Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013


moedeloos

Aanbevolen Berichten

@ mama in love.. wat super een 8 cellige!! Lekker broeden nu.. hopelijk op naar oktober!

 

@Moederloos..Jee wat een dubbel gevoel zal dat geven.. Wanneer krijg je bericht uit gent? Heb je kans dat het niet doorgaat dan?

 

@Dublin.. Dat klinkt goed allemaal.. Hopelijk met dezelfde uitwerking als de vorige keer!!

 

Hoe is het met de rest van de dames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Dames mag ik aub ook nog even plaatsnemen op het wachtbankje? Ik mag vrijdag 1 feb testen heb 20 Jan. een mooie topembryo terug geplaatst gekregen en wordt ondertussen gek van mezelf in deze moeilijke weken, zal het wel of zal het niet raak zijn echt frustrerend. Gister laatste utrogestan bollen ingebracht hoelang zit dat nog in je lijf? En heb momenteel een drukkende en gevoelige onderbuik ben heel moe en borsten zijn echt stuk groter. Maar en bang dat het nog uitwerking is van de bollen ik droom ook heel levendig en hele rare dromen. Ik wordt langzaam gek. Ik wil eigenlijk morgen testen maar me man wil echt wachten tot vrijdag. (Heb al een dochtertje van 2 die is van 2e IVF verse embryo) dit is nu 3e IVF poging in totaal. Meiden heel veel succes met wachten

Groetjes

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fm/echo`s:

30 januari: Moedeloos (1e FM)

30 januari: Dublin (1e FM) typefoutje, stond 31 moest 30 zijn, zijn de hormonen....

2 februari: Dublin (2e FM)

4 februari: Anna18904

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting voor cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

 

 

Punctie

17 januari: Patricia (leepat)

 

 

 

 

TP:

20 januari: Patricia (leepat)

31 januari: Mare

31 februari: Noes73

12 februari (+/-): Armanda

 

 

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari Mil@

9 februari: Mama-in-love

11 februari: Mare

12 februari: MenM

24 februari (+/-): Armanda

 

 

 

 

 

Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd op het lijstje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia, wat slopend, he? Maar je hebt het bijna al gered! Nog maar twee nachtjes slapen. Ik duim heel hard voor je! Moet jij voor de testdatum al stoppen met de bollen? Ik moest/moet ze altijd t/m de testdatum nemen...

 

Hoe is het met de andere dames? Lekker aan het broeden. wachten, prikken:) Ik wenst het was al zo ver dat ik mocht wachten...

 

Lekker slapen allemaal. Ik heb morgen een erg drukke dag - dat geeft tenminste veel afleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fm/echo`s:

1 februari: Moedeloos (2e FM)

2 februari: Dublin (2e FM)

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting, cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

 

 

Punctie

 

 

TP:

31 januari: Mare

31 januari: Noes73

12 februari (+/-): Armanda

 

 

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

9 februari: Mama-in-love

11 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Noes73

13 februari: Aurora

24 februari (+/-): Armanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik mag voorzichtig blij zijn heb vanmorgen vast een kruidvat testje gedaan en die was hartstikke positief!! Morgen test ik nog een keer maar we zijn al heel blij is weer een stapje verder!!! Ik open de lijst groen hoop dat er veel meiden bij komen.... Succes van een verwarde dame hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames

 

Hartelijk gefeliciteerd Patricia met je pos zwangerschapstest. Geniet ervan!!!

 

Ik maak me wat zorgen sinds gister wat licht krampen in m'n buik. Dat was wd6 nu ongerust. Ja ik weet kan niks te betekenen hebben dus gewoon wachten wachten op het nieuws.

 

Gr. emm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn dat je gewoon door mag gaan! Je hebt hier in Nederland de echo's die doorgestuurd worden naar Gent? Dan hoef je dus ook niet heen en weer te peddelen..

Hier gaat het goed.. Tijd gaat zo langzaam nu. Vandaag kon ik zien de de pregnyll zogoed als uit mijn lichaam is. Elk streepje wat straks gaat komen komt van de hcg..Ik zit nog maar op wd 3 vandaag of morgen de innesteling ga ik vanuit.. of hij heeft al plaats gevonden. Spannende tijden!!!

 

@remmir, ben gister middag gebeld dat ze het er prima uit vonden zien. Morgen weer een fm.

Hoe is het met jou?

@leepat, gefeliciteerd dit is een hoopvol begin een groen bankje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mama, Vanmorgen de terugplaatsing gehad van 1 8-cellig embryo. De andere was nu 5-cellig en wordt ingevroren. Goed nieuws dus! De terugplaatsing was eigenlijk zo voorbij en ik heb geen pijn gevoeld. Al met al is het hele traject me tot nu toe echt meegevallen. Ik had verwacht dat ik meer last van de hormonen zou hebben en dat de punctie vervelend zou zijn, gelukkig niet dus!! :-) Nu dus echt op het wachtbankje. Ik mag donderdag 14-2 (op Valentijnsdag haha) testen. Jij nog lekker aan het "broeden"? Ik hoop voor Mare dat het ook goed verlopen is. Groetjes, Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hier ook goed nieuws! Ook een mooie 8 cellige aan boord! Er zijn nog 4 brusjes aan het delen in het lab, hopelijk kunnen er hier nog één of meer van worden ingevroren. Dit bepalen ze in Gent pas op dag 5 (zaterdag) en wij horen het pas eind volgende week.

 

Noes, we gaan dus gelijk op! Ik mag de 13e een bloedtest doen, maar ik weet dat ik toch ook wel eerder zelf ga testen (of ga menstrueren).

 

Moedeloos, ha mede-gent-ganger! Fijn dat het stimuleren goed gaat! Hier ook een poging gewaagd om samen te werken met een NL ziekenhuis. Was niet zo'n succes qua communicatie, dus op een gegeven moment maar besloten om de echo's in Gent te laten doen, want het leverde me te veel stress op.

 

Remmir, Emmiline, mam in love, lekker blijven broeden!

 

Leepat, GEFELICITEERD!!!! Een mooie groene opening van dit bankje!

 

Floortje, ik ben geen vroegtester, maar lees met veel belangstelling het topic, Volgens mij gaat het helemaal goed komen bij jou!!!

 

En voor iedereen die ik nu vergeet, sorry... heel veel succes met wachten, spuiten, broeden etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

ik zit nu op wachtdag 6. Ben erg moe, misselijk bij vlagen en last van mn borsten. Nu heb ik vanaf de TP tot aan gister krampen/ bewging in mn buik gevoeld. Gister en vandaag is het er verdacht rustig. Ik heb zo' n gevoel dat t over is. Vooral omdat ik niets voel van binnen. Wie van jullie herkent dit? Het kan natuurlijk nog van alles betekenen, maar voor mij is het nu stilte voor de ( menstruatie) storm. Ben ook zo emo, das niet alleen door die bolletjes, want die gebruik al langer en had daar eerder nog geen last van.

oh mensen, die onzekerheid. Pffff

 

succes allemaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Made, joepie een 8 cellig!!! Nu lekker broeden.

Denk dat ik vanaf volgende week ook weer heen en weer ga rijden voor De echo s. In almere doen ze het niet in het weekend.

@noes, ook een 8cellig!!! Jongens dit gaat het groenste bankje ooit worden.

 

Fijne avond Lady,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Susan... Wat slopend is het he die wachtweken.. Het zegt allemaal niets dat wat je nu wel of niet voelt. Ik heb voor mijn gevoel dit keer meer last van de bollen dan de vorige keer.. Maar ja alles is elke keer weer anders! Ik heb nu ook erg last van buikkrampen.. En een mega opgezette buik.. Hopelijk wordt ie dikker...

 

Dames Noes en Mare Wat super een 8 cellige!! Wat geeft dat dan weer een positief gevoel als het een mooie embryo is he! Ik met mijn 7 cellig ben al heel blij.. Die van 5 ben ik ook blij mee hoor!

 

Bij mij is de pregnyl zo goed als uit mijn lichaam.. test was nog zo'n minimale streep te zien.. Hopen dat ie nu geleidelijk aan wat meer gaat verschijnen..

 

@moederloos.. Succes morgen

 

@ lieselot en ricklover Nog2 nachtjes slapen.. en dan mogen jullie testen! Hebben jullie al last van bepaalde kwaaltjes? En een vermoeden?

 

Fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Susan het kan allemaal bij mij werd het na 5 dagen ook rustiger in me buik het kan idd alle kanten op je bent je heel erg met je lijf bezig wat logisch is. Meiden broedse allemaal SUCCES!!!
Dank je, je antwoord stelt mij enigszins gerust. Tis er op of eronder deze eerste en waarschijnlijk laatste keer...:-( Maar wat ontzettend gaaf dat je zwanger bent! Hoe voel je je nu? Hoe voel je je fysiek? Kwaaltjes? Heel veel succes en geniet ervan( maar dat hoef ik je vast niet te vertellen..)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Susan... Wat slopend is het he die wachtweken.. Het zegt allemaal niets dat wat je nu wel of niet voelt. Ik heb voor mijn gevoel dit keer meer last van de bollen dan de vorige keer.. Maar ja alles is elke keer weer anders! Ik heb nu ook erg last van buikkrampen.. En een mega opgezette buik.. Hopelijk wordt ie dikker...Dames Noes en Mare Wat super een 8 cellige!! Wat geeft dat dan weer een positief gevoel als het een mooie embryo is he! Ik met mijn 7 cellig ben al heel blij.. Die van 5 ben ik ook blij mee hoor!Bij mij is de pregnyl zo goed als uit mijn lichaam.. test was nog zo'n minimale streep te zien.. Hopen dat ie nu geleidelijk aan wat meer gaat verschijnen.. @moederloos.. Succes morgen@ lieselot en ricklover Nog2 nachtjes slapen.. en dan mogen jullie testen! Hebben jullie al last van bepaalde kwaaltjes? En een vermoeden?Fijne avond
Dank je voor je reactie. Hoe frustrerend ook; het komt er dus gewoon op neer dat ik geduld moet hebben. En laat dat nou net niet mijn tweede naam zijn..Fijn dat er n forum is om onz af te leiden ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@susan, ja ik blijf voorzichtig blij me vorige zwangerschap vorig ja is na 8 weken een miskraam geworden maar had toen niet de kwaaltjes die ik nu wel heb dus sta er positiever tegenover.

 

Ik had ook rond dag 6/7 even geen kwaaltjes en wat ik had (grotere borsten) dacht ik dat van de utrogestan kwam. Waar ik het meeste aan herkende was s' nachts levendige dromen hebben en ook hele rare dromen die nergens over gaan. Normaal onthou ik ze ook niet en nu wel (had ik bij me dochter ook namelijk) verder heb ik sinds 2 dagen dat ik last heb van soort kramp in me liezen, en met niezen dat ik duidelijk me baarmoeder voel dat is pas sinds gister dag 10 na tp en ik heb geen eetlust, normaal als ik ongesteld Ou worden zou chocola er zeker in gaan maar heb nu geen trek in chocola.

 

Vooralsnog zijn dit de veranderingen in mijn lijf buiten de bolletjes utrogestan.

 

Succes meid het is killing en duurt veel te lang

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Susan... Wat slopend is het he die wachtweken.. Het zegt allemaal niets dat wat je nu wel of niet voelt. Ik heb voor mijn gevoel dit keer meer last van de bollen dan de vorige keer.. Maar ja alles is elke keer weer anders! Ik heb nu ook erg last van buikkrampen.. En een mega opgezette buik.. Hopelijk wordt ie dikker...

 

Dames Noes en Mare Wat super een 8 cellige!! Wat geeft dat dan weer een positief gevoel als het een mooie embryo is he! Ik met mijn 7 cellig ben al heel blij.. Die van 5 ben ik ook blij mee hoor!

 

Bij mij is de pregnyl zo goed als uit mijn lichaam.. test was nog zo'n minimale streep te zien.. Hopen dat ie nu geleidelijk aan wat meer gaat verschijnen..

 

@moederloos.. Succes morgen

 

@ lieselot en ricklover Nog2 nachtjes slapen.. en dan mogen jullie testen! Hebben jullie al last van bepaalde kwaaltjes? En een vermoeden?

 

Fijne avond

 

Lieve Remmir! Morgen weer Checken? Ik kan niet terugvinden welke tests je hebt, ben benieuwd! Ik hoop morgen op een duidelijkere streep.....!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@susan, ja ik blijf voorzichtig blij me vorige zwangerschap vorig ja is na 8 weken een miskraam geworden maar had toen niet de kwaaltjes die ik nu wel heb dus sta er positiever tegenover.

 

Ik had ook rond dag 6/7 even geen kwaaltjes en wat ik had (grotere borsten) dacht ik dat van de utrogestan kwam. Waar ik het meeste aan herkende was s' nachts levendige dromen hebben en ook hele rare dromen die nergens over gaan. Normaal onthou ik ze ook niet en nu wel (had ik bij me dochter ook namelijk) verder heb ik sinds 2 dagen dat ik last heb van soort kramp in me liezen, en met niezen dat ik duidelijk me baarmoeder voel dat is pas sinds gister dag 10 na tp en ik heb geen eetlust, normaal als ik ongesteld Ou worden zou chocola er zeker in gaan maar heb nu geen trek in chocola.

 

Vooralsnog zijn dit de veranderingen in mijn lijf buiten de bolletjes utrogestan.

 

Succes meid het is killing en duurt veel te lang

 

yep, op mn werk heb ik er niet zo'n last van,maar dan heb je ook genoeg afleiding.

 

wat die levendige dromen betreft; die heb ik absoluut al een paar dagen. Haha, mn vriend en ik droomden een paar dagen geleden tegelijertijd dat we een baby hadden....

Maar goed om even te lezen hoe jij het nu ervaart allemaal.

Ik wacht overigens gewoon af met testen. Heb een bloedtest op de 7e. ( had m op de 8e maar kon m naar voren halen ivm werk).

Ik ook benieuwd; als je ongesteld gaat worden dan daalt je temperatuur. Zorgen de bolletjes er nu ook voor dat die hoog blijft? Kun je ongesteld worden terwijl je temp hoog blijft. Zat zo eens te denken. Vooral omdat ik t de hele dag al ijskoud heb, maar (gelukkig) 37 meet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden