Jump to content

sept/okt/nov 2012 mama's

mari-83

Recommended Posts

• Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"For the time being" doe ik ook nog even mee. Ik zal dit forum anders gaan missen denk ik, haha! Het zit helemaal in mijn systeem.

Omdat ik ik voor het eerst moeder ben, vind ik het erg fijn te lezen hoe het anderen afgaat. Ook om vragen te stellen of dingetjes te overleggen vind ik fijn. Natuurlijk heb ik in mijn omgeving ook wel mensen die ik kan vragen maar dit is gewoon ook fijn zo.

Het lijkt trouwens wel wat beter te gaan met Beau. Het is nog even aankijken maar we hebben al een nacht of 3 redelijk kunnen slapen.

Gevonden... Ook ik vind t super fijn. Ervaringen uitwisselen! Hoezooo soms onzeker. Pfff heb weinig tijd en de handen ni echr vrij. Als ik lees dat jullie met t gewicht al 120geven zou ik dat ook vast mogen met obs dikkertje hihi . Of ligt t wel aan of je bv of kv geeft. Wat is dat omneo? Overdag is meneerrtje liever bij ons snacgtd dik 4,5uur slapen. Xxx hopelijk snel iets meer tijd voor hier. Nes heb je ook facebook?heb maris al wel. Als j het leuk vind natuurlijk!? Fijne avond

Ja is wel zo fijn dat we de onzekerheden en natuurlijk de leuke dingen hier verder kunnen bespreken zeker omdat het bij veel van ons de eerste is.

Nes fijn dat het iets beter lijkt te gaan hopelijk kun je dan ook lekker even bijtanken

En ik vroeg me inderdaad ook af of je fb hebt?

Marlijnne wat lekker dat hij al 4.5 uur slaapt heerlijk he

En met voeding zou ik gewoon kijken waar hij genoeg aan heeft als hij de fles van 100 niet helemaal leeg krijgt heeft hij daar genoeg aan maar drinkt hij hem wel leeg en komt hij vrij snel daarna weer kun je 120 proberen.

Het is toch allemaal uitzoeken wat ze wel en niet willen en kunnen

E. drinkt de ene keer de fles van 150 helemaal leeg en komt ze na 3 uur weer en de volgende keer heeft ze aan 100 genoeg en slaapt ze 6 uur achter elkaar het is elke keer anders.

Hoe gaat het verder met jou herstel?

Ik heb vandaag de nacontrole gehad bij de gyn en alles was goed alleen mijn hechtingen zijn nog niet helemaal opgelost vandaar dat ik er dus nog iets last van heb maar moet het even in de gaten houden of dat aanhoud anders moet ik terug komen.

Hij vroeg ook of hij anticonceptie voor moest schrijven maar heb maar gepast haha de kans dat het zo lukt is zo klein en mocht het dan wel lukken is het een godswonder en is het meer dan welkom tenminste zo hadden we dat overlegd

Gaan jullie weer aan de pil of laten jullie het ook zo?

Verder ben ik tassen aan het inpakken aangezien ik morgen geopereerd wordt en E. dus een dagje naar mijn moeder gaat maar pff wat moet je wat inpakken haha gelukkig is er geen nood als ik toch iets vergeet mijn moeder heeft wel een sleutel maar toch. En dan mijn eigen tas nog maar goed ik heb niet veel nodig gelukkig.

Fijne avond nog dames

Maris sterkte morgen! Wel heftig om E. alleen te laten inderdaad. Maar in goede handen. Je wil het nog niet als mama:-) je meisje alleen laten. Hahah hier ook al begonnen over anticonceptie. Beetje tegenstrijdig voor ons.

Ik probeer idd ook maar wat. Soms wel op en soms niet. Voor de nacht bied ik 120 aan en drinkt dit op vandaar ws ook 4,5uur! Vlgs mij kan je hm niet zo gauw overvoeden. Was ik zelf wat angstig voor.

Nes wat fijn dat het iets beter gaat. Jij vroeg idd nog wat er precies gebeurd was met mij geloof ik.

Wat een mooi knulletje zeg!! Liefff!!

En alweer aan het internetshoppen;-)

Of ook geen tijd!!

Ik zou ingeleid worden,maar snachts begon hetzelf al te rommelen. Tussen 2uur in de nacht en 8uur in de ochtend was de bevalling. Om 814 is onze man geboren. Toen de placenta kwam verloor ik veel bloed. Al teveel. Ze waren ook redelijk in "shock" dat ik zo n flinkerd op de wereld zette. 8 pond geschat. OOPS;-)

De arts zei er komen nu veel mensen om je bed om je op te lappen want het is iets teveel bloed. Oke prima,toen was ik nog bij en heb wel tug keer gevraagd of ik niet doodging. Ik had ons knulletje amper 15 min. vast. Na een half uur was ik opgelapt en lag aan infusen etc.

Toen keken ze tussen de benen en kreeg te horen dat ik totaal reptuur had. Ze ging voelen en zat tegen het plafond. Dus op naar de ok.

Net voor ik de narcose kreeg kwam er weer een plas bloed(in totaal 3,5 verloren) Ik werd gauw onder narcose gebracht zodat ze me konden helpen.

Hele rare,vervelende ervaring. Ook toen gehecht,maar de dokter heeft baarmoeder leeg geschraapt om te kijken of er geen placenta resten waren.

Dit was niet het geval,maar mijn baarmoeder trok niet samen. En bleef maar bloeden. Uiteindelijk heb ik een soort ballon(catheter) in baarmoeder gekregen want de wond dicht drukt dat is gevuld met halve liter water. Dit was mijn laatste red middel. In wandelgangen vernomen dat anders mijn baarmoeder eruit moest.

Heb deze vragen voor de arts opgeschreven want moet zeggen dat dit me zeer zwaar valt. Ik had zo n ander beeld. Uiteindelijk 2uur op OK gelegen en toen weer naar vancouver waar gelukkig mijn vriend met de kleine mocht komen. Maar ik zag er niet uit.

Daarna 3 dagen zh. 1e dag al verkeerd aangelegd, tepels stuk. Hele ideaalbeeld wat ik had is er niet meer.

En weet dat er 1000 vrouwen zijn die dat hebben. Maar die borstvoeding doet echt pijn. Ik kolf nu,maar dat kost een hoop energy.

Mijn herstel gaat weeeeeeken duren. En voel me ook helemaal niet goed. Heel moe, alles doet zeer.

Heb wel bv geprobeerd en dat ging best goed,maar kreeg zondag beginnende borstonts en de knoop doorgehakt om te blijven kolven. Dit om mezelf niet uit te putten. Liever een blije mama voor ons manneke.. Deze week is mijn vriend thuis en dat is heel fijn. Hopelijk elke week weer wat beter. Ben onwijs emotioneel en begin dagen in zh moeilijk kunnen genieten. Dat begint nu.

Zoo heel verhaal!!!

Straks rond 10uur gaat de kleine nog lekker onder de douche met papa. Lekker soezen voor de nacht.

Fijne avond!! xx

Zag het topic en was even nieuwsvhierig naar Marlijnne en haar mannetje, jeetje meid wat een bevalling, pfff ik kan me voorstellen dat je nu pas gaat genieten.

En wat knap dat je toch nog BV geeft. Kolven is ook niet alles, maar het geeft wel voldoening, je kleine man groeit toch door jou voeding. Misschien al vaak gehoord maar zorg goed voor jezelf, eet meer dan voldoende, zeker nu je ook moet aansterken van zoveel bloedverlies. Het kost echt ook veel van je de BV, zeker als hij zometeen meer gaat drinken.

Meiden veel geluk met jullie wondertjes, het is zo mooi en leuk en de tijd gaat echt mega snel!! Het voelt als gister dat ik ben bevallen (lichamelijk niet hoor) maar de kleine meid is alweer 9,5 maand.

Hallo meiden,

Zo, net terug van een heerlijke wandeling naar het winkelcentrum hier in de buurt. Mijn vriend is vandaag ook vrij (altijd op donderdag) en zijn er samen even uit geweest om wat boodschapjes te halen (waaronder Infacol voor Beau ;) ) en voor de terugweg gebakken kibbeling.

Thanx voor de leuke reacties op mijn foto’s van Beau-tje!!x

Mari, heel veel sterkte vandaag! Dat jij dat weer hebt ook he. Het lijkt mij heel erg irritant en om moedeloos van te worden dat je lichaam zo reageert. Ook met die misselijkheid nog in mijn achterhoofd. Tja, en dat je de kleine bij je moeder moet achterlaten voelt blijkbaar niet goed. Maar ja, als er geen andere mogelijkheden zijn, is het toch fijn dat ze er is, toch? Hopelijk herstel je goed en snel.

Ook ik heb na 4 weken een na controle gehad. Het was niet bijzonder eigenlijk. Een snelle blik op de buikwond van achter het bureau vandaan en een vraag hoe ik de bevalling heb ervaren. Net als de huisarts die mij belde voor de felicitatie na een week of 3 en de verloskundige, vroeg de gynaecoloog mij standaard ook naar anticonceptie. Ik ben er ook nog helemaal niet mee bezig en moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken weer aan de hormonen te moeten, pfff. Als je borstvoeding geeft, kan je vruchtbaar zijn en daar schijnt maar 1 pil bij voorgeschreven te kunnen worden.

Inmiddels ben ik gestopt met borstvoeding afkolven en bekijk nog even wat ik wil.

Borstvoeding was voor mij niet meer te doen met een onrustig ventje die nog geen regelmaat had. Het werd meer een ‘moeten’ en daar pas ik voor. Ik heb het afgebouwd (alleen ’s ochtends en ’s avonds en toen gewoon niet meer). Mijn borsten voelen nog wel wat ‘vol’ maar ben het gewend. Ik heb een maatje 75FF en als ik ongesteld moest worden, voelde dit ook zo. Ze lekken niet en dat betekend dat ik ’s nachts ook geen BH meer aan moet met van die kompressen erin, bleh!

Zoooo, Marlijne! Dat was paniek! Zo veel bloedverlies??? Dat heeft zonder twijfel herstel nodig. Ik raad je aan ook vitamientjes te slikken..

Het zal bij jou ook eens meezitten zeg! Ook nog een totaal ruptuur…..mijn god, ik moet er niet aan denken. Dat zal ook niet helemaal pijnloos herstellen. Spoelen en nog eens spoelen natuurlijk en dan al die andere toilet ongemakken…

En dan nog dat verhaal van je baarmoeder. Ik kan me geloof ik wel voorstellen dat dit niet het beeld was van een bevalling. Ik zou (met mijn depressie gevoeligheid) echt geloven dat ook niks vanzelf gaat in mijn leven. Dat had ik stiekem al een beetje toen Beau maar niet wilde komen en het een spoedkeizersnede werd. Als ik dit zo lees van jou dan ben ik blij met dat litteken op mijn buik.

Heb je alles gehad, wil de borstvoeding bij jou ook niet verlopen zoals verwacht. Dat kan er nog wel bij! Nou als je je nu even niet blij voelt, de energie niet hebt, is dat je niet kwalijk te nemen hoor!

Fijn dat je vriend er nu is in ieder geval.

Hier lijkt alles wat beter te gaan met Beau. Hij lijkt langer te kunnen slapen (4 i.p.v. 3 uurtjes). Wel is hij vaak nog onrustig in de avond. Voor mijn vriend is dat niet leuk omdat hij hem dan pas weer ziet na het werk. Ik probeer overdag zoveel als mogelijk fotootjes te sturen via de Whatsapp van hem. Zo kan hij toch een beetje meegenieten . Ik merk dat ik inmiddels meer signalen van Beau herken dan mijn vriend. Zo ‘stuntelt’ hij soms nog met het flesvoeden en merkt nu pas dat Beau bepaalt hoe de dag verloopt (en hij zijn plannen uit moet stellen).

Ik geloof dat ik me best kan vermaken thuis met Beau. Zo zie ik er waanzinnig tegenop om weer te moeten werken in januari. Zoals jullie misschien nog weten heb ik het niet meer naar mijn zin en dan weerhoudt mij sowieso. De rust die ik sinds week 27 heb gehad, heeft mij waanzinnig veel goed gedaan. Ik zit meer ontspannen in mijn vel en zie dit terug aan mijn gewicht en uitstraling. Als ik thuis de boel bij kan houden, geeft dat rust en een voldaan gevoel. Helaas is de vraag of ik kan stoppen met werken. Mijn vriend ziet dat niet zo zitten omdat mijn salaris de ‘kers op de taart’ is eigenlijk. Volgende week wordt er door zijn accountant berekend wat ik overhoud aan salaris als Beau-tje naar de opvang gaat. De vraag is dan of het beetje geld wat ik dan nog verdien de moeite waard is.

Verder heb ik heerlijk mijn garderobe uitgezocht. Een partij kleding besteld!!

Marlijne, ik ben dus lekker aan het internetshoppen geweest, hahaha!

Gezien mijn gewichtsafname had ik echt nieuwe kleding nodig. Vorig najaar-winter had ik al niets nieuws meer gekocht met het oog op de zwangerschap vanaf februari.

We zijn goed verwend met kleding voor Beau. Allemaal van patiënten van mijn vriend. En echt leuke setjes! Verder speelgoedjes en knuffels gehad en ook een krukje met zijn naam en een set om afdrukjes van handen en voeten te maken.

Met Beau probeer ik mij steeds meer buiten de deur te bewegen. Ik vind het nog erg spannend om zo met hem weg te gaan. Wandelen is ok maar alleen in de auto naar Ikea in Breda bijvoorbeeld vind ik best eng. Gewoon om niet ineens met een huilend kind te zitten waar niks mee te beginnen valt.

Hij is wel met mij naar de osteopaat, huisarts en consultatiebureau geweest in de auto. Dat ging prima (was in de buurt).

Op 3 december heeft hij zijn eerste vaccinatie, ben benieuwd hoe hij zich er van gaat voelen….

Tot zo ver.

Ik reageer kater even meer maar het is goed verlopen heb alleen wel veel pijn

Oh ja en nes mijn gevoel is wel goed om haar bij mijn moeder achter tw laten juist bij haar maar vind het gewoon moeilujk om haar zolang niet bij mij te hebben

Ooohhhw, zo dus. Ja dat snap ik ook. Als ik even naar AH ben heb ik dat al, hihi!

Ik zit ook op FB trouwens. Maar eh, hoe kan ik jullie daar vinden? Hoe hebben jullie dat gefixt?

Yes straks lekker naar huis naar mijn schatjes

Bah wat een nacht er liggen 2 oude mannen hier te snurken niet normaal heb maar oordopjes gevraagd zodat ik in elk geval nog 2 uurtjes slaap heb gehad

Maar wel lekker om gisteravond mijn meisje gezien te hebben ze was een.beetje jengelig maar zodra ze bij mij. lag was ze rustig dus dat geeft wel een super gevoel dat ze van mij zo rustig wordt

Ik ben benieuwd hoe het vannacht is gegaan zal straks. mijn man eens bellen

Marlijnne jeetje wat een verhaal dat was echt kantje boord inderdaad. Bij mij werd al gezegd dat ik in shock had kunnen raken en ik ben maar een liter verloren.

Neem hier echt je tijd voor om te herstellen en forceer niks want bij mij duurt het ook allemaal vrij lang mijn hb is nog niet hoger dan 5,9 en nu komt diet gedoe er ook allemaal nog tussen helaas maar meid neem je tijd het is niet niks allemaal en het vergt echt veel van je lichaam.

Nes wat fijn dat het met Beau iets beter gaat en dat hij nu langer slaapt dat is toch wel wat waard vind ik. Ik hoef er nu even een paar nachtjes niet uit dat is ook wel lekker kan ik ook niet hoor haha

En met jou werk tja dta kunnen jullie alleen zelf bepalen of het eruit kan of niet. Ik zal wel moeten blijven werken anders kan het hier niet maar ik kan gelukkig vanuit huis werken en 2 dagen in de week kan ik haar mee nemen waardoor ik geen opvang nodig heb en ik haar gewoon bij me heb.

Nou hier weer thuis sinds vanmorgen heerlijk is dat.

Daar in het zh is het toch ook niks ik lag gisteren bij 3 mannen op de kamer waarvan er 1 alleen maar klaagde of snurkte en de ander scheet zichzelf elke keer onder en liep dan doodleuk door de kamer naar de wc terwijl alles hem langs de benen liep echt te smerig, maar die ging gelukkig weg toen kregen we een astma patient en ik wist niet dat mensen zo konden snurken echt niet normaal ik heb om kwart over 1 de verpleegkundige gebeld dat ik dit niet de hele nacht zo ging doen en dat ze mijn bed maar op de gang moesten zetten als dat zo doorging dan kreeg ik nog iets nachtrust dat wilde ze niet maar toen heb ik oordoppen gekregen en heb ik in elk geval nog 2/3 uurtjes kunnen slapen.

Verder voel ik me redelijk goed heb alleen wel pijn maar goed dat hoort erbij ze hebben natuurlijk wel door de hele buik gezeten en heb 4 sneetjes 3 op de bovenbuik en 1 in de navel de buik is ook aardig opgezet maar goed dat gaat allemaal wel weer over ik ben weer lekker thuis en dat is het belangrijkste heb net lekker even liggen slapen.

Mijn man is lekker thuis dus die zorgt voor E. en voor mij.

Hij was ook al bezig met een verjaardagscadeau voor mij van hun zei hij haha hoezo mij nieuwsgierig maken haha maar ben erachter gekomen dat het een tablet was die hij volgende week ophaalt (ben met kerst pas jarig maar ach)

En verder heb ik geen nieuws wel leuk dat we jou nu ook op de fb hebben zo heb je er toch meer een gezicht bij en Marlijnne kende ik natuurlijk al ook zelfs in het echt ontmoet dus dit is wel zo leuk

Een heel verhaal idd! Het herstel zal nog even duren en idd neem ik de tijd!

Fijn dat jij weer thuis bent samen met je meisje. Moet je de zorg nog een beetje uit handen geven?

Klinkt goed dat verjaardags cadeau.

Ik ben volgende week jarig. Vind het best bijzonder nu met kleintje erbij.

E. heeft lang geslapen zeg. Heerlijk!!

S. die slaapt snachts wel 4,5 uur. Alleen overdag na de fles ingestort van het drinken ws. Leggen we hm in bed. Soms niet direct hoor. Half uur later krijsend wakker. Als we hm pakken is het goed. Dus geen honger denk ik dan. Ik dacht zou die meer prikkels nodig hebben. Hij lijkt ingestort door de fles,maar daarna. Nu ook al de hele dag nog niet in zn bed geweest. Soms als hij op de arm goed slaapt leg ik hm weg,maar 10 min later meld hij zich alweer. Wil denk ik ook graag bij me zijn. Opzich niet erg. Schattig,maar de handen niet echt vrij.

Zometeen visite. Mijn opa komt. Best bijzonder.

Vraag me af of het hier veel drukker wordt!? hopelijk wel.

Nes leuk een gezicht erbij te zien!!

en wat een leuk cadeau dat krukje.

ik wil als ik tijd heb ook fff mijn kleding uitzoeken...

ben benieuwd of j thuis kan blijven. ik helaas niet hoewel ik dat dolgraag zou willen.

fijn dat jj goed voelt nu.

dat alleen weg gaan dat lijkt mij ook best spannend.

Borstv loopt nog niet. Heb vele prductie en gister weer niet fit. harde plekken gauw kolven etc. WEer beginnende borstonst.

Maandag consultatiebureau om te wegen en dan afbouwschema vragen. Ik trek dit niet meer.

ooo meneertje wil eten.NUUU;-)

Ja ben ook benieuwd of het drukker wordt hier en ach anders kletsen we met z'n 3en maar verder haha

Marlijnne dat is wel lastig soms lijkt mij als hij niet wil slapen en alleen op de arm wil meestal heeft E. daar 's avonds wel even last van maar verder overdag en 's nachts niet dan is het voeden en valt ze tijdens het voeden in slaap en slaapt ze ook verder.

En inderdaad vannacht was het helemaal top om 23 uur de laatste voeding en om kwart over 8 schrok ik wakker. Ik schrok ook echt en mijn man is eerst gaan kijken of alles wel goed was haha. Nu is het te hopen dat ze dit door zet haha

Wat bijzonder dat je opa komt wij zijn laatst ook naar de oma van mijn man geweest (99 jaar) en naar mijn oma (87 jaar) wel heel leuk hoor ze zijn zo trots haha

Net stond er een vriendin op de stoep met 6 grote kisten vol met meisjes kleertjes jeetje mina wat veel. Er zat ook veel tussen wat totaal niet mijn smaak is heb ook 2 vuilniszakken weg gedaan maar heb ook zeker 3 zakken gehouden dus kun je nagaan hoeveel dat is was.

Nu heb ik nog 2 vriendinnen zwanger misschien willen die er wat van hebben en anders gaat het naar de arme landen die zijn er altijd blij mee.

Verder gaat het redelijk heb wel erg veel pijn in de buik de wondjes beginnen te jeuken dus dat is een goed teken maar ind e buik is het wel heel erg gevoelig vooral omdat ze door de hele buik hebben gezeten.

En nee E. kan ik niet zelf optillen dus heb wel echt hulp nodig ik denk ook dat ik ons op laat halen door mijn moeder maandag en dinsdag en dan daar de hele dag blijf met E. dan kan mijn man ons zo na het werk weer ophalen maar dan heb ik hulp

Hoi dames!

Haha ik was iedere dag aan het kijken of er nieuwe berichten waren, maar vond het al zo rustig. Was even rond aan t kijken op de site en toen kwam ik dit topic opeens tegen. Heb er overheen gelezen in het andere topic denk ik ;)

Mari, fijn dat de operatie goed is gegaan! Nu rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen. En wat doet jullie meisje het goed zeg! Ben gewoon jaloers op je lange nachten hahaha. Hier heeft hij het 1x 8 uur volgehouden 's nachts maar meestal is het zo rond de 5/6 uur.

Marlijnne, jeetje wat een bevalling heb jij gehad zeg. Heb er gewoon kippenvel van. Ik hoop echt dat je je lichamelijk snel weer goed voelt, maar dat je ook psychisch niet te veel last hebt van de heftigheid van alles.

Wat betreft stoppen met bv, ik ben op advies van t cb (had wel een reden, adviseren ze niet zomaar) in 1x gestopt met bv geven. Dit ging eigenlijk perfect. Moest zelf wel zo nu en dan nog kolven, maar alleen de druk eraf halen als ze heel vol zaten, dus niet leeg kolven. De eerste week kolfde ik 's morgens en 's avonds, dat werd al gauw 1x per dag en nu kolf ik helemaal niet meer sinds afgelopen woensdag en ben vandaag precies 2 weken gestopt. Heb dus zeg maar een dag of 10 nog moeten kolven. Als het geven van de bv je echt te veel stress opleverd zou je dit ook nog kunnen overwegen. Normaliter in een ideale situatie adviseren ze om per week 1 voeding eraf te halen. Nou, als je dan 8 voedingen per dag geeft, ben je dus nog 8 weken zoet! Sommigen adviseren ook om per 2/3 dagen een voeding te laten vervallen, heb ik geprobeerd maar daar werd de productie hier niet echt minder van.

Nes, jij bent dus ook aan het zoeken naar wat je wel en niet kan met Beau erbij. Ik durf ook echt niet alleen met hem weg als het te ver is. Hier in t dorp redt ik me prima maar als het verder is, zorg ik eigenlijk altijd wel dat mn man mee is.

Hier alles goed, kleine man groeit goed. Sinds we over zijn op fv gaat het stukken beter! Hij drinkt rustiger, is meer verzadigd (heeft zelfs geen speen meer nodig terwijl hij die zo ongeveer de hele dag in had) en mama is ook een stuk rustiger. Papa doet iedere nachtvoeding zodat ik door kan slapen. 1 week per 3 weken heeft hij nachtdienst dus dan doe ik het wel zelf. Hij heeft wel iets van 10 poepluiers op een dag en sinds de laatste anderhalve week ook spuitpoep. Na telefonisch overleg met het cb morgen even wegen en kijken van hoe of wat. Hij krijgt wel Nutriton door zn voeding, schijnt een oorzaak te kunnen zijn. Deze gaan we vanaf vandaag stoppen en kijken hoe dat gaat. Maar goed, hij krijgt de Nutriton tegen het spugen, dus het is ook niet de bedoeling dat we het ene probleem verhelpen en er wat anders voor terug krijgen. Als het niet gaat zonder de Nutriton, dan morgen even overleggen op het cb welke voeding het meest geschikt is zonder al te veel vezels.

Haha nou hier was het afgelopen nacht ook niet zo'n lange nacht hoor ze kwam om 5uur al dus het is niet altijd luxe hihi nee valt wel mee als ze het zo blijft doen is het pprima

Ze ligt nu heerlijk weer te slapen

We zijn een dagje bij mijn ouders zodat ik nog even wat rust heb omdat mijn buik nog erg pijnlijk is dus is wel even lekker en oma vind het heerlijk hihi

Limi zo te horen doet jullie ventje het ook heerlijk en met fv worden ze ook wel groot dus maak je nietdruk komt allemaal goed en als hij lekker tevreden is is het prima en voel je meer zelf waarschijnlijk beter bij

Hoe is het met de rest?

Lekker, gewoon alle hulp aangrijpen! Heb je straks alleen maar profijt van :)

Hier was het vanmorgen 06:15 nadat hij zn laatste fles rond half 1 heeft gehad.. Dus een kleine 6 uur.

Wbt flesvoeding, ik weet t, maar moeilijk vind ik t wel. Vond het heerlijk om bv te geven. Ik voelde me zooo trots dat hij groeide op mijn melk. En vond t gewoon een heerlijk intiem moment. Hij was geboren en ik moest hem meteen delen met de ''grote boze wereld''. Dit was echt mijn ding en kon niemand mij afpakken. Tsja, kan het niet zo goed uitleggen denk ik. Uiteindelijk waren mijn naasten steeds meer aan het zeggen dat het zoveel stress opleverde en uiteindelijk bleek dit inderdaad. Eerst werd het al bevestigd tijdens die ziekenhuis opname dat hij te weinig dronk en ook thuis maakte ik me steeds zorgen of hij wel genoeg dronk. 2 weken geleden had hij weer beginnende spruw en ik ook. Mn hele tepels lagen open. Maar hij is allergisch voor dat medicijn tegen de spruw (zalf), dus daarom adviseerde het cb om per direct volledig te stoppen om erger te voorkomen. Uiteindelijk heeft hij toch medicijnen gekregen, maar hoefde hij niet die zalf voor zn billen omdat het gelukkig nog niet zo ver was.

Nu vind ik het geven van de fles ideaal.. Heb veel meer rust en hoef niet meer alles alleen te doen. Maar heb nog wel moeilijke momentjes ;)

Nou Liminous, ik ben ook gestopt met bv sinds een kleine 2 weken. Ik heb het afgebouwd. De druk is nu zo goed als van mijn borsten af. Vanmorgen had ik wel plots wat druppeltjes vochtverlies (helder) uit mijn rechter tepel.....echt raar. Dus heb ik de pads maar weer in mijn bh gedaan. Verder heb ik het idee dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Zo heb ik al voor de 2e dag lichte hoofdpijn en voel mij moe en licht emotioneel.

Fijn om te lezen dat ook jij het allemaal spannend vindt om met de kleine weg te gaan. Ik heb van de week het met mijn vriend erover gehad. Zo wil ik best eens naar de Albert Heijn (waar ik mijn boodschappen altijd doe, aan de andere kant van de stad) maar zie het gewoon niet zitten. Ik ben bang dat hij midden in de winkel ineens kan gaan huilen en ik ineens snel weg moet.... Ook moet ik weten of hij in de maxi cosi in de kar kan bijvoorbeeld. Ja, ik ga graag gecontroleerd de deur uit.

Even een ander onderwerp.... Hoe zit het met jullie intimiteit??? Hier staat het nog steeds op een zeer laag pitje.....Ok, van de week na een nachtelijke voeding is er dan weer eens wat gebeurd. Maar ik blijf het apart vinden om 'het' naast mijn zoon in de wieg te doen.

Ook heb ik er gewoonweg geen behoefte aan (mijn vriend soms wel). Ik ben te veel bezig met de zorg voor Beau en ik ben gewoon moe.

Wij hebben wel afgesproken om in januari in ieder geval een avondje sauna te gaan doen om zo ook weer wat meer aandacht voor elkaar te hebben. Ik vind dat we op moeten passen dat we niet alleen maar met zorgen en plannen bezig zijn.

Goed, aanstaande vrijdag hebben we de hele dag een trouwerij en brengen we Beau bij oma en opa (hier 2 straten verderop) en gaan we de zaterdagochtend even winkelen voor een jas voor mijn vriend.

In december gaan we naar een concert dus we hebben zo onze bezigheden zonder Beau, gelukkig!

Hier staat intimiteit ook nog op een zeer laag pitje komt ook omdat ik erg veel last van de knip heb gehad en ik de gal aanvallen erbij kreeg en nu de operatie ik voel me er nog niet happy onder maar dat komt wel weer

Straks even met e. Naar de ha ze zit zo onder de bultjes in het hezicht en het wordt steeds erger dus wil toch even naar laten kijken

Reactie later nog... Zitt t kolven. Limi heel herkenbaar mbt bv. Hele ideaalbeeld is weg dan. Tenminste zo voelde ik t. Ik kan begrijpen dat t nog moeilijk is. Zal eens nadenken over dat afbouwen. Ben bang voor pijn van stuwing. Ging je in 1x ovee op kv. Verder hier een mannetje wat overdag niet in zn wiegje wil... Soms best lastig. Waarom gaat die ni slapen.... Rest volgt laterx

hoi dames hoe is het hier?

Nes ik zag dat B. helemaal uitgeteld is van de osteo heerlijk toch

Gaat het 'snachts ook al wat beter?

Marlijnne lastig inderdaad dat hij niet in zijn wiegje wil overdag wat wil hij dan alleen maar op de arm?

En de kinderwagenbak dan of is dat het wiegje?

Hopelijk veranderd dat snel anders kom je helemaal nergens aan toe

Ik weet trouwens niet of je erger last krijgt van stuwing als je langer bv hebt gegeven maar ik had er een 1,5 dag goed last van en toen werd het echt minder.

Wel knap hoor dat je nu alles kolft ik had dat direct al bekeken.

Gisteren bij de ha geweest en die pukkeltjes zijn acne nou had ik dat wel verwacht maar omdat ik vorige week een koortslip heb gehad was ik een beetje angstig, maar ik kreeg wel een super compliment want de ha vond dat ze er super goed uitzag en zei dat we het hartstikke goed deden zoals hij aan haar kon zien toch leuk om te horen.

MIjn hb was weer gezakt ipv gestegen zal wel door de operatie komen maar baalde wel want het is nog lang niet goed en moet dus weer aan de staaltabletten bah en ik heb zo al verstopping en dan wordt het alleen maar erger maar goed het moet.

Verder gaat het met E. heel goed meestal is ze heel erg tevreden ze heeft alleen vaak 's avonds last van een jengel uurtje maar dat is het ook.

Ze lacht al heel veel echt zo mooi en bijzonder om te zien haha gisteren heeft ze een hele tijd naar de rugleuning van de bank liggen lachen hihi echt te grappig.

Verder weinig nieuws hier alles loopt gewoon goed

Hier ook nog niet veel intimiteit. Wel al tegen elkaar gezegd dat het belangrijk is om tijd voor elkaar te maken.. Al lig je lekker tegen elkaar aan. Ik merk soms dat ik er nog weinig behoefte aan heb.Ach dat komt wel weer. Voel me nu ook nog niet echt aantrekkelijk. En van onder is alles veranderd whahahha;-)

Vandaag hele dag niet in bed,maar ging al wel beter. Hij wil er heeel graag bij zijn. Ik had visite en vind het allemaal goed. Op een gegeven moment in de box en tukt zo 1,5 uur. Tja wilde ik eigenlijk niet maar vind het wel even prima.Vanmiddag op zn buik gelegd ooo dat vond hij fijn en hij is zo sterk met zn koppie die legde die echt netjes links of recht. Ik doe het zeker nog niet in bed,maar als hij zo wel wil slapen dan maar in de box met toezicht. Schatteke.

Maris fijn dat het iets beter gaat met je, kan me indenken dat het flink zeer kan doen zeg. In ieder geval een hele lieve oma:-)

Babyacne is idd wel een bekend verschijnsel. Hier ook een beetje.Hij heeft meer last van rode bultjes tussen de billen en het is rood. Lekker sudo creme erop.

Vanavond met papa douchen.

Shit nu kan ik niet meer zien wat een ieder geschreven had. In ieder geval gezellig limi dat je het gevonden hebt hier. Kunnen we van gedachten wisselen over van alles.

Hier nog een fotootje van ons manneke[ATTACH=CONFIG]4820[/ATTACH]

Haha hier ook overal sudocream staan ideaal spul is dat.

Maar wat een lekker ventje Marlijnne en als hij op de buik wel slaapt is het toch goed als je het maar in de gaten houd en niet in het bedje dan heb je te weinig toezicht tenminste dat zou ik niet fijn vinden. Maar zo krijgen jullie beide wel een beetje rust overdag.

Hier vandaag ook een meisje wat niet slapen wil alleen net heel even met wandelen en 5 minuten na de fles maar verder niet maar ach ze is nog niet veel aan het huilen dus vindt het prima.

Zaterdag gaan we een foto van ons 3en laten maken 1 op canvas vor onszelf en 2 voor de oma's dus ben benieuwd ik hoop dta de gewone foto's dinsdag dan klaar zijn omdat mijn schoonmoeder jarig is zou wel mooi zijn als we die dan kunnen geven maar dat is even afwachten

Hoi Meiden,

Ja ik heb jullie weer gevonden.

Hoe is het hier?

Imke heeft eindelijk een ritme te pakken, wil overdag nu ook in haar bedje slapen en heeft vanacht voor het eerst door geslapen.

Ze is een hele blije baby, maar heeft weinig guduld, best grappig om te zien.

Ze kijkt ook erg wijs om zich heen en wil eigenlijk niet meer op schoot liggen maar rechtopzitten, kijkt dan veel om haar heen.

Heb zelf woensdag een hersteloperatie gehad voor mijn keizersnee.

Was niet helemaal goed gehecht en er wa een holte ontstaan.

Dus weer onder het mes!

maargoed dat gaat wel weer en heeft even tijd nodig om te herstellen.

Ik heb tot 7-1 nog vakantie, vandaag is nl mijn laatste verlof dag.

Heb nog weinig zin om aan het werk te gaan.

Imke bieden we 5 keer 150ml aan, drinkt niet alles leeg.

Ze zit goed in de curves.

Jullie zijn weer op de hoogte, zal van de week nog even een nieuwe foto plaatstn.

Geniet van de sinterklaas, Gr esther