Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

]
attachment.php?attachmentid=4434&d=1344024555

Zwangere:

Maart mama's

Kimmie

6-3-2013

2de kindje

verse tp ivf poging 1

​April mama's

Sushii (31)

4-4-2013

1e kindje.

verse tp van ICSI poging 3

Roxanne (27)

6-4-2013

1e kindje

cryo van ICSI poging 2

Wen72

7-4-2013

Tweede kindje.

Nu zwanger van een cryo (na 5 icsi behandeling voor een brusje)

norwegian-sky(25)

8-4-2013

2de kindje

1 cryo van vorige behandeling dochter

Icsi2mama (34)

18-4-2013

1e kindje

cryo tp (nog 2 cryo's over)

afspraken:

norwegian-sky :

icsi2mama
:​

Wen72:

Roxanne:

Sushii :

Kimmie
:

Welk geslacht denk je wat het word:

norwegian-sky

Roxanne

Wen72

Kimmie

Wil je het van te voren weten;

Norwegian sky:ja

Roxanne: ja

Wen72: nee.

Kimmie: ?

Een jongen of meisje?
n

Norwegian-sky: jongen

roxanne: meisje

wen72: blijft nog even een verassing.

kimmie

icsi2mama

sushii

Meedoen geboortekaartjes sturen
:

norwegian-sky

wen72

roxanne

Ik heb het lijstje even aangepast.

Syl, kom je er ook bij?

Geplaatst

Zwangere:

Maart mama's

Kimmie

6-3-2013

2de kindje

verse tp ivf poging 1

​April mama's

Sushii (31)

4-4-2013

1e kindje.

Roxanne (27)

6-4-2013

1e kindje

cryo van ICSI poging 2

Wen72

7-4-2013

Tweede kindje.

norwegian-sky(25)

8-4-2013

2de kindje

Icsi2mama (34)

18-4-2013

1e kindje

sylvia83

29-4-2013

2de kindje

afspraken:

norwegian-sky :

icsi2mama :​

Wen72:

Roxanne:

Sushii :

Kimmie:

norwegian-sky

Roxanne

Wen72

Kimmie

Wen72: waarschijnlijk niet (ben er nog niet zeker van)

Een jongen of meisje?

wen72

kimmie

icsi2mama

sushii

Meedoen geboortekaartjes sturen:

norwegian-sky

wen72

roxanne

kimmie

Als iedereen even kijkt of zijn gegevens juist zijn?? Dan kunnen we elkaar adressen even doorgeven.. :)

Geplaatst

Leukkkkkkkkkkk ben zo benieuwd naar andere kaartjes.. en kindjes.. en wie weeeeeeet ooit eens als ze kindjes wat ouder zijn

ergens midden in het land afspreken.. maar dat is nog een eindje weg natuurlijk...

Hahaha heb ik je aangestoken.. jaa dat geboortekaartje wat ik nu ontworpen heb ben ik helemaal verliefd op.. ook bezig

met de sluitzegel te ontwerpen.. of had ik dat nou al gezegd... ?

Ohh Wen.. tja hoe kunnen we weten dat we online zijn hé .. hahaha.. balen zeg dat je ook last van je bekken krijgt ik weet hoe het voelt..

Sky ja indd zorgen dat je er meer besteld..

Bestel ik er nou zoveel ? Ik moet er nu zonder jullie al rond de 100 versturen..

De familie en vrienden enzo hier laten we wel komen.. maar die van me man die uit Leiden komen laten we op een kraamfeest bij

mijn schoonouders komen..

Vanavond zwangerschapscursus gehad.. en elke keer als ik daar op een bal zit heb ik last van me rug.. en vrijwel alle vrouwen krijgen

een meisje.. tot nu toe drie jongens.. en 3 die het niet weten.. :)

Fijne avond girlz!

Geplaatst

bij me dochter had ik 70 kaartjes maar de veel mensen lieten niets van zichzelf horen

dus die ga ik nu ook niet sturen. stuur nu alleen naar mensen waar ik iets mee heb en die ook

een kaartje sturen of op bezoek komen anders is het zonde van het geld en energie die ik er in steek.

Geplaatst

Zwangere:

Maart mama's

Kimmie

6-3-2013

2de kindje

verse tp ivf poging 1

​April mama's

Sushii (31)

4-4-2013

1e kindje.

Roxanne (27)

6-4-2013

1e kindje

cryo van ICSI poging 2

Wen72

7-4-2013

Tweede kindje.

norwegian-sky(25)

8-4-2013

2de kindje

Icsi2mama (34)

18-4-2013

1e kindje

sylvia83 (29)

29-4-2013

1e kindje

afspraken:

norwegian-sky :

icsi2mama :​

Wen72:

Roxanne:

Sushii :

Kimmie:

norwegian-sky

Roxanne

Wen72

Kimmie

Sylvia

Wen72: waarschijnlijk niet (ben er nog niet zeker van)

Sylvia: ja

Een jongen of meisje?

wen72

kimmie

icsi2mama

sushii

Sylvia

norwegian-sky

wen72

roxanne

kimmie

Hey girls,

Wij hebben nog niet gekeken naar geboortekaartjes eigenlijk. Er moet best nog wel wat gaan gebeuren eigenlijk de komende maanden he!:) Maar dat komt nog wel.

Ik denk dat we er ook niet al te veel gaan versturen, idd alleen de mensen waar we echt iets mee hebben, anders gewoon niet.

Zit er trouwens ook een beetje over na te denken of we kraamfeest willen houden of toch gewoon iedereen apart langs laten komen. Heb nog even geen idee hoe druk het dan gaat worden met visite:) Maar ja, dat moet je denk ik ook zelf een beetje binnen de perken zien te houden voor zover dat gaat.

Hebben jullie trouwens je verlof al moeten regelen? Hoe lang van te voren stoppen jullie met werken? Ik denk ik 6 weken van te voren, heb een redelijk zware baan en hoop het zo lang vol te houden. Wel jammer dat je dan na de bevalling niet meer zo veel overhoudt natuurlijk, maar hopelijk kan ik er nog wat vakantie achter aan plakken. Lekker trouwens he meiden, als het goed is zijn we een groot deel van de zomer dus heerlijk vrij!! Mooie tijd!:)

Geplaatst

Hè meiden,

kom ik ook weer ff binnenvallen.

kaartjes wel al rond gekeken maar nog niets echt beslist erover.

na de feestdagen ga ik daar eens voor zitten. En ook wij zitten zeker aan de 80+ kaartjes.

Vorige keer ook echt van bijna iedereen reactie gehad dus lijst is hetzelfde gebleven.

Vandaag bij de vk geweest, en alles was weer goed met onze kleine uk. Hij ligt alleen nog steeds lekker in stuit.Ik ben alleen nog maar 500 gram aangekomen en begin dat goed te merken. Erg duizelig en licht in het hoofd. Maar bloed en suiker zijn goed, dus waarschijnlijk pakt de kleine al me reserves af ;-) nou ja hij mag het ;-) over 2 weken weer controle ivm me reshus d negatief. Gaan ze prikken of er al antistoffen zijn aangemaakt.

ook wordt er dan een afspraak gemaakt voor een extra groeiecho. Aangezien Levi destijds ook wet kleiner leek en vruchtwater minder was houden ze dit nu streng in de gaten. Nou zijn gewicht was prima 3000 gram alleen vruchtwater was heel weinig echt maar klein kopje zeg maar.

willen jullie lijstje aanpassen voor me, lukt me niet op de IPad maar wij krijgen een jongetje :-)

ik zit lekke thuis Sylvia dus verlof hoef ik niet aan te denken gelukkig :-)

Geplaatst
Leukkkkkkkkkkk ben zo benieuwd naar andere kaartjes.. en kindjes.. en wie weeeeeeet ooit eens als ze kindjes wat ouder zijn

ergens midden in het land afspreken.. maar dat is nog een eindje weg natuurlijk...

Anders een zwangerschaps high tea ofzo? Voordat de kindjes er zijn.

Hebben jullie trouwens ook fb?

Geplaatst

Zwangere:

Maart mama's

Kimmie

6-3-2013

2de kindje

verse tp ivf poging 1

​April mama's

Sushii (31)

4-4-2013

1e kindje.

Roxanne (27)

6-4-2013

1e kindje

cryo van ICSI poging 2

Wen72

7-4-2013

Tweede kindje.

norwegian-sky(25)

8-4-2013

2de kindje

Icsi2mama (34)

18-4-2013

1e kindje

sylvia83 (29)

29-4-2013

1e kindje

afspraken:

norwegian-sky :

icsi2mama
:​

Wen72:
21 december pretecho.

Roxanne:

Sushii :

Kimmie
:

norwegian-sky

Roxanne

Wen72

Kimmie

Sylvia

Wen72: Nee

Sylvia: ja

Een jongen of meisje?

wen72: blijft nog even een verassing.

kimmie: Jongen

icsi2mama

sushii

Sylvia

norwegian-sky

wen72

roxanne

kimmie

Even aangepast voor Kimmie.

En ik zag dat de kleur mbt het geslacht weer was veranderd bij mn naam, terwijl ik toch echt nog steeds het gevoel heb dat het een jongen wordt. Zou mij bijna verbazen als er over een paar maanden een meid uitkomt.

Geplaatst

Kimmie wat heerlijk dat alles weer in orde was en dat ze je extra goed in de gaten houden.

Ik ga verplicht 6 weken vantevoren met verlof. Ik ben nu al voor een klein deel ziek gemeld. Ik werk nl maar 6 uurtjes per dag ipv fulltime. De regels op ons werk schrijven dan voor dat je verplicht bent om dan 6 weken vantevoren te gaan. Je houdt dan idd nog maar 10 weken daarna over. Vanuit mijn vorige zwangerschap ervaarde ik dat als veeeeeeeel te kort. Dan begin je net pas je kindje echt te leren kennen. Ik ga dus ook kijken of ik er nog een vakantie tegen aan kan plakken. Daarna ga ik gebruik maken van mijn ouderschapsverlof dus dan voorlopig maar drie dagen in de week werken ipv vier. Ook lekker.

Vandaag weer op controle bij de gyn geweest. Alles zag er tijdens de echo goed uit. Vooralsnog geen groeiachterstand (vanwege mijn prednison gebruik), de placenta zag er goed uit en voldoende vruchtwater.

De kleine uk was heerlijk aan het slapen. Met zn beentjes opgetrokken onder zijn buikje. Ik moest er wel om lachen want ik kan mij herinneren dat dit ook de favoriete slaaphouding was van mijn zoontje als baby. Die lag zo ook altijd in zijn bedje (en hij wil het heel soms nog wel eens doen). Lijkt dus nu al op zn grote broer...haha.

Geplaatst

Hoi

Ik vind de geboortekaartjes zo stervensduur.. niet normaal zeg!!

Ik moet zeggen dat ik vaak kaartjes ontwerp en dat scheelt gewoon een hoop.. ik vraag 25 euro ontwerpkosten..

en een kaartje kost van 1,25 glans en mat en parelmoerglans 1,75..

Dus laat staan dat je 60 kaartjes neemt.. kan je op zijn max 100 euro kwijt zijn.. nou als ik ze dan verzend is het 6,75.

Dit is inclusief witte enveloppen!

Ipv 165 euro.. (goedkoopste kaartje bij greetz genomen) ..

Mijnbaby.. misschien iets voor jou? Ik ontwerp regelmatig geboortekaartjes voor mensen die ver weg wonen..

JIj laat me een beetje zien wat je wilt.. wat voor lettertype .. ik maak er iets van en we hebben en houden gewoon

onderling mail contact.. totdat jullie zeggen dit word hem.. dan laat ik een proefdruk maken en stuur ik hem naar je op..

Zodra de kleine er is kan je me smsen en ik zorg dat alle gegevens juist zijn, jullie controleren de gegevens en dan laat

ik hem drukken.. ik kan ze altijd na 16:00 ophalen dus kan ze dezelfde dag nog verzenden.. mits de baby geboren word

voor 12:00..

En dan heb je ze de volgende dag in huis..

Het is maar een optie.. :)

Vandaag nog een keer de GUO gehad.. en alles was goed in hoeverre ze alles hebben kunnen zien!!

En ja het is nog steeds een meid ze lag nu er goed met de beentjes wijd..

We hebben ook een mooi profiel van dr gezichtje gezien heel toevallig.. :)

Ze heeft de neus van mij en een hele mooie mond.. die duidelijk op de foto is gezet.. :)

Helemaal happy.. nu kan ik helemaal niet wachten totdat ze er is!!

En nu helemaal naar 19 december uitkijken.. want dan hebben we 3d/4d echo.. maar vrees dat

door de littekens we haar niet zien.. maar ja toch proberen..

Morgen met mijn kleine neefje naar de sinterklaasshow hopelijk vind hij het leuk maar dat zal wel!!

Fijne avond lady's..

Enkele ontwerpen van mijn kaartjes;

[ATTACH=CONFIG]4840[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4841[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4842[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4843[/ATTACH]

Geplaatst

Rox, wat fijn dat de GUO nu eindelijk geheel gelukt is en nog veeeeeel fijner dat alles goed is!

Volgens mij ben je harstikke crea bea. Kruikzakken (ik zou je nog pb-en, oeps vergeten) , de geboortekaartjes en ik las ook iets van een fotoshoot ofzo.

Wij hebben trouwens 2 dagen later de 4D echo. (op 21 december).

Hopelijk krijgen jullie wel een goed en duidelijk beeld van jullie meisje, ondanks het littekenweefsel.

Geplaatst
Rox, wat fijn dat de GUO nu eindelijk geheel gelukt is en nog veeeeeel fijner dat alles goed is!

Volgens mij ben je harstikke crea bea. Kruikzakken (ik zou je nog pb-en, oeps vergeten) , de geboortekaartjes en ik las ook iets van een fotoshoot ofzo.

Wij hebben trouwens 2 dagen later de 4D echo. (op 21 december).

Hopelijk krijgen jullie wel een goed en duidelijk beeld van jullie meisje, ondanks het littekenweefsel.

Hahhaha ja dat klopt.. als ik maar iets kan doen.. en die kaartjes ontwerp ik nu 2 jaar .. en is kei leuk.. :)

Ohh spannend 2 dagen later.. zoo leuk hé.. :)

Geplaatst

Zo weer ff lekker wezen auqarobicen! Heerlijk!

ik heb wel facebook, stuur anders ff pb met je/jullie naam voeg ik jullie toe. Bij kan dit niet hè afgeschermd profielmdoor hoop gedoe met partners ex.

Geplaatst

Ja, en dan maar hopen dat onze ukkies een beetje mee willen werken...haha.

Bij de zwangerschap van mn zoontje hebben wij ook een 4D echo gedaan, maar meneer lag prinsheerlijk te slapen en was niet wakker te krijgen. Hij lag zodanig gedraaid dat wij het gezichtje slecht konden zien. Na wat gespring en geduw ging hij eindelijk draaien, maar bleef verder doorslapen. Hierdoor uiteindelijk wel 1 leuke foto en opname van zijn gezichtje kunnen zien, maar verder weinig beweging. (behalve een soort protest uitrek beweging).

Verder hebben wij in maart een fotoshoot gepland staan. Ik ben zelf nogal gek op fotograferen. Beetje een hobby.

Wij hebben toen bij mijn zoontje ook zo'n fotoshoot laten doen en een aantal foto's daarvan hangen nog aan de muur van de slaapkamer.

Ik ben dus al een beetje aan het zoeken op internet naar leuke en originele poses en ideeen voor tijdens de shoot. Heerlijk om te doen.

Zo blijven wij allemaal een beetje bezig.

verder ben ik nu nog druk aan het zoeken voor een zwangerschapscursus. ik twijfel nog tussen zwangerschapshaptonomie of zwangerschapsyoga. Ik wil deze week beslissen omdat ik nu zo''n beetje wel van start wil gaan.

De yoga lijkt mij gezellig omdat er dan ook andere zwangeren zijn. Leuk elkaars verhalen horen. De haptonomie is alleen met de partner. Hierbij ga je samen contact maken met het kindje. Dat lijkt mij weer heel erg intiem om dat samen te kunnen beleven. Even een momentje voor elkaar ipv het huidige drukke bestaan.

Het is te duur om beide te gaan volgen. Nog even nadenken dus. Is er iemand die ervaring heeft met zoiets?

Geplaatst
Zo weer ff lekker wezen auqarobicen! Heerlijk!

ik heb wel facebook, stuur anders ff pb met je/jullie naam voeg ik jullie toe. Bij kan dit niet hè afgeschermd profielmdoor hoop gedoe met partners ex.

Ik stuur wel even een pb. Ik ben ook zoveel mogelijk afgeschermd op fb. Dus zal de link wel meesturen.

Geplaatst

Oh meiden niets zeggen dat het een jongen is.. Familie en vrienden weten het nog niet..hih

dat mag je vragen , dat is mijn vriend zijn zoon uit een eerdere relatie. Niet mijn zoon, maar voelt wel beetje zo. In de weekenden dat hij er is zijn we 1 gezin. :-)

Geplaatst
Oh meiden niets zeggen dat het een jongen is.. Familie en vrienden weten het nog niet..hih

dat mag je vragen , dat is mijn vriend zijn zoon uit een eerdere relatie. Niet mijn zoon, maar voelt wel beetje zo. In de weekenden dat hij er is zijn we 1 gezin. :-)

Ik zeg niets over een zoon.. krijg je een jongen dan.. :)

Ok ik dacht al zoiets.. hahaha lekker nieuwsgierig :)..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden