Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aan te vullen lijstje:

Uitgerekende datum:

Josserrrr 3 juli

Madelin 10 juli

Ikke81 11 juli

Els87 26 juli

20 Weken echo:

Josserrrr 7 februari

Madelin 11 februari

Ikke81 Nog niet bekend

Els87 7 maart

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aan te vullen lijstje:

Uitgerekende datum:

Pammie 3 juli

Josserrrr 3 juli

Madelin 10 juli

Ikke81 11 juli

Els87 26 juli

20 Weken echo:

Josserrrr 7 februari

Madelin 11 februari

Pammie 20 februari

Ikke81 Nog niet bekend

Els87 7 maart

Geplaatst

Vandaag de zwangerbox opgehaald.. altijd weer leuk :)

ook ff nieuwe kleding gescoord broeken hadden we al maar nu ook lekkere truien werd toch allemaal te klein!

Had veel korte truien nu lekkere lange

Geplaatst

Madelin, laat even horen of het ok is! Ik zit bij de gynaecoloog en ik heb bij 12 weken een echo gehad en dan bij 20 weken weer, tussendoor heb ik niks, geen controle ofzo! Vind het zelf ook raar en jammer, mar gelukkig kon ik het hartje dus zelf horen.

Fijne avond!

Geplaatst

Het is gelukt, ze maken voor mij een uitzondering met die 2,5 dag. Ik behoud alleen niet mijn huidige functie maar mag dus wel 2,5 dag komen werken. Beetje vreemd vind ik het nog steeds wel maar ik ben er blij mee dat ik geen andere baan hoef te zoeken. Een hele opluchting en rust.

Joserr , idd beetje vreemd dat je zo weinig hoort tussendoor. Ik loop vanaf wk 11 bij de VK. Ze heeft in wk 11, wk 13, wk 15 naar t hartje geluisterd en in wk 19 heb ik de volgende afspraak. En ik moet zeggen dat ik dat ook nodig heb, die geruststelling dat het nog goed zit daarbinnen.

Heeft al iemand zijn kleintje gevoeld meiden?, ik nog niet maar zit in spanning te wachten...

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry dat ik even inbreek! Ik heb ook op dit forum gezeten laatst, alleen had ik een miskraam. Daarna ben ik gecurreteerd (9 weken geleden)

We gaan volgende maand weer gaan beginnen met ICSI 3!

Nu heb ik wel 2 weken geleden mn eisprong laten meten en ovu testen gedaan en de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus we hebben toen sex gehad.

Nu ben ik 2 dagen overtijd en deed ik vanmorgen een etos huismerk test en kwam heel licht streepje en daarna deed ik een clearblue digital met indicator en tot mijn grote verbazing staat daar ZWANGER 1-2 weken! Helemaal in shock naar de kruivat voor nog een test.

Dat is een huismerk van KV, maar het streepje was zoooooo licht. (niet meer met ochtend urine) (je moet echt goed kijken!)

Maar wat denken jullie?? Sorry dat ik zo binnenval maar wilde even mn hart luchten.

Groetjes Nienke

Geplaatst

nienke, wat zou dat geweldig zijn! De kruidvat testen meten wel snel, maar ikvind niet dat het donkere streepjes worden. je bent gewoon zwanger, meid. leuk, leuk!

liefs

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties! Dit is zo raar en eng! Vanmorgen stond er weer zwanger 1-2 wkn. Maar heb wel soms lichtroze bloedverlies! Pfffff!Heb de kliniek gebeld, ze bellen me terug of ik een bloedtest mag doen maar normaal doen ze dat niet. Nu wachten dus...Ik heb nog vaak jullie forum gelezen en t gaat goed mey jullie allemaal toch? Zo fijn!

Geplaatst

Als je niet zwanger bent zal er NOOIT een streepje of een heel licht streepje komen te staan..

Je lichaam maakt niet vanzelf HCG aan, tenzij je zwanger bent of Pregnyl gespoten heb!

Bij mij begon de test van de kruidvat ook heeel licht.. en na 3 dagen was hij donker!

Dus ik zou zeggen.. gefeliciteerd!

Geplaatst

Nienke, als ik het zo lees denk ik dat je idd voorzichtig mag hopen dat het zo is.

Wat zullen jullie je verward en ongelooflijk (voorzichtig) blij voelen zeg, kun je nog wel ademhalen of zit je adem alleen maar boven in je keel van opwinding en spanning:-)

Tjonge, als het waar is, wat een wonder zeg!! Niet weer al die rotzooi hoeven spuiten, niet weer weken en weken in spanning hoeven zitten, dat zou pas een enorm cadeau zijn.

Heel veel succes met wachten op die bloedtest en hopen dat het echt zo is..!!

Geplaatst

oeps hij plaats weer is geen berichten nogmaals proberen..

nienke wat spannend weer allemaal..

Je weet wat ze zeggen streep is een streep enzoals hieronder staat het komt er alleen als er hcg in zit.

De kruidvat strepen zijn idd niet zo duidelijk duurde bij mij ook heel lang voor dat hij eruit knalde.

Dus hier ook erg licht streepje in het begin.

Hoop het echt voor jullie zal mee duimen

Hou ons op de hoogte ...

Geplaatst
Bedankt voor jullie reacties! Dit is zo raar en eng! Vanmorgen stond er weer zwanger 1-2 wkn. Maar heb wel soms lichtroze bloedverlies! Pfffff!Heb de kliniek gebeld, ze bellen me terug of ik een bloedtest mag doen maar normaal doen ze dat niet. Nu wachten dus...Ik heb nog vaak jullie forum gelezen en t gaat goed mey jullie allemaal toch? Zo fijn!

Roze bloed verlies maakt je gelijk onzeker..

Maar het blijft onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Kan ook nog van de innesteling komen hoop dat je snel een beetje zekerheid hebt

alleen valt er op de echo nu nog niet heel veel te zien dus zal een erg spannende tijd voor jullie worden.

Geplaatst

Nienke, laat eens wat van je horen, ik ben zo benieuwd of je nog testen hebt gedaan? Of heb je teleurstellend bericht gehoord? Ik hoop het zo van niet!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Het is weer even rustig hierzo.

Ben wel heel benieuwd hoe het met nienos is afgelopen!!

Hoop dat geen bericht goed bericht is.

Zie mijn handtekening we weten wat het word :D

Groetjes Ikke

Geplaatst

@Ikki81, wat ontzettend leuk! Zag alles er weer goed uit?

Vorige week ben ik weer op controle geweest in het ziekenhuis en ik mag nu over naar de verloskundige. Daar heb ik donderdag een afspraak. In de omvang begin ik nu echt te groeien, qua kilo's nog niet. En toch vind ik het stiekem weer spannend, de afspraak van donderdag. Gisteren zijn we heerlijk naar Babypark geweest en heb we al heel veel uitgezocht. Wat word je daar goed geholpen zeg! We hebben nog niets besteld, maar dat gaan we vast wel doen de komende weken. Hoe ver staat het bij jullie qua babykamer?

Ik weet nog steeds niet of ik het wil weten wat het gaat worden. De ene keer wel en de andere keer weer niet. Zucht, ik word af en toe zo moe van mezelf, haha.

Liefs

Geplaatst
Hoi allemaal,

Het is weer even rustig hierzo.

Ben wel heel benieuwd hoe het met nienos is afgelopen!!

Hoop dat geen bericht goed bericht is.

Zie mijn handtekening we weten wat het word :D

Groetjes Ikke

Ikke. Een meisje! Wat super leuk!

Els,leuk allemaal dat bekijk in zo'n babywinkel. Zo schattig!

Hier staat het toekomstige babykamertje nog vol; Opruimen en alles naar zolder ;-) Veel dingen kunnen ook wel weg.

Ons zoontje wordt al weer bijna 2 jaar. Die heeft laatst een peuterbed gekregen. Zijn kamertje willen we ook helemaal veranderen

tot een echte stoere peuterkamer!

Dan kan het ledikantje,commode en kast richting babykamer. Wij hebben white wash meubelen.

Nog even en dan de 20 weken echo!

Josseer,jij hebt deze week de 20 weken echo toch?

Geplaatst

Ikke, gefeliciteerd met je goede echo, leuk een meisje!

Pammie en Els: fijn dat bij jullie ook allesgoed is!

Ik moet morgen weer naar de verloskundige. Vind het wel weer spannend!

@babykamer: wij krijgen veel spullen van m'n schoonzus, maar zijn nog niet begonnen met leeghalen kamertje, uitzoeken behang e.d... Ik durf nog niet zo goed! Eerst die 20 weken echo maar eens...

Geplaatst

Geweldig, een meisje, Ikke!!

Donderdag is inderdaad mijn 20 weken echo. Eb Carrie, ik ben net zoals jij. Op twee zwangerschapskleren na omdat het echt niet meer anders ging, nog niks voor de baby gekocht. Eerst die 20 weken echo maar!

Hou jullie op de hoogte!!

Geplaatst

Ja de echo was goed precies gelijk met de berekeningen.

Ook ik heb nog niets gekocht behalve rose chocolade om te trakteren.

Ik wacht ook de 20 weken echo af.

Morgen eerst weer regulier controle bij de gyneacoloog en dan ga ik ervan uit dat ik hoor waneer ik me 20 weken echo heb.

Josserrr veel succes morgen bij de echo!

Geplaatst

Ikke, gefeliciteerd joh, dat alles goed gaat en een meisje, leuk!

Als ik het zo lees dan ben ik redelijk vlot. Ik heb de commode en ledikant waar mijn man en zijn broers nog in hebben gelegen (meer dan 40 jaar oud dus) Zag er nog piekfijn uit, alleen schuren en verven. Volgende week ga ik anderhalf week met wintersport, dan komen mijn ouders in mijn huis en gaat mn pa het kamertje lekker behangen en hij gaat een paar leunstoeltjes bekleden voor mijn kamer en 1 voor de babykamer. De meubels en babykamer zijn op dit moment bijna allemaal geschilderd door mijn man (ik mocht het echt niet doen en mag ook bijna niet in de babykamer komen ivm alle wildwestverhalen die op internet staan mbt tot zwanger en verven :-)) Echt heerlijk. 'k Moet zeggen dat hij me aan alle kanten helpt en ontlast, echt een supervent!! Maar eigenlijk is het enige dat ik gekocht heb het behang, verder alles gekregen.

Van mijn vriendin kreeg ik 2 dozen, 1 vol met beginspullen voor een jochie en 1 voor een meisje. Ik hoef gewoon niets te kopen van die lijst die je van de kraamzorg krijgt, echt heerlijk! Ik ga natuurlijk nog wel dingetjes kopen maar het hoeft niet persé.

Maandag hebben wij de 20-weken echo en ik vind het reuzespannend, kvind het niet eens zo belangrijk om te weten wat het wordt, maar het gaat mij echt of het allemaal goed is met ons kleintje....brrr

Ik heb nog niet echt iets gevoeld, jullie wel? Ben nu vandaag precies 18 weken dus het hoeft ook helemaal niet. Maar zit er wel echt op te wachten. Bij mij kan je trouwens al heel goed zien dat ik zwanger ben, zelfs met mijn jas aan. Ben er ook maar wat trots op!

Meiden, ik ben blij dat het goed gaat maar ik maak me wel een beetje zorgen om Nienos, geen bericht lijkt me in dit geval ook niet echt goed bericht....Verder allemaal sterkte en succes bij de 20-weken echo!!

En Els, vind je het niet heerlijk dat je niet meer naar het ZH hoeft?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden