Ga naar inhoud

Wie start er ook half januari ong met ICSI poging?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 863
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik ben inmiddels gistermiddag toch ongie geworden ;)Had niet het idee dat het op de natuurlijke manier had kunnen lukken dus ook niet getest ofzo... Zou wat zijn zeg, kom je voor uitgangsecho, blijkt er een kindje te zitten :DMaar nee, nu gewoon ongie ;)
Jammer. Het was te mooi om waar te zijn...Maar voor nu : nieuwe kansen in deze nieuwe ronde!
Geplaatst
Ik start dan vrijdag met puregon. Wens mij succes..,we hebben de deca uit de koelkast gehaald en over n half uur de eerste prik. Zenuwen gieren door mijn lijf gek genoeg.

Succes! Je zult zien dat het meevalt. Is dit je eerste keer prikken? Doe je het zelf of je man?

Ik ga zo ook naar boven, mijn man ligt al klaar met de spuit ... hahaha ... dat klinkt nogal fout ... maar het is wel zo :)

Wij prikken om 22.15u.

Geplaatst
Succes! Je zult zien dat het meevalt. Is dit je eerste keer prikken? Doe je het zelf of je man?Ik ga zo ook naar boven, mijn man ligt al klaar met de spuit ... hahaha ... dat klinkt nogal fout ... maar het is wel zo :)Wij prikken om 22.15u.
Ik heb het prikken wat naar voren gehaald. Het beheerste mijn avond teveel. Nu ben ik er tenminste om half 8 vanaf en kan ik me daarna nog bezig houden met leuke dingen. Susan, is het gelukt?
Geplaatst

Kun je er op vertrouwen dat als je normaliter een keurige cyclus hebt, een duidelijke LH-test en 'goed slijm' bij de IUI's dat je eitjes ook wel zullen reageren op de fostimon?

Ik ben best een beetje nerveus... We hebben al zoveel pech, straks rijpen er geen eitjes!!!

Nee... Kop op, positief blijven!!

Geplaatst

Wie is wie

Aurora: 1e ICSI na IUI's

Ayla: 1e ICSI (moeder van dochtertje van 9 via natuurlijke weg uit vorige relatie)

Eve: 4e IVF

LB1985: 1e ICSI

Mama-in-love: Uit ICSI 1 een zoon juni '12, nov '12 miskraam van de 2 cryo's, jan start 1e ICSI

Nala78: 1e ICSI

SJSL: dochter uit 2e IVF, nu 1e IVF voor brusje

Susan76: Mei 2012 : man vaso-vaso operatie ondergaan ( knoopje eruit..)Juli: te weinig zwemmers.november: 1e icsi afgebroken ( twee follikels)Januari : nogmaals eerste icsi

SuziQ: 2e ICSI

Startdatum

Aurora: 26 december start Deca

SJSL: 27 december start Deca (daarvoor heeeel lang aan de pil geweest ivm endo)

LB1985: 28 december start Deca

Ayla: 30 december start Lucrin

Mama-in-love: 31 december start Deca

Nala78: 31 december start Deca

Susan76: 9 januari start Deca

Eve: 11 januari start Deca

SuziQ: 19 januari start Deca

Uitgangsecho

Nala78: 3 januari (start Puregon)

SJSL: 3 januari (start Puregon op 4 januari)

Aurora: 4 januari (start Fostimon)

Susan76: 11 januari (start Puregon)

LB1985: 11 januari (start Puregon)

Mama-in-love: 14 januari (start Menopur)

Ayla: 15 januari (start Menopur)

Eve: 18 januari

Follikelmeting

SJSL: 11 januari (1e FM)

Aurora: 12 januari (1e FM)

Nala78: 13 januari (2e FM)

LB1985: 18 januari (1e FM)

Ayla: 22 januari (1e FM)

Eve: 28 januari (1e FM)

SuziQ: 8 februari (1e FM)

Punctie

SJSL: hopelijk rond 19 januari

Susan76: 23 januari

LB1985: ergens rond 24 januari

SuziQ: ergens rond 11 februari

Testen

Geplaatst
Hoi meiden,

De FM zag er goed uit vanmorgen, er zijn 8 eiblaasjes waarvan de grootste 11 mm. Zondag weer terugkomen voor een echo en de arts verwacht dat ik aanstaande dinsdag of woensdag de punctie krijg. Heel spannend dus! Tot zondag gewoon doorgaan met de Decapeptyl en Puregon (100).

Fijn dat het er goed uit ziet! Op naar zondag!!

Ik heb de datum verandert op de lijst!

Geplaatst

Aurora, ik weet het niet of je er vanuit kunt gaan dat er eitjes gaan groeien. Spannend he!

Maar bij de meeste vrouwen groeit er echt wel wat hoor!

Zal ik dat stappenplan waarop staat hoeveel % vrouwen er in welke stap afvallen eens opzoeken? Of zie je dat juist liever niet?

Het prikken zit ik niet mee op de manier dat we nu doen, maar de gedachte aan de echo morgen ... dat vind ik toch wel spannend hoor.

MIL, ik moet tussen 15.00 en 24.00 prikken. Weet niet waarom. We hadden liever 's ochtends gedaan.

Geplaatst
Ben ik de enige die 's morgens prikt? Altijd rond 10 uur.

Susan alles goed gegaan met prikken?

@mama-in-love, nee hoor ik prik ook s'morgens om 6.30 uur. Ik mocht zelf kiezen wanneer ik zou prikken als het maar elke dag op hetzelfde tijdstip zou zijn. Dus na wat puzzelen werd het s'morgens vroeg voor mijn werk.

Geplaatst

Haha! Mijn vriend spuit inderdaad. ( klinkt net zo belachelijk!) Wij doen het nu om 22.30 vlak voor het naar bed gaan. Wij doen het in een extra kamer wat ooit de schuur was, dus moeten daar wel even voor naar buiten. Das wel jammer. Liefst doe ik het in bed en daarna slapen, maar dan moet je heen en weer met spuiten en koeling etc. Mag de puregon-pen eigenlijk buiten de koelkast blijven?

Geplaatst (aangepast)

Sjsl,aurora en mama-in-love, dank jullie voor het vragen.

Ja, het prikken is goed gegaan. Eigenlijk heel weinig last gehad. Maar vlak voordat ik in slaap viel kreeg ik hoofdpijn en kwam toen even in een soort " tripje". Ik heb nogal een grote verbeeldingskracht en ik ben ook een beelddenker, dus ik zat mij voor te stellen hoe de deca mijn hoofd " overnam" en hoe het alles uitschakelde. Echt bizar. Ik raakte dus eigenlijk een beetj in paniek en moest toen ff flink huilen. Ik weet ff niet wat er in mij gevaren is, maar ik hoop echt dat ik vanavond geen paniek-aanval krijg. Want ik sta er verder achter en een stuk positiever dan bij de eerste ( afgebroken) poging.

Hebbne julie dit wel eens gehad? Verder lijd ik niet aan psychoses ofzo hoor ;-)

aangepast door Susan76
Knipoog vergeten
Geplaatst

Reden: Knipoog vergeten

hihi ... dat was best een belangrijke knipoog :D

Ik herken het niet, je tripje. Zal vast ook samenhangen met de spanning van het geheel?

Ik heb wel veel meer hoofdpijn dan normaal en droom ook nogal heftig, dat wel.

Puregonpen mag je gevuld buiten de koelkast bewaren, dus je kan het lekker in bed doen toch? Hoef je niet voor heen en weer te lopen.

Geplaatst
Sjsl,aurora en mama-in-love, dank jullie voor het vragen.

Ja, het prikken is goed gegaan. Eigenlijk heel weinig last gehad. Maar vlak voordat ik in slaap viel kreeg ik hoofdpijn en kwam toen even in een soort " tripje". Ik heb nogal een grote verbeeldingskracht en ik ben ook een beelddenker, dus ik zat mij voor te stellen hoe de deca mijn hoofd " overnam" en hoe het alles uitschakelde. Echt bizar. Ik raakte dus eigenlijk een beetj in paniek en moest toen ff flink huilen. Ik weet ff niet wat er in mij gevaren is, maar ik hoop echt dat ik vanavond geen paniek-aanval krijg. Want ik sta er verder achter en een stuk positiever dan bij de eerste ( afgebroken) poging.

Hebbne julie dit wel eens gehad? Verder lijd ik niet aan psychoses ofzo hoor ;-)

He meis, dat is geen fijn gevoel. Ik kan me voorstellen dat je dat heel beklemmend vindt!

Ik voel me altijd een beetje geagiteerd na het prikken. Even een uurtje lichte hoofdpijn en een beetje onrustig, alsof ik wat hartkloppingen heb (maar mn hartslag voelt verder prima). En dan is het weer over.

Ik blijf het prikken heel naar vinden, maar het went wel. Je komt in een routine waar het spuiten deel van uit maakt. Je weet dan welke bijwerkingen erbij horen, wat je kan verwachten van het prikken en daarna. Dus je vindt je rust wel.

En de prikken nemen niet je hele hoofd over hoor. Alleen je hormoonhuishouding! :-D

Sterkte vanavond. Je kan het, echt!

Geplaatst

Hey meiden,

Heb een poosje niets van me laten horen en wil jullie ook eventjes vertellen dat we morgen niet gaan starten

We hebben grote meningsverschillen met de kliniek en geen vertrouwen meer in de behandeling

Op zich heel spijtig, mijn puregon is maar houdbaar tot mei en zie maar ergens anders voor die tijd aan de slag te kunnen.

Wil jullie heel veel succes wensen met jullie behandelingen!!

Zouden jullie mij van het lijstje willen halen?

XXX

Geplaatst
He meis, dat is geen fijn gevoel. Ik kan me voorstellen dat je dat heel beklemmend vindt!

Ik voel me altijd een beetje geagiteerd na het prikken. Even een uurtje lichte hoofdpijn en een beetje onrustig, alsof ik wat hartkloppingen heb (maar mn hartslag voelt verder prima). En dan is het weer over.

Ik blijf het prikken heel naar vinden, maar het went wel. Je komt in een routine waar het spuiten deel van uit maakt. Je weet dan welke bijwerkingen erbij horen, wat je kan verwachten van het prikken en daarna. Dus je vindt je rust wel.

En de prikken nemen niet je hele hoofd over hoor. Alleen je hormoonhuishouding! :-D

Sterkte vanavond. Je kan het, echt!

Je opmerking over hormoonhuishouding werkt wel geruststellend :-). Zo is het ook, het doet iets met je hypothalames/mus - hoe schrijf je dat? En niet met je hele hersenpan;-).

Zo heb ik mijn vorige poging ook echt moeten inlezen over het medicijn ( alsof je er "beter" van wordt..) zodat ik eenbeetje wist wat er in mijn lijf ging. Dat hielp mij wel van de grootste weerstand tegen medicijnen opzich af. Ik kan zo anti -alles-wat- niet - aan-of-in-mijn-lijf-hoort-houding hebben.

Slikte al praktisch nooit pijnstillers of vitamines.

Dat wat je beschrijft met geaggiteerd voelen en je hart, dat herken ik ook wel. Ik wil ook het liefst blijven liggen. Alsof je niet meer zou kunnen lopen, wat natuurlijk onzin is. Herken jij dat ook?

Gelukkig dat het bij jou ook een beetje went dat prikken. Maar het blijft raar idd.

succes dus ook!

Geplaatst
Reden: Knipoog vergeten

hihi ... dat was best een belangrijke knipoog :D

Ik herken het niet, je tripje. Zal vast ook samenhangen met de spanning van het geheel?

Ik heb wel veel meer hoofdpijn dan normaal en droom ook nogal heftig, dat wel.

Puregonpen mag je gevuld buiten de koelkast bewaren, dus je kan het lekker in bed doen toch? Hoef je niet voor heen en weer te lopen.

Haha, ja ik ben verder heel gezond! Laat dat duidelijk wezen ;-)

De deca moet je wel in de koelkst bewaren toch? Wij hebben al een tijdje alle medicijnen in de schuur liggen omdat we liever niet de kids( nieuwschierige pubers die we liever even niets vertellen wegens afkeurende schoonfamilie...) confronteren met vreemd spul in de groente-la. Zit alleen te beseffen dat van de vorige poging ik nog 4 spuitjes deca had en de rest aangevuld met nieuwer spul. We hebben de deca dus sinds eind oktober in de schuur buiten. Het zal daar vast af en toe warmer zijn geweest dan 8 graden dus ik hoop ff dat het geen effect heeft eigenlijk... Je mag het een maand buiten de koelkast bewaren geloof ik. Weet iemand daar meer van?

Geplaatst
Hey meiden,

Heb een poosje niets van me laten horen en wil jullie ook eventjes vertellen dat we morgen niet gaan starten

We hebben grote meningsverschillen met de kliniek en geen vertrouwen meer in de behandeling

Op zich heel spijtig, mijn puregon is maar houdbaar tot mei en zie maar ergens anders voor die tijd aan de slag te kunnen.

Wil jullie heel veel succes wensen met jullie behandelingen!!

Zouden jullie mij van het lijstje willen halen?

XXX

Jee Eve, wat heftig!! Ik hoop dat jullie snel bij een nieuwe kliniek terecht kunnen waar jullie meer vertrouwen in hebben, en ik wens jullie heel veel succes bij de behandelingen!

Geplaatst

Aurora, echt wel spannend hè, of de eitjes goed gaan reageren op de medicijnen. Bij de meeste vrouwen wel, maar elke stap in de behandeling blijft toch spannend. Inderdaad proberen om positief blijven ;-)

SJSL, succes bij de echo morgen!! Ik ben benieuwd!

Susan, succes met het zetten van de prikjes! Ik heb nog geen deca gehad (de vorige poging was met Lucrin), dus ik weet niet hoe het zit met bewaren. Aan de telefoon begreep ik dat je het in de koelkast moet bewaren. Ik heb voor de zekerheid maar een koeltasje gekocht omdat ik 's avonds moet spuiten (maandag kan ik vragen waarom) en ik de medicijnen op sommige avonden mee moet nemen als ik salsatraining heb of uit ga.

Geplaatst

SJSL, vandaag je echo. Praatje ons snel bij!

Succes hoor. We duimen voor je!!!

Eve, wat heftig. Ik hoop dat je snel een kliniek vindt waar je terecht kan!

Susan, is het gisteravond goed gegaan? Kon je een beetje afstand van het effect van het prikken houden?

Nee, ik heb niet het gevoel dat ik niet kan lopen na het prikken. Ik heb wel het eerste uur de behoefte om even rustig aan te doen. Laatst stond ik de vaatwasser in te ruimen en toen ben ik even gestopt om op de bank te gaan zitten. Uurtje later weer verder gegaan...

Wel krijg ik een bol buikje. Het is een beetje een raar veerkrachtig buikje. Dus niet zacht en soepel van het vet wat je op je buik hebt, niet strak en stevig van spieren die je aanspant. Maar een beetje stuiterig. En ook alleen middenvoor, vanaf mn navel naar beneden en dan ca 15 cm breed. Ik denk toch wel dat het van het stimuleren komt. Het lijken niet mijn darmen te zijn in ieder geval. En ik betrap mezelf erop dat ik telkens over mn buik zit te aaien. Ik zal er dus toch wel onbewust een beetje 'last' van hebben. Tis niet pijnlijk, gewoon een beetje een ander gevoel.

En nou maar hopen dat dat ook betekent dat er follikels groeien. Morgen hoor ik het. Ik ben zo benieuwd!!!

Geplaatst

Hallo meiden!

Eve, jeetje, dat is echt balen dat je niet met die kliniek verder kan / wil. Dus nu gaan jullie naar DD? Lees je wel veel goede verhalen over. Veel succes!

Ik vind het wel interessant om te lezen hoe jullie het prikken ervaren. Hopelijk gaat het jullie steeds beter / makkelijker af! Als je maar weet dat er iets groeit, dan is het alweer makkelijker te accepteren denk ik.

Ik heb de meting gehad. Pff ... was de eerste vandaag, maar het liep al gelijk 20 minuten uit, terwijll ik er ook al 10 minuten te vroeg was. Zo irritant.

Maar goed. Gelukkig kon ze het in ieder geval zien, dat was bij de laatste poging wel anders ... toen waren de metingen zo'n rommeltje.

Ik moet dinsdagochtend weer terugkomen en dan eerst bloedprikken, want vandaag was er 1 van 14 mm te zien, 3 van 10/11 en nog 2 of 3 kleinere. Het is dus gewoon verder prikken en kijken hoe ze verder groeien. Laatste poging had ik 3 eicellen, dus dit ziet er al beter uit :) (hoewel er toen veel meer leek te zitten hoor, maar bij de punctie bleken het maar 3 eicellen te zijn).

Ik vind het wel wonderlijk hoor, hoe snel dat gaat. 7 dagen geleden waren m'n eierstokken nog helemaal verschrompeld van jarenlang pilgebruik en nu groeit er toch van alles. Ze mogen lekker door tintelen!

Succes morgen Aurora! Er is vast en zeker wel iets aan het groeien.

Geplaatst

Wie is wie

Aurora: 1e ICSI na IUI's

Ayla: 1e ICSI (moeder van dochtertje van 9 via natuurlijke weg uit vorige relatie)LB1985: 1e ICSI

Mama-in-love: Uit ICSI 1 een zoon juni '12, nov '12 miskraam van de 2 cryo's, jan start 1e ICSI

Nala78: 1e ICSI

SJSL: dochter uit 2e IVF, nu 1e IVF voor brusje

Susan76: Mei 2012 : man vaso-vaso operatie ondergaan ( knoopje eruit..)Juli: te weinig zwemmers.november: 1e icsi afgebroken ( twee follikels)Januari : nogmaals eerste icsi

SuziQ: 2e ICSI

Startdatum

Aurora: 26 december start Deca

SJSL: 27 december start Deca (daarvoor heeeel lang aan de pil geweest ivm endo)

LB1985: 28 december start Deca

Ayla: 30 december start Lucrin

Mama-in-love: 31 december start Deca

Nala78: 31 december start Deca

Susan76: 9 januari start Deca

SuziQ: 19 januari start Deca

Uitgangsecho

Nala78: 3 januari (start Puregon)

SJSL: 3 januari (start Puregon op 4 januari)

Aurora: 4 januari (start Fostimon)

Susan76: 11 januari (start Puregon)

LB1985: 11 januari (start Puregon)

Mama-in-love: 14 januari (start Menopur)

Ayla: 15 januari (start Menopur)

Follikelmeting

Aurora: 12 januari (1e FM)

Nala78: 13 januari (2e FM)

SJSL: 15 januari (2e FM)

LB1985: 18 januari (1e FM)

Ayla: 22 januari (1e FM)

SuziQ: 8 februari (1e FM)

Punctie

SJSL: hopelijk rond 19 januari

Susan76: 23 januari

LB1985: ergens rond 24 januari

SuziQ: ergens rond 11 februari

Testen

Geplaatst

Eve jee wat heftig zeg :(

Ik gebruik geen puregon, anders konden we wel ruilen :(

Sterkte!

SJSL Handig dat de verlopen data nu lichter zijn gemaakt ;) Wel zo overzichtelijk!

Susan76 &LB1985: de uitgangsecho vandaag (gehad) hoe is het gegaan?

SJSL: Fijn dat er van alles groeit :) Goed teken!

Geplaatst
Eve jee wat heftig zeg :(Ik gebruik geen puregon, anders konden we wel ruilen :(Sterkte!SJSL Handig dat de verlopen data nu lichter zijn gemaakt ;) Wel zo overzichtelijk!Susan76 &LB1985: de uitgangsecho vandaag (gehad) hoe is het gegaan?SJSL: Fijn dat er van alles groeit :) Goed teken!
Wat fijn dat schemaatje! Twee uitgangsecho's vandaag. Meiden, hoe is t gegaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden