Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfff wordt een beetje zenuwachtig... Mijn ongiegevoel is niet meer aanwezig. Heb nu dus helemaal geen klachten meer. Straks wordt de test lichter of negatief.

(Lig er niet wakker van hoor, het is etenstijd voor mijn zoontje :))

Straks rond een uur of 9 naar weer eens een testje wagen :)

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb getest maar hij is gelijk aan gisteren. Baal wel maar weet nog wel van mijn vorige zwangerschap dat ik dat ook een keer had..

Nouja, morgen maar weer 1 Haha!! Heb nog 1 doosje van 2 stuks en dan moet het maar eens klaar zijn :) Hoe was het bij jou vandaag?

En druppel?? Hoe is het bij jou??

Geplaatst
Heb getest maar hij is gelijk aan gisteren. Baal wel maar weet nog wel van mijn vorige zwangerschap dat ik dat ook een keer had..

Nouja, morgen maar weer 1 Haha!! Heb nog 1 doosje van 2 stuks en dan moet het maar eens klaar zijn :) Hoe was het bij jou vandaag?

En druppel?? Hoe is het bij jou??

Mama in love, je hebt nog steeds je streepje maak je niet gek je bent gewoon hartstikke zwanger. Duim voor je dat het morgen veel donkerder is en een mooie echo straks!

ik durf niet meer te testen. Vanochtend getwijfeld maar ben alleen thuis dus durf het niet. Zaterdag officiële testdag en dan is manlief ook thuis dan zal ik testen.

Ik heb sinds eergisteren menstruatiekrampjes, verwachte eigenlijk ongi te worden dus ben de hele dag aan het broekloeren.

Eigenlijk heb ik geen hoop maar durf de test niet onder ogen te zien...

Geplaatst

Even een update. Vandaag precies 6 weken en een echo gehad. Ik had de afgelopen dagen erg last van steken en dacht al dat het mis was.

Op de echo was geen hartactiviteit te zien, dus waarschijnlijk krijg ik een miskraam. Klinkt gek maar ik ben blij dat het geen bbz is want daar was ik echt bang voor.

Helaas is het weer niet gelukt. Met 6 weken moet je echt weleen hartje zien. Er was alleen maar een vruchtzak te zien. Helemaal geen vruchtje.

Woensdag krijg ik weer een echo om te zien hoe het dan is maar ik heb helemaal geen hoop...

Geplaatst

Nou denk dat het hier nog niet klaar is dames. Wordt een dure bedoeling hahah.. Net getest, om 13.30, maar was om 12.30 ook al naar het toilet geweest.. Dus weet niet of het daardoor komt.. Maar nu stond er niet zwanger........ Echt ik weet het niet meer hoor.. Pfff. Denk dat ik een paar dagen niet test en het weekend weer een poging waag.. Of zou het eerst wel zo zijn geweest en dat het nu misgaat. Maar wanneer zal ik dan ongi worden? Gebruik geen medicijnen.. Begon ook wel iets misselijk te worden en het voelt wel hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap.. Ik weet het niet....

Geplaatst

Oh bah wat een onzekere verhalen hier... :(

Ik hoop voor jullie beiden dat er toch nog een positief eind aan komt hoor!

Maar met 6 weken is het volgens mij nog helemaal niet standaard dat je een kloppend hartje ziet...

Geplaatst

caro lin, wat ontzettend naar dat het zo loopt. dat je een hartje hoopte te zien en je zag het niet...

ik dacht dat het hartje met 7 weken zichtbaar was, maar je hebt er echt een slecht gevoel over he... hoop echt heel erg dat je er naast zit joh!

fingers crossed alsnog...

jes, nou lekker is dat, not! steeds andere uitslagen, je wordt toch nog gekker dan gek!

ppffffff

Geplaatst

@caro-lin , Wat erg voor je . Heb gelezen dat rond de 7 weken pas het hartje echt te zien is dus ik ga enorm duimen voor je . Heb je aan komen de week nog een echo om het zeker te weten ?

@Jes28 , wat vervelend voor je als verschillende testen anders aangeven . Ik hoop heel erg voor je mee op een goede uitkomst . Duim in ieder geval voor je

Geplaatst

Caro-lin, wat een naar nieuws. Volgens mij is er niet altijd hartactiviteit te zien met 6 weken hoor. Ik weet nog dat ik bIj mijn zoontje met 6,2 weken een echo had en dat zijn hartje al klopte, maar dat de gyn zei dat dat niet altijd do is.

Sterkte!

Geplaatst

Meiden wat killing spannend hier....@ca-ro-lin, ik hoop echt heel hard voor je op een wondertje.

@Jess zou je niet net op het randje qua HCG kunnen zitten en bij minder sterke urine val je dan misschien net ff buiten de test maar kan natuurlijk nog best goed zijn toch? Pff spannend hoor.

@mammainlove, heb je nog opnieuw getest?

Ben wel een beetje jaloers op dit groene bankje...waar ik dan net weer rood vanaf moet vallen. Maar ja, op naar de volgende. Vandaag evaluatie gehad. Het ziekenhuis is nog hartstikke positief. We hadden echt veel goede zaadcellen de afgelopen keren (6miljoen goed bewegende en totaal 15-20miljoen) en altijd topemmy's. Ze denken toch echt dat het gewoon pech is en geven ons in een vierde kans nog gewoon evenveel kans 20-30% om zwanger te raken. Dus tsja zuur maar toch ook hoopvol. Wij gaan in maart starten in Dusseldorf met IMSI (om de goede zaadcel te selecteren) en assistant hatching. Alles maar uit de kast ;-))

Meiden sterkte ik duim voor veel GROEN!

Geplaatst

Tinkerbell ja, rot dat je er dan afvalt... kan me je gevoel goed voorstellen :(

Fijn dat de kwaliteit van de embryo's wel super zijn!! Hoop dat jij de aankomende keer ook groen mag kleuren!!

Ik heb vandaag weer getest ja en gelukkig iets donkerder geworden. Morgen zal ik dan 4 weken zijn. De eerste mijlpaal haha..

Geplaatst

Tinkerbel, nou fijn dat ze zo positief zijn. Als het anders is, zeggen ze het wel. Hier ook van de 4e icsi zwanger geraakt ;) Hoop het voor jullie!!! Op naar maart. Spannend hoor.

Ja dat zou kunnen met die testen.. En ik was net een uur daarvoor naar de wc geweest, misschien ook niet zo handig... Maar goed.. Ik heb vandaag niet meer getest. Ga het morgenvroeg nog 1 keer proberen.. Jullie horen het wel ;)

Geplaatst

Gefeliciteerd Nikkie! Hier hetzelfde positieve nieuws! superblij. Mijn laatste cryo uit sept 2010 heeft het gered. voor mij geen hormooninjecties of puncties meer.

Geplaatst

Hoi meiden,

morgenochtend zou ik testen maar vandaag een druppeltje bruin bloedverlies gehad. Het rommelde al 3 dagen en volgens mij ben ik morgen hartstikke ongesteld.

Morgen horen jullie meer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden