Ga naar inhoud

1e keer cryo terugplaatsing in augustus/septmber

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo. Daar ben ik weer heb al een paar dagen pijn in mijn stuit en heb vandaag eindelijk een bloedtest ik wordt morgenochtend gebeld voor resultaat. Weer een paar spannende uren maar heb geen hoop gister weer negatief getest.ik weet het even niet meer ben echt radeloos. Bedankt voor alle reactie............ Groetje,s nora

• Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@soentje: ja zaterdag komt steeds dichterbij en het begint steeds spannender te worden nu, hoe zit het met jou als je nu een goed streepje hebt op je ovu test, moet je dan meteen komen voor de terugplaatsing of is dat dan een paar dagen daarna of hoe werkt dat?

Geplaatst

@marielle ja dat snap ik! zelfs ik ben al beetje zenuwachtig voor je'! haha

nee bij mij is het zo dat als ik een positieve test heb dan moet ik bellen en als het goed is planne ze dan 4 dagen laten (of 5) de TP. de cryo's zijn met 4 dagen ingevroren dus weet nou niet of het 4 of 5 dagen zal zijn. hoop dit weekend een posi test te hebben en dan volgende week TP als alles goed gaat natuurlijk. :)

Geplaatst

Hoi dames,

Nora wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!

Mia, hoefde jij geen utro-bollen te gebruiken na de tp in je ivftraject? Ik kan me juist wel voorstellen dat jij pregnyl moet spuiten omdat je in een natuurlijke cyclus ook een eisprong hebt en ze proberen het toch zo natuurlijk mogelijk te laten lijken? Juist met de pregnyl is de tp ook mooi te plannen: 34-36 uur na je pregnylshotje is de eisprong dus weer x dagen later de tp. Lijkt me in jouw werksituatie ideaal!

Hobbesje wat een Goed nieuws ! Succes meid!

Soentje, het licht er een beetje aan hoe gevoelig de test is, mijn lh stijgt heel rustig aan dus als ik met een gevoelige test test dan kan ik echt een week aan het testen zijn!mijn eerste lichte positieve test was op cd8 en de echt positieve op cd16.

Ik heb gisteren een cryo (wilde geen 2!) teruggeplaatst gekregen, deze was een blastocysten en de rts was erg positief. In totaal 5 gedooid, 2 waren er op maandag afgevallen in de embryoscoop, een was erg mooi gisteren en de laatste 2 waren toch niet goed genoeg om weer als cryo verder te gaan...nu hopen, duimen en...wachten haha.

Geplaatst

Dat is goed nieuws Meiske!

Wij vandaag ook tp gehad. Wel van 2 A-tjes. Nu broeden en hopen dat er wat gaat nestelen. En vooral: op het vervelende wachtbankje... nu kun je dus echt niets anders meer doen dan dom wachten en onderbroekloeren ;).

Geplaatst

Hè meiden!

Meiske, goed nieuws!! Een prachtige mini in je buik. Zo gek weer in de race, vind je niet?

Ik heb nu geen natuurlijke cyclus door die progynova. Mijn eigen cyclus is de laatste maanden erg, heel erg onregelmatig. Niet te vertrouwen dus.

Bij mijn verse ivf/icsi pogingen gebruikte ik geen bollen, alleen nog 3 keer pregnyl.

Jij hebt nu ook die bollen?

Hobbesje, goed hoor! 2 mooie embryo's aan boord, top!

Ik ik ga even tukken, morgen meer!!!

Geplaatst

Hoi Dames

Hoe gaat het met iedereen?

Ben op van de zenuwen......

Ik wilde zo graag weten wanneer onze cryo ontdooit word vandaag of morgen vroeg, dus ik net laboratorium gebeld, was zo nieuwschierig, maar onze cryo word morgenvroeg om 8 uur uit de vriezer gehaald mocht het ontdooings proces niet overleven dan word ik gebeld tussen half 10 en half 11, zo spannend.

En geen bericht is goed bericht moet dan om half 12 in het ziekenhuis zijn.

PPffff wat zenuwslopend zeg, nu gieren de zenuwen echt door me lijf, ik hou jullie op de hoogte ik ga nog wat kaarsjes aansteken....

Geplaatst

He Dames!

@marielle thanks meid ik ook voor jou! dat de cryo morgen maar goed mag ontdooien!

@meiske lekker broeden nu meid! en indd ellendige wachtweken! hoelang is normaal jou cyclus?

mijne is meestal maar 26 dagen :S dus hoop dat ik dit weekend goede positieve heb! :)

@hobbesje ook voor jou lekker broeden nu en dat die 2 kleine hummeltjes maar lekker blijven zitten!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4443[/ATTACH]

Iedereen die troost zoekt

Iedereen die problemen heeft

Iedereen die twijfels heeft

Iedereen die de weg kwijt is

Iedereen die verloren is

Iedereen die kracht nodig heeft

Iedereen die warmte nodig heeft

Iedereen die licht nodig heeft

Iedereen die zit te wachten op een wonder

Geplaatst

Heel lief!

Marielle, wat spannend zeg. Ik leef met je mee! Waarschijnlijk voel ik me volgende week ook zo!

Brrr, ik begin hem nu al een beetje te knijpen!

Kissie

Geplaatst

Wat mooi Marielle!!! Ik heb inmiddels het bericht gekregen dat mijn bloedtest negatief is. Op naar de volgende ronde ik wil het zo graag .........wachten op mijn menstruatie.We hebben nog 1 om het te proberen. Groetje,s nora

Geplaatst

Hè meiden!

Marielle, hoe is het gegaan? Leef in spanning mee hoor!

Nora, wat ontzettend balen! Weer genoeg energie en hoop op doen voor een volg end poging! Sterkte

Hobbesje, wat raar! Komt het van het inbrengen van de cryo misschien? Is het veel, of kan het dat zijn? Maar natuurlijk word je daar onzeker van!

Kissie mia

Geplaatst

@norali: wat erg voor je,veel succes.

@Hobbesje: hoe is het met je bloedverlies is het al weg?

@mia: Het is heel goed gegaan vandaag, was helemaal op van de zenuwen vanmorgen maar ik werd gelukkig niet gebeld dus zijn we rond half 11 naar het ziekenhuis gereden en daar heb ik om half 12 een 7 cellig embro teruggeplaatst gekregen van goede kwaliteit, ben zo super blij dat onze enige cryo het ontdooiings proces overleeft heeft, ben zo blij vandaag...

Geplaatst

Norali, wat verdrietig zeg! Ik ken je historie niet maar begrijp dat Jullie nog 1 cryootje hebben, ik hoop dat het daarmee gaat lukken!

marielle wat een goed nieuws., zo extra spannend met een cryo, heel veel succes!

Hobbesje, nu al bloedverlies? Mogelijk innesteling? Inbrengen utro of inderdaad van de tp! Ik hoop dat het gestopt s in ieder geval !!

hier gaat het best goed, dwz ik ben er niet continu mee bezig, handen vol aan I en morgen druk met haar verjaardag.

do en vrijdag had ik enorm lage rugpijn, dat is nu veel minder maar niet weg, pfff ik weet het niet, ik had het ook bij de jongens en .i maar weet niet meer wanneer, wel n het begin maar zo in het begin??blijft lastig, met een dag of 5 weten we het ,ohhhhhhhh!

Geplaatst

Fijn Marielle!

Het bloedverlies is hier nog niet helemaal over, maar het wordt iig minder en dat is wel fijn! Misschien idd innesteling, maar dan is het voor mijn gevoel best veel bloedverlies (de vorige keer had ik alleen wat licht bloed en rozeverlies). We kunnen niets anders doen dan afwachten...

Spannend! De duimen draaien hier voor iedereen.

Geplaatst

Hoi Dames!

@Hobbesje is je bloedverlies al gestopt meid? dit maakt je inderdaad wel extra onzeker! hoop dat het iets van innestelling zal zijn, mijn duimen draaien voor je!

@marielle hoop dat de kleine nu lekker 9 maandjes bij je blijft meid!

@meiske wordt spannend! nog 3 daagjes??

@Norali wat balen zeg meid :( hoop voor je dat de volgende poging goed ontdooid en die emmy wel lekker bij jullie blijft!

@hier nog steeds geen positieve ovulatietest :S had hem vandaag toch wel verwacht maarja misschien morgen...

marielle wanneer had jij posi test en hoeveel dagen zaten er tussen positest en tp??

@mia wanneer is voor jou DE dag? :P

Geplaatst

s0entje: jammer dat je nog geen positieve test in handen hebt. Maar dat kan snel veranderen. Hoop dat je morgen wel een goede streep hebt!

Mia: al voor echo geweest??

Hier eindelijk alleen nog maar wat rozeverlies en dan zo weinig dat er niets meer nodig is aan inlegkruisjes of wat dan ook. Heb vanmorgen gebeld en het is niet vreemd dat je net na de tp bloedverlies hebt. We wachten (ongeduldig) af...

Geplaatst

@soentje: Ik hoop het ook. maar ik zit aan de progynova en utrogestan en heb niet hoeven testen, ik doe het niet in me eigen cyclus, nou succes en hoop dat je snel positief test.

@hobbesje: misschien toch innestelingsbloed ofzo, ik hoop het zo voor je. ik zal voor je duimen...

@mia: hoe is het met jou? heb je de echo gehad vandaag?

Hier alles oke, vandaag wachtdag 2 en vind het nu al ontzettend spannend.....

Veel succes iedereen...

Geplaatst

@Hobbesje jaa ik hoop inderdaad morgen... dat is de laatste ovu test die ik nog heb :S

gelukkig maar dat bij jou het bloeden zo goed als gestopt is! en laten we hopen op een innestelingsbloeding :D

@Marielle ene kant vind ik het wel fijn in natuurlijke cyclus maar andere kant had ik toch denk wel liever echo tussendoor gehad.. dan heb je tenminste zekerheid.. dit is zo onzeker hele tijd. hihi nu al zenuwachtig... wanneer is je testdag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden