Ga naar inhoud

Wie start er ook half januari ong met ICSI poging?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik was ineens 's ochtends ongesteld, niet voelen aankomen.

Die ochtend dus wel getest (moest van jullie) en idd toe nog heel klein beetje hoop. Maar toen die maagdelijk wit was, wist ik toch echt genoeg.

Ik ga ook morgen niet meer testen (vroeg het ziekenhuis), dat is echt niet nodig.

Het is gewoon allemaal niks, als je niet zwanger bent ...

Maarre .. Susan ... jouw klachten klinken goed.

Nog maar 4 nachtjes slapen.

Ga je echt geen thuistest doen? Lijkt me zo raar als je 'het' van het ziekenhuis moet horen, zeker als het negatief zou zijn.

Tja, ik heb er wel even over nagedacht. Maar ik ga al een dag eerder testen dan afgesproken met ziekenhuis. Ik denk niet dat ze meteen de uitslag hebben, dus ik zal dan een telefoontje krijgen. Misschien kan ik met ze afspreken dat ik ze op een bepaald tijdstip bel als mn vriend en ik thuis zijn donderdagmiddag. Zal dan rond 17.00 zijn en hopelijk zijn ze dan open. Ik wil iig niet dat ze mij bellen als ik aan het lesgeven ben.

pfff wachtdag 9 bijna voorbij. Geen menstruatie vooralsng maar dat zegt dus niet zoveel. ( blijkt maar weer eens).

ik was vandaag bij mn moeder. Zij probeert erg te rationaliseren en zegt steeds dat ik er niet over moet nadenken en "gewoon" de test afwachten. Maar ondertussen zegt ze dat mn ogen stralen... Wat moet ik daar van denken? Moederlijke intuitie? Ik hoor ook hier op t forum bevestigende opmerkingen en das heel fijn. Maar aan de andere kant wil ik niet te veel hoop krijgen. Het wordt dan zo klap bij slecht nieuws. Vanmiddag dacht ik weer dat ik ongi werd en op andere momenten voel ik me weer zwanger.

lief trouwens dat je ons nog volgt Annelies.

• Reacties 863
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Susan ik had die symptomen ook en misschien ben je dus toch zwanger! Ik hoop dat je morgen een heel mooi bericht krijgt, ik duim voor je!

En bedoel je dan die banden(?)pijn? Of ook dat zeurderige gevoel in buik en onderrug? Ik heb dat laatste ook een dag voordat ik ongi wordt, dus ik durf daar nog geen conclusies aan te verbinden. Trouwens moet ik nog 4 dagen wachten,niet 1 ;-)

heb overigens ook nog eens dat ik snel dizzy ben en zeker als ik opsta. Had jij dat ook? Waar je al niet op let deze dagen he....

p.s hoe voel je je nu? Naast dat je superhappy bent natuurlijk!

Geplaatst
Susan, ik denk de hele tijd dat jij dan morgen overbezorgd bij het ziekenhuis aankomt... dat ze je onderzoeken en dat ze beginnen te lachen...

Jij schaamt je dan omdat je je onnozel voelt... blijk je gewoon hartstikke zwanger. Wedden!

Zou leuk zijn he! Hoe gaat t vandaag met jou? Nog maar 8 daagjes....ach, zo voorbij ;-). Nou, wij wachten hier op t forum gewoon op jou met een positief bericht he!

Geplaatst

Ik was vandaag bij mn moeder op bezoek. Hadden het toen over haar zwangerschappen vroeger ( zo'n 37 jaar geleden.)

Het blijkt dat zij net voor mij 4 maanden schijnzwanger is geweest... Ze wilde zo graag dat ze idd alle verschijnselen had incl dikke buik, maar dat ze toen ze bij de verloskundige kwam ze helemaal geen hartje hoorde. En dat er ook helemaal niks zat. Vanaf het moment dat ze dat wist werd ze ongesteld. Een maand later weer niet ongesteld,maar dan voor 5 maanden. Dat bleek ik te zijn,maar ze heeft het lang niet willen accepteren. Maar goed, vroeger hadden ze nog geen echo, dus wie weet wat er allemaal aan de hand was.

mijn moeder had tijdens haar schijnzwangerschap ook blijkbaar een gedraaide baarmoeder.

hier gingen bij mij even de belletjes rinkelen. Zou het kunnen dat het bij mij ook zoiets is.? Dat daarom zo anders voelt van binnen? Maar dan zouden ze dat bij een echo ( bijv bij TP ) hebben moeten zien? En dat kan toch niet zomaar ff draaien...

Dit soort verhalen....tjonge. Tis wel mn moeder, dus things run in the family. Ze had verder een heerlijke zwangerschap zonder misselijkheid... Oja, en ze droomde van de week dat ik zwanger was. Ik ben niet de enige die er mee bezig is...

Nou, heb weer wat om te googelen :-)

Jullie nog enigszins van het zonnetje genoten? Hier regent het al weer een tijdje.

Geplaatst
En bedoel je dan die banden(?)pijn? Of ook dat zeurderige gevoel in buik en onderrug? Ik heb dat laatste ook een dag voordat ik ongi wordt, dus ik durf daar nog geen conclusies aan te verbinden. Trouwens moet ik nog 4 dagen wachten,niet 1 ;-)

heb overigens ook nog eens dat ik snel dizzy ben en zeker als ik opsta. Had jij dat ook? Waar je al niet op let deze dagen he....

p.s hoe voel je je nu? Naast dat je superhappy bent natuurlijk!

Ik had/heb banden(pijn), zeurderig gevoel in buik en onderrug, borrelende darmen, maar ook steken in buik en lies, heel moe en sinds gisteren misselijk. Maar dat laatste kan ook bij m'n verkoudheid horen.

Ben happy maar ook heel onzeker, of de test wel juist was, of het goed blijft gaan, klinkt misschien heel stom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten. Hopelijk over 3 weken een positieve echo, ik denk dat dat ook scheelt, als je echt iets hebt gezien.

Ik dacht dat je morgen misschien voor controle naar het ziekenhuis zou gaan, gezien je klachten. Is het al wat minder? En wat een verhaal van je moeder joh! Dat zal ook weer wat met je doen. En we piekeren al zoveel, sterkte! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid door een positieve test!

Geplaatst
Ik had/heb banden(pijn), zeurderig gevoel in buik en onderrug, borrelende darmen, maar ook steken in buik en lies, heel moe en sinds gisteren misselijk. Maar dat laatste kan ook bij m'n verkoudheid horen.

Ben happy maar ook heel onzeker, of de test wel juist was, of het goed blijft gaan, klinkt misschien heel stom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten. Hopelijk over 3 weken een positieve echo, ik denk dat dat ook scheelt, als je echt iets hebt gezien.

Ik dacht dat je morgen misschien voor controle naar het ziekenhuis zou gaan, gezien je klachten. Is het al wat minder? En wat een verhaal van je moeder joh! Dat zal ook weer wat met je doen. En we piekeren al zoveel, sterkte! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid door een positieve test!

Klinkt echt niet stom hoor Nala!

Super herkenbaar. Het is nu ook nog gewoon spannend en je vertrouwen zal groeien. Duurt wel lang zeg, 3 weken tot de echo (is bij mijn ziekenhuis ook ... maar ik had toen eerder omdat ik met m'n slimme hoofd weer was gaan testen na 6,5 week ofzo en dat de test toen heeeel licht was ... algehele paniek hier ... haha).

Susan ... ik moet stiekum een beetje gniffelen hoe jij jezelf een beetje gek maakt. Snap het helemaal hoor, ik deed het ook. Morgen lekker bellen met je poli en misschien even langsgaan.

Je baarmoeder kantelt niet zomaar lijkt me en natuurlijk hadden ze bij TP wel gezien als de ingang er niet voor lag! En een schijnzwangerschap is het natuurlijk niet, er gebeurt hoe dan ook van alles in je lijf.

Geplaatst

Tjonge, Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. Ik werd wakker om 3.00 uur met vlinders in mn buik. Ook kon ik mij steeds niet makkelijk omdraaien omdat ik dan een soort kramp kreeg in de buurt van mn schuine buikspieren/eierstokken richting lies of ergens in die contreien. Ik lag met een glimlach te liggen en toen wist ik zeker; ik ben zwanger.

Maar dan (na 2,5 uur wakker te hebben gelegen) om 6.45 weer de wekker, heel bizar gedroomd en toen ik opstond was ik het allemaal weer niet zeker. Meiden ik word idd langzaam gek ;-)

Annelies, jou reactie over mijn overbezorgdheid, ik snap m. Ik moet soms ook gniffelen over mijzelf.

Ik ga zo in mijn pauze proberen te bellen met de poli over mijn 'probleempje'.Dan kan ik gelijk vragn hoe ik dat nu met testen kan doen donderdag; ik wil het antwoord op een door ons gekozen moment...

Hé meiden, hoe is het bij jullie? Still going strong?

Successssss

Geplaatst

He Susan... Ik weet het ook heel zeker van jou, dat zei ik laatst al. Ben benieuwd wat ze in het zh zeggen...Hier gaat het minder. Ben al sinds begin december aan het slikken en prikken en ben er zo klaar mee! Ik weet dat het toch niet gelukt is, dus schiet maar op dan. Moet zo ook alweer tot half maart wachten voor de nieuwe ronde. Voor nu veel verdriet hier... Dagelijk uitzicht vanaf bank en eettafel op de 'hoera een zoon'-versiering van de buren helpt niet erg.

Geplaatst
He Susan... Ik weet het ook heel zeker van jou, dat zei ik laatst al. Ben benieuwd wat ze in het zh zeggen...Hier gaat het minder. Ben al sinds begin december aan het slikken en prikken en ben er zo klaar mee! Ik weet dat het toch niet gelukt is, dus schiet maar op dan. Moet zo ook alweer tot half maart wachten voor de nieuwe ronde. Voor nu veel verdriet hier... Dagelijk uitzicht vanaf bank en eettafel op de 'hoera een zoon'-versiering van de buren helpt niet erg.

He Aurora, hoezo weet je dat het niet gelukt is? Het duurt toch nog dik een week voor dat je mag testen? Of heb ik dat helemaal mis? Wel moed houden hoor!!

Geplaatst

Hallo meiden, hier dan eindelijk weer een berichtje van mij.

Ik heb een zware periode achter de rug. Na mijn laatste berichtje over mijn punctie en de geplande terugplaatsing op de 26e is het niet goed gedaan. Voor de terugplaatsing heb ik een extra echo en bloedonderzoek gehad om te kijken voor de overstimulatiesydroom. Helaas was dat het geval en ben ik die middag direct opgenomen in het UMC Utrecht. De terugplaatsing is dus ook niet doorgegaan, dat was te riskant.

Ik heb daar een week gelegen en ben sinds zaterdagmiddag weer thuis. Wat is dat een nare ervaring geweest, ben heel ziek geweest en in een week tijd 10 kg aan vocht aangekomen en leek wel 5 maanden zwanger, zo dik was mijn buik. Daarnaast heb ik totale bedrust gehad, en mocht alleen maar lopen tussen het bed en de badkamer, verder niet.

Gelukkig ben ik weer thuis, maar heb nog voor deze week totale bedrust voorgeschreven gekregen. Geleidelijk ben ik op de weg terug en verlies ik weer al het vocht. Maandag de 11e moeten we terug voor een evaluatie en dan gaan we direct bespreken wanneer de terugplaatsing kan plaats vinden in mijn eigen cyclus.

We willen dit snel achter ons laten en doorgaan met onze poging.

het goede nieuws dat we vorige week zaterdag kregen, was dat er 10 embryo's waren en dat ze er daarvan 7 goed hebben kunnen invriezen.

Geplaatst

LB, eindelijk! Wat fijn om wat van je te horen. We maakten ons al zorgen. Terecht kennelijk!Wat fijn dat je weer thuis bent. Wat een heftige peride en wat naar dat het zo is gelopen. En aan de andere kant weer zo fijn dat je zoveel cryo's hebt! Wie weet hoef je dit nou nooit meer te riskeren!!!Sterkte en bedankt voor je berichtje!

Geplaatst

Jeetje LB, wat ontzettend heftig zeg! OHSS os echt het laatste wat je wilt krijgen! Fijn dat je nu in ieder geval in je eigen bedje mag liggen. Doe maar rustig aan, je lichaam heeft vast en en tijd nodig! Wel fijn dat jullie zo'n mooi aantal cryo's hebben, dan heb je dit allemaal in ieder geval niet voor niks hoeven doorstaan! Heel veel beterschap!

Geplaatst

LB, wat heftig voor je! Dat zal ook wel een teleurstelling zijn geweest dat de TP niet door kon gaan? Of kwam je daar niet eens aan toe door allle narigheden? Maar wat GOED dat je zoveel cryo's hebt! Daar moet vast een mooi kadootje bijzitten binnenkort... Heel veel beterschap en fijn dat je even hebt bericht. We maakten ons zorgen.

Aurora, he meis, je moet je niet laten ontmoedigen door wat dan ook. Ieders verhaal is anders, ieders symptomen zijn anders, iedere intuitie is anders ( misschien heb ik t bij mezelf wel hartstikke mis..). En je hebt nog even om het echt te weten. Jouw eitjes groeiden wat traag, misschien is dat met de sympomen ook wel. Dan komt t nog. Of jij hebt gewoon nergens last van, kan ook. Je bent niet ongi en je hebt niet negatief getest, dus alles is mogelijk. En ik snap misschien dat je je hierdoor " indekt" voor als het mis zou gaan ( als dat niet zo is, moet je dat zeggen, tis mijn interpretatie), maar probeer niet van het ergste uit te gaan. De andere kant op is ook niet geod( constant denken dat je zwanger bent). Een tussenweg is belangrijk. Probeer een beetje lief te zijn voor jezelf en je lichaam.

Geplaatst

LB, wat ontzettend heftig zeg! Daar zit je echt niet op te wachten... Goed om te horen dat je weer wat aan de beterende hand bent. Zorg nog maar even goed voor jezelf. Wel fijn dat jullie zoveel cryo's hebben, hebt je deze ellende niet voor niets voor staan. Ik hoop echt voor je dat je van 1 van deze cryo's zwanger wordt, zodat je niet nog een keer hoeft te stimuleren. Beterschap!

Geplaatst
Suzi, hoe gaat ie nou bij jou?

Met mij gaat het goed. Ik ben nog steeds braaf elke avond de spuiten aan het zetten en voel elke dag m'n eierstokken wat meer. Ik ga ervan uit dat dat een goed teken is :-). Bij de vorige poging had ik ook veel last van misselijkheid. Dat is nu gelukkig wat minder, maar het heeft denk ik ook met stress te maken, vandaag had ik meer stress op m'n werk en meteen was ik wel misselijk... Vrijdag heb ik de eerste FM, en ik hoop dat vrij snel daarna de punctie gepland kan worden.

Geplaatst

LB wat heftig zeg, ik maakte me ook al zorgen omdat je niets meer liet horen, wat een ellende. Wel heel fijn dat er zoveel cryo's zijn, daar moet toch wat moois uitkomen voor jullie! Heel veel beterschap en hopelijk volgende maand een mooie terugplaatsing!

Geplaatst

Lieve Aurora,

Wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt! Er is nog steeds hoop en kans voor jou toch? Ik hoop dat je het morgen weer iets positiever ziet. Een hele dikke knuffel voor jou xxx

Geplaatst

Wachtdag 11. Er gebeurt niet zo veel in mn lijf. Ben alleen zooooo moe en kan mij nauwelijks concentreren op mn werk. Begin nu wel zenuwachtig te worden voor donderdag.

Gister nog naar poli gebeld maar ze vonden mn verhaal niet zorgelijk. Ik voel mij zelf niet helemaal serieus genomen omdat ze zeiden dat elke ingang wel zo zn oneffenheden had en dat ze zo vaak hebben gezien met echo en daar toen niets geks constateerden. Tja, maar tijdens die echo had ik de klachten niet.

Nu lees ik dus naast dat t n teken van zwangerschap, ontsteking en bmh-kanker ook kan betekenen dat je menstruatie er aan komt....

Lets not hope so...

Aurora, hoe gaat het met jou nu? Nog steeds geen positief gevoel?

Geplaatst

He Susan,

Nou, dat zal dan een van de twee opties zijn he... zwanger of menstruatie. Die BM-kanker lijkt me even niet het eerste om aan te denken.

Ik snap dat je je niet serieus genomen voelt. Op zich hebben ze natuurlijk wel gelijk, maar jij zit ermee, en dat hebben ze duidelijk niet goed opgepakt. Heel jammer. Ongetwijfelt fluctueert dit tijdens je cyclus. Ik kan me goed voorstellen dat je er eerder nooit zo opgelet hebt. Maar ja, als het je eenmaal is opgevallen, dan kun je het niet meer uit je hoofd zetten. Is ook logisch!

Hoe het met mij gaat?

Tja, onveranderd eigenlijk. Gisteravond heb ik het onderwerp even los kunnen laten. Vanmorgen ben ik redelijk goed aan het werk, dus dat scheelt. Maar nee, ik voel al sinds een dag of 4 na de terugplaatsing weinig contact met mijn buik. Ik merk dat ik ook eigenlijk niet meer de behoefte voel om mijn hand op mijn buik te leggen en contact te zoeken. Daardoor weet ik eigenlijk zeker dat dat het niets wordt deze ronde. Ik denk dat het niet eens ingenesteld is. Geen idee hoe ik daar achter moet komen.

Ik baal er gewoon van dat alles zo lang duurt. Dan ben je al 3,5 jaar bezig... en dan duurt een rondje nu niet meer 1 maand, maar gewoon 3 maanden. En ik heb nog maar twee kansen om ooit nog zwanger te worden. Dat is gewoon niet zo'n tof gevoel. Dan baal ik weer van het huis waar we wonen, in een kinderrijke nieuwbouwstraat, waar ieder jaar een stuk of 4 kinderen worden geboren. We hebben goed contact met alle buren... ik heb zelden zoveel zwanger om me heen gehad als in een tijd dat ik het eigenlijk even niet kan hebben. Waren we nou maar lekker in een jaren 30-huisje met grote tuin gaan wonen... Tis gewoon zo confronterend.

Maar ja, dat gevoel kennen jullie ongetwijfeld allemaal wel.

Overigens heb ik wel gemerkt dat als ik die bollen dieper inbreng dat ik meer 'zeurgevoel' in mijn buik heb, dan als ik ze wat minder diep doe. Duimdiep ipv vingerdiep, zeg maar. Maar zo diep hoefde het ook niet, dus nu voel ik helemaal niets meer.

Geplaatst

He lieve meiden,

Ik ben te druk op het werk om inhoudelijk te reageren, maar wil even laten weten dat ik aan jullie denk!

Zo herkenbaar jullie gevoelens.

Maar vergeet niet: nu heb je gewoon nog alle kans, contact met je buik of niet. Als je het straks weet is er (helaas) tijd genoeg om je rot te voelen.

Aurora, enige manier om te kijken naar eventuele innesteling is een vroegtester worden. Maar dan moet je weer rekening houden met hoelang na de pregnyl je zit enzo.

Veel succes met wachten!

Liefs,

Annelies

PS LB: toch even voor jou, wat superheftig joh! Gewoon een hele week in het ziekenhuis, en dan zo kritiek. Veel beterschap gewenst en voor straks veel succes met de cryo's, gelukkig zal het medisch traject dan veel minder zijn.

Geplaatst
He Susan,

Nou, dat zal dan een van de twee opties zijn he... zwanger of menstruatie. Die BM-kanker lijkt me even niet het eerste om aan te denken.

Ik snap dat je je niet serieus genomen voelt. Op zich hebben ze natuurlijk wel gelijk, maar jij zit ermee, en dat hebben ze duidelijk niet goed opgepakt. Heel jammer. Ongetwijfelt fluctueert dit tijdens je cyclus. Ik kan me goed voorstellen dat je er eerder nooit zo opgelet hebt. Maar ja, als het je eenmaal is opgevallen, dan kun je het niet meer uit je hoofd zetten. Is ook logisch!

Hoe het met mij gaat?

Tja, onveranderd eigenlijk. Gisteravond heb ik het onderwerp even los kunnen laten. Vanmorgen ben ik redelijk goed aan het werk, dus dat scheelt. Maar nee, ik voel al sinds een dag of 4 na de terugplaatsing weinig contact met mijn buik. Ik merk dat ik ook eigenlijk niet meer de behoefte voel om mijn hand op mijn buik te leggen en contact te zoeken. Daardoor weet ik eigenlijk zeker dat dat het niets wordt deze ronde. Ik denk dat het niet eens ingenesteld is. Geen idee hoe ik daar achter moet komen.

Ik baal er gewoon van dat alles zo lang duurt. Dan ben je al 3,5 jaar bezig... en dan duurt een rondje nu niet meer 1 maand, maar gewoon 3 maanden. En ik heb nog maar twee kansen om ooit nog zwanger te worden. Dat is gewoon niet zo'n tof gevoel. Dan baal ik weer van het huis waar we wonen, in een kinderrijke nieuwbouwstraat, waar ieder jaar een stuk of 4 kinderen worden geboren. We hebben goed contact met alle buren... ik heb zelden zoveel zwanger om me heen gehad als in een tijd dat ik het eigenlijk even niet kan hebben. Waren we nou maar lekker in een jaren 30-huisje met grote tuin gaan wonen... Tis gewoon zo confronterend.

Maar ja, dat gevoel kennen jullie ongetwijfeld allemaal wel.

Overigens heb ik wel gemerkt dat als ik die bollen dieper inbreng dat ik meer 'zeurgevoel' in mijn buik heb, dan als ik ze wat minder diep doe. Duimdiep ipv vingerdiep, zeg maar. Maar zo diep hoefde het ook niet, dus nu voel ik helemaal niets meer.

Ik snap je heel goed Aurora. Hier ook om de haverklap zwangere colleg's vriendinnen. Buurvrouw die mij geboortekaartje komt afgeven op de dag da ik hoorde dat na deze poging ws ophoudt en wanneer er een stilte valt in huis, ik de baby hiernaast hoor huilen. Dat is wat je noemt een pijnlijke stilte. Wij wonen overigens in een jaren 30 huisje met een aardige tuin. En dan nog..

en ik snap ook je frustratie over de duur. Het duurt zo lang allemaal terwijl er zo aan toe bent. En dan nog weet je niet of je het ooit gaat krijgen. Het is ook wel ff klaar he met dit gedoe. Hier hebben we allemaal nooit om gevraagd.

wel goed dat je het even hebt kunnen loslaten. Dat is denk ik het beste wat je nu kunt doen. Als je geen positief gevoel hebt kun je dat denk ik moelijk veranderen. Terwijl de uitslag daar nog niet mee is bepaald he. Als je een beetje afleing kunt vinden dan gaat de tijd sneller. Met werken is dat makkelijker, maar ook leuke dingen plannen in het weekend he. Blijf vooral met je vent communiceren. Ook over dit gevoel. En misschien moet je ook even afstand doen van het forum?( niet dat ik dat leuk zou vinden hoor, ik zal je missen.). Tis een lastige tijd..

Geplaatst

He meiden, ik heb iets besloten.

ik heb net samen met mn vriend besloten dat we morgenochtend een thuistest gaan doen. Ik mag donderdag bloedprikken, maar mn vriend wordt dan net ingezet op een nieuw project. We zullen dan slecht nieuws niet samen kunnen verwerken.

ik ben morgen vrij( op bezoek van tandarts na) en mn vriend kan ook wel later op zn werk zijn. Het is dus wel 2 dagen voor oorspronkelijke datum, dus ik heb er niet perse een heel tof gevoel over omdat wij ons aan het protocol wilden houden.

want als ik negatief test, zal ik altijd denken dat dat komt omdat het officieel te vroeg is. Maar als ik lees dat men hier al op wachtdag 5 tm 12 aan het testen is en al vrij vroeg positief testen dan moet het toch kunnen toch?

Toen ik vroeger al mn thuis tests deed en ik altijd negatief was, wijdde ik dat altijd aan dat het te vroeg was. Maar ja, ik heb geen ervaring met positief testen vòòr de menstruatiedag, dus ik kan er eiegnlijk geen oordeel over vellen.

ik ga even het advies van Floor ( een vd vroegtesters en expert op dit gebied wat mij betreft) inroepen.

Dus @Floor en andere vroegtesters ;-)

Wachtdag 12 morgen, 15 dgn na punctie en ik wil n thuistest doen. Afspraak met ziekenhuis was op 8feb en daarna op 7 feb bloedtest doen, dus test nu 2 dagen eerder. Cyclus is 29 dagen ongeveer.

Mochtik zwanger zijn, dan zou ik dat kunnen zien toch?

ik heb nu k.ruidvat 2vr5 euro gekocht en ook c.learblue vroegtest. Die laatste leek mij wel handig ivm het feit dat ik vroeger test.

welke zal ik eerst gebruiken?

ik kan mn plasje opvangen in de ochtend en bijvoorbeeld een uur later nog testen toch. Ben meestal vroeg wakker nl.

ohhhhwat vind ik het nu spannend opeens. Sneller dan ik dacht komt het nu dichterbij. En ik vraag mij zo af ik hier wel juist aan doe?

Geplaatst

Hey meiden,

hier even een berichtje van mijn kant. na de negatieve test van zondag was ik.blij dat ik samen met mn man was. we hebben vrij weinig gedaan die dag. filmpjes gekeken en soms verdrietig geweest en soms geknuffeld. samen gedouched. savonds belde mn vader om te vragen hoe het ging. ik kon daar ook niet ovet liegen dus maar direct verteld dat het niet goed was. we hadden verder niemand verteld dat we zondag gingen testen in de hoop de mensen te kunnen verrassen met leuk nieuws. maar helaas.

maandag moeders gebeld en heerlijk gehuild met mn vriendinnetje. die dus al een week haar relatie uit heeft en dat niet heeft verteld zodat ik me daar niet druk om ging maken, de schat. toch maar wel gaan werken die middag. ben ik door alke chaos de utro bolletjes vergeten mee te nemen!!dus thuis direct de bijsluiter gelezen. maar daar heb je dus niks aan. dus ziekenhuis gebeld na sluitingstijd maar werd doorverbonden met mijn gyn. was geen probleem en ik kon ze nu gelijk inbrengen en vanavond weer. Ik had die middag al kramp in mn buik en rugpijn en voelde eigenlijk wel de menstruatie opkomen. alleen wat bruine afscheiding en dus nog steeds dat kleine sprankeltje hoop op de test van vanochtend. maar ook die was helaas negatief en de menstruatie is ook al doorgezet. voordeel is dat ik vanochtend geen.bolletjes hoefde in te brengen. nadeel is de kramp en steken die ik nu weer heb. en ik dacht bij mezelf. dit voelt toch wel anders als de afgelooen 2 weken. nu zeurt het echt over mn gehele eierstokken en baarmoeder omgeving.

morgen het ziekenhuus even een berichtje doen en dan hoop ik te horen hoe we nu verder moeten. ben best benieuwd en zie er zo tegenop om weer opnieuw te moeten beginnen. en ook het feit dat je nu nog maar 2 kansen hebt is toch wel een puntje van paniek!!

ik wens iedereen een fijne avond!!

Geplaatst

Susan, wat ik van het vroeg-test-topic meekrijg is dat de KV-testjes de beste zijn (die had ik alleen niet, maar ga ik dus morgen halen).

En volgens mij moet je morgen dan tenminste al een matig streepje kunnen zijn, als het nog geen knalstreepje is. Maar zelfs als ie negatief is, dan is er dus nog wel hoop.

En ik zou niet je urine opvangen en later testen. Ik zou gewoon gelijk testen en mn man zn bed uit porren. Beetje slapen op zo'n belangrijk moment. Kom zeg! :-P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden