je!!!!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden