Mama-in-love Geplaatst 8 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2012 Tinkerbell en mieniemie succes vandaag! Ben benieuwd naar jullie verslag! ekiaaM hoe is het met jou? Heb je al getest? spannend! m4rl1tje ik vind het zoow knap dat je nog niet getest hebt!! Mijn duimen draaien voor je! Els1987 voor jou ook spannend!!! Dat wachten is killing hé! Sterkte nog even! ;) marcoenjacqueline welkom! Dag 7 na tp had ik een positieve test! :D Weet je al wanneer je wil gaan testen? of wacht je netjes tot de echte testdatum? Tas45 welkom! Ik ga ook voor een cryo tp. (2 cryo's apart ingevroren) ik heb de 15e de echo en hopelijk 4 dagen daarna de tp. Spannend hé!! ;) Druppel: en..en? Hoe was de FM?:toppie: Quote
Tinkerbell1 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Even een ego-post, teveel morfine om op iedereen te reageren ;-)) Lig in mn ziekenhuisbedje. 8 follikels aangeprikt en nog 2 kleintjes maar daar verwachtte ze niet teveel van. In 5 van de 8 is een eicel gevonden. Joepie! Ook was de zaadkwaliteit goed genoeg voor ICSI. Dus de duimen mogen op volle toeren draaien voor 5 topemmy's. Zaterdag horen we hoe het afgelopen is. Dit vind ik toch wel het meest spannende deel hoor. Pfff, De punctie viel me alles mee. Ging snel en weinig pijn. Ik doe de oogjes nog even dicht. Tot snel. @mieniemie Suc6 vandaag. Hopelijk ook voor jou een goede oogst. Quote
Sproet Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Fijn Tink!! Gefeliciteerd!! X rust lekker uit vandaag en morgen! Quote
Mama-in-love Geplaatst 8 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2012 Tinkerbell wat fijn dat het zo goed is gegaan!! "geniet" nog even van de morfine. Lekker rustig aan doen en inderdaad hopen op 5 TOP emmytjes!! Quote
liesje22 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Joehoe! Fijn tinkerbell! Goed nieuws! Mooi rustig aan doen!! Quote
Els1987 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Tinkerbell, dat worden weer spannende dagen naar zaterdag toe. Heel veel succes en we gaan duimen voor goed nieuws! Quote
jolanda12 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Joehoe, wat een goede oogst. De duimen gaan weer volop draaien ! @mieniemie, Ook heel veel suc6. Dat jij ook maar goed mag oogsten. Quote
Kel Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi Allen, Ik ben nieuw hier. We zijn bezig met icsi, 6 eicellen tijdens punctie 'geoogst' waarvan 3 goed. 1 is teruggeplaatst, alleen afgelopen vrijdag begonnen te menstrueren. Bloedtest dinsdag bleek niet zwanger. Morgen wordt ik terug gebeld voor een datum van een cryo terugplaatsing. Het is allemaal zo onbekend voor ons en erg spannend. Wij worden 'geholpen'in het AMC. Las net bij de nieuwe polis van de verzekering dat er nog maar 2 pogingen vergoed worden in 2013.... balen, dat betekend in deze poging max nog 2 terugplaatsingen en dan de laatste poging al!!! Paniek!!! Quote
liesje22 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 @ kel, spannend! Dat van de 2 behandelingen had ik nog niet eerder gehoord,dat is idd balen dan! bij menzis zijn het er volgend jaar nog wel 3 heb ik gelezen op internet, heb je er volgend jaar niet nog gewoon 2? Groetjes Quote
Mama-in-love Geplaatst 8 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2012 Hoi Allen, Ik ben nieuw hier. We zijn bezig met icsi, 6 eicellen tijdens punctie 'geoogst' waarvan 3 goed. 1 is teruggeplaatst, alleen afgelopen vrijdag begonnen te menstrueren. Bloedtest dinsdag bleek niet zwanger. Morgen wordt ik terug gebeld voor een datum van een cryo terugplaatsing. Het is allemaal zo onbekend voor ons en erg spannend. Wij worden 'geholpen'in het AMC. Las net bij de nieuwe polis van de verzekering dat er nog maar 2 pogingen vergoed worden in 2013.... balen, dat betekend in deze poging max nog 2 terugplaatsingen en dan de laatste poging al!!! Paniek!!! Wij zitten ook in het AMC! Wat erg dat je nog maar 2 behandelingen vergoed krijgt!! Dan zou ik toch overstappen denk ik... Quote
suzie Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi kel, welkom hier, with lopen ook in het amc. Heb laatst deze tekst gevonden ivm vergoedingen 2013: Wijzigingen basisverzekering Vergoedingen die verlaagd of vervallen zijn IVF (in-vitrofertilisatie) Bij in-vitrofertilisatie (IVF) worden een of meer eicellen buiten het lichaam bevrucht met zaadcellen. Als de bevruchting is geslaagd, plaatst een arts het bevruchte eitje (embryo) in de baarmoeder. In de basisverzekering worden 3 IVF-pogingen vergoed. Dit blijft in 2013 gelijk voor alle vrouwen onder de 43 jaar. Vanaf 2013 geldt dat de eerste en tweede IVF-poging bij vrouwen tot 38 jaar alleen vergoed wordt wanneer er maximaal 1 embryo teruggeplaatst wordt. Dit geldt niet voor de derde IVF-poging. Vrouwen van 43 jaar en ouder krijgen helemaal geen IVF-poging meer vergoed. Quote
Caro- lin Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Ik heb de tp ook altijd in AMC. Vind het daar allemaal zo steriel en volgens boekje! Hele aardige artsen. Ben erg tevrede. Ik ben nu op wd 8 na punctie. Spannend.... Quote
Druppel Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi dames, Tinkerbell super! Doe nu maar lekker rustig aan! ik heb vandaag m'n eerste FM gehad. Ze hebben er ongeveer 10 gemeten, er zijn ook een aantal kleinere die nog mee kunnen doen. Ze vond zelfs dat het misschien wel te hard ging en moest voor de zekerheid bloed prikken. Anders moest de dosering aangepast worden. Werd later teruggebeld dat de dosering hetzelfde blijft. Maandag heb ik de 2e FM en dan weet ik ook of ik woensdag of donderdag de punctie krijg. Nog een paar daagjes prikken dus.. mieniemie hoe ging het bij jou? Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 @mama-in-love , mijn vrouw wil graag wachten tot de datum ik zou het vandaag nog willen doen maar ik respecteer haar mening . Het is allemaal wel heel erg spannend dat wachten . Eergisteren heeft mijn vrouw een klein beetje oud bloed op het wc papier gekregen , maar dat was zo weinig en meer is er niet uitgekomen dus ik ga er vanuit dat dit nog bloed is van de punctie of van het inbrengen van de bolletjes . Verder heeft ze last van krampjes in de buik wat anders aan voelt als ongi worden . Het is voor ons de eerste keer en dan let je op alle kleine dingen . @Tinkerbell super voor je . Wij duimen vanuit hier mee ! gr marco Quote
liesje22 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Druppel, mooie meting!! Gelukkig!! Caro-lin, sterkte met die vreselijke wachtdagen, gelukkig niet zo heeeel lang meer! Marcoenjaqueline, het is inderdaad spannend, succes! Quote
Jansuhhh Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Het wordt druk op het wachtbankje. Ik zit op wd 8 en ik voel me niet anders. Dat baart me soms ook zorgen. Nog een week wachten... Quote
Meiske74 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi meiden, en heer Marco wat leuk dat je meeschrijft!! en inderdaad dat wachten is killing, zeker die laatste dagen, je vrouw wil tot het laatste wachten, helemaal goed!! ik kon het nooit meiden ik wens jullie stuk voor stuk heel veel succes! en met name sterkte voor de meiden die weer op moeten gaan laden voor een volgende (cryo) poging! liefs Babeth Quote
annengel Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi, Deze vrouw nestelt zich met een groot pak chocolade koekjes (wat moet je anders als het roken en drinken niet meer mag) op de wachtbank van november. Het was een eneverende week geweest. Hele pijnlijke punctie, maar 2 eitjes... gelukkig hebben de zaadjes van vriendlief hun werk gedaan en zijn beide eitjes goed bevrucht!!!!! Joepie! Vandaag teruggeplaatst gekregen... gelukkig deed het niet pijn en was het heel bijzonder... Marco... volgens mij heb ik wel eens gelezen dat er wat bloed kan vrijkomen bij het innestellen... innestelbloed... wil je natuurlijk niet blij maken met niks, maar het kan juist heel positief zijn... Quote
annengel Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Hoi, Nog een vraag. Wij zoeken een naam voor ons klontje cellen. Vriendlief stelde al voor als grap het; De klont te noemen. Maar dat kan ik echt niet... Hebben jullie al een bijnaam? Quote
Meiske74 Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 haha de klont, arm ding, nog zo klein haha nee, wij hebben nog geen koosnaam, eigenlijk altijd ukkie genoemd. Annengel, ik hoop dat dit jullie gouden eitje is! Quote
m4rl1tje Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 nou marco, die wachtweken blijven een hel, hoe vaak je ze ook moet doormaken. op ieder pijntje gefocussed, continue naar de wc om te checken of ik nog niet ongesteld ben, bedenken of ik het nog warm heb of niet, ik ben er behoorlijk neurotisch onder. heb ook echt het idee dat ik momenteel helemaal in mijn buik leef, niet meer in mijn hoofd zeg maar :D gelukkig hebben wij morgen al testdag. deze keer ervoor gekozen niet eerder te testen. de vorige keren hebben we dit wel gedaan, altijd negatief. dit zorgde bij mij dan voor nog meer onrust waarop ik dan ging googlen "dag 10 na de terugplaatsing, test negatief, toch zwanger" of iets dergelijks. ook zat ik dan in zak en as maar bleef daarnaast toch nog hoop houden, erg vermoeiend dus. omdat mijn vriend morgen gewoon moet werken, doen we wel voor hij gaat werken even een thuistest zodat ik al een beetje voorbereid het telefoontje van het ziekenhuis tegemoet ga. ( met dank aan diegene hier die dat benoemde, weet even niet meer wie dat zei gisteren?) Quote
Jansuhhh Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 M4rl1tje. Heel veel succes morgen. Ga voor je duimen. Heb je tot nu toe ergens last van gehad? Quote
Mama-in-love Geplaatst 9 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2012 M4rl1tje Héél veel succes! Ik duim voor je!!! Meiske Waar blijft de Zwanger banner? :-) Eerste echo staat gepland! Fijn! Jansuhh spannend! Ik testte positief 7 dagen na terugplaatsing! Hoe lang kun je het nog volhouden? Knap hoor!! Annengel Een naam hadden wij niet. Meer de standaard koosnaampjes. De klont is niet lief :-D. Sterkte met wachten op het wachtbankje! Ik heb het idee dat het een groen bankje gaat worden! Je hebt er 2 teruggeplaatst gekregen dus meer kans! Marco voor jullie ook spannend! Sterkte met de killing wachtdagen! Op naar die positieve test!! En nu ga ik het lijstje er even bij pakken! Weet het niet meer :) Quote
Mama-in-love Geplaatst 9 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2012 Start +/-12 november: Armanda Uitgangsecho 9 november: Sproet FM/echo's 8 november: Druppel (1e FM) 12 november: Jolanda 15 november: Mama-in-love 1e echo voor tp cryo's 15 november: Suzie (1e FM) 16 november: Sproet (1e FM) 17 november: Suzie (2e FM) Punctie 8 november: Tinkerbell 8 november: Mieniemie :myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed: 12 november: Tas45 (cryo) :goodluck1:Testen!!:goodluck1: 2 november: Faye 5 november: Liesje22 6 november: Meiske, eerste pos. test op 31-10-2012 6 november: ekiaaM 9(?) november: Booboo 9 november: m4rl1tje 13 november: surf 14 november: marcoenjacqueline 15 november: Caro-Lin 16 november: Liesje82 16 november: Els 1987 16 november: MenM 17 november: Jansuhh Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.