Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi meiden,

vanmorgen bij de gyn geweest om de ruggeprik te

bespreken. en zou zelfs mogen ingeleid worden als ik dot

zou willen. maar wil liever dat de bevalling zelf begint maar ligt wel aan

een paar dingen. wil niet te lang overlopen en wil dat de baby

niet te groot word anders is de kans op een keizersnee weer groter.

dus dit nog wel even bespreken met de vk.

met de kleine gaat het goed de hele dag lekker bewegelijk.

echt genieten. Af en toe krijg ik al echt een karatekick hihi.

word een voetballer denk ik hihi.

met mij gaat het ff minder ben erg moe en slaap slecht. nu al 4weken verkouden

en vooral snachts erg benauwd. en deze week erg druk.

gelukkig komen er rustigere tijden aan.

dikke knuffel voor jullie allemaal!

xxx

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Sky dat je al kunnen bespreken heb wat je wilt que ruggenprik..

Ik ga volgend jaar maar eens een afspraak met de gyn maken om mijn bevallingsopties te bespreken..

Ik wil graag normaal bevallen, maar dan wel met een ruggenprik..

Ohhh bijna de 20 weken echo in Rotterdam volgende week donderdag.. echt spannend ben zo benieuwd

of alles goed is.. en of het echt een meisje is hahaha :)

Vandaag jarig ik vier het voor het eerst in mijn leven niet zaterdag lekker met belangrijke personen uiteten..

Daar heb ik zin in..

En we hebben als het goed is een thema voor de babykamer.. thema uilen.. we laten waarschijnlijk

een muurschildering maken..

En de naam is ook zo goed als rond.. ben zo benieuwd..

Zijn jullie ook allemaal een beetje erover uit?

Groetjes

Geplaatst

Sky, wat fijn dat alles lekker in orde is met de kleine man.Rox, gefeliciteerd met je verjaardag!Ik had ook tijdens de afgelopen controle info gevraage betreffende de ruggeprik. Ik wil een soort bevallingsplan maken. Dit vanwege de ervaring tijdens de bevalling van mn zoontje. Die duurde 36 uur en wij ( zoontje en ik) waren echt uitgeput. Il wil nu een ruggeprik als ik langer als 20 uur bezig ben.Rox, wij hebben volgende week woensdag de 20 weken echo. Ik wil het geslacht nog steeds niet weten. Wel zijn wij al bezig met namen. Over een weekje gaan wij nog even op vakantie en dan wil ik serieus een top drie van namen gaan vastleggen.De babykamer wordt redelijk neutraal . Wit met steigerhout. Daarnaast een klein beetje jungle thema om het geheel wat meer warmte en sfeer te geven. Aangezien il het geslacht niet wil weten zal het neutraal blijven. Ik ga na de geboorte wel aan de slag met roze of blauwe accessoires.Alle meubeltjes hebben wij verder nog staan van ons zoontje. Ik heb alleen een nieuwe box en babyfoon nodig. Daarnaast ben il mij aan het orienteren op een goede draagdoek. Zijn jullie al een beetje aan het shoppen geslagen?

Geplaatst

gister gewerkt en vanmorgen naar de markt geweesy.

leuke jongenskleertjes gekocht. vanavond sintmaarten lopen met me meisje.

ben benieuwd hoe ze het vind!

voel me redelijk goed. als je het hoesten en verkoudenis nier meetelt.

Geplaatst

Hoi!

Spannend as woensdag de 20 weken echo.. ik ben ook zo zenuwachtig voor donderdag.. en het is zo fijn om haar weer te zien!

Ik heb donderdag op mijn verjaardag het mooiste cadeau gehad, s avonds gaf ze me een aantal schopjes.. en vanaf die tijd

elke dag wel een paar.. dus heerlijk zeg dat ik haar eindelijk voel.. het mooiste cadeau..

Gisteren bezoek gehad van mijn schoonouders.. want s avonds gingen we met de hele bups uiteten was gezellig, daarna

zijn onze vrienden nog tot 02:00 gebleven.. we gingen pas om 03:00 naar bed.. dus ik ben pas anderhalf uur wakker nu.

Maar nog steeds kei moe.. blegh.. dus zo maar even de bank benutten..

Gisteren zei ik per ongeluk de naam tegen de vrienden van ons, zegt mijn man wie zei je .. om het nog even aan te dikke.. sukkel.

Maar ik weet niet of ze het door hadden.. ze reageerde er niet op ..

Vandaag lekker rustig aan doen dus.. en morgen staan er wat dingen op de planning..

Fijne zondag!

Liefs Roxanne

PS ik ben zelf al stevig van mezelf dus een mooie buik heb ik nog niet.. maar hij begint echt wel te groeien hoor.. je ziet het wel..

Hier een fototje...

[ATTACH=CONFIG]4755[/ATTACH]

Geplaatst

Roxanne, mooi buikje hoor!

Tja, die verspreking.....herkenbaar. Het is ons ook tot twee keer toe overkomen met ons zoontje.

Beide keren hadden mensen het niet door. pfff.

Wat fijn dat je al zo van die schopjes voelt. Ik voel wel de beeb bewegen 9als die zich draait enzo) en afgelopen week dact ik een keer een echt schopje te voelen. Kan mij voorstellen dat dit je mooiste verjaardagscadeau was!

Hier inmiddels ook al een aardig buikje. Ik ben erg gevoelig voor zwangerschapshormonen. Tijdens een icsi poging kom ik normaal gesproken al iets van 5 tot 7 kilo aan. (ik heb normaal, buiten de behandelingen, maatje 38). Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ben ik in totaal 33 kilo aangekomen en ik vrees dat ik dit gewoon weer gaat halen. En als ik nou nog veel had gesnoept....integendeel. Ik hoef maar aan eten te denken en de kilo's vliegen er aan. Normaal gesproken heb ik daar niet echt last van, maar zodra ik zwanger ben.

Zodra mijn lichaam hormonen krijgt, gaat het gewoon ontploffen.....haha. Nou, heb ik na mijn bevalling van mijn zoontje wel alles er weer afgekregen, dus dat stemt mij hoopvol.

Nu dus al een aardig buikje.

Een aantal weken geleden (ik was toen 15 weken zwanger) was ik met vriendinnen naar het concert van Doe Maar (jeugdnostalgie). Vantevoren gingen wij eerst een hapje eten bij de grote gele "M", welke naast het concertgebouw was gelegen. Het was daar megadruk. Alle tafeltjes vol en mensen stonden hutjemutje staand te eten. Ik stond rond te kijken of er niet toevallig ergens een plekje zou vrij komen. Komt er een vrouw naar mij toe en zegt:"Oh, ik zie je staan met die dikke buik. Wij zijn zo klaar, jij kan onze tafel wel overnemen, kan je even lekker zitten".

Dus, het zit niet echt tussen mijn oren dat ik al een overduidelijke zwanger buik heb...hihi. Kwam wel goed uit, want wij hebben heerlijk rustig van onze hamburger kunnen genieten.

Ik zal ook even proberen om hier een foto te plaatsen.

Fijn weekend nog!

Geplaatst

Hier is een foto. Hij is van anderhalve week geleden en niet heel erg duidelijk. Ik zal deze week wel even een betere foto maken. Ik heb voor de herkenbaarheid het gezicht van mijn zoontje even weggepoetst.

[ATTACH=CONFIG]4756[/ATTACH]

Geplaatst

Wen wat zeg je nou 33 kilo aangekomen.. ?????? Ik val hier zo wat van me stoel joh! Ik hoop niet zoveel aan te komen zeg..

Ben tot nu toe maar 1 kilotje aangekomen.. maar ben benieuwd wat het straks doet..

Jaa heerlijk die schopjes.. normaal kijk ik nooit blij hoor als ik geschopt word... maar nu wel hahaha...

Ja ik baalde gisteren enorm.. en dan ook nog eens zo'n slimme man die het even aandikt.. lol ach tja ik vind het niet erg

als hun het zouden weten.. ik wist het bij haar zoontje ook hoe die ging heten..

Vandaag toch een niet zo'n heel rustig dagje.. we hebben de zonnebank naar beneden gedaan en weggeven en

de slaapbank naar benden gehaald en verkocht.. dus weer centjes erbij ..

Fijne avond..

PS ook al zo'n lekker buikje.. ! :)

Geplaatst

Ik hou megaveel vocht vast. Nu ook al. In de avonduren dikke enkels en voeten. Daarnaast groeit niet alleen mijn buikje tijdens een zwangerschap. Mijn billen, heupen en benen groeien gewoon gezellig mee...haha.

Na de bevalling weer wat extra sporten en dan komt het vast wel weer goed.

Dat klinkt al een drukke dag. Zeker niet als je zo last hebt van je bekken. OOk goed op jezelf letten, hoor meis.

Wel fijn om wat verkocht te hebben. Weer wat extra voor de beeb. Heerlijk!

Wij gaan begin december de zolder leeg halen en dan gaat de verbouwing beginnen. Ik had ook al tegen manlief gezet dat alles wat wij weg gaan doen, maar eerst even op MP gaan zetten.

Eerst nog even het vooruitzicht van een vakantie. Over een weekje gaan wij nog even de zon opzoeken. Wij gaan dan op vakantie mijn verjaardag vieren en ook ons 12,5 jarig huwelijk. Zodra wij terug zijn, gaat hier ook de drukte beginnen. (Lees: schilderen, afwerken, puin ruimen etc. Onze zolderetage cq dakopbouw wordt vergroot en verhoogd. Er komt een aannemer en ons dak gaat er letterlijk even af.....pff).

Geplaatst

@wen jeetje jullie verbouwing moet nog beginnen. wij zijn gelukkig bijna klaar.

hele zolder is aangepakt. 2grote ramen erin. muren gespoten. nieuwevloer erin. en laten spuiten.

ook beter geisoleerd. en alles afgetimmerd. nu word het nog een keer gespoten. dan nog schuifkasten

maken. plinten leggen. nieuwe deur erin en onze nieuwe slaapkamer is af! dan verhuizen wij naar zolder.

en kunnen we beginnen aan de babykamer. moet nog een nieuwe muur in dan nog behangeb.

nieuwe overgordijnen en de meubeltjes kunnen erin.

dus hier zijn we ook nog wel even bezig! maar het word super mooi straks!

over buikje hier ook nog niet echt. nog geen reacties van mensen die het niet weten.

bij senna duurde het ook erg lang. maar vind ik niet erg. dan kan ik ke nog lang goed bewegen zonder

dat de buik in de weg zit. is erg handig met een kleine dreumes erbij.

morgen weer naar de vk ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben.

xxx sky

Geplaatst

Sky, Wat fijn dat jullie al zo'n beetje klaar zijn met de verbouwing. Zo te lezen hebben jullie het ook behoorlijk grondig aangepakt. Hoe gaat de babykamer er straks uitzien?

Veel plezier morgen bij de vk!

Nog 2 nachtjes en dan de 20 weken echo. Aan de ene kant best spannend, aan de andere kant kan ik niet wachten.

Geplaatst

Dames wat een drukte met verbouwingen he, hier ook al flink bezig en begint ook al echt schot in te komen!

Mooie buikjes al dames, hier begint het ook zichtbaar te worden maar dat is pas week of 2. Maar ook bij Levi had ik geen mega buik.

Was toen 6 kilo aangekomen, nu nog niets enkel afgevallen. Nu ook - 10 kilo. Dus zal ook deze zwangerschap niet veel meer zijn.

Voel sinds een paar dagen de kleine iedere dag wel hel goed. Erg fijn en geeft me een zekerder gevoel.

Bij de laatste controle lad de kleine nog steeds in stuit, dus ben benieuwd waarneer hij draaien gaat. Zal wel goed komen, maar omdat Levi vanaf het begin goed lag

ben je daar toch ook beetje onzeker over.

Wen bijna 20 weken echo, spannend! Idd fijn om weer te kijken, maar ik vond het ook best spannend hoor. Mag je vroeg?

Geplaatst

Ja joh wat een verbouwingen.. pff wij moeten nog beginnen maar dat is niet zo heel veel..; nieuwe vensterbanken plaatsen een schot

plaatsen voor de verwarming die door loopt tot aan de muur een wasbak verwijderen.. dan de hele kamer laten stuccen en dan kunnen

we gaan verven en waarschijnlijk een muurschildering.. en een vloer erin leggen.. oh ja posten en deur schilderen.. poeh als ik het zo

op schrijf is best nog al wat.. hahaha..

Wij gaan onze babykamer in het thema; uilen doen.. weet je wel nu die schattige uiltjes.. ben er helemaal gek van..

Fijn hé om die kleine te voelen.. zo van hey mamaaaaaaaaa ik ben errrrr....

Jeetje Kimmie das ook niet veel aangekomen, lekker zeg! Beter als die 33 kilo hihi .. wat een schok..

Wij hebben over twee nachtjes de 20 weken echo.. ik vind het zo spannend .. maar ook zooo fijn

om haar weer even te mogen bewonderen!!

Ze gaan ook nu naar het geslacht kijken hé ik hoop nog steeds dat het goed is gezegd hoor, anders

heb ik zo'n een groot probleem!! Hahaha...

Vandaag ga ik maar eens een beetje het huishouden doen en achter het naaimachine zitten..

denk dat ik vanmiddag nog even naar de stad ga voor stofjes..

Misschien dat jullie straks ook interesse hebben in een zelf gemaakte kruikenzak van mij :)

Ohhhhhhhh ze is weer heerlijk aan het schoppen nu.. zo een apart gevoel maar o zo fijn.. genieten dit!

Hier was zondag mijn jongste kater niet lekker, die heeft toen de hele nacht in mijn armen gelegen,

ik kon niet lekker slapen en kreeg last van mijn allergie maar ik kon hem gewoon niet weg leggen.. zo zielig..

En nu gisterenavond de oudste kater, ook constant bij mij willen liggen.. draai ik me om komt hij aan de

andere kant in mijn armen liggen..ook zoo zielig.. ook niet lekker..

Het was wel fijn want mijn man had een overnachting dus ik lag alleen maar met Mika in mijn armen niet meer!

Fijne dag dames!

Geplaatst

vandaag bij de vk bloeddruk was prima! ben nu iets van 3 kilo aangekomen. dus maar even beter letten

op wat ik eet. want zit nog niet eens op dehelft hihi. vooral avond eten schiet er nog wel eens bijin

omdat ik dan geen puf meer heb om in de keuken te staan. maar weer goed om denken.

heb vandaag een super lef pyamatje voor de kleine man gekocht bij kruitvat ze hebben nu echt leuke.

met een kat of hond erop. voor me dochter met een poes erop meegenomen.

en een hele leuke badjas van minniemouse die krijgt ze zondag in der schoen hihi ben benieuwd hoe ze dat vind.

heb echt zin in de feestdagen heerlijk samen zijn met me gezinnetje en met de fam!

Geplaatst

Sky, fijn dat alles weer goed was bij de vk.

3 kilo aangekomen....ben echt gewoon jaloers. Die had ik er al dubbel aanzitten tijdens en na mijn icsi behandeling....pff. Wij zijn direct na de verse behandeling op vakantie geweest. Toen heb ik dus niet de kilo's er af gelijnd en gesport. Daarna gelijk door voor de cryo, in de veronderstelling dat ik daar toch niet zwanger van zou raken, hi hi. Ik dacht: dat sporten en lijnen doe ik wel als de cryo achter de rug is. Tja, dat ging gelukkig niet.

Ik heb mij sinds de zwangerschap nog niet gewogen, maar ik vermoedt dat ik inmiddels echt wel meer als 3 kilo ben aangekomen.

Ik ben trouwens ook fan van het k.ruidvat. Je kan daar echt leuke babydingetjes kopen.

Rox, ik ben ook erg benieuwd naar je kruikenzak.

En zo te lezen, zijn jullie toch ook nog aardig aan het verbouwen.

Morgen de 20 weken echo. Heb er zo zin in, maar vind het ook wel spannend. Gelukkig is het morgenochtend al. Ik ben zo benieuwd hoe ons ijsbeertje het doet.

Geplaatst

Ahhh vandaag niet meer toegekomen aan het kruiken zakken naaien... moest het huishouden doen.. en toen kwam me mamsie

op visite.. en toen kwam me manneke thuis met Mac Donalds.. toen ben ik even gaan naaien om te "oefenen".. en dan is het

nu alweer tijd om even te gaan douchen en lekker naar bedje te gaan.. ben moe..

Fijn dat alles weer goed was SKy.. en dat valt toch wel mee.. is niet zoveel toch?

Hier nog twee nachtjes slapen.. ben zo benieuwd.. zo spannend!!

Slaap lekker!

x

Geplaatst

Ja, voor je het weet is de dag alweer voorbij. Ik herken het. Ik heb nu vakantie (gaan immers volgende week weg). Ik had vatevoren hele plannen gemaakt met dingen die ik deze week wilde gaan doen. Mijn zoontje zit overdag op school dus dan heb ik mijn handen vrij. Op de een of andere manier is de dag alweer voorbij zonder dat ik nou de dingen heb gedaan die ik mij had voorgenomen. Huishouden, boodschappen doen etc. En de dag is alweer zowat voorbij.

Nog maar 2 nachtjes voor jou.

Geplaatst

Maar ik ben wel heel benieuwd naar je kruikzak. Dat is namelijk wel echt een van de weinige dingen die ik nog niet in huis heb (vorige keer geleend van een vriendin).

Vandaag een lading zwangerschapskleding te leen gekregen van mijn buurvrouw. Zij is afgelopen september bevallen van de vierde. Ook zij groeit altijd buiten proporties. (mischien ligt het aan onze straat ofzo...haha). Ben er dus even helemaal blij mee. Ook een hoop zomerkleding. Erg handig voor onze vakantie volgende week.

Geplaatst

Meiden, succes met de 20 weken echo's!!! Hier heb de echo afgelopen maandag gehad! Alles is goed met de ukjes!! Ik ben zooooo opgelucht, was zo bang dat er iets mis zou zijn! Zelfs uk2 is helemaal mooi bijgetrokken en is niks te klein (meer), ligt gewoon mooi op schema! Morgen zit ik op de helft, tot nu toe gelukkig pas 1 kilo aangekomen, de twins eten me gewoon op van binnen haha! :laugh:

Geplaatst

Jaa de dag gaat enorm snel ook al heb ik alle tijd van de wereld... lekker hoor..

Jaaa morgen is het zo ver heb er zo zin in maar ben toch ook wel weer zenuwachtig...

Jaa die kruikenzak laat ik als het goed is van de week nog even hier zien.. ben gisteren

op stofjes jacht geweest.. en keileuke stof gescoord.. uiltjes.. sterren.. letters..

Sushiiiiiiii je leeeft nog hihi :) wat fijn zeg dat het met de twins goed gaat.. lekker is dat

weet je al wat het allemaal word of is dat een geheimpie?

En maar 1 kilo en dat van twee kindjes lekker hoor!!

Ik ben vanochtend wezen zwemmen met me nichtje omdat me zus door haar rug is gegaan,

alleen vond me nichtje het niet leuk.. en was alleen maar aan het huilen.

Dus toen maar uit bad gegaan...

Nu lekker weer thuis en ga zo even terug naar me bedje.. ben kapot!

En dan hopelijk vanmiddag even achter het naaimachine.. om jullie mee te laten genieten ..

Fijne dag lady's!

Groetjes !

Geplaatst

@wen succes met de echo vandaag! hoop dat alles goed is met de kleine uk!

@sushii ow wat fijn dat de kleintjes het zo goed doen!

ja vind 3 kilo alleen veel omdat ik weet dat er nog zoveel aankomt op het eind hihi

vanavond gaan we met ze 2tjes naar de film. naar twilight heb er echt weer zin in!

even tijd samen. en senna is vandaag alweer 15 maanden gaat echt hard!

fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden