Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tamara. Mijn zoontje is 19 mnd. Hij snapt het nog niet. Hij weet wel wat baby is,hij zegt ook baby tegen kleine kindjes,maar voor de rest zeggen we nog niks. Eerst maar eens de 12 weekjes afwachten.

Hier niet echt kwaaltjes. Wel heel moe ( maar kan nog steeds bijwerking zijn van utrogestan) en de lage rugpijn is ook nog steeds aanwezig.

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Diana en Tamara gefeliciteerd...

Tamara we lopen bijna gelijk ik ben 5 weken en 2 dagen : ) heb 16 nov eerste ego....vind het allemaal erg spannend

Tops sterkte!!! Tjee dat is wel echt balen zeg....

Hier verder alles wel goed kwaaltjes heb ik ook al wel zo af en toe vlagen van misselijkheid en sterke reuk had ik bij mijn andere zwangerschap ook.

En dat is erg lastig zeker bij minder prettige luchtjes....verder gaat het eigenlijk wel : )

Leven erg toe naar 16 nov de ego...ben zo benieuwd zou het dan nu eindelijk gelukt zijn...

Geplaatst

Aman

Jij ook gefeliciteerd!! Leuk dat we bijna gelijk lopen.

Pammie

Ja dat is te jong om het al echt te kunnen begrijpen.Mijn zoontje is 26 mnd en zegt dan wel mama baby in buik maar of hij het echt snapt.

Hier zijn de kwaaltjes erge vermoeidheid en bij vlagen misselijk.

Meiden fijne avond!!

Geplaatst

Aman

Jij ook gefeliciteerd!! Leuk dat we bijna gelijk lopen.

Pammie

Ja dat is te jong om het al echt te kunnen begrijpen.Mijn zoontje is 26 mnd en zegt dan wel mama baby in buik maar of hij het echt snapt.

Hier zijn de kwaaltjes erge vermoeidheid en bij vlagen misselijk.

Meiden fijne avond!!

Geplaatst

Hoi allen!

Ik heb op 22 oktober op mijn NOD positief getest met de digitale van clear blue. Hij gaf aan 2-3 weken zwanger!

Dit is mijn 3e terugplaatsing. Ik vind het zo onwerkelijk en heb de week erna nog wat zwangerschap testen gedaan. Allemaal positief. Nu is mijn blijheid omgeslagen in angst of het wel goed zit en gaat! Hebben jullie dit ook? Daardoor heb ik de neiging om elke keer bewijs te hebben door weer te testen.... Echt stom!

We zijn 1 juli uitgerekend. 12 november 1e echo....

Geplaatst

nienos gevoel heb ik ook wel vorige zwangerschap liep uit op een miskraam op de 1e echo liet al een leeg vruchtzakje zien dus voor mij is pas een gerustelling als ik 3 maanden door ben

en dan in juli een baby in handen heb

groetjes diana

Geplaatst

nienos...dat heb ik ook hoor....eerst de ego maar eens wij hebben hem op 16 nov moeten dus nog ff geduld hebben

En net als wat Diana zegt eerst maar eens de 3 mnd voorbij...

Bij mijn eerste zwangerschap was ik veel onbezorgder....maar nu hebben we het niet "kado gekregen" en dan besef je nog meer wat het betekend als mis gaat

Ook heeft een goede vriendin van me een week voor de uitgerekende datum een dood geboren kindje gekregen...dus dat zet je toch allemaal aan het denken

Maar we zijn vast voorzichtig blij en kijken erg naar de ego uit....

Ben ook wel moe op dit moment maar alles voor het goede doel : )

Geplaatst

Nienos

Ik vind het niet stom hoor zoveel testen heb er zelf ook 5 liggen waarvan 1 naast mn bed om zodra ik wakker word ik de bevestiging heb dat het toch echt zo is. Wij hebben 12 nov de eerste echo het blijf denk ik heel onze zwangerschap spannend..

Geplaatst

Het blijft zeker heel spannend tot de 1e echo.

Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik maar 1 testje gedaan. Bij 6 wkn zwangerschap was er een kloppend hartje. Dat is echt zo geweldig mooi!

Herkenbaar ook. Onzekere tijden tot aan de echo. Ik heb 20 nov pas de 1e echo.

En ook bij deze zwangerschap maar 2 testjes gedaan ;))

Aman. Ik ben ook heel moe. Ik werk 19 uur in de week en dat kost me moeite.

Als mijn zoontje s'middags slaapt,ga ik ook even plat. Echt mn rust effe pakken.

Fijne avond nog!

Geplaatst

Tamara wij hebben op dezelfde dag de 1e echo.

Ben opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben die veel testen doet. Ik zou zo graag blij willen zijn maar dat lukt nog niet. Zelfbescherming denk ik!

Geplaatst

Ja een lijstje is handig. Wat zijn jullie symptomen?

Ik voel weinig behalve m'n zere borsten. Niet misselijk ofzo. Gister wat lichte steekjes onderin m'n buik.

Geplaatst

Hoi meiden,

Iedereen van harte met de positieve test.

Ik heb overigens elke dag getest om te kijken of het streepje donker werd.

Vandaag laatste keer getest voorloping (denk ik word beetje duur).

Ik heb de eerste echo op 23 november ze maakte eerst ff een foutje 16 december dat is het nadeel als je bij 2 ziekenhuizen loopt.

ehmm zei ik is dat niet een beetje laat dat overleef ik nooit hahaha.

Ik hoef gelukkig ook de bolletjes nog maar een week ipv 2 weken.

mag gaan afbouwen 4dagen 2x2 en dan 3 dagen 1x2.

ik ben uitgerekend rond 9 juli.

Maar kan het nog steeds niet vatten en kan ook nog niet heeeeeel erg blij zijn.

Wel een fijn gevoel natuurlijk maar word een hele spannende tijd.

Hoe voelen jullie je?

Ik heb alleen gevoelige borsten en een rommelende buik verder voel ik me goed.

Eigenlijk hetzelfde gevoel als ik ongesteld moet worden.

ow ja ook erg moe maar dat kan ook van die bolletjes komen

Groetjes ikke

Geplaatst

Goedemorgen

Ik ben moe en voel soms mn borsten wat ik wel heel erg heb is dat ik alles heel sterk ruik.

Ikke

Gefeliciteerd met je zwangerschap.Mischien een rare vraag maar hoe lang moest jij die bollen gebruiken. Ik moest ze namelijk naar 10 dagen gebruiken vond dat namelijk erg kort.

Geplaatst

Bedankt Tamara

Ik ben begonnen direct na de punctie tot vandaag heb ik ze 3x per dag 2 moeten in brengen.

dinsdag was mijn NOD en vandaag de officiele test dag.

nu moet ik dus nog 1 week doorgaan en afbouwen.

Elk ziekenhuis hanteerd daar andere procedures in.

Dus zou me niet zorgen maken als het bij jou anders is.

Nou je het zeg ruik ik ook beter ook de mindere lekkere geurtjes hahahaha.

groetjes

Geplaatst

Iedereen zal wel weer andere symptomen hebben. Ik heb helemaal geen gevoelige (.) (.)

Wel lage rugpijn,af en toe was menstruatie krampjes,en ontzettend moe. En ja..die rot puistjes weer ;-)

Hieronder even een overzichtje. als ik iemand vergeten ben,dan kunnen jullie het zelf even aanvullen.

Geplaatst

Tamara ik moest ze maar twaalf dagen gebruiken...dus je ben niet de enige : )

Inderdaad overal gaat het weer anders, zelf lopen we in het maasstad zh...rotterdam

Pammie goed bezig met je lijst : )

zo is het inderdaad overzichtelijker...we staan wel onderaan...hihi en moeten dus het langste wachten poeh wilde dat het al vandaag was.

Moet het weekend werken dus dat is wel lekkere afleiding....

Geplaatst

Wat jammer toch weer Tops, hoop dat jeje snel weer kunt aanmelden. Welkom Tamara en Diana, gefeliciteerd.moet maar eens een afspraak voor een echo gaan maken, maar durf niet zo goed... Zal het allemaal wel goed zijn. Tot op heden iedere keer afgewisseld tussen miskraam, kindje, miskraam, kindje, dus ik hoop nu natuurlijk na mijn laatste miskraam in juni dat het dit keer wel weer gaat lukken, maar ja... Het blijft spannend inderdaad. Ik zeg ook nig niets tegen mijn kindjes, eerst idd maar eens een goede echo. O ja, en geen klachten, wel wat roezig, heerlijk, en sneller moe en geprikkeld, maar verder prima. Liefs, niki

Geplaatst

Aman. Ja wij zijn het laatste. Duurt echt lang.

Sorry Ikke,ik was je vergeten!!

Ik kan de dagen wel vooruit kijken. Eerst kijk je uit naar de zwangerschapstest en nu naar de echo. ;)

Lekker aan t werk dus Aman. Zeker goede afleiding!!

Niki. Jeetje jij hebt al wel veel meegemaakt zeg. Las net je blog van de vlindertjeshoek. Heftig. Ik hoop zo voor je dat dit goed gaat en kan gaan genieten van deze zwangerschap!

Ik ruik nu ook sterker.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik al vroeg enorme trek in vla en kon wel liters melk drinken. Ik heb dat nu niet. Wel veel dorst!!

Niki ik ben ook sneller prikkelbaar. Snel chagarijnig etc.

Net even lekker middagdutje gedaan. Zoontje slaapt ook nog. Heerlijk,ik ben weer even opgeladen voor de rest v/d dag :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden