Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je wel Floor...

Ik kan jullie ervaringen zeker goed gebruiken!

En anders gewoon even een berichtje sturen! Ik heb maanden zitten pluizen dus kan misschien soms een beetje op weg helpen als je iets niet kunt plaatsen. Henne heeft nog meer uitgezocht, maar Henne is straks natuurlijk even druk :-)))) Ps. Je breekt niet in hoor bij 'Bomen', iedereen is welkom, en als je niet alles weet praten we je wel bij! Dus voel je vrij, maar niet verplicht mee te kletsen ;-)
  • Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5092[/ATTACH]

Ja, gewoon even om het te laten doordringen... Ik kan het gewoon niet geloven. Had nog één KV liggen... Dacht 'ach gewoon voor de bewustwording ;-) En wat kleurt die streep mooi bij mijn nieuwe joggingbroek hè? Meiden, ik kan het gewoon niet geloven, en al helemaal niet dat de kans bestaat dat het goed blijft gaan. Ik denk steeds dat zo de wekker gaat... Mijn telefoon keert de foto om, maar dat is vast wel duidelijk ;-)

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Super super super superdepuper! Heel heel heeeeeel erg gefeliciteerd!!! :) en nu genieten van je ukkie. Liefs My

[ATTACH=CONFIG]5092[/ATTACH]Ja, gewoon even om het te laten doordringen... Ik kan het gewoon niet geloven. Had nog één KV liggen... Dacht 'ach gewoon voor de bewustwording ;-) En wat kleurt die streep mooi bij mijn nieuwe joggingbroek hè? Meiden, ik kan het gewoon niet geloven, en al helemaal niet dat de kans bestaat dat het goed blijft gaan. Ik denk steeds dat zo de wekker gaat... Mijn telefoon keert de foto om, maar dat is vast wel duidelijk ;-)
Geplaatst

Mooi he :-) Ga je MvM doen? Die kwamen bij mij net ruim zes weken, na de eerste echo en ik was doodzenuwachtig voor die test maar daar kwam zoooooon mooie streep. Heb drie dagen met die test op zak gelopen haha, terwijl we al een kloppend hartje gezien hadden notabene. Maar die strepen kunnen je gewoon zo blij maken. Wat je zegt: bewustwording :-) Gefeliciteerd meis!!!

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5092[/ATTACH]

Ja, gewoon even om het te laten doordringen... Ik kan het gewoon niet geloven. Had nog één KV liggen... Dacht 'ach gewoon voor de bewustwording ;-) En wat kleurt die streep mooi bij mijn nieuwe joggingbroek hè? Meiden, ik kan het gewoon niet geloven, en al helemaal niet dat de kans bestaat dat het goed blijft gaan. Ik denk steeds dat zo de wekker gaat... Mijn telefoon keert de foto om, maar dat is vast wel duidelijk ;-)

Lieve Floor, ik weet dat hetvstom klinkt, maar ik heb zo zitten wachten op hopen op dit fotootje van jou.

Gefeliciteerd, meid. Ik ben superblij voor je.

Xxx

Geplaatst

Echt lief lieve vrouwen! Ik zit de hele tijd naar die test te kijken en ik kan het gewoon niet geloven. Weet je wat ik denk?: 'nou, die dingen zijn wel héél erg gevoelig tegenwoordig!' Hoe bedoel je ontkenning?! En nog steeds vreselijk onzeker.

Henne, ik heb me met Mini helemaal wezenloos gepiest, liters en liters en liters, ze was steeds verbaasd, en had me bij mijn miskraam ook al opgegeven, maar kon toen weer afbellen. En nu durf ik niet. Ik zit excuses te zoeken... Zo ontdekte ik bijvoorbeeld dat Puregon (wat ik heb gespoten) niet van urine van zwangere vrouwen wordt gemaakt en ik heb 'maar' twee keer Pregnyl gespoten (één keer 5000 en één keer 10000 de andere keer was Ovitrelle)... Het slaat helemaal nergens op, want ik was echt pissig op mijn beste vriendin dat ze te belazerd was op te piesen, ze had er gewoon geen zin in, maar ik durf niet... Ik ben bang dat ik weer moet afbellen... Ik durf niet. Hopelijk als ons een kloppend hartje is gegeven wel, want ik ben niet zo van de 'free riders'... Eigenlijk vind ik dus dat ik mijn plicht moet vervullen. Jemig, wat een zeikerd! Ik zit het terug te lezen en herken mezelf amper!

Geplaatst
Echt lief lieve vrouwen! Ik zit de hele tijd naar die test te kijken en ik kan het gewoon niet geloven. Weet je wat ik denk?: 'nou, die dingen zijn wel héél erg gevoelig tegenwoordig!' Hoe bedoel je ontkenning?! En nog steeds vreselijk onzeker.

Henne, ik heb me met Mini helemaal wezenloos gepiest, liters en liters en liters, ze was steeds verbaasd, en had me bij mijn miskraam ook al opgegeven, maar kon toen weer afbellen. En nu durf ik niet. Ik zit excuses te zoeken... Zo ontdekte ik bijvoorbeeld dat Puregon (wat ik heb gespoten) niet van urine van zwangere vrouwen wordt gemaakt en ik heb 'maar' twee keer Pregnyl gespoten (één keer 5000 en één keer 10000 de andere keer was Ovitrelle)... Het slaat helemaal nergens op, want ik was echt pissig op mijn beste vriendin dat ze te belazerd was op te piesen, ze had er gewoon geen zin in, maar ik durf niet... Ik ben bang dat ik weer moet afbellen... Ik durf niet. Hopelijk als ons een kloppend hartje is gegeven wel, want ik ben niet zo van de 'free riders'... Eigenlijk vind ik dus dat ik mijn plicht moet vervullen. Jemig, wat een zeikerd! Ik zit het terug te lezen en herken mezelf amper!

Ik kan mij zo voorstellen dat je hier onzeker over bent en twijfelt. Ik zou het lekker even een paar daagjes afwachten en dan op je gevoel afgaan. Magisch denken heeft namelijk zo weinig zin...;-)

Maar meid, ga eerst eens ff heerlijk genieten van dit gevoel! Je hebt er zo lang op gewacht en er zo hard voor geknokt. Nu is het even tijd om stil te staan bij dit geluk. Dus hup, leg die i-pad of telfoon weg/kruip achter die compu vandaag en leg je handen op je buik en voel even het geluk!

Geplaatst

Floor, je bent absoluut niet verplicht MvM te doen omdat je er -in meer of mindere mate- gebruik van hebt gemaakt. Ik weet dat anderen daar weer anders over denken, maar ik weet uit ervaring dat het na een miskraam echt een fikse drempel is om je aan te melden. Heb ik zelf ook pas gedaan na de eerste echo met kloppend hartje. Ik vroeg het vooral omdat ik die test van hun zo mooi vond ;-))

Geplaatst

Ja, ik vond die test ook geweldig! Heb hem ook nog steeds! De CB met indicator gaf zojuist 3+ aan en morgen is het 5 weken, dus dat klopt aardig :-)

Geplaatst

Maar wat MvM betreft, ik durf inderdaad niet sinds ik mij de laatste keer moest afmelden... Zo stom! En ach, je hebt ook gelijk, ik heb me al een keer de volle periode wezenloos geplast, dus misschien heb ik mijn taak ook wel gedaan. Als het vertrouwen sterk genoeg is, ga ik het denk ik toch wel weer doen, maar ik wacht nog even... Nou zeg, ik volg je de hele dag.... Pfff... Zet 'm op jij!

Geplaatst
Ik kan mij zo voorstellen dat je hier onzeker over bent en twijfelt. Ik zou het lekker even een paar daagjes afwachten en dan op je gevoel afgaan. Magisch denken heeft namelijk zo weinig zin...;-)

Maar meid, ga eerst eens ff heerlijk genieten van dit gevoel! Je hebt er zo lang op gewacht en er zo hard voor geknokt. Nu is het even tijd om stil te staan bij dit geluk. Dus hup, leg die i-pad of telfoon weg/kruip achter die compu vandaag en leg je handen op je buik en voel even het geluk!

Dat is lief, bedankt! En jij, geniet ook lekker van jouw wonder!

Geplaatst

Lieve Floor, jij kaart het aan, ik had hetzelfde gevoel... Vorig jaar een week geplast en toen kon ik me weer afmelden. Deze keer hevig getwijfeld maar zowel B. als ik hadden er geen goed gevoel over. Ik voelde me wel moreel verplicht enerzijds, anderzijds voelde het als de 'goden verzoeken'. Ik voel me er slecht over, zeker omdat het deze keer dus goed lijkt te gaan, maar ik heb dus niet mee gedaan... Ik snap jou heel goed en joh, hoeveel vrouwen heb je al niet geholpen bij je eerste zwangerschap? Gewoon lekker je gevoel volgen dus!

Geplaatst
Lieve Floor, jij kaart het aan, ik had hetzelfde gevoel... Vorig jaar een week geplast en toen kon ik me weer afmelden. Deze keer hevig getwijfeld maar zowel B. als ik hadden er geen goed gevoel over. Ik voelde me wel moreel verplicht enerzijds, anderzijds voelde het als de 'goden verzoeken'. Ik voel me er slecht over, zeker omdat het deze keer dus goed lijkt te gaan, maar ik heb dus niet mee gedaan... Ik snap jou heel goed en joh, hoeveel vrouwen heb je al niet geholpen bij je eerste zwangerschap? Gewoon lekker je gevoel volgen dus!

Meisjes... Dont worry.. Zoals jullie je misschien nog wel herinneren hb ik geplast voor 3. Ging er 3+ keren uit in de nacht. Flessen vol, dus niet druk maken. Net is brgrijpelijk dat jullie het eng vinden..Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden