Brenn Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 He gatsiedarrie Armanda. Heb ik ook zo'n hekel aan als dingen niet gaan zoal ik wil en andere mensen niet meewerken grrrr! Kan me je angst heel goed voorstellen als je n lichtere streep krijgt. Dit heb ik niet meegemaakt, gewoon n knalstreep bij mvm, maar ik voel me ook onzeker. Geloof wel dat ik zwanger ben, maar ik alles wel ok daarbinnen? heb gespannen borsten en zeurderige buikpijn en van dat laaste word ik erg onzeker. Weet dat t erbij schijnt te horen, maar toch... Heb nog geen sex gehad, durf gewoon nog niet... Hoop dat je snel wat duidelijkhid krijgt! x Quote
Armanda Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Dank je Brenn. Ja die zeurderige buikpijn... die heb ik nu ook. Wat betekent het???? Wordt nu echt echt echt onzeker Heb de CB gedaan vanochtend maar de uitslag was hetzelfde als vorige week: 1-2 weken zwanger. Dit kan toch niet goed zijn? Ik had toen eigenlijk al 2-3 weken verwacht, dus nu al helemaal! Ruime een week later! Mijn hcg lijkt dus gelijk gebleven, dus het kan best kloppen dat gister ook al het streepje heel licht was op een testje die ik deed... Had net zlefs voor het eerst wat bloedverlies... en buikpijn... Shitterdeshitshit! Ben bang dat het mis aan het gaan is. Het was ook te mooi om waar te zijn... ineens in 1 x zwanger... Net het zhs gebeld (MCK) maar die zijn vanaf vandaag dicht tot 2 januari! Nou daar zit ik dan. Gewoon te wachten tot het verder misgaat...? Of hoeft dit niet slecht te zijn...? Je hoort toch echt een verhoging van je hcg te hebben..! Maar weet je, ik was vannacht om 4u naar de wc geweest, dus heb toen eigenlijk al mijn ochtendurine verspild. Om 7u weer geplast en daar de test mee gedaan. Heb in die tussentijd alleen thee/water en een appel gegeten, maar goed de ochtendurine is dus niet echte ochtendurine... zou dat nog uit kunnen maken? Volgens mij man wel... hij was een beetje pissig dat ik de test niet gewoon morgen deed (we zijn heel blut dus kunnen die dure testen ook niet eindeloos betalen). Wat denken jullie? Quote
sandra Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 armanda wat een onzekerheid kan je er niet mee helpen maar hoop dat je onzekerheid voor niks is geweest testen van de kruidvat 2 voor 5 euro zijn wel erg betrouwbaar en niet duur dus dat kan je nog proberen en anders zou ik vanavond gewoon doen of ik gek was en naar de dokterspost gaan zeggen dat ik zwanger ben en erge buikpijn heb de meeste dokters sturen je dan wel door voor een echo zal voor je duimen, jij gaat in augustus gewoon een dikke week na mij bevallen of zo als vorig jaar kan het ook zijn dat je weer voor kruipt haha succes Quote
Armanda Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Thx Sandra. Ja grappig dat we tegelijk zwanger zijn weer! Maar ik hoop echt dat ik het blijf hoor... Die KV testen geven alleen een streepje aan, waarschijnlijk heel licht. Ik wil gewoon een dikke streep! En een digitale uitslag die zegt dat ik minimaal 2-3 weken ben ipv 1-2 weken net als 9 dagen geleden... Ik haat deze onzekerheid. Zovelen verliezen hun emmies... ben zo bang dat het mijn beurt is dit keer... Quote
sandra Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 wel vreemd ja dat de test nog hetzelfde aangeeft, ik heb maar 1 digitale test gedaan en verder de kv testen die werden wel steeds paarser en de test van mvm knalde er echt uit ik heb gisteren al een echo gehad omdat wij gisteren de uitslag van de zaad test kregen, nou mijn man heeft nog steeds zeer slecht zaad, maar ik ben waarschijnlijk zo super vruchtbaar dat wij het weer geflikt hebben het beebje is ongeveer 1.14 mm en loop 3 dagen voor, maar dat deed ik ook bij de vorige 2 zwangerschappen Quote
Armanda Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Geweldig hoor Sandra! Wel echt tof hoor, dat het weer spontaan is gebeurd!! Ondanks de kwaliteit van je mans zaad. Ik heb uiteindelijk de vk gebeld. Zij zegt dat het niveau van stijging in hcg echt heel erg kan verschillen. Ik mag a.s. donderdag langskomen voor een echo. Het is dan nog wel heeeel vroeg: net 6 weken. Hoop dat er wat te zien is dan, als er tenminste nog iets is dan... Ben nu eindelijk thuis, lig met een kruikie op mn buik op de bank Hoop zo dat alles gewoon goed mag gaan! Quote
okaasan Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Och Armanda wat ellendig. Niet meer testen hoor. Heb al vaker gelezen hier op het forum dat mensen daarvan heel erg in de stress raakten, omdat het streepje toch iets dunner was, of inderdaad het aantal weken niet omhoog ging. Maar ja, je hebt al getest, dus niets meer aan te doen. Erg fijn dat je donderdag langs mag komen. Gelukkig dat de VK mee levender is dan de huisarts. Nu de dagen tot donderdag nog door zien te komen, maar met de kerst ertussen gaat de tijd misschien wel iets sneller. Niet een te warme kruik op je buik hoor. Volgens mij is dat ook niet goed. (pfffff waar je al geen rekening mee moet houden). Nou meid heel veel sterkte, houd vol en je gaat niet de volgende zijn die uit het augustus topic valt! Quote
sas67 Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Hi meiden, vandaag de echo gehad( ben morgen 6wk). Hartzakje en dooier mooi, nog geen hartje maar dat is vrij normaal voor 6 weken. 9 januari weer een echo. Ben voor nu blij! Quote
Armanda Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Aaah Okaasan, lief dat je zo meeleeft, thx. Doet me goed. Ik vrees dat ik toch over een paar dgn weer ga testen want ben idd al in de stress. Haha. Hoest met jou eigenlijk? Sas wat fijn zeg, zo'n mooie echo! ik krijg ook met zes wkn een echo. A.s. don. Hoop dat ie net zo mooi is als bij jou! en op 9 jan heb ik ook mn 2e echo! Quote
sandra Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 sas goed om te horen zo'n positive echo, armanda begrijp het heel goed zou ook weer testen, lig ook in mijn aard, maar zoals okaasan zegt kun je er ook juist nog meer onzeker van worden en ik heb ook gehoord dat die warme kruik niet zo goed moet zijn, ook te warm douchen of baderen zou slecht zijn tot 13 weken Quote
Roxanne&Marcel Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 *breek in* Mijn acupuncturist zei juist dat een kruik wel goed is.. hoe warmer het bedje voor de kleine hoe beter!! Dus ik had een kruik op mijn buikje, maar ook onder mijn voeten.. daar schijnen veel punten te zitten die richting je baarmoeder gaan.. *breek uit* Quote
Armanda Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Hier is t goed mis. Ik loop bijna leeg zoveel rood bloed als ik verlies. Iemand hier nog een positief verhaal bij? Zal wel niet he :-/ weet zo goed als zeker dat dit een mk is... Quote
okaasan Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Oh bah Armanda, wat verschrikkelijk ellendig. Quote
Champietal Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 @armanda, bah wat onwijs vervelend voor je. Veel sterkte meid. Heel ellendig dit!! Quote
Champietal Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Ik heb as maandag mijn echo. Ben onwijs onzeker geweest en nog een beetje. Bij vijf weken Ik had elke dag een veeg bloed. Na vijf dagen ineens over. Het is gewoon afwachten. Ik dacht eerst het is helemaal weer mis, maar de laatste week voel ik mij echt zwanger. Ik word vaak misselijk en ben onwijs moe. Precies dezelfde verschijnselen bij mijn eerste zwangerschap. Het gaat dus spannend worden. Nog twee dagen spannend afwachten. Quote
Champietal Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Echo:[/b] 17 dec: Akara (1e) 21 dec: Sas (1e) 24 dec: Champietal (1e) 12 dec: Annengel (1e) 31 dec: Brenn (1e) 4 jan: Akara (2e) Uitgerekend: 29 juli: Annengel 12 aug: Akara 13 aug: Champietal 16 aug: Sas 16 aug: Brenn Quote
Armanda Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Thx meiden haal mij er maar af hoor, aub ik hoor niet meer op dit lijstje te staan :-/ ancoliene kan er ook af... meiden heeeel veel succes met jullie zwangerschappen de eerste wkn zijn spannend maar daarna zooooo gaaf en bijzonder! genietse! Quote
Brenn Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 Ook hier n knuffel voor jou Armanda Sas, wat fijn dat je n mooie echo had! Champietal: succes morgen! Quote
Champietal Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Dank je Brenn. Jezus, wat ben ik zenuwachtig op dit moment. Niemand kan thuis op dit moment goed doen. Ben blij als het voorbij is en ik met een mooie foto weer buiten sta. Ppfffff Quote
annengel Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 hoi, Even een check... jullie doen toch allemaal mee met moeders voor moeders toch? Ik vind dat wij als ivf/icsi gelukkigen op zijn minst mee kunnen doen, toch? Ben een weekje bezig en het valt allemaal reuze mee! Er is een groot tekort aan pregnyll omdat te weinig vrouwen meedoen... dus ik heb mijzelf opgeworpen als moeders voor moeders hangbord! Quote
Loesje81 Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Hoi dames, Jullie kennen me niet, ik kom van het freya forum, alleen het is daar zo rustig op het zwangerenboek. Ik zie dat het hier gezelliger is;-) we hebben sinds half 2009 een kinderwens. Steeds na een jaar vanzelf zwanger geworden maar uitgelopen in een missen abortion. Na de tweede de behandelingen ingegaan, een hoop tegenslagen te verwerken gehad in nl en in anderhalve maand zwanger geworden in dusseldorf, ze hebben daar wonderdokters;-) helemaal happy natuurlijk, eindelijk onze droom achterna!!! We hebben 14-12 de eerste echo al gehad, ontzettend in spanning want onze beide miskramen zijn misgegaan bij 5 weken maar het is nu helemaal goed, kloppend hartje en wel, en dat bij 5 weken en 6 dagen geweldig! Vrijdag hebben we de 2 e echo, kunnen haast niet wachten!!! Ben 9 augustus uitgerekend voor alsnog. meiden, allemaal van harte gefeliciteerd!!! Hoop voor jullie allemaal het allerbeste en dat we in/rond augustus allemaal ons kindje in de armen hebben. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk mama ga worden in ieder geval;-) Quote
Loesje81 Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 En natuurlijk doe ik mee met mvm, ik promoot ze zelf ook zoveel ik kan!! QUOTE=annengel;597062]hoi, Even een check... jullie doen toch allemaal mee met moeders voor moeders toch? Ik vind dat wij als ivf/icsi gelukkigen op zijn minst mee kunnen doen, toch? Ben een weekje bezig en het valt allemaal reuze mee! Er is een groot tekort aan pregnyll omdat te weinig vrouwen meedoen... dus ik heb mijzelf opgeworpen als moeders voor moeders hangbord! Quote
Loesje81 Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Veel succes, ik hoop op een hele mooie echo voor jou!! Dank je Brenn. Jezus, wat ben ik zenuwachtig op dit moment. Niemand kan thuis op dit moment goed doen. Ben blij als het voorbij is en ik met een mooie foto weer buiten sta. Ppfffff Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.