Jump to content
Sign in to follow this  
Vlinder_1976

Welk merk luiers gebruik je?

Welk merk luiers gebruik je?  

13 members have voted

1. 1. Welk merk luiers gebruik je?

• Pampers, baby dry, groene pak
      7
    • Pampers, active fit, paarse pak
      1
    • Pampers, simply dry,oranje pak
      2
    • Eigen merk Kruidvat
      1
    • Eigen merk Etos
      0
    • Eigen merk C-1000
      0
    • Bumblies te koop bij Plus/Coop/Hoogvliet/MCD
      0
    • Eigen merk Albert Hein
      1
    • Huggies
      0
    • Overige
      1

Recommended Posts

Je kunt geen meerdere kiezen, dan maar zo....

Overdag gebruiken wij de kv-luiers en 's nachts de Baby Dry van Pampers. Heb verschillende geprobeerd en dit is de ideale combi, ook voor de portemonnee ;)

Ik gebruikte altijd Kruidvat luiers en had geen problemen. ( 1 keer Etos luiers gebruikt, waardeloos die lekten!) Totdat onze zoon( 15 maanden) meer ging drinken van de zomer en de Kruivat luiers niet meer voldeden en ik over gestapt ben op Pampers Active fit 4+.

Wij zijn onlangs overgestapt van pampers active fit naar eigen merk van AH. Bevalt prima, vooral de prijs. 12,99 voor 80 luiers.

Wij gebruiken pampers baby dry. We kopen ze in de aanbieding bij de Makro.

We hadden een proefpakketje van kv luiers, die vonden we maar niets, hebben geen andere geprobeerd.

Zwemluiers van Huggies zijn ook prima.

Ik kan geen twee opties kiezen. Voor overdag gebruiken we de Pampers Simply Dry en voor 's nachts de Pampers Baby Dry.

Omdat de simply dry iets minder kunnen opnemen dan de baby dry.

Ook hier gebruik ik pampers. Wel kv, etos, jumbo en nog wat geprobeerd! Maar krijgt ze allemaal uitslag van. Voor het zwemmen gebruik ik huggies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Hallo! Ik zou graag ervaring delen over de ICSI im het CRG in UZ Brussel. Ik snap helaas niet zo veel van de Online updates die ik krijg over de behandeling en embryo ontwikkeling en beoordeling: Zijn hier Dames die meer ervaring met Brussel hebben? Ik hoorde zaterdag Dag 1 dat er 7 toen bevrucht waren. Gisteren kreeg ik te hoten dat er 13 in total eicellen onder observatie zijn om te bepalen of zij ook gaan delen en dat de definitieve bevruchting pas op Dag 3 wordt meegedeelt. Vandaag op Dag 3 las ik de update dat er 9 definitief bevrucht waren en in de ochtend op Dag 3: 7 van categorie 1 (excellent), 0 van 2 (goed) en 0 van 3 (slecht). Mijn twijfel is: waar zijn de 2 bevruchte eicellen? Lopen zij achter en zijn niet beoordeeld? Waar zijn 4 resterende eicellen die op Dag 2 gewoon gingen delen maar in de ochtend op Dag 3 niet meetellen? Blijkbaar tellen zij in Brussel zygoten 1PN (1 pronuclei) bij de bevruchting niet maar als zij gaan delen worden zij soms ook teruggeplaatst of krijgen een biopsie voor de PGS.  Ik vind het zo verwarrend dat men deze automatische updates krijgt en in de realiteit zijn er veel meer embryos. Bedankt voor jullie ervaringen met embriologie in Brussel. Groeten. E.        
    • Hallo lieve mensen, Na 7 miskramen die vroegtijdig waren afgebroken, waarvan de 1e een buitenbaarmoederlijke was hierbij is de eileider verwijderd. En de langste zwangerschap duurde  13 weken. Hebben we hulp gekregen van de fertiliteitskliniek. Inmiddels 5 behandelingen IUI gehad zonder resultaat. En nu dan de eerste Ivf gehad. 8 dagen na de terugplaatsing kreeg ik licht bruine bijna grijze afscheiding. Op de 9e dag werd het al heel donker rood. Heb er voor gekozen toch nog utrogestan nog in te brengen, 3x daags 2x 100mg. Misschien heel slecht maar we hebben geslachtsgemeenschap gehad, hierna kwam er helderrood bloed uit. Heb 2 weken Geen geslachtsgemeenschap gehad terwijl we eerder echt als konijntjes waren.  Ben vandaag ook niet verder gegaan met de utrogestan omdat ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Normaal gesproken heb ik veel krampen en pijn vooral bij een miskraam of menstruatie. Maar ik voel helemaal niks, maar heb wel helderrood bloedverlies, maar ook niet zo veel als bij een menstruatie..  Morgen bel ik de kliniek op, want dinsdag zou ik mogen testen.  Bedankt voor jullie tijd, hopelijk kan iemand mij voort helpen! Groetjes Chell  
    • Gebruik je nog medicatie @Shadow1987 ? Hoeveel daagse embryo heb je teruggeplaatst gekregen? 
    • IVM (In Vitro Maturation) is een procedure waarbij weinig vruchtbare medicijnen worden gebruikt om onrijpe eieren te produceren die worden verzameld door middel van kleine operaties en vervolgens gerijpt met hormonen. Ik heb over dit IVM-proces in deze onderstaande link gelezen en ik hoop dat dit nuttig voor u zal zijn. https://www.swcic.com/treatments/ivm-in-vitro-maturation.php
    • Lage AMH-niveaus worden over het algemeen beschouwd als een indicator van een lage ovariële reserve. Een lage AMH-vruchtbaarheidsbehandeling kan bestaan uit IVF samen met hormoonbehandeling.
  • Topics

Important Information

Terms of Use