Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi dames,

Wat een rust hier! En dat terwijl de uitgerekende data steeds dichter bij komen...

Nathalie, hoe was het gisteren bij de gyn? Alles goed? Ik ga een dezer dagen reageren op je pb, is nu ff druk hier....

Sas, bijna verlof! Nog maar 2 dagen! Zitten de meubeltjes al in elkaar of ga je dat pas (laten) doen als je verlof is ingegaan? Nog maar een week of 2-3 en dan komt je man dus ook voor langere periode thuis. Hoe lang heeft hij dan verlof?

Wij zijn druk bezig met het babykamertje... Meubeltjes zitten in elkaar, we moeten alleen nog de deuren van de linnenkast en de commode afhangen. Verder moet ik nog een hemeltje hebben voor het wiegje (we wilden eigenlijk zonder doen, maar door de constructie hangt er wel zo'n stang boven het wiegje, dus ik ontkom er niet aan. Nou ja, maar even met mijn schoonmoeder overleggen en anders volgende week stof gaan halen!). Op dit moment staan de kinderwagen etc. nog op het kamertje, die halen we later pas naar beneden. Box staat keurig in elkaar geklapt in de entree, daar is ruimte genoeg (zolang de kinderwagen er niet geparkeerd staat) dus dat laten we denk ik nog maar even zo. We hebben geen huisdieren die er aan moeten wennen of zo! Afgelopen zondag hebben we ook de muurdecoratie besteld, heel leuk, een boom van MDF en zijn naam in MDF-letters van 15 cm hoog. Als we die hebben opgehangen gaat het kamertje dus op slot!

Dit weekend hopen we het definitieve ontwerp van het geboortekaartje in huis te hebben en gaan we ook met de tekst aan de slag. Dan kunnen we dat volgende week ook afronden. We moeten nog een paar dingen aanschaffen, en nog een nieuwe lamp aan het plafond hangen en dan is het wel zo'n beetje klaar! Eigenlijk gaat dat nog best wel snel alles bij elkaar.

Sinds zondag heb ik af en toe hele pijnlijke steken in mijn onderbuik, met name aan de zijkanten. Denk dat het bandenpijn is... of uk die op mijn darmen schopt of zo? Voelt niet fijn, maar is heel snel voorbij en komt ook zonder regelmaat. Heb er geen contact over gehad met het ZH, voel me zo langzamerhand zo'n zeikerd... Het wordt gewoon wat zwaarder maar ja, het zijn de laatste loodjes!

• Reacties 652
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zeker rustig hier.

@ Beanie, alle meubels staan in elkaar, nu alleen nog de afwerking; lampjes, wat aan de muur enzo. Mijn lief komt als alles meezit de 18de thuis!! Hebben we nog even tijd met elkaar voordat het circus gaat beginnen:laughing4: Hij heeft denk ik een maand of 2 verlof maar dat is gissen hoor.

Doe jij rustig aan met je steken in je buik? Anders gewoon ziekenhuis bellen hoor. Dan ben je maar een zeikerd.

Geplaatst

Hoi Tiktak, geen idee of je dit nog eens leest, ik heb zelf de site al lang niet meer bezocht. Ik heb weleens met je gesproken via deze site. Ik zie tot mijn verrassing dat je spontaan zwanger bent geworden. Ik vind het zo fijn voor je en zo toevallig: ik ben om dezelfde tijd ook tegen alle verwachtingen in zwanger geworden , spontaan, en ik was mij ook aan het orienteren op eiceldonatie.

Gefeliciteerd en ik wens een een goede bevalling!

Geplaatst

He Beanie,

Dat is lekker snel gegaan zeg het kamertje voor de kleine man!

Even je schoonmoeder lief aankijken en dan moet het lukken toch, een mooi hemeltje!!

Al enig idee wat voor lamp het gaat worden? Wat is er veel keus he! Wij hebben een mooie grote zonnetjeslamp gekregen van een collega.

Echo was goed gelukkig! Jongetje heeft een groeispurt gemaakt, weegt nu ongeveer 1960 gram en ligt nu weer in stuit, is weer gedraaid. Meisje ligt nog steeds in hoofdligging, ligt eigenlijk al zo goed als klemvast en woog ongeveer 1690 gram. Dit is wel een ruwe schatting omdat het hoofdje niet meer opgemeten kan worden. Meisje is dus ook gegroeid gelukkig. Geen sprake van een groeiachterstand nog, ze is gewoon wat kleiner.

Die steken in je onderbuik en aan de zijkant heb ik ook, ik heb het gevraagd aan de gyn omdat ik me er druk over maakte...dit is bandenpijn zei hij.

Ik heb ook nog wat gevonden op internet over weeen, zal het even hieronder toevoegen.

Echte weeën versus valse weeën

[TABLE]

[TR]

[TD]Kenmerk

[/TD]

[TD]Valse weeën

[/TD]

[TD]Echte weeën

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Frequentie van weeën

[/TD]

[TD]Onregelmatig, treden niet steeds vaker op

[/TD]

[TD]Regelmatig, weeën komen steeds dichter op elkaar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Duur van de weeën

[/TD]

[TD]Onregelmatig

[/TD]

[TD]40 tot 60 seconden

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Intensiteit van de weeën

[/TD]

[TD]Neemt niet toe, niet echt pijnlijk

[/TD]

[TD]Worden steeds pijnlijker

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Als je van houding verandert

[/TD]

[TD]Weeën gaan weg

[/TD]

[TD]Geen verschil, of zelfs vaker weeën

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Plaats van de weeën

[/TD]

[TD]Onderbuik

[/TD]

[TD]Bovenbuik of onderug, pijn onder in de buik

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Sas, jij alweer 34 weken vandaag!!

Super dat de meubeltjes in elkaar staan, ook wel fijn voor je man als die thuiskomt na zo'n lange tijd weg te zijn geweest!

Hopelijk blijft je man gewoon lekker 2 maanden bij je straks, lekker samen genieten van het gezinnetje!

Groetjes Nathalie

Zeker rustig hier.

@ Beanie, alle meubels staan in elkaar, nu alleen nog de afwerking; lampjes, wat aan de muur enzo. Mijn lief komt als alles meezit de 18de thuis!! Hebben we nog even tijd met elkaar voordat het circus gaat beginnen:laughing4: Hij heeft denk ik een maand of 2 verlof maar dat is gissen hoor.

Doe jij rustig aan met je steken in je buik? Anders gewoon ziekenhuis bellen hoor. Dan ben je maar een zeikerd.

Geplaatst

Wat is het rustig hier! Houdt iedereen het nog een beetje uit in de warmte??

Hier gister een spoedafspraak op de poli. Ben sinds 32 weken gestopt met de prednisolon en de allergie knalt er nu weer uit! Overal netelroos en wat een verschrikkelijke jeuk overal en op handen en voeten, om gek van te worden!! Slaap hierdoor nog slechter als dat ik al deed, heb nu koelkompressen naast m'n bed liggen en dit geeft wel wat verlichting.

Van de gyn moest ik langskomen voor bloedcontrole...lever etc en galzouten? Kan dit kloppen Beanie? Had er nog niet eerder van gehoord. Alle uitslagen waren goed, moet alleen tot dinsdag wachten op die galzouten omdat dit via het VU gaat en deze uitslag altijd wat langer op zich laat wachten.. (echt NL weer, in duitsland hebben ze die uitslag dezelfde dag!) Nu moet ik dus tot dinsdag de jeuk verdragen want ze willen me nu geen antihistaminica geven zolang ze de uitslag nog niet hebben.

Dinsdag wordt aan de hand van de uitslag besloten in samenspraak met de dermatoloog of de Prednisolon weer opgestart gaat worden of dat ik antihistaminica ga krijgen.

Gelijk ook een CTG gehad omdat ik krampen kreeg die uitstraalde naar rug en benen en ik minder kindsbewegingen voelde van het jongetje. Zal je net zien, aan de CTG werd hij wakker en bleef maar bewegen! Het meisje was lastig te vinden, ze liggen nogal dicht bij elkaar, arme verpleegkundige heeft er een half uur over gedaan om haar te vinden! Ik zou er geen geduld voor hebben hoor! Wat een aardige mensen toch daar!

Bloeddruk loopt op, was nu 135/90 dus moet van de week langs voor een extra controle op de poli.

Hoe is dat eigenlijk bij jullie dames?? Is jullie bloeddruk nog steeds netjes? En last van vocht vasthouden of niet??

Hoop snel weer wat van jullie te horen hier..is wel erg rustig hier :)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Uitgerekend:

29 juli: Annengel

9 aug: Loesje - meisje

12 aug: Akara - meisje

13 aug: Champietal - meisje

16 aug: Sas - jongen

16 aug: Brenn

18 aug: Tiktak - meisje

22 aug: Nathalie- jongen en meisje

26 aug: Beanie - jongen

Afspraken:

11 juli: Beanie controle gynaecoloog

Even weer het lijstje naar boven gehaald.... Wat komt het allemaal dichtbij dames!

Voor wie wil kunnen de afspraken ook weer eens aangevuld worden.

Geplaatst

Idd wel rustig hier! Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Of juist aan het balen dat het nu zulk mooi weer is? Alleen maar met de benen omhoog in de schaduw?

Nathalie, ik heb je vanavond eindelijk een PB gestuurd.... Was ff beetje druk deze week, o.a. met het kamertje!

Sas, eindelijk verlof! Nu nog je man snel thuis en dan is het goed! Schiet het kamertje bij jou al lekker op?

Hoe is het met de andere dames? Champietal, Tiktak, Loesje?

Hier dus druk bezig met het kamertje. Het schiet aardig op, nog wat finetuning en decoratie ophangen. En wat spullen naar beneden, maar dat kan later ook wel! Verder moet er nog een hemeltje voor het wiegje gemaakt worden, ik ga volgende week de stof kopen en dan komt mijn schoonmoeder helpen met het maken.

Wel veel harde buiken als ik bezig ben... Dus het tempo moet toch echt omlaag. Op zich mag ik verder niet klagen hoor! Ik voel me goed, alleen sneller moe. Slaap redelijk afgezien van de meestal 3x per nacht die ik er uit moet. Tot nu toe waren alle controles goed, de laatste keer was mijn bloeddruk ook nog steeds in orde. Komende donderdag weer afspraak bij de gyn, dan gaan we mijn bevalplan bespreken. We zijn bezig met het kaartje, gisteren nog een aangepast ontwerp gekregen. Deze week maar eens aan de slag met de tekst en dan kunnen we een proefdruk laten maken.

Afgelopen zondag muurdecoratie voor het kamertje besteld, die komt als het goed is maandag binnen. Ben heel benieuwd hoe het er uitziet als het hangt!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hey meiden, wat een weertje he! Nog een beetje te doen?

Mijn laatste weekje werken voor de boeg en dan heb ik verlof! Zie ernaar uit!!

Lekkere zondag nog, liefs!

Geplaatst

Geplaatst

Ik geniet wel van het mooie weer hoor Beanie en jij?? Rustig aan, regelmatig met de benen omhoog, luchtige kleding en gemiddeld zo'n 3 liter water exclusief de andere drankjes. O ja, waterijs mmmmmmmmmmmmmmmmm goed te doen zo!

Af en toe een verkoelend ritje achterop de scooter, ook erg lekker!

Wat heerlijk dat het kamertje al bijna klaar is!!! Hoe groot is die muurdecoratie ongeveer heb je er een plaatje van?

En wat een lieve schoonmoeder heb je toch!!

Super dat je bloeddruk zo goed blijft! Spannend trouwens je bevalplan, komt dan echt dichtbij he ineens!!

Kijk je wel uit dat je rustig aan doet met je harde buiken!!!

Groetjes Nathalie

Idd wel rustig hier! Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Of juist aan het balen dat het nu zulk mooi weer is? Alleen maar met de benen omhoog in de schaduw?

Nathalie, ik heb je vanavond eindelijk een PB gestuurd.... Was ff beetje druk deze week, o.a. met het kamertje!

Sas, eindelijk verlof! Nu nog je man snel thuis en dan is het goed! Schiet het kamertje bij jou al lekker op?

Hoe is het met de andere dames? Champietal, Tiktak, Loesje?

Hier dus druk bezig met het kamertje. Het schiet aardig op, nog wat finetuning en decoratie ophangen. En wat spullen naar beneden, maar dat kan later ook wel! Verder moet er nog een hemeltje voor het wiegje gemaakt worden, ik ga volgende week de stof kopen en dan komt mijn schoonmoeder helpen met het maken.

Wel veel harde buiken als ik bezig ben... Dus het tempo moet toch echt omlaag. Op zich mag ik verder niet klagen hoor! Ik voel me goed, alleen sneller moe. Slaap redelijk afgezien van de meestal 3x per nacht die ik er uit moet. Tot nu toe waren alle controles goed, de laatste keer was mijn bloeddruk ook nog steeds in orde. Komende donderdag weer afspraak bij de gyn, dan gaan we mijn bevalplan bespreken. We zijn bezig met het kaartje, gisteren nog een aangepast ontwerp gekregen. Deze week maar eens aan de slag met de tekst en dan kunnen we een proefdruk laten maken.

Afgelopen zondag muurdecoratie voor het kamertje besteld, die komt als het goed is maandag binnen. Ben heel benieuwd hoe het er uitziet als het hangt!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoi Loesje, wat heerlijk nog 1 weekje werken!!

Sterkte deze week! Zeker nu het zo warm is!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst
Hoi Loesje, wat heerlijk nog 1 weekje werken!!

Sterkte deze week! Zeker nu het zo warm is!!

Groetjes Nathalie

Breek in...

Lieve Nathalie!

Wat doe je het goed met je twee kleintjes zeg! 34 weken bijna, dat moet wel een rustig gevoel geven! Ik hoop dat je het een beetje trekt met de warmte!!!

Liefs!

Floor

Geplaatst
Ik geniet wel van het mooie weer hoor Beanie en jij?? Rustig aan, regelmatig met de benen omhoog, luchtige kleding en gemiddeld zo'n 3 liter water exclusief de andere drankjes. O ja, waterijs mmmmmmmmmmmmmmmmm goed te doen zo!

Af en toe een verkoelend ritje achterop de scooter, ook erg lekker!

Wat heerlijk dat het kamertje al bijna klaar is!!! Hoe groot is die muurdecoratie ongeveer heb je er een plaatje van?

En wat een lieve schoonmoeder heb je toch!!

Super dat je bloeddruk zo goed blijft! Spannend trouwens je bevalplan, komt dan echt dichtbij he ineens!!

Kijk je wel uit dat je rustig aan doet met je harde buiken!!!

Groetjes Nathalie

Ja hoor, ik kan er gelukkig ook nog wel van genieten! Niet in de volle zon, maar verder wel!

Loesje, jij ook al bijna verlof! Mijn verlof gaat officieel ook volgende week in, op de 16e. Niet dat het veel verschil maakt met nu... Gaat het verder goed met je?

Nathalie, jeetje wat veel drinken. Wat goed! Idd lekker ijs eten, doe ik ook regelmatig en uk reageert er ook op volgens mij (tja, komt er weer zo'n koude kledder op z'n kop of kont of hoe hij ook ligt).

Ja, kamertje schiet lekker op! De muurdecoratie is nog niet binnen, ik hoop vandaag. Als die hangt zal ik je een plaatje mailen! De boom is best groot, 1.50 bij 1.35 of zo. Maar we hebben een flink stuk lege muur dus ik denk dat het juist heel leuk is!

En zo komen we allemaal steeds een stapje verder... Hebben jullie ook een bevalplan geschreven? En dit besproken met verloskundige of gyn? Hoe zien jullie de bevalling? Kijken jullie er erg tegen op of valt dat mee?

Geplaatst

He Floor, wat leuk wat van je te horen!!! Hoe is het met jou en je kleintje??????????

Bedankt voor de lieve woorden! Je hebt gelijk, als het donderdag is, 34 weken..dan voel ik me inderdaad een stuk rustiger!! Ben alleen bang dat ik de grens weer ga verschuiven naar 36 weken...maar volgens mij weet jij daar alles van :)

Ben jij nu 25 weken Floor??????? Kan je er een beetje van genieten nu?

Bij een ander lijkt het altijd sneller te gaan vind je niet :)

Groetjes Nathalie

Breek in...

Lieve Nathalie!

Wat doe je het goed met je twee kleintjes zeg! 34 weken bijna, dat moet wel een rustig gevoel geven! Ik hoop dat je het een beetje trekt met de warmte!!!

Liefs!

Floor

Geplaatst

Ja leuk he Beanie, dat die kleintjes reageren op ijs!! 1 bewegende bobbel dan die buik :)

Ik ben echt benieuwd naar die boom! Juist leuk dat ie zo groot is!!

Onze muurstickerboom viel jammer genoeg kleiner uit dan verwacht :( toen maar opgevuld met andere muurstickers :)

M.b.t. het drinken, gelukkig ben ik altijd al een drinker geweest maar moet je zeggen dat het me nu wat meer moeite kost maar ja, moet wel met die dikke voeten en handen, anders ben ik straks een michelinpop :)

Dat bevalplan is een heel goed idee van jou, ga ik zeker bespreken volgende week! Dan weet ik meer over eventueel weer opstarten van prednisolon dus of er een stresschema moet worden opgesteld met de anesthesist..

Ik kan je zeggen dat ik vrij zenuwachtig ben voor de bevalling...nou ben ik dat altijd voor nieuwe dingen dus is op zich niets nieuws voor mij :)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Uitgerekend:

9 aug: Loesje - meisje

12 aug: Akara - meisje

13 aug: Champietal - meisje

16 aug: Sas - jongen

18 aug: Tiktak - meisje

22 aug: Nathalie- jongen en meisje

26 aug: Beanie - jongen

Afspraken:

11 juli: Nathalie, controle gyn i.v.m. hoge bloeddruk

17 juli: Nathalie, groeiecho + controle gyn

Geplaatst

Uitgerekend:

9 aug: Loesje -
meisje

12 aug: Akara -
meisje

13 aug: Champietal -
meisje

16 aug: Sas -
jongen

18 aug: Tiktak -
meisje

22 aug: Nathalie-
jongen
en
meisje

26 aug: Beanie -
jongen

Afspraken:

11 juli: Nathalie, controle gyn i.v.m. hoge bloeddruk

17 juli: Nathalie, groeiecho + controle gyn

19 juli: Saskia afspraak voorlichtingsverpleegkundige> oa bevalplan

25 juli: Saskia echo liggingsbepaling Uk en afspraak gyn

Geplaatst

He meiden,

Er wordt weer meer geschreven! Beanie en Loesje ook bijna verlof. Kan zeggen dat het heerlijk is. Wel even raar geen wekker zetten en naar het werk gaan, maar went snel hoor. Vandaag alle kleertjes gewassen en dan hangt dat iniemini spul aan de waslijn te wapperen. Zo gaaf! Verder heb ik weinig last van de warmte, beetje dikke voeten maar dat heb ik in de zomer altijd. Lig verder veel in de zon en dan weer in de schaduw. Net vakantie!

Afgelopen vrijdag en weekend erg veel harde buiken gehad en steken en krampen in de buik en pijn in de schaamstreek. Vandaag zo goed als over. Had al op internet gelezen dat het waarschijnlijk indalingsweeen zijn. Vandaag gyn gebeld en die denkt het ook. Nu hoopt ik dat hij dan wel gelijk met zijn koppie naar beneden is gaan liggen ( Uk dan niet de gyn:happy7:) en niet zoals afgelopen donderdag bij de gyn nog met zijn billen omlaag.

Ik heb vandaag maar eens een lijstje gemaakt met wat ik nog doen, valt mee. Hier en daar nog wat leuks voor de babykamer kopen, zoek nog steeds iets leuks voor de muur en verder wil ik nog een newborn fotoshoot regelen. Dan komt er een fotograaf thuis die dan foto's maakt van Uk. Geboorte kaartje uitzoeken en proef laten maken, dan kan mijn lief als hij thuis is uit een aantal kiezen.

Gaat nu wel allemaal heel snel he?

Geplaatst
He meiden,

Er wordt weer meer geschreven! Beanie en Loesje ook bijna verlof. Kan zeggen dat het heerlijk is. Wel even raar geen wekker zetten en naar het werk gaan, maar went snel hoor. Vandaag alle kleertjes gewassen en dan hangt dat iniemini spul aan de waslijn te wapperen. Zo gaaf! Verder heb ik weinig last van de warmte, beetje dikke voeten maar dat heb ik in de zomer altijd. Lig verder veel in de zon en dan weer in de schaduw. Net vakantie!

Afgelopen vrijdag en weekend erg veel harde buiken gehad en steken en krampen in de buik en pijn in de schaamstreek. Vandaag zo goed als over. Had al op internet gelezen dat het waarschijnlijk indalingsweeen zijn. Vandaag gyn gebeld en die denkt het ook. Nu hoopt ik dat hij dan wel gelijk met zijn koppie naar beneden is gaan liggen ( Uk dan niet de gyn:happy7:) en niet zoals afgelopen donderdag bij de gyn nog met zijn billen omlaag.

Ik heb vandaag maar eens een lijstje gemaakt met wat ik nog doen, valt mee. Hier en daar nog wat leuks voor de babykamer kopen, zoek nog steeds iets leuks voor de muur en verder wil ik nog een newborn fotoshoot regelen. Dan komt er een fotograaf thuis die dan foto's maakt van Uk. Geboorte kaartje uitzoeken en proef laten maken, dan kan mijn lief als hij thuis is uit een aantal kiezen.

Gelukkig dat er weer wat meer geschreven wordt! Komt idd wel snel dichterbij...

Leuk he, die was van uk! Zo schattig, al die kleine kleertjes...

Hoop voor je, Sas, dat de kleine nu netjes met z'n koppie omlaag ligt! Merk je ook dat hij is ingedaald? Ik geloof dat je het zou moeten kunnen voelen (meer ruimte boven in de buik) of zien (buik die opeens lager zit). Hoe gaat het met het kamertje? Alle meubels in elkaar en op z'n plek?

Wij moeten ook nog alles aan de muur hangen... Willen het originele ontwerp van het geboortekaartje gaan inlijsten en ophangen en verder hebben we via kidscreations hele leuke MDF decoratie besteld. Echt een aanrader om eens op die website te kijken! (kidscreations.nl geloof ik). We hebben het helaas nog niet binnen, maar als het hangt zal ik anders wel ff een fotootje plaatsten!

Geplaatst

He Sas,

Jeetje, dat jij in de zon kan liggen zeg pffffffffffff! Wel grappig dat je het vergelijkt met vakantie :))

Wekker zetten niet meer nodig nee, hier gemiddeld 6x per nacht wakker zonder wekker :) Hoe is dat bij jou?

Ik hoop het ook voor je dat de kleine met z'n koppie naar beneden is gaan liggen, zou fijn zijn!!! Nee, laat die gyn z'n koppie er maar bijhouden en dat gaat het beste met de kop omhoog :))

Ik zou zeker eens op die website gaan kijken waar Beanie het over heeft! Leuke dingen voor in de babykamer Sas!

Wat een ontzettend leuk idee van die fotograaf zeg!!!

Zetten jullie ook een gedichtje op het geboortekaartje?

Geniet van je vakantiegevoel :) alleen zonder harde buiken dan he!

Groetjes Nathalie

He meiden,

Geplaatst

@ Nathalie, ik ben wel een zonaanbidder vandaar. Maar lig ook veel in de schaduw hoor. Ga straks naar een vriendin waar ook nog een andere vriendin komt( meiden die ik al 28 jaar ken) met hun kids. Lekker liggen aan het zwembad van een van hun. Is gewoon zo klein zwembadje hoor, dus denk dat er met al die kids geen plek meer is voor Sas met haar dikke buik. Weer even lekker bijbeppen.

Ik ben denk ik 3tot4 keer per nacht wakker, dan eruit om te plassen. Echt heel lekker slapen als voorheen lukt niet meer.

Ja die newborn foto's zijn zo leuk. Ze maken die bij je thuis als Uk tussen de 2 en 12 dagen is. Dan slapen ze nog veel en zijn ze in allerlei positie te leggen. Dan krijgen je dus echt van die mooie schattige fotos. Kijk maar eens op internet ff googlen op newborn fotografie. Wij krijgen het cadeau van Frank zijn vader en zijn vriendin.

Ik had die site al gezien. Inderdaad leuke dingen. Maar ik zoek meer een muursticker/schilderij. Maar heb al leuke gezien, alleen kiezen is moeilijk en wil eigenlijk dat samen doen als Frank weer thuis is.

Een gedichtje op geboortekaartje denk ik wel. Jullie ook?

Nou meiden geniet van het mooie weer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden