Mieniemie Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Start 5 oktober: Mieniemie (deca) 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet (deca) 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 2 november: Mieniemie 2 november: Tinkerbell 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 19 oktober: ekiaaM 20 oktober: Meiske74 23 oktober: Booboo 29 oktober: Surf :myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed: 22 oktober: ekiaaM 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74 1 november: surf :goodluck1:Testen!!:goodluck1: 2 november: Faye 6 november: ekiaaM 13 november: surf Quote
Anne Tel Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 zo schuiven we door naar wachtbankje november. cryo tp ging vorige keer niet door, omdat zkh eisprong heeft gemist na 5 echo's en bloedprikken. dit is mijn blog erover, ook over wachten in het algemeen. http://www.ivfmoeders.nl/entry.php?396-Wachten-op-een-baby hopelijk in november meer geluk! jullie ook veel geluk gewenst. Quote
ekiaaM Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Hey meiden, nou onze hoop is volledig weg, nu wachtdag 10 en negatieve test. Vandaag neem ik een jankdag. Quote
Mieniemie Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Sterkte Ekiaam! Huil maar goed uit! Quote
surf Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Ach Meiden, Wat is het toch een rollarcoaster, 2 intens verdrietig en de ander voorzichtig blij. Het is ook wel een heen en weer geslinger. Faye en Ekiaam, wat ontzettend rot. Balen weer meiden. Neem lekker wat rust en neem je tijd. T is altijd weer zo'n teleurstelling. Babeth, heel voorzichtig gefeliciteerd het komt je toe. Ik hoop dat dat streepje snel vet donkerder wordt. Ik gun het je zo. Hier gaat het redelijk, straks terugplaatsing. Ik heb behoorlijk last van de hormonen en ben enorm zenuwachtig. Ik heb een soort opvliegers, herkennen jullie dat? Ik ga na de terugplaatsing meteen door naar Enschede voor een cursus en blijf overnachten. Andere prikkers, wachters, broekloerders... zet hem op en hou vol. LFS Surf Quote
liesje22 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Ekiaam sterkte!!!! Surf hoe ging de terugplaatsing? Hier op wachtdag 7,, Voor de punctie moest ik pregnyl spuiten, maar dit was niet meer leverbaar? Heb toen ovitrelle gekregen, moest 38 euro bijbetalen, Ben verzekerd bij menzis, heb gebeld en kreeg het niet terug, heb toch van m'n gyn een brief gekregen, zo'n standaard brief, toch gepost met de rekening erbij, en had het net wel op de rekening staan, misschien heeft iemand er iets aan ;-) Quote
Caro- lin Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Start 5 oktober: Mieniemie (deca) 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet (deca) 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 31 Oktober: Mieniemie 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 19 oktober: ekiaaM 20 oktober: Meiske74 23 oktober: Booboo 29 oktober: Surf 31 oktober: Caro- Lin :myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed: 22 oktober: ekiaaM 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74 1 november: surf 3 november: Caro- Lin :goodluck1:Testen!!:goodluck1: 2 november: Faye 6 november: ekiaaM 13 november: surf 15 november: Caro- Lin Hoi meiden, Ik doe ook weer mee!! Quote
Tinkerbell1 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Mieniemie leuk dat we gelijk op lopen! Zijn er meiden die dit herkennen: ik heb sinds gisterenavond steeds een drukkend gevoel onderin mijn buik. Dit gevoel ken ik wel een beetje van na de punctie maar niet van ervoor...ik had de vorige keer maar een paar follikels en nu dus wel heel wat meer maar kun je daar dat gevoel van krijgen? Ga morgen voor de tweede FM meting. Blijft toch erg spannend allemaal. Ik zie vooral op tegen de punctie maar misschien nog wel meer tegen dat wachten op bevruchtingen, of er een terugplaatsing is, of er cryo's zijn....brrrr. Je kunt alleen maar afwachten en staat totaal machteloos. Meiske heb jij vandaag nog weer getest? Quote
Caro- lin Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Hoi meiden, Ik zie hier helaas toch weer wat bekende namen vorbij komen... Ik heb gister de punctie gehad. Er was overstimulatie geconstateerd. Er waren 20 eitjes waarvan ze er 15 hebben geprikt. Morgen moet ik terug vor een echo om te kijken of ik geen risico loop. Als alles ok is heb ik zaterdag de terugplaatsing. Maar als ik risico loop, vriezen ze alles in en moeten we een cyclus wachten. Wordt vervolgd. Nu heb ik wat rond gesnuffeld op Internet maar zie toch vaak dat er tussen de 10 en 20 eitjes worden gezien/geprikt. Dus ik weet niet wanneer er sprake is van overstimulatie?? Iemand ervaring. Quote
Meiske74 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Start 5 oktober: Mieniemie (deca) 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet (deca) 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 31 Oktober: Mieniemie 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 19 oktober: ekiaaM 20 oktober: Meiske74 23 oktober: Booboo 29 oktober: Surf 31 oktober: Caro- Lin :myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed: 22 oktober: ekiaaM 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74 1 november: surf 3 november: Caro- Lin :goodluck1:Testen!!:goodluck1: 2 november: Faye 2 november: Meiske74, eerste test 31-10-2012 licht positief, laten we hopen dat het doorzet..... 6 november: ekiaaM 13 november: surf 15 november: Caro- Lin Quote
Meiske74 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 hoi meiden Ekiaam, ik las over je jankdag ivm een negatieve test gisteren, ik zelf was er op dag 10 na de punctie heilg van overtuigd dat het niet gelukt was, zelfls gisterochtend had ik het gevoel nog maar gisternamiddag toch een testje gedaan en tot mijn grote verbazing licht positief!! misschien ben je echt wat te vroeg geweest? Ik weet niet of ik ook een licht pos. test had gehad op dag 10 na de punctie... ik blijf nog even duimen voor je!! Annetel, ik las je blog over de gemiste eisprong, mijn hemel zeg hoe is dat dan nog mogelijk nietwaar? gaan ze je nu op dezelfde wijze monitoren? is het anders een optie om bv bij een naderende eisprong het te "timen" met pregnyl of is dat echt not done? Mia hoe gaat het met jou? ik mag hopen dat het bloedverlies inmiddels gestopt is? Surf, jij hebt de tp gehad, dat van die opvliegers ken ik niet en helaas (of niet) ook niet de zenuwen, was deze keer bijzonder relaxed moet ik zeggen, heel veel succes!! ook met de cursus. meiden allemaal onwijs veel succes!!! liefs Babeth Quote
Meiske74 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Hoi Caro-lin er worden inderdaad ook wel 20+ follikels aangeprikt maar voor zover ik weet is wel of geen tp niet alleen afhankelijk van de hoeveelheid follikels maar ook bepaalde bloedwaardes. Ik hoop in ieder geval dat de tp voor je doorgaat, advies in Brussel was vooral eiwitrijk voedsel eten ter voorkoming van overstimulatie veel succes! Quote
ekiaaM Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 hoi meiden Ekiaam, ik las over je jankdag ivm een negatieve test gisteren, ik zelf was er op dag 10 na de punctie heilg van overtuigd dat het niet gelukt was, zelfls gisterochtend had ik het gevoel nog maar gisternamiddag toch een testje gedaan en tot mijn grote verbazing licht positief!! misschien ben je echt wat te vroeg geweest? Ik weet niet of ik ook een licht pos. test had gehad op dag 10 na de punctie... ik blijf nog even duimen voor je!! Annetel, ik las je blog over de gemiste eisprong, mijn hemel zeg hoe is dat dan nog mogelijk nietwaar? gaan ze je nu op dezelfde wijze monitoren? is het anders een optie om bv bij een naderende eisprong het te "timen" met pregnyl of is dat echt not done? Mia hoe gaat het met jou? ik mag hopen dat het bloedverlies inmiddels gestopt is? Surf, jij hebt de tp gehad, dat van die opvliegers ken ik niet en helaas (of niet) ook niet de zenuwen, was deze keer bijzonder relaxed moet ik zeggen, heel veel succes!! ook met de cursus. meiden allemaal onwijs veel succes!!! liefs Babeth Lief van je maar ik zit op 10 na tp, 13 na punctie. Quote
Meiske74 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Ohhhh dan had ik dat verkeerd begrepen, sorry!! Quote
suzie Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Ekiaam en faye wat onwijs balen zeg! Ik had gehoopt dat jullie het bankje lekker groen zouden beginnen! Sterkte allebei! Meiske, een licht streepje, je houd het spannend! Ik hoop dat hij morgen wat donkerder is! Anne, welkom hier, zitten we helaas weer op het zelfde Wachtbankje, hopelijk deze keer meer geluk! @de rest, houden jullie het nog vol? Hier de eerste dagen deka weer gehad en nu wachten op menstruatie. Begin de bijwerkingen al weer lekker te voelen, moe en futloos afgelopen dagen! Vanmiddag de doosjes Menopur al eens open gemaakt, nu lees ik in de gebruiksaanwijzing dat ik dat in mijn bovenbeen of bilspier moet spuiten.... Hebben jullie daar ervaring mee? Gelukkig volgende week nog een prik instructie maar ik schrok wel! Quote
liesje22 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Hoi suzie, Ik heb ook menopur gebruikt, maar mocht dit gewoon in de buik zetten hoor, groetjes Quote
suzie Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Liesje, Bedankt voor je reactie! Daar ben ik heel blij mee! Quote
jolanda12 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 meiske, Alvast een voorzichtige felicitatie. op naar een donkerder test morgen ! Suzie, Menopur mag best in de buik gezet worden, heb ik ook altijd gedaan. Alleen effe opletten met het bewaren van het medicijn. Het ziekenhuis vertelde mij altijd dat het in de koelkast moest liggen, maar nu ik een eigen betaalde poging doe, begrijp ik van de apotheek dat het gewoon kamertemperatuur bewaard moet worden (nooit hoger dan 25 graden). We moesten altijd de menopur een half uur van te voren uit de koeling halen, omdat het anders te veel pjjn deed met prikken (ivm de koude vloeistof). Quote
Mama-in-love Geplaatst 2 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2012 Meiske, hoe is het? Alweer getest? Hier is gistermorgen het bruin verlies begonnen. Hoopte dat het zou gaan doorzetten maar tot nu toe helaas nog niet. Hopelijk wel voor vanaaf want dan kan ik morgen het zh bellen en starten! Quote
Mama-in-love Geplaatst 2 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2012 Start 2 november: Jolanda 3 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 2 november: Mieniemie 2 november: Tinkerbell 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie :myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed: :goodluck1:Testen!!:goodluck1: 2 november: Faye 2(?) november: Meiske 6 november: ekiaaM 9(?) november: Booboo 13 november: surf Jolanda ik heb je toegevoegd! Lijst is weer up to date ;) Meiske klopt de datum van testen een beetje? Kun je al definitief in het groen? ;) Quote
Mama-in-love Geplaatst 2 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2012 Mieniemie en Tinkerbel, hoe was de FM?? Quote
meertje2010 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Breek even in: Caro-Lin, bij mij zijn er de laatste poging 32 follikels geprikt (arts in Utrecht zei: u zit aardig vol!), waar uiteindelijk 15 eitjes in zaten. Er is vervolgens bij mij nooit bloed geprikt of anderszins onderzoek gedaan - ze hebben gewoon twee embryos teruggeplaatst (wel met de waarschuwing dat ik heel veel moest drinken en goed mijn gewicht in de gaten moest houden ivm het risico op OHS). Vervolgens ben ik 6 weken flink ziek geweest ivm forse OHS, zat tegen zkh-opname aan. De overstimulatie bleek veroorzaakt door de zwangerschap (een mooie reden dus :)). Maar goed, ze hebben dus nooit getwijfeld aan TP, ondanks het risico op OHS. Succes, hoopop een mooie TP met mooi resultaat voor je! Hoi meiden, Ik zie hier helaas toch weer wat bekende namen vorbij komen... Ik heb gister de punctie gehad. Er was overstimulatie geconstateerd. Er waren 20 eitjes waarvan ze er 15 hebben geprikt. Morgen moet ik terug vor een echo om te kijken of ik geen risico loop. Als alles ok is heb ik zaterdag de terugplaatsing. Maar als ik risico loop, vriezen ze alles in en moeten we een cyclus wachten. Wordt vervolgd. Nu heb ik wat rond gesnuffeld op Internet maar zie toch vaak dat er tussen de 10 en 20 eitjes worden gezien/geprikt. Dus ik weet niet wanneer er sprake is van overstimulatie?? Iemand ervaring. Quote
Sproet Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Lieve meiden, met moeite bijgelezen maar wat een ontwikkelingen al! Verdorie fay en maaik. Verdorie! Maar ook voorzichtig hurray voor meiske! Welkom medewachters en Anne je verhaal met verbazing gelezen. Hier (beetje ego)... Vol in de deca. Slecht slapen, darmen en licht aangebrand. De opvliegers kwamen na m'n ongi weet ik van de laatste keer maar overgrote deel vd bijwerkingen hielden op bij de start van de puregon. Lastigste bijwerking vind ik de slapeloosheid. Laatste poging was in m'n zomervakantie nu moet ik gewoon spelen en voor de klas. Das best pittig. Maarja, over 1,5wk zal de puregon wel starten. Ik denk aan jullie meiden!! Xx Quote
Caro- lin Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 @Meertje bedankt voor je reactie. Vanmorgen een echo gehad. Volgens gyn kan tp morgen gewoon plaatsvinden, maar nog wel een risico op osh, dus moet alles goed in de gaten houden; gewicht, benauwdheid etc en dan meteen bellen (ook al is het midden in de nacht). Alle andere meiden; veel succes! Quote
ekiaaM Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Ook hier even een ego bericht. Mag van ziekenhuis nog niet stoppen met de utrogestan, moet het 18 dagen gebruiken, als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik een test doen. Ik heb netjes vermeld dat ik gister getest heb maar kreeg haast op mijn "sodemieter" aangezien het volgens hun veeeeel te vroeg is om al te testen. Nou ik geloof er nu niet meer in, vanochtend echt het gevoel gehad dat "het" eraan kwam maar helemaal niets tot nu toe. Manlief wil dat ik as zondag een digitale doe als het niets doorgebroken. Hij heeft nog steeds vertrouwen... Hij wel... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.