Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey lady's,

Gisteren een afspraak gemaakt voor bij de gyn.. ik had met 30 weken een groeiecho bij de verloskundige

maar ja die kan natuurlijk geen datum vastleggen en ik dacht de rambam straks is het pas in week 34 dat

we een afspraak maken!

Nu een afspraak gemaakt voor 31 Januari bij de gyn, ik wil dan echt een datum weten! En dit keer bij

een andere gyn .. naar mijn weten werkt hij ook goed mee .. dus wil het bij hem proberen..

De tijd zal uitwijzen of dat slim is geweest!!

Gisteren indd lekker crea bea geweest .. mijn uilen lamp is klaar voor haar kamertje!! Vind hem echt sweet..

Straks even behang voor haar bestellen.. we zijn er uit.. en ik heb gezegd tegen mijn man dat ik het nu

echt ga bestellen want ik zit overal te kijken waar het goedkoper kan.. en misschien toch nog een ander

kleurtje..

Ik lig er soms wakker van want dan zie ik allemaal behang voorbij komen :)

Vandaag ook een brief gehad dat ik de blije doos op mag halen.. joepieeeee wat ben ik blij met dat soort brieven!

Eindelijk.. vallen ze ook bij mij in de bus!!

Fijn Kimmie dat je al zo wat op orde bent.. en twee mannen op 1 kamer ben benieuwd hoor hoe dat gaat.. ik zou

het echt niet doen..

Ik ben zelf kraamverzorgster en weet dus veel over borstvoeding.. ik weet dus ook wat ik absoluut niet ga doen

en dat is fingerfeeding.. mocht ze bijvoeding nodig hebben krijgt ze dat gewoon uit een flesje.. ik weet dat de kans

bestaat dat er tepel/speen verwarring komt maar ik ga echt niet hannessen.. ik heb zoveel respect voor die

vrouwen die wel mijn advies opvolgen..

En ik heb al bijvoeding evt gekocht.. maar gewoon van het merk van kruidvat Hypo Allergeen.. scheelt toch 4 euro

op een pak hoor! En het schijnt net zo goed te zijn eveneens als de luiers.

Alleen gebruik ik in het begin die van pampers, omdat daar een indicatiestreep op zit bij blauw worden zit er urine

in de luier is straks ook handig voor de man!

Wat lees ik een week geleden.. die kruidvat newborn luiers krijgen nu ook die indicatiestreep.. maar goed ik heb

die luiers wel in de aanbieding gekocht dus uitgerekend dat ik nu met deze aanbieding 0,18 cent betaal voor een luier.

Waar ben je mee bezig zou je zeggen.. wij hebben hier ook een bp en die verkoopt ook allerlei dingen er nog eens bij.

Hij heeft ook regelmatig luiers.. en laatst had hij ook die newborn luiers voor 7,95 de pak!!

Nou dames ik ga douchen (ik douche minstens 2 x op een dag jullie ook zoveel?) en dan ga ik lekker op pad en dan

hopelijk achter het naaimachine zitten voor Wen.. (wen schandalig heb er nog niet achter gezeten muhahaha)

Fijne zonnige dag!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he meiden,

zo te lezen gaat het met iedereen wel redelijk tot goed. Ik ook wat kwaaltjes: flink rugpijn bij mijn bh band zullen we maar zeggen. Effe urine laten controleren geen blaasontsteking volgende week nog een keer opnieuw. voel beebje wel goed bewegen en ben wat meer vermoeider och ja....

BV heb ik oo 7,5 maand gedaan. Ook hier een loodzware start, duurde toch wel 4-6 wkn voordat Caz en ik het echt doorhadden :)

daarna was het genieten. Ik was soms wel 1,5-2 uur bezig met voeden en verschonen en het uur daarna mocht je weer hé. Zeker met 12 voedingen een 24uurs taak maar ik ga het zeker weer doen. Tip is idd een bv avond bezoeken, een boek/folder thuis hebben en als het niet lukt gewoon de lacatatiedesk bellen. Vond ik echt fijn maar kraamverzorgster was echt slecht.....wist ook niks. Caz dronk niks en is uiteindelijk in zh terecht gekomen ivm te hoog bilurine gehalte. Na maanden kwamen we erachter dat hij zijn bovenarm en sleutelbeen gebroken had bij de bevalling. Door fysie, foto's orthopeed en foto's direct na de bevalling waar dit te zien was.

niemand, ook wij niet, hebben dit gezien. Maar daarom dronk hij dus niet. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en nu een flinke knaap

1,5 jaar ; 87 cm en 13.5 kilo dus ik bedoel maar......

Fijne dag dames

Geplaatst

Lekker gekletst hier meiden!

Even een ego berichtje.

Gister dus bij de gyn geweest. Hadden om 11 uur de afspraak. Senna en me moeder waren mee.

Het liep 10 minuten uit maar daarna mochten we toch naar binnen. Klachten besproken en daarna de controles.

Eerst bloeddruk die was 145/87 hij is dus aan het klimmen. De kleine kon ze niet goed voelen.

Daarna kregen we een ego. Hihi de kleine man is omgedraaid en ligt nu in stuit dat verklaarde

Dus waarom ze hem niet goed kon voelen. Hij is precies op de middenlijn dat is ook erg fijn.

Daarna mocht ik bloedprikken en urine inleveren. Op suiker, schildklier, ect.

En moesten we in de wachtkamer op de uitslag wachten. Die waren gelukkig goed. Volgende week

Weer terug komen en als me onderdruk 90 of hoger is weer bloedprikken.

Om half 2 thuis en om 15.00 gaan rusten samen met senna. Om 17.00 mezelf weer uit bed gehezen.

Voelde me brak en had pijn in me onderrug. Me man kwam om half 6 thuis en we moesten echt naar de stad om

Behang te kopen. Want morgen komen me ouders de muur behangen en dit kan me man dus niet alleen uitzoeken.

Na 5 min begon de ellende kramp onderin me buik en onderrug elke 10 min.

Toch doorgegaan. Daar wat gegeten spullen gehaald en gelijk naar huis gegaan.

Thuis gelijk onder de hete douche gestapt in de hoop dat het afzakte. Niets was minder waar.

Half uur op bed gelegen. Daarna beneden gezeten. Toen het het rond 21.30 nog niet afgezakt was heb ik devk

gebeld. Ze wou dat ik eerst de hap ging bellen om me urine op blaasontsteking te testen.

Dus zo gezegt zo gedaan. De hap vond het een rare gang van zaken maar goed had geen blaasontsteking.

Maar zat wel een spoortje eiwit in. Daarna de vk weer terug gebeld. En volgens mij had ze geen zin om actie te ondernemen.

Want der advies was om met 2 paracetemollen naar bed te gaan. Vind het echt heel slecht.

Maargoed toch met pijn naar bed gegaan rond 1 uur is het gelukkig weer afgezakt.

Vandaag heel rustig aan gedaan en ook 3 uur op bed gelegen. Vanmiddag wat boodschapjes gedaan

Maar kreeg op de terug weg alweer kramp onder in me buik dus doe vandaag niks meer

Geplaatst

Sky, hoe is het nu met je?

Ik vind het ook een raar advies, hoor. Ik loop bij een gyn en die werd juist vorige keer een beetje "boos" dat ik niet naar de spoedpoli had gebeld met mn harde buiken, maar alleen via mn urine had laten onderzoeken via de huisarts. Hij zei tegen mij: zodra jij je zorgen maakt is dat al voldoende reden om direct langs te komen, ookal blijkt het achteraf niets te zijn. Je kan beter een keer teveel langs komen als te weinig.

In ieder geval heel veel sterkte en hou je rustig. Bij twijfel gewoon weer opnieuw bellen!

Rpx, ik had je pb binnen.

Ga je niet overhaasten hoor met de kruikenzakken. De kruikenzakken zullen sowieso een van de eerste dingen zijn, die klaar is mbt de babykamer.......haha (lacht als een boer met kiespijn).

Hier nog steeds in de verbouwing.

Het enige wat momenteel klaar is, is mn kraampakket. Die is nl al binnen.

Ach, wij hebben hopelijk nog wel even.....

Ik lig hier verder met een behoorlijke griep languit. Koorts, spierpijn en mij totaal niet lekker voelen. Ik zal dus even niet onwijs veel hier te vinden zijn, dit weekend.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Beterschap Wen!

Hier een klote dag.. ik wild even de frietpan verschonen, nou die was zo smerig daar ben ik anderhalf

uur mee bezig geweest om hem een beetje vetvrij te krijgen..

Toen ging hij nog een keer in de vaatwasser, komt hij uit de vaatwasser is hij zowat nog viezer

dan dat hij erin ging.. zucht.. dus maar weer poetsen..

Ook gelijk even de keukenkastjes aan de buitenkant gedaan en twee aan de binnenkant + de

prullenbak want die waren goor.. dat zag ik nu pas.. schandalig gewoon..

Ook dacht ik dat mijn man was begonnen met de babykamer, gisteren had hij de wastafel weg gehaald

met de bij behorende buizen naar de douche..

Willen we boven haar deur het glas weghalen en daar gewoon hout in doen zodat het het licht tegen hield.

Wat doet die flippo die haalt uit een andere deurpost in de gang..

Dus nu ligt niet alleen haar deur van boven open en lelijk erbij maar ook nog eens die van de gang!!!

Ik ben echt boos op hem.. hij had dit moeten overleggen met mij en dan had ik kunnen zeggen dat we dat

maar even niet gingen doen.. want zo hebben we nog een project erbij.. maar helaas hij heeft het gedaan..

En blijkbaar heeft hij er gewoon schijt aan wat ik denk.. want we praten nu niet tegen elkaar.. en hij zal

ook niet even zeggen het spijt me..

Ach hij komt zich zelf wel tegen want dat plankje wat hij uit die goede deur had gehaald is niet bruikbaar

(mogelijk asbest, maar geloof ik nooit) dus hij kan alle twee gewoon opnieuw doen!

Ik kan jullie alvast vertellen wij gaan het niet redden de babykamer klaar voordat ze er is..

Heel fijn al dat gestress waar ik nu al behoorlijk last van heb.. heb met stromende tranen die keukenkastjes

gesopt..

Heel fijn hoor een man die handig is, alleen hij verzint constant wat nieuws.. en de babykamer ach..

Maar ze is er al over 10 weken.. en dan moet je na gaan dan is ze er al dus dan heb je voor die tijd niet

even kunnen ontspannen.. helemaal hij niet omdat hij gewoon het meeste werk moet doen..

Maar op het laatste komt het op mij neer; meubeltjes schoonmaken, kamer schoonmaken, babywas,

inrichten..

Zoo even mijn gal hier gespuwd!

Ik hoop dat jullie een leuker weekend hebben afgezien van de zieken.. toedels!

Geplaatst

Ah balen roxanne! Al kan je veel verrichten in10 weken hoor. Ik zit manlief ook steeds op de hielen hihi...

wat ga je nu doen.. Wanneer doe je dat.. Moeten we nog naar de winkel.. Hahah erg irritant lijkt me voor hem hii.

het behang ziter hier op en bijna alles is geschilderd. Alleen de deur nog en de ombouw van de verwarming. Dan nog gordijnen bestellen daarna kunnen we gaan inrichten!

Vandaag een vreselijke dag gehad. Me man was met het kamertje bezig en ik zat met me dochtertje in haar kamer. Ze liep een beetje rond van mij naar me man. Toen ging me man naar beneden en riep ik hem nog na of het veilig was omdat hij toch met verf bezig was. Hij zei van wel. Dus ik ging verder rommelen in der kamer. Even later hoorde ik toch een knal. Ik race de gang op. Manlief was vergeten het traphekje dicht te doen en die kleine is dus van boven naar beneden gevallen. Echt ik had het niet meer. Ik schelde hem helemaal verrot en daarna barste ik in tranen uit. Gelukkig huilde ze meteen. En lag er bekleding van de wagen beneden waardoor ze iets zachter viel. Pff dit had heel anders af kunnen lopen. Ze eet en drinkt goed is goed te spreken en heeft alleen een bult op der hoofd.

Heb vanmiddag even op bed gelegen maar kon de rust niet vinden. Verder gaat het redelijk vandaag.

wij hebben onze portie wel weer gehad de afgelopen dagen.

xxx sky

Geplaatst

Sjee dan schrik je even zeg .. hou haar maar goed in de gaten zeg!!

Ja .. nou 10 weken en dan is ze er hé.. ik moet ook nog dingen doen voordat ze komt..

En als je ons lijstje ziet .. ik word er niet goed van.. hahaha

Geplaatst

Gaat het wel goed hier?

Het is zo stil... :(

Vandaag weer zo'n baaldag.. om 15:30 had ik haar nog steeds niet gevoeld.. en aangezien ik al 2 dagen een drukkende pijn

vanondere heb en twee dagen last van lage rugpijn .. toch maar effe de verloskundige gebeld..

Ik mocht langst komen zoals ik niet anders verwacht had..

CTG lukte niet wat ze lag te diep.. krampen meter was 6 puntjes hoger als de vorige keer dus tja ..

Met een echo wat aardig kapot was gezien dat het hartje goed klopte en dat ze toch wat bewoog..

Voor de zekerheid nog even een inwendige echo.. stagiaire vroeg of zij het mocht doen.. geen probleem... alleen ik versta

hun termen wel aangezien ik kraamverzorgster ben..

Lichtelijke ontsluiting!!! Sjit.. hun overlegde even en toen ging de verloskundige zelf toch maar even voelen..

Ja indd vingertopje kan er in.. nee geen ontsluiting wel ontsluiting.. nee geen ontsluiting..

Advies; paracetamol voor de pijn, warme kruik en op bed gaan liggen.. nou de laatste twee dingen volg ik op maar die paracetamol

dus echt niet hé .. ik wil goed willen voelen wanneer het echt mis is of dreigt te gaan..

Dus voor nu; lekker warm douchen.. en naar bed met een kruik!!

Dit is mijn leuke dinsdag!!

Die pijn in buik en rug kan komen van die bolletjes tegen de schimmelinfectie!?

Geplaatst

He meiden, ik schaam me diep, ben echt al lang niet geweest hier... Krijg wel dagelijks de updates in mijn mailbox en probeer ze allemaal te lezen, maar sla steeds minder op in mijn geheugen, zit een beetje in mijn eigen wereldje momenteel... :bag: Komt wel weer goed hoor, maar echt veel hebben jullie dus niet aan mij *bloos*

maar ik denk aan jullie! De laatste loodjes zijn ingegaan voor ons allen! :)

Geplaatst

Rox, dat was dus met recht weer eens een dagje....pfff. Wanneer moet je weer terugkomen?

Rustig aan doen, hoor.

Sky, wat zal jij geschrokken zijn met de val van je dochtertje. Ik kreeg kippenvel toen ik het las.

Ik heb ooit meegemaakt dat mijn zoontje door een vriendje per ongeluk van de trap werd geduwd. Ik zag hem toen vallen en was echt bang dat hij het niet zou overleven. Het bleek toen ook wel mee te vallen. Grote schrik, blauwe plekken en een wekadvies. Ik ben toen ook nog voor de zekerheid even bij een osteopaat langs geweest.

Hoe is het nu met haar? is de bult al een beetje weggetrokken?.

Geplaatst

Sushi, Gezellig dat je weer even komt buurten! Af en toe een update is ook goed, hoor. Voel je niets verplicht.

Hier is het ergste mbt het griepvirus voorbij. Ik ben in iedere geval koortsvrij en spierpijnvrij. Ik ben nog wel ontzettend moe en verkouden, maar dat zal ook vast weer eens goed gaan komen.

Ik heb verder niets te melden, behalve dat ik het nu toch echt een beetje op mn heupen gaat krijgen mbt de kamer. Wij zijn nog steeds bezig met verbouwen. De kamer van mijn zoontje is nog allesbehalve af (de muren staan en de electriciteit werkt. Thats it. . Zit nog wel een paar weken werk aan om alles op te bouwen en af te werken).

Daarna moet ik nog aan de babykamer beginnen. Daar is dus echt totaal nog niets van klaar......zucht. Daar hoeft gelukkig niet al te veel aan te gebeuren. Likje verf en dan inrichten.

Ik kan dan ook echt een beetje gezond jaloers zijn als ik lees hoe ver jullie al zijn, ookal moeten jullie ook nog best wat dingetjes doen. Wij hebben nog 10 weken, dus dat moet gaan lukken. (toch? ....haha).

Geplaatst

@roxanne jeetje wat schrikken. Hoop dat ze nog lekker blijft zitten is nog veel te vroeg.

@sushii gezellig dat je even langskomt! Wat niet gaat gaat niet toch!

@wen gaat goed met der. Alleen nog een blauw schaafwondje. Ze heeft nu wel koorts maar dat is denk door nieuwe tanden. Voor de rest is ze vrolijk, eet, drinkt en plast goed.en slapen gaat ook goed

hier goede dagen achter de rug. Gister veel in huis gedaan en vandaag wat rustiger aan. Wel even met der inde sneeuw geweest dat vond ze wel wat hihi.

Ben nu al zo verliefd op het kamertje terwijl het nog niet eens af is hihi

volgende week lekker inrichten jeej! Manlief gaat morgen de lamp ophangen die is zo gaaf!

ben zo benieuwd naar het eind resultaat.

vandag kaartjes besteld voor de woezl en pip show in feb.

nog even wat leuks doen met z'n 3 tjes. Denk dat ze het prachtig vind.

ze is dan 1,5 jaar. Is eigenlijk vanaf 2 jaar.

en red ze het niet gaan we in de pauze gewoon weer weg.

Maar denk dat ze het heel leuk vind. Ze wil nu elke dag de dvd kijken van de theatershow.

komt ze weer met die dvd aanzetten. Alles is tegenwoordig pip hihi

Geplaatst

Sushii.. als je af en toe even laten weten hoe het gaat is het goed toch???

Wen.. ja zeker schrikken .. ze moet nog echt 10 a 9 weken blijven zitten.. als ze met 37

weken komt vind ik het ook niet zo erg maar.. liever tegen de 38 aan..

Tjeetje Wen van jou situatie zou ik het helemaal op mijn heupen krijgen zeg.. dan zou ik denk

ik niet meer goed kunnen functioneren hoor.. heel veel succes.. en het komt vast wel goed..!!

Sky wat zijn jullie ver.. heerlijk zeg..lekker als dat klaar is zeg.. ik zou zo opgelucht adem kunnen

halen.. en ik heb gisteren gezegd tegen de man dat ik voordat ze er is nog een weekend hotel

wil pakken saampjes om tot rust te komen!

Hier vannacht sinds tijden weer bijzonder goed geslapen.. 11:00 de wekker en ik ging er zonder

problemen uit! Bedje verschoond.. en effe op kookwas gedaan samen met mijn onderbroeken..

Om half twee heb ik een shoot en als het goed is daarna nog 1 maar ja daar heb ik nog niets

van gehoord dus neem aan dat hij niet doorgaat..

Fijne zonnige maar o zo koude dag dames!

Geplaatst

Heerlijk dat je zo goed geslapen heb roxanne!

Hier ook redelijk geslapen. 1 x eruit om te plassen.

Maar om h7 werd senna overstuur wakker. Ze had koorts 39,8

Dus zetpilletje gegeven en toen bij ons in bed genomen

Manlief moest werken al ging ie liever niet. Rond half 8 is

Ze naast me in slaap gevallen tot 9 uur. Gelijk weer huilend wakker.

Koorts was gezakt naar 37.0 dus denk dat het tandenpijn is.

Ze wou wel eten en drinken gelukkig.

Ze ligt nu weer te slapen.

Met mij gaat het iets minder vandaag erg vol. En me bloeddruk os aan

De hogere kant. Morgen weer naar de gyn dus ben benieuwd

Geplaatst

Nou meiden hier weer terug na een ochtend ziekenhuis. Ik voelde de kleine al 24 uur niet goed. Na ctg bleek dat hij het wel goed maakte. Dus echo voor controle, hierop zagen ze wel wat bewegingen maar niet extreem veel. Wel zag je hem wat vruchtwater drinken en zijn borstkas op en neer gaan. Dat zijn tekenen dat het hij zich wel oké voelt.

Alleen met meten zagen ze wel dat hij toch wel erg klein was. Zoals de metingen nu uitkwamen loopt hij 2 weken achter. En vorige week was het een week. Dus vragen ze zich nu af of hij niet gegroeid is in die laatste week.

dus volgende week weer een groeiecho en kijken wat er dan uitkomt. Dus aan de ene kant gerustgesteld maar aan de andere kant erg bang ook wel. Wat nu? Groeit hij wel? Gaat het goed? Deze week dus wat meer rust proberen te pakken en proberen of de kleine man dan wat groeit!

Geplaatst

Ohh sky rustig aan dan met je bloeddruk.. zonde van Senna .. ze zijn zo hulpeloos dan..

Jeetje Kimmie dat is wel schrikken.. en 2 weken achter lopen balen zeg.. hopelijk

gaat hij wel groeien nog..

Succes

Geplaatst

Hoi!!

Hier vroeg wakker want ze komen de babykamer + box brengen!! Joepie .. eindelijk staat er een babydump

vrachtwagen voor onze deur!!

Ik heb vannacht pijn gehad jongens niet normaal.. in me rug een beetje aan de zijkant.. er zat duidelijk

iets bekneld!! Ik heb het goed gemasseerd .. en toen ik net dacht ik ga warm douchen.. stopte het..

Mijn hemel wat deed dit zeer ik dacht serieus bij mezelf dat dit op de één of andere manier heel me

zwangerschap zou zijn die pijn.. hahaha

Nou meiden ik ga nu ik nog een beetje energie heb het huisje door..

Fijne dag!

Geplaatst

Kimmie, jeetje dat is wel schrikken als je hoort dat de beeb zo'n 2 weken achter loopt. heb je nu rust voorgeschreven gekregen?

Ik gebruik zelf prednison en dat kan een groeiachterstand veroorzaken. Hierdoor heb ik bij iedere controle een groeiecho. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch iedere keer weer opgelucht ben bij een goede echo. Vandaar dat ik mij kon voorstellen dat het toch even schrikken is als je hoort dat de kleine uk mbt de groei achterloopt. Heb je enig idee waardoor dit veroorzaakt kan worden.

Rox, Hoe zijn je spulletjes? Lekker aan het genieten van de eerste babykamermeubeltjes???.

Geplaatst

Ze zijn mooi.., maar zitten nog in de verpakking.. we hebben 1 blad eruit gehaald om zaterdag bij het zeil te houden..

Hier al een paar dagen last van geen eetlust, vooral s avonds niet.. ik eet echt omdat het moet.. maar liever zou

ik het overslaan... hebben jullie daar last van?

Vanavond veel last van maagzuur tijdens het eten dat helpt natuurlijk ook niet mee..

Ook veel last van jeuk overal .. maar vooral de benen.. mijn zus had ook zwangerschapsjeuk en op een gegeven

moment moest mijn neefje gehaald worden omdat de leverwaarden veel te hoog waren..

Pff hoop dat ik me snel lekkerder voel..

Geplaatst

rox, wat heerlijk dat de meubeltjes goed zijn aangekomen en dat ze zo mooi zijn.

Wel even goed nakijken op eventuele beschadingen, hoor. Soms wil dat namelijk wel eens gebeuren tijdens het vervoer.

Hier is manlief echt keihard aan het werk op de zolder. Hij heeft een week verlof genomen en is nu hele dagen en avonden aan de klus. Ben zo blij! Er moet nog veel gebeuren, maar wij zitten nu op een punt dat het te overzien is. pfff. Het opbouwen en afwerken is begonnen. Als dit allemaal zo voorspoedig blijft gaan, kunnen wij gewoon binnen 2 a 3 weken aan de babykamer gaan beginnen. Joepie!

Rox, wat betreft de klachten herken in de maagzuur wel. Ik drink nu veel melk en eet iedere avond vanillevla tegen de maagzuur. Dat helpt wel iets.

Jeuk heb ik soms, met name als ik snachts in mijn bed lig. En dan onder mijn voeten. Zoooooooo irritant als je eigenlijk wilt slapen.

Mijn voornaamste klacht is echter de bekkeninstabilliteit en daarbij horende moeheid. Ik had even met mijn zoontje door de sneeuw gelopen (met slee) en dat was achteraf not done voor mijn bekken. Ik heb hierdoor gisteren bijna niet kunnen lopen vanwege de pijn. Hierdoor vandaag een extra ingelaste behandeling bij de osteopaat en nu is de pijn tenminste weer draaglijk.

Ook simpel autorijden (ook kleine ritjes) zorgt voor veel pijn rondom mijn bekken. Erg handig als je dagelijks met de auto naar het werk moet....pff.

Pijn is echter heel vermoeiend dus ik heb dagelijks gewoon weinig energie. Gewoon futloos. Ik werk nog maar drie uurtjes per dag en dat vind ik al zwaar. Ik vind het soms zo jammer dat ik mij zo voel. Ik had zo graag energierijk en actief willen zijn. Ook voor mijn zoontje.

Maar als ik al jullie verhalen zo lees, lopen wij allemaal wel met behoorlijke klachten.

Ach, het is voor een goed doel!

Geplaatst

Jaa ik ga ze pas in Februari/Maart uitpakken dus heb babydump gemaild mocht er dan wat zijn..

heb ik dan nog recht op garantie en dat was zo..

Zo hey dat schiet aardig op.. hier kan de man geen vakantie nemen.. zijn de topmaanden bij zijn

werkgever dus dat is rot..

Vandaag de proefdruk opgehaald van het geboortekaartje zo schattig.. en mijn man zei over

het afdrukken; mat en ik met parelmoerglans.. hij zegt ik weeet het zeker het word mat..

Hihi nu zijn ze allebei hier en hij gekozen voor parelmoerglans .. wel 50 cent duurder per kaartje

maar ja ach.. ze word maar 1 x geboren..

Helemaal tevreden met haar kaartje..

Hier vandaag heel veel gedaan.. dus ik ga zo me bedje opzoeken en wachten totdat de man komt.

Als het goed is komen mijn schoonouders morgen, gaan we het behang ophalen ... en zeil uitzoeken!

Fijn weekend!

Geplaatst

@rox wat fijn dat het kaartje geregeld is! Hier ook al een tijdje binnenkort nog maar eens bekijken of ik ook tevreden met de tekst ben. Hier een zieke man en zieke dochter gezellig hoor! Hij zou verder gaan met de babykamer maar helaas niet gelukt. Wel alle spullen gehaald dus hij kan hopelijk morgen wat doen. Al moet. Ie morgen ook smiddags voetballen met zijn collega's dus zal wel niet veel van komen.

Baby is vandaag lekker druk!flink aan het trappen en doen. Heerlijk gevoel! Volgende week de 3d4d echo ben zo benieuwd! Tel de dagen echt af! Zo benieuwd of ie op. Zijn grote zus lijkt! Hopelijk laat ie zich goed zien!

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Wat leuk dat jullie al zo bezig zijn met de kaartjes. Ik ben een beetje aan het orienteren op internet. Ik kon mij niet herinneren dat er zoveel keuze was....haha.

Sky, beterschap met jullie meiske! Alvast heel veel plezier tijdens de pretecho!

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Manlief is nog steeds keihard aan het werk op zolder. Er begint langzaam schot in te komen. Joepie!

Vandaag alweer 29 weken. Het gaat nu ineens toch best snel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden