Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij hebben vandaag een rondleiding gehad op de verloskamers en kraamkamers van het ziekenhuis waar ik moet bevallen. Ik vind het toch nog wat onwerkelijk, hoor. Het idee dat ik daar over een paar weken lig en dan ons kleintje mag verwelkomen.

Voor mijn gevoel is deze zwangerschap zoveel sneller gegaan als mijn eerste zwangerschap. Het klinkt raar, maar ik hoop toch echt dat ik nog even tot 40 a 41 weken mag genieten van de uk in mijn buik.

Geplaatst

@wen wat onwerkelijk weer he! Wij hebben vorige keer ook een rondleiding gehad.maar is ier nog maar 1,5 jaar geleden dus vond het nu niet nodig.

@rox hoe was de echo vandaag?

@kimmie erg lief kaartje hij staat hier veilig op de kast anders gaat senna ermee aan de haal.

Morgen naar de 9maanden beurs! Zin in! Maar hoor dat parkeren een kriem is dus hoop dat we nog een plekje kunnen vinden aangezien ik niet heel lang kan lopen. Heb alvast alle spullen ingepakt die mee moeten. Lunchpakketje mee. Lekker shoppen voor de kleine man hihi. En misschien ook voor me meisje die zit nog in maat 86 dus daar hebben ze meestal ook nog wel dingen voor.

Fijn weekend meidenzal morgen wel helemaal kapot zijn. Maarja heb het er voor over!

Geplaatst

Bij mijn zoontje was het de bedoeling om thuis te bevallen, echter moest ik halverwege onverwachts naar het ziekenhuis. Door alle omstandigheden kan ik mij amper herinneren hoe of wat.

Ik ga nu echter in een ander ziekenhuis bevallen en heb een medische indicatie. Het was wel fijn om even te zien waar ik straks terecht gaat komen. Hierdoor toch weer wat puntjes kunnen aanscherpen voor mijn geboorteplan.

Heel veel plezier morgen op de 9 maanden beurs! (wij laten toch maar voorbij gaan). Heb je al een rolstoel gereserveerd daar of hebben ze die daar genoeg op voorraad? Lekker shoppen!

Geplaatst

@wen ga gewoon lopen. Loop achter de rollator(kinderwagen) dus dat scheeld ook wel.

en gewoon rustig lopen en af en toe zitten. En als we thuis komen lekker naar me bedje toe.

dus komt goed!

Geplaatst

he meiden

wat een mooie buiken van jullie, zal er ook eentje maken. Merk echt dat de tijd vliegt bij een 2e en dus ook minder aandacht voor dit soort dingen :(

kimmie van harte met M.ats wat een mooie naam en een super leuk kaartje. Ik moest effe schakelen toen ik het thuis keeg, hihi

De laatste loodjes voor velen van jullie, geloof dat Sylvia en ik de hekkensluiters zijn. Herken wel wat je zegt Wen het gaat zo snel, ik wil nog niet dat het kindje geboren gaat worden.

Vorige week waren we in Landal en was ik me toch weer misselijk, goddank is het voorbij. Weet nu ook wel weer wat ik wel/niet eet ivm maagzuur.

We hebben daar een valentijnswens ingevuld, werden we gebeld dat we een midweek weg gewonnen hadden. super leuk. Alle drie de broers van mijn man hebben zaadproblemen waardoor we aangewezen zijn op isci. Alleen de middelste broer heeft nog geen succes tot op heden (4 poginen achter de rug). We hadden gewenst dat we met de drie broers zouden mogen terug komen en hun ivf kindje.......

komende week komt de schilder hier dus vier nachtjes uit logeren en dan eindelijk de kamer inrichten van onze kleine man en dan kan ik ook de babykamer gaan aanpakken. Veel blijft hetzelfde eigenlijk maar kleertjes etc uitzoeken. Leuk leuk

meiden fijne dag vandaag

Geplaatst

Hoi dames,

ik kom ook weer even buurten, schrijf niet zoveel maar lees zeker met jullie mee hoor!

wat gaat het hard nu inderdaad! Nog maar een aantal weekjes en dan is het zover...

Mooie foto's allemaal hoor!! Echt leuk om te zien. Rox, die met dat beschuitje vond ik ook zo apart en lief!

ivfmoeke, wat heerlijk dat je naar Landal bent geweest, altijd leuk! Heftig van al die broers van je man! hopelijk mogen zij ook gauw een kindje krijgen!

En binnenkort dus echt met de babykamer aan de slag, leuk! Heb je verder nog zo weinig gekocht? Dat je je in kunt houden zo lang! Bij ons is de babykamer zo goed als klaar, nog wat laatste kleine dingetjes voor de afwerking.

Hier de laatste tijd ook een beetje aan het tobben. Veel last van mijn rug, voornamelijk na een hele dag werken, ben dan echt moe. Ik moet nog 4 weken werken dus dat wordt nu gelukkig ook aftellen!

Verder heb ik ineens behoorlijke bloedarmoede, dus flink aan de ijzertabletten. Maar wat krijg je daar een verstoppingen van zeg! Bah, vind het maar niks. Ben flink aan de roosvicee Laxo en probeer heel vezelrijk te eten, hopelijk wordt het gauw wat beter. Iemand van jullie misschien tips hiervoor?:)

voor degenen die naar de 9maanden beurs gaan, veel plezier!!!

Geplaatst

De echo was super.. ze lag nog steeds zoals bij alle echo's met dr bolletje naar beneden..

En zoals deze mama al dacht ze is klein, maar niet te klein.. ze zal max 2800 gram wegen.. :)

Hier gisteren flink geschilderd op onze slaapkamer ik moet zeggen, het word er echt beter op..

Helaas wel wat tegenslagen met de babykamer, zoals lekkages, schuurmachine kapot, verf

wat bobbelig is.. maar ja .. kunnen we niet aan doen..

Nu ga ik weer verder met schilderen heb een cadeau voor me oom in mekaar geflanst die

maandag 50 word.. echt leuk :)

Op een hoedje van abraham 194 10 centjes.. wel een karwei .. maar leuk!

Fijn weekend!

En leuk Sky die foto van jou en Senna op de 9 maandenbeurs veel gekocht?

Geplaatst

Hi meiden, even 1,5 uur op bed gelegen.

Was erg leuk op de 9maanden beurs vandaag.

We kwamen om 10.30 aan en konden gewoon nog in de

Parkeergarage staan. Helemaal doorgereden en dan sta je vlak bij de 9mnd beurs.

Was echt maar 5min lopen. Om 10.55 ging de zaal open. Lift was ook niet druk konden we meteen in.

Heb 2 leuke foto's laten maken en paar dingetjes gekocht. Shirtje met naam,2 boekjes van woezel en pip en blauwe pakjeshouder.

Nog poffertjes gegeten. Om half 2 gingen we weer naar huis. Senna heeft niet

geslapen maar er was zoveel te zien dat ze heel lief en rustig was.

Thuis allebei gelijk naar bed gegaan. Moe maar voldaan hihi

Geplaatst

Lekker hoor Sky.. :) lekker dagje!

Hier vandaag lekker wezen lunchen met de man.. kom ik thuis zit me huis bomvol visite .. voor mijn babyshower! :)

Echt super gezellig, lekker taart gegeten, spelletjes gedaan en weer veel cadeautjes gekregen!! We zijn zo verwend..

Syl.. super gave foto's hé maar er komen er nog meer ben benieuwd ook naar die!

Nu naar me bed ben moe en morgen ga ik weer eens wat verven.. :)

Hoop dat jullie ook allemaal een fijn weekend hebben gehad?

Geplaatst

@rox wat een super leuke verrassing! Had ik bij senna ook graag gewild helaas niet gekregen

Dus verwacht het deze keer ook niet.

Wat een nacht! Werd om 3uur wakker en voelde me beroerd.

Koortsig gevoel. Duizelig hoofdpijn en vreselijk misselijk. En maagzuur er ook nog bij.

Bloeddruk gemeten die was 105/150 veels.te.hoog dus.

Na een half uur zakte het gelukkig af.

Daarna goed geslapen. Vanmorgen me.bloeddruk gewoon weer goed gelukkig.

Was geen fijne ervaring

Geplaatst

Balen hé SKy.. ik vind het helemaal geweldig.. zo genoten..

Alleen toen..

Ik lag al een poosje op bed... maar ik had honger.. dus ik naar beneden en op de bank

even lekker wat gegeten.. ik sta op.. en kijk achterom.. een natte bank?

Huh ben ik dat.. ja dat was ik .. onderbroek ook nat.. naar wat rook het Tja moeilijk

te onderscheiden urine, of ruikt het zoet?

Besloten om onder de douche te staan goed te wassen en drogen en dan een grijze

onderbroek aan te doen zodat ik goed kan zien of het nat is..

Afgesproken met een iets zenuwachtige man, dat als het over een 15 minuten weer

nat is dat we even gaan bellen..

15 minuten later.........

Mijn onderbroek weer nat, ok nou een wat opgevangen in een potje want als ik zat dan

liep het er zo uit had er geen controle over..

Kraammaandverband in en bellen.. man gauw onder de douche.. ik hing aan die telefoon.

Klinkt als gebroken vliezen, KUT.. neem ook alvast maar je vluchttasje mee.. VLUCHTTASJE?

Ohhhh nee die staat ook nog niet klaar, nee ze kan nog niet komen .. ik heb nog niks van haar

gewassen, dus dr tasje staat niet klaar.. mijn tas niet.. de babykamer is verre van af.. haar wiegje

hangt maar daar is alles mee gezegd.. hij moet nog hoger gehangen worden, gesteld worden.. en

het beddengoed moet nog gewassen worden.. argrhhh nee meisje je kan nog niet komen!

We bleven redelijk rustig, alleen het was spannend.. zou het.. zou ze nu al willen komen?

We zeiden beiden tegen elkaar als ze komt .. dan komt ze en wilt ze ons graag zien.. dus dan komt ze..

Vluchttas bewust in de auto laten staan.. (je moet niet dingen op je afroepen natuurlijk)..

Gelijk aan de CTG, een wattenstaafje in me vagina om te kijken of het vruchtwater is.. geen vruchtwater in de vagina!!

Ook het potje niet gevuld met vruchtwater.. CTG super goed..

Schijnt dus dat het gewoon urine is, ze drukt mijn blaas plat zodat ik er geen controle of gevoel over heb..

Ik had die avond wel last van tja hoe zeg ik dat; ze zat heel diep in me vagina met dr hoofd.. was een onprettig gevoel.

Ik zei nog tegen me man; volgens mij is ze aan het indalen..

Verloskundige heeft gevoeld en ze ligt al VOLLEDIG ingedaald dr hoofdje is niet meer te bewegen.. uhm wat betekend dat?

Want vanaf 31`weken kunnen ze indalen, en bij 37 weken moeten ze ingedaald zijn..

Het zegt niet veel, maar het kan ook zo zijn dat ze besluit eerder te komen, omdat er al geen beweging mogelijk is met haar hoofdje..

Samen in de auto besloten onder het genot van een cheeseburger en een cola, om keihard te gaan werken en toch maar was babywas

te gaan doen.

Mijn man zegt zondag is die babykamer klaar inclusief ook de meubels erin hahahahaha :) lieverd!

Dus dit was mijn zondagavond..

Nu veel pijn in mijn rug hebben, omdat er weer een zenuw bekneld zat vanochtend.. maar ik moet wassen ... ik moet schuren en ik moet schilderen..

Dus even doorbijten en dan maar weer rust :)

Hoe was jullie weekend voor de rest?

Geplaatst

Hallo allemaal!

Kimmie, gefeliciteerd!!

rox, dat zal even schrikken zijn geweest!

Hier geen veranderingen... Ukjes zitten nog best in de buik, ctg's blijven mooi, echo's blijven goed, alleen is mama nu langzaam aan het aftakelen door het liggen hee de tijd... Maar ja, dat nemen we maar op de koop toe hè?

Geplaatst

@rox wat schrikken! Gelukkig was het urine. Senna was ook vroeg ingedaalf . Zwgt helaad niet veel

over de geboorte verwachting.

@sushii fijn dat je kindjes nog lekker bij je zitten. Elke dag is er 1.

En hoe langer ze bij je blijven hoe eerder jullie straks samen naar huis mogen.

Gelukkig niet super lang meer.

Net toch de vk maar gebeld. Ze vroeg waarom ik vanacht niet gebeld had. Dus ik zei het was 3uur snachts.

Dus ze zei ja en? Ok hihi.

Dus vanmiddag moeten we even langskomen voor een extra controle.

Even bloeddruk meten en urine laten checken. Zal wel goed zijn

Maar even een extra controle momentje.

Geplaatst

Heftig net te horen van een kennisje waar ik regelmatig mee klets via facebook omdat zij

ook geen kinderen kan krijgen via de normale weg.. omdat haar vriend van nature gesteriliseerd is.

Dat de 3e poging is geweest en dat ze een tp hebben gehad, vandaag getest niet zwanger.. en er gingen 20 stuks cryo's

in de vriezer .. en geen 1 van die heeft het gered..

En aangezien bij hun een poging heeeel veel kost omdat haar vriend geopereerd moet worden voor zwemmers.. kunnen

ze dat niet betalen en die onzekerheid zijn ze ook klaar mee.. dus voor hun geen kinderen .. en de kans spontaan is 0 % ..

Dan ben je 28 jaartjes jong..

Zo oneerlijk :(

Geplaatst

Vreselijk dat soort verhalen he rox. Voeld echt dat wij op het nippertje de dans ontsprongeb zijn.

Tenminste zo voelde het toen bij senna.

Net bij de vk geweest. Bloeddruk was 125/80 tenminste dat

Zei de stagiare die zat te prutsen zucht...

Volgende week de echo! Zie er naar uit! Mag de tijd wat sneller gaan!!

Hihi. Achja nog maar even genieten van het getrappel.

Geplaatst

Ja zeker.. we mogen ons zo gelukkig prijzen!!

Hier gisteren flink last van me rug gehad.. en vandaag.. rommelt het.. borrelende darmen, lucht, en ook boeren.. pijn in de bovenbuik.

Daarnaast ook nog eens lekker grieperig.. pijn in me keel, die half dicht zit.. verkouden, koppijn.. nog steeds last van me rug..

Boehhhhh .. dat is echt rot als je nog zoveel te doen heb :)

Geplaatst

@kimmie wat een heerlijk mannetje! Ons meisje was ook altijd zo zoet.

En nog steeds. Heerlijk dat ie maar 1x per nacht komt dan kunnen jullie zelf ook goed slapen.

Hoe vind je zoontje het?

Vandaag lekker alle was weggewerkt van de kleine. Ben zo 2uur bezig geweest.

Was daarna ook gebroken. Nog even kunnen liggen want me meisje slaapt de laatste dagen 3uur

Achterelkaar heerlijk hoor!

Morgen taarten bakken en opruimen want donderdag ben ik jarig!!

Smorgens krijg ik me vriendinnen met kids. Smiddags me ouders en savonds me schoonouders.

Dan ben ik gelukkig niet alleen met me verjaardag

Geplaatst

Kimmie, wat een mooi mannetje! Fijn, dat alles goed gaat met jullie!

Sushi, Wat heerlijk dat alles nog goed gaat met je twins! Ik kan mij voorstellen dat de volledige rust gaat opbreken. Het is weliswaar voor een goed doel, maar toch. Het is wel zwaar. Heel veel succes met deze laastste slopender dagen / weken.

Rox, beterschap!

Sky, alvast een fijne verjaardag!

Hier, net als Rox, ook snipverkouden. In onze directe omgeving is roodvonk vastgesteld, dus ik vrees behoorlijk want ik ben daar vorige week nog op bezoek geweest. Wij wachten het maar weer af.

Verder is de nesteldrang toegeslagen. De babykamer MOET af. Ik ben dus druk bezig met spullen wassen, schoonmaken en uitzoeken. Manlief moet nog verven en behangen, maar ik vind het belangrijker dat alles klaar staat en gewassen is voor het geval ons ukkie eerder zou komen. Wij hebben ons tot doel gesteld om voor aankomende maandag alles af te hebben in de babykamer. Althans, zodanig in orde dat de baby zou kunnen slapen etc.

Verder staat morgen gepland om even de stad in te gaan. Ik heb nog dringend spullen nodig voor mijn ziekenhuiskoffertje. Pyama etc.

Vanmiddag weer voor controle naar de gyn, dus al met al weer een drukke dag.

Vandaar dat ik even wat minder actief ben op het forum. Ik lees wel dagelijks mee hoor, maar ben soms even te druk om actief berichten te plaatsten.

Tot latersss

Geplaatst

Rox beterschap

kimmie hoe gaat het? klinkt allemaal voorbeeldig en heerlijk, prachtig kereltje

wen jij ook al zo verkouden?

en de rest?

pfff ook al mega verkouden, echt niet leuk! En het slapen gaat ook moeilijk, ik lig gewoon de hele tijd wakker.

Geen idee waarvan. Morgen nog werken en dan vrijdag aan de slag op onze bovenverdieping dan zijn de kamers klaar en kunnen we de kamer voor onze zoon afmaken en dan verhuist hij dit weekend. Kan in de babykamer gaan opruimen en schoonmaken en bekijken of we nog wat nodig hebben. Denk het haast wel niet, afgezien van wat leuke kleertjes. Daar heb ik hier en daar al voor geshopt zit allemaal verstopt in huis in een zak :)

je weet het maar nooit met familie hé hahah

Fijne dag

Geplaatst

Ik lees ook regelmatig mee hoor.. maar hier gaat het niet van een leije dakje..

Verkouden, keelpijn, oorpijn.. en daarbij rugpijn dacht ik.. maar het is weer me bekkeinstabiliteit die opspeelt.

Mijn linkerbekken zegt nu doe het zelf allemaal maar.. zusje helpt wel (rechterkant) .. maar niet ..

Wat nu? Veel rust, 2 x per week fysio en 3 x dgs 2 paracetamol dat laatste vind ik wel zo vervelend maar zonder

kan ik niet meer.. althans voorlopig niet..

Dus nu heel effe achter de laptop en dan op bed gaan liggen.. rust.. blegh.. zo niets voor mij..

En ja het heerst enorm joh de griep.. en roodvonk ai ai .. dat is toch niet zo heel best..

Ik had gehoopt vandaag nog wat in die kamer te kunnen schuren en schilderen maar ja dat zit

er dus niet in dus lopen we flink achter.. gewoon serieus KUT want morgen komen ze het zeil leggen.

Ik moet samen met Marcel maar een plan van aanpak gaan maken, want het is in mijn hoofd zo'n rommeltje.

En ik moet nu mensen gaan regelen die ons helpen met het schoonmaken van het huis en evt de was.

Ohhhh nog 27 nachtjes slapen en dan is ze er al mensen.. :)

Geplaatst

Rox, die bekkeninstabilliteit is inderrdaad echt heel K**!!!

Ik herken de pijn en de voorgeschreven rust. Ik kan zelf alleen nog maar uit de voeten met een speciale bekkenband of krukken. 24 uur per dag pijn, terwijl er nog zoveel moet gebeuren. Dan voel je je ineens erg afhankelijk van iedereen. je hoofd wil wel, maar je bekken houdt alles tegen. Heel frustrerend. Dan gaat de tijd ineens dringen. Er moet nog een hoop gebeuren terwijl je je realiseert dat ze snel kan komen.

Rox, ik kan je alleen maar de tip geven om toe te geven aan de rust. Hoe meer je nu forceert, hoe langer je de pineut ben na de bevalling (ik spreek echt uit ervaring van mijn vorige bevalling). Dan kan je nu beter de rust pakken en hulp inschakelen, zodat je straks wat meer kan genieten en ondernemen met je meiske.

Ik heb het vorige keer zelf teveel geforceerd, met als gevolg dat ik na de bevalling 10 dagen geen trap mocht en kon lopen (hierdoor veroordeeld was tot de bovenverdieping: slaapkamer), niet zelfstandig staand kon douchen en nog ruim een half jaar na mn bevalling therapie nodig had. Dus, echt meis: Neem je rust zoveel mogelijk!

Ookal zeggen de hormonen andere dingen: uiteindelijk hebben die ukkies alleen maar een slaapplaats (zoals een wiegje) en veel liefde en aandacht nodig. Die krijgen echt geen trauma als bepaalde dingen (in het begin) op de kamer nog niet op orde zijn. Nu heb ik daar zelf ook moeite mee, want ik wil zelf ook alles op orde hebben, dus ik snap je onrust helemaal.

knuf, meis!

Ivf moeke, hier ook slechte nachten. Ik slaap meestal niet voor half drie en wordt smorgens vroeg alweer wakker. pfff.

Heerlijk om toch wat nieuwe spulletjes te kopen, ondanks dat je mischien nog al dingen in huis had. Het geeft toch even een echt zwanger gevoel.

Vandaag weer controle gehad bij de gyn. Alles was helemaal in orde!

Wij hebben verder uitgebreid besproken hoe mijn stressmedicatie schema (vanwege prednison) er uit komt te zien. Ik moet dus dan ook na de bevalling minimaal 24 uur in het ziekenhuis blijven. Verder vastgelegd dat de kinderarts ingeschakeld wordt voor ons ukkie vanwege het medicijngebruik. Ik ben dus helemaal opgelucht.

Fijne dag verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden