Ga naar inhoud

Baby maffia :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

ClauS ... Je bent van harte welkom!!!

Maar nu moet ik toch even iets kwijt...! Al enkele uren zit ik over dit voorval na te denken...

iedereen weet , en zekers hier, dat de hormonen rare dingen met je kunnen doen... Bij mij naar enkele jaren spuiten en 2 zwangerschappen verder, begin ik nu pas na 7 mnd (laatste zwangerschap) "te landen". Als ik terug kijk dan denk ik tjee wat heb ik gezegd, gedaan, gedacht (soms zelfs paranoia geweest...).

Ik denk om eerlijk te zijn dat iedereen hier wel eens "oneerlijke" en"egoïstische" gedachtens hebben gehad... Van waarom zij wel zwanger en ik niet... Iets van... Ik gun het een ander wel maar mijzelf iets meer (dit is heel moeilijk toe te geven...). Het leven is helaas niet eerlijk. Dat kan ons boos maken. En wij allen willen graag een kleintje van onszelf in onze armen!

In deze moeilijke tijd worden we overspoeld met allerlei emoties. Rationele en irrationele....

We worden overspoeld met emoties en gedachtens vanuit ons hart en niet vanuit ons koppie... En ons hart is niet altijd oprecht en eerlijk! Helaas!

En soms is het beter om deze voor ons te houden..., en hiergaat het dus mis...

ik denk dat wat er nu gebeurd is, nooit de bedoeling is geweest van deze persoon...

Tuurlijk dit mag niet gebeuren...

Tuurlijk dit is fout...

Tuurlijk ClauS je bent super welkom!!! Heel erg zelfs!

Maar ik denk dat dit perongeluk in een opwelling geschreven is. Ondoordacht...

Daarom wil ik vragen aan iedereen om dit als een slip of the tong te zien en haar vergeven...

Ze zal neem ik aan heeeel veel spijt hebben....

gr Shanna

aangepast door shanna74
verbeterd
Geplaatst

ClauS, ik heb hier een tijd actief op gezeten en heb het als heel prettig ervaren dat iedereen zo met je meeleeft en je hier vreugde en verdriet kwijt kan. Ik zat destijd veel op de topic meibabyś 2011 en heb nog steeds kontakt met een aantal van die meiden en hun kinderen. Af en toe komen we ook bij elkaar. Nu lees ik af en toe nog mee maar reageer weinig omdat wij een gezonde zoon hebben gekregen en ik het zo goed vind en we niet voor een 2e gaan mede vanwege mń ziekte en leeftijd. Neemt niet weg dat dat ook even best verdrietig was want de reakties van wees blij je hebt er 1 ! Doen soms wel pijn want ook de wens voor een 2e kan heel groot zijn hoor ! Ik snap dan ook niet wat mensen bezield hier zo raar te reageren maar goed wie ben ik ? Ik wens je heel veel sterkte met alles en meid praat/schrijf van uit je gevoel er zijn hier zat mensen die met je meeleven. We zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje.

Lieve knuffel,

Jeanine

Geplaatst

jeetje, ik zit hier ook al wat jaartjes maar herken het (gelukkig) ook niet. Heb het verder ook niet gelezen hoor maar ik hoop dat het berust op miscommunicatie of misschien idd frustraties, hormonen... Niet dat het dan goed is maar toch. Maar ik zou me iig niet weg laten jagen door dat soort reacties want er zijn hier genoeg begripvolle en lieve mensen te vinden... wat zeg ik.. in overvloed! uiteindelijk zitten en/of zaten we allemaal in hetzelfde schuitje

Geplaatst

Ik heb speciaal teruggelezen want herkende het ook helemaal niet! Vind dit forum zelf juist heel fijn. Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door één hormonale uitbarsting en lekker blijft plakken!

Geplaatst

In het topic waar nu over geschreven wordt heb ik mijn gevoelens geuit. Dat heeft tot een discussie geleid en dat is uiteindelijk ook uitgesproken.

Ik vind het dan ook bijzonder opruiend hoe hier dan een topic wordt geopend en iedereen zijn piesje er nog even overheen moet doen.

Ik meen nog steeds ieder woord (ik zal wel een slecht mens zijn) maar het is wel uitgesproken in het topic waar het hoort en met de persoon in kwestie.

Zoals ik ook daar al heb gemeld heb ik niet meer de behoefte om verder nog actief te zijn op dit forum. Enigszins jammer na jaren van plezier.

Geplaatst

Meiden kunnen we dit topic niet sluiten en er een punt achter zetten? Het is toch de bedoeling dat iedereen zich hier welkom voelt, dus ook iemand die ongewild misschien iets kwetsende heeft gezegd.

Geplaatst

Mama-in-love, jammer dat je het forum gaat verlaten.

Maar zoals ook jij het recht hebt om je gevoelens te uiten heeft een ander dat ook..daar is een openbaar forum voor..niks opruiends mee bedoelt in ieder geval van mijn kant niet.

Sterkte en gefeliciteerd met je zwangerschap

Geplaatst

Ik ben het helemaal met de worden van Stiertje eens !!!!! Iedereen heeft recht zijn gevoelens te uiten en er zit idd niets opruiends achter. Iedereen is anders maar hier zitten we toch uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje ? Laat er niet teveel negatieve energie zijn aan positieve dingen heb je zoveel meer ( ik kan het weten ! Bottumor gehad nog net geen amputatie, daarna depressief, auto imuunziekte waardoor altijd moe en toen tijdens IVF traject voorstadium van baarmoederhalskanker en behandeld en nu sinds 20 maanden moeder van een prachtzoon !!!) Ik geniet ! Carpe Diem !!!!

Geplaatst

Mijn oprechte excuses voor de hexe die hier is ontstaan.

Op het moment dat ik wilde meeschrijven op het feb wachtbankje en de reactie las schrok ook heel erg.

Dan voel je je niet welkom tussen de "oude" meiden die daar al langer posten.

Inmiddels heb ik ook mijn excuses aangeboden aan Mama in Love, want het is niet mijn bedoeling geweest haar hier weg te jagen net zomin dat het haar bedoeling was

Leepat een ongewenst gevoel te geven.

Ik zal de moderator vragen dit topic dan ook af te sluiten.

Het is nu wel duidelijk vind ik en mag afgesloten worden. Iedereen heeft zn zegje kunnen doen en tja de hormonen he........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden