Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He gatsiedarrie Armanda. Heb ik ook zo'n hekel aan als dingen niet gaan zoal ik wil en andere mensen niet meewerken grrrr!

Kan me je angst heel goed voorstellen als je n lichtere streep krijgt.

Dit heb ik niet meegemaakt, gewoon n knalstreep bij mvm, maar ik voel me ook onzeker. Geloof wel dat ik zwanger ben, maar ik alles wel ok daarbinnen?

heb gespannen borsten en zeurderige buikpijn en van dat laaste word ik erg onzeker. Weet dat t erbij schijnt te horen, maar toch...

Heb nog geen sex gehad, durf gewoon nog niet...

Hoop dat je snel wat duidelijkhid krijgt!

x

• Reacties 652
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Brenn. Ja die zeurderige buikpijn... die heb ik nu ook. Wat betekent het???? Wordt nu echt echt echt onzeker

Heb de CB gedaan vanochtend maar de uitslag was hetzelfde als vorige week: 1-2 weken zwanger. Dit kan toch niet goed zijn?

Ik had toen eigenlijk al 2-3 weken verwacht, dus nu al helemaal! Ruime een week later!

Mijn hcg lijkt dus gelijk gebleven, dus het kan best kloppen dat gister ook al het streepje heel licht was op een testje die ik deed...

Had net zlefs voor het eerst wat bloedverlies... en buikpijn...

Shitterdeshitshit! Ben bang dat het mis aan het gaan is. Het was ook te mooi om waar te zijn... ineens in 1 x zwanger...

Net het zhs gebeld (MCK) maar die zijn vanaf vandaag dicht tot 2 januari!

Nou daar zit ik dan. Gewoon te wachten tot het verder misgaat...? Of hoeft dit niet slecht te zijn...?

Je hoort toch echt een verhoging van je hcg te hebben..!

Maar weet je, ik was vannacht om 4u naar de wc geweest, dus heb toen eigenlijk al mijn ochtendurine verspild.

Om 7u weer geplast en daar de test mee gedaan. Heb in die tussentijd alleen thee/water en een appel gegeten, maar goed de ochtendurine is dus niet echte ochtendurine... zou dat nog uit kunnen maken?

Volgens mij man wel... hij was een beetje pissig dat ik de test niet gewoon morgen deed (we zijn heel blut dus kunnen die dure testen ook niet eindeloos betalen).

Wat denken jullie?

Geplaatst

armanda wat een onzekerheid

kan je er niet mee helpen maar hoop dat je onzekerheid voor niks is geweest

testen van de kruidvat 2 voor 5 euro zijn wel erg betrouwbaar en niet duur dus dat kan je nog proberen

en anders zou ik vanavond gewoon doen of ik gek was en naar de dokterspost gaan zeggen dat ik zwanger ben en erge buikpijn heb

de meeste dokters sturen je dan wel door voor een echo

zal voor je duimen,

jij gaat in augustus gewoon een dikke week na mij bevallen of zo als vorig jaar kan het ook zijn dat je weer voor kruipt haha

succes

Geplaatst

Thx Sandra. Ja grappig dat we tegelijk zwanger zijn weer! Maar ik hoop echt dat ik het blijf hoor...

Die KV testen geven alleen een streepje aan, waarschijnlijk heel licht.

Ik wil gewoon een dikke streep! En een digitale uitslag die zegt dat ik minimaal 2-3 weken ben ipv 1-2 weken net als 9 dagen geleden...

Ik haat deze onzekerheid. Zovelen verliezen hun emmies... ben zo bang dat het mijn beurt is dit keer...

Geplaatst

wel vreemd ja dat de test nog hetzelfde aangeeft, ik heb maar 1 digitale test gedaan en verder de kv testen die werden wel steeds paarser en de test van mvm knalde er echt uit

ik heb gisteren al een echo gehad omdat wij gisteren de uitslag van de zaad test kregen, nou mijn man heeft nog steeds zeer slecht zaad, maar ik ben waarschijnlijk zo super vruchtbaar dat wij het weer geflikt hebben

het beebje is ongeveer 1.14 mm en loop 3 dagen voor, maar dat deed ik ook bij de vorige 2 zwangerschappen

Geplaatst

Geweldig hoor Sandra! Wel echt tof hoor, dat het weer spontaan is gebeurd!! Ondanks de kwaliteit van je mans zaad.

Ik heb uiteindelijk de vk gebeld. Zij zegt dat het niveau van stijging in hcg echt heel erg kan verschillen.

Ik mag a.s. donderdag langskomen voor een echo. Het is dan nog wel heeeel vroeg: net 6 weken. Hoop dat er wat te zien is dan, als er tenminste nog iets is dan...

Ben nu eindelijk thuis, lig met een kruikie op mn buik op de bank

Hoop zo dat alles gewoon goed mag gaan!

Geplaatst

Och Armanda wat ellendig. Niet meer testen hoor. Heb al vaker gelezen hier op het forum dat mensen daarvan heel erg in de stress raakten, omdat het streepje toch iets dunner was, of inderdaad het aantal weken niet omhoog ging. Maar ja, je hebt al getest, dus niets meer aan te doen. Erg fijn dat je donderdag langs mag komen. Gelukkig dat de VK mee levender is dan de huisarts. Nu de dagen tot donderdag nog door zien te komen, maar met de kerst ertussen gaat de tijd misschien wel iets sneller.

Niet een te warme kruik op je buik hoor. Volgens mij is dat ook niet goed. (pfffff waar je al geen rekening mee moet houden).

Nou meid heel veel sterkte, houd vol en je gaat niet de volgende zijn die uit het augustus topic valt!

Geplaatst

Hi meiden, vandaag de echo gehad( ben morgen 6wk). Hartzakje en dooier mooi, nog geen hartje maar dat is vrij normaal voor 6 weken. 9 januari weer een echo.

Ben voor nu blij!

Geplaatst

Aaah Okaasan, lief dat je zo meeleeft, thx. Doet me goed.

Ik vrees dat ik toch over een paar dgn weer ga testen want ben idd al in de stress. Haha.

Hoest met jou eigenlijk?

Sas wat fijn zeg, zo'n mooie echo!

ik krijg ook met zes wkn een echo. A.s. don.

Hoop dat ie net zo mooi is als bij jou!

en op 9 jan heb ik ook mn 2e echo!

Geplaatst

sas goed om te horen zo'n positive echo,

armanda begrijp het heel goed zou ook weer testen, lig ook in mijn aard, maar zoals okaasan zegt kun je er ook juist nog meer onzeker van worden

en ik heb ook gehoord dat die warme kruik niet zo goed moet zijn, ook te warm douchen of baderen zou slecht zijn tot 13 weken

Geplaatst

*breek in*

Mijn acupuncturist zei juist dat een kruik wel goed is.. hoe warmer het bedje voor de kleine hoe beter!!

Dus ik had een kruik op mijn buikje, maar ook onder mijn voeten.. daar schijnen veel punten te zitten die

richting je baarmoeder gaan..

*breek uit*

Geplaatst

Hier is t goed mis. Ik loop bijna leeg zoveel rood bloed als ik verlies.

Iemand hier nog een positief verhaal bij?

Zal wel niet he :-/

weet zo goed als zeker dat dit een mk is...

Geplaatst

Ik heb as maandag mijn echo. Ben onwijs onzeker geweest en nog een beetje. Bij vijf weken Ik had elke dag een veeg bloed. Na vijf dagen ineens over. Het is gewoon afwachten. Ik dacht eerst het is helemaal weer mis, maar de laatste week voel ik mij echt zwanger. Ik word vaak misselijk en ben onwijs moe. Precies dezelfde verschijnselen bij mijn eerste zwangerschap. Het gaat dus spannend worden. Nog twee dagen spannend afwachten.

Geplaatst

Echo:[/b]

17 dec: Akara (1e)

21 dec: Sas (1e)

24 dec: Champietal (1e)

12 dec: Annengel (1e)

31 dec: Brenn (1e)

4 jan: Akara (2e)

Uitgerekend:

29 juli: Annengel

12 aug: Akara

13 aug: Champietal

16 aug: Sas

16 aug: Brenn

Geplaatst

Thx meiden

haal mij er maar af hoor, aub

ik hoor niet meer op dit lijstje te staan :-/

ancoliene kan er ook af...

meiden heeeel veel succes met jullie zwangerschappen

de eerste wkn zijn spannend maar daarna zooooo gaaf en bijzonder!

genietse!

Geplaatst

Dank je Brenn.

Jezus, wat ben ik zenuwachtig op dit moment. Niemand kan thuis op dit moment goed doen. Ben blij als het voorbij is en ik met een mooie foto weer buiten sta. Ppfffff

Geplaatst

hoi,

Even een check... jullie doen toch allemaal mee met moeders voor moeders toch? Ik vind dat wij als ivf/icsi gelukkigen op zijn minst mee kunnen doen, toch? Ben een weekje bezig en het valt allemaal reuze mee!

Er is een groot tekort aan pregnyll omdat te weinig vrouwen meedoen... dus ik heb mijzelf opgeworpen als moeders voor moeders hangbord!

Geplaatst

Hoi dames,

Jullie kennen me niet, ik kom van het freya forum, alleen het is daar zo rustig op het zwangerenboek. Ik zie dat het hier gezelliger is;-)

we hebben sinds half 2009 een kinderwens. Steeds na een jaar vanzelf zwanger geworden maar uitgelopen in een missen abortion. Na de tweede de behandelingen ingegaan, een hoop tegenslagen te verwerken gehad in nl en in anderhalve maand zwanger geworden in dusseldorf, ze hebben daar wonderdokters;-) helemaal happy natuurlijk, eindelijk onze droom achterna!!! We hebben 14-12 de eerste echo al gehad, ontzettend in spanning want onze beide miskramen zijn misgegaan bij 5 weken maar het is nu helemaal goed, kloppend hartje en wel, en dat bij 5 weken en 6 dagen geweldig! Vrijdag hebben we de 2 e echo, kunnen haast niet wachten!!! Ben 9 augustus uitgerekend voor alsnog.

meiden, allemaal van harte gefeliciteerd!!! Hoop voor jullie allemaal het allerbeste en dat we in/rond augustus allemaal ons kindje in de armen hebben. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk mama ga worden in ieder geval;-)

Geplaatst

En natuurlijk doe ik mee met mvm, ik promoot ze zelf ook zoveel ik kan!!

QUOTE=annengel;597062]hoi,

Even een check... jullie doen toch allemaal mee met moeders voor moeders toch? Ik vind dat wij als ivf/icsi gelukkigen op zijn minst mee kunnen doen, toch? Ben een weekje bezig en het valt allemaal reuze mee!

Er is een groot tekort aan pregnyll omdat te weinig vrouwen meedoen... dus ik heb mijzelf opgeworpen als moeders voor moeders hangbord!

Geplaatst

Veel succes, ik hoop op een hele mooie echo voor jou!!

Dank je Brenn.

Jezus, wat ben ik zenuwachtig op dit moment. Niemand kan thuis op dit moment goed doen. Ben blij als het voorbij is en ik met een mooie foto weer buiten sta. Ppfffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden