Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hmmm, begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden... Misschien ga ik eerst eens een paar filmpjes kijken op YOU.tube om een beetje te wennen ;-)

Hahaha Floortje. Zou k zeker doen! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Ik had echt de meest bloederige en enge scenario's in mijn hoofd, van hoe het er uit zou zien. Maar echt niet hoor. Allemaal heel netjes en mooi om te zien. Keurig hoofdje door de opening (mijn god, hoe past het he, had al moeite met n grote tampon;-) en dan kindje eruit. Heel bijzonder en mooi.

O ja, lekker praatje, was ook zo blij dat ik niet 'poepte' of zoiets. Komt vaak voor hoor ik en ik vroeg steeds: er is toch niets he? Gelukkig niet. Leek me zo verschrikkelijk! Haha, ook al zoiets.

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ook! Had nachtmerries dat ik mijn kind zou baren en dat zijn eerste welkom op de wereld zou zijn dat hij in een drol viel :-) Was echt vreselijk! Toen moest ik op de baarkruk, want het schoot niet op, en toen kwam er één ieniemienie konijnenkeuteltje. Ik was helemaal hysterisch 'mijn kind mag niet in een drol'! Maar het was meteen opgeruimd ik kreeg hem poepvrij op mijn borst! Inderdaad bijzonder hoe schoon ze eruit komen!

Geplaatst

Lekker zijn wij, straks moeten we van de moderator de naam aanpassen van 'nachtbankje' naar 'baarkrukje' ;-)) Nee, niet 'barkrukje', dat komt over een tijdje weer :-)

Geplaatst

Ach man wat maakt dat beetje poep nou uit? Mutsen! Ik heb bij de oudste lekker gepoept hoor en bij de tweeling geplast haha! Er was namelijk geen tijd meer om naar de wc te gaan en ik kreeg weeën en kon niet meer opstaan haha!

Zo. Daar.

(Uhm... dit is toch een anoniem forum he? :wetpants:)

Geplaatst

Plassen ik ook! Niet normaal! Iets van 5 onderleggers vol! Misschien van het infuus van de inleiding. De verpleegkundigen maakten er grapjes over, maar ik moest wel, want kon niet op mijn benen staan. Maar inderdaad, ze ruimen het allemaal wel keurig op!

Geplaatst
Ik ook! Had nachtmerries dat ik mijn kind zou baren en dat zijn eerste welkom op de wereld zou zijn dat hij in een drol viel :-) Was echt vreselijk! Toen moest ik op de baarkruk, want het schoot niet op, en toen kwam er één ieniemienie konijnenkeuteltje. Ik was helemaal hysterisch 'mijn kind mag niet in een drol'! Maar het was meteen opgeruimd ik kreeg hem poepvrij op mijn borst! Inderdaad bijzonder hoe schoon ze eruit komen!

:bum: haha, zie het helemaal voor me! Ik zou zo hetzelfde zijn geweest als dat was gebeurd.

:36_11_6::36_11_6: Zo grappig, jouw 'kreeg hem poepvrij op mijn borst'.

Geplaatst
Ach man wat maakt dat beetje poep nou uit? Mutsen! Ik heb bij de oudste lekker gepoept hoor en bij de tweeling geplast haha! Er was namelijk geen tijd meer om naar de wc te gaan en ik kreeg weeën en kon niet meer opstaan haha!

Zo. Daar.

(Uhm... dit is toch een anoniem forum he? :wetpants:)

:bootyshake::lachu::lachu:Hahahaha, gelukkig wel ja.

En poepen en plassen?! Nee toch!! Haha.

En Floortje, was jij dat van 4x plassen? Hahaha, je liep leeg.

Toen de weeen al piekte ben ik nog naar de wc gestrompeld, met onderweg steeds pauzes om weeen op te vangen. En heb geplast en gepoept ,al weeen hebbend, en toen weer terug gestrompeld. Man, wat een hel was dat, maar was erg blij dat alles leeg was. Haha, beetje overdreven misschien?? Hihi.

Geplaatst

Hahaha Caro, heel goed ja, dat je in t ziekenhuis bevallen bent. Thuis heerlijk alles netjes. (Reden ook voor mij om in t zh te bevallen.:happydance:

Geplaatst

Hier ook gepoept met persen hoor, werd meteen opgeruimd. Vervolgens pieste meneer me gelijk onder toen hij op m'n buik lag en toen ik dacht 'ik leg z'n voetje even wat meer onder de doek' zat ik tot m'n elleboog onder de meconium :-D Niks is vies op zo'n moment haha

Geplaatst

Hahaha Henne, is waar. Maakt allemaal niet meer uit op zo'n moment. Wel grappig hoor, alles kwam van alle kanten eruit. :happy8:

Geplaatst

Oh wat een vieze praatjes weer :-) Ik ging ook poepen. Ik riep ook "Ik ga poepen!" maar het kon me geen ruk schelen hoor :-) Had een katheter dus of ik heb geplast weet ik niet haha!

Geplaatst

Bij de eerste had ik het niet door maar vertelde P het, ik dacht WTF? Nee dat was toen nog niet maar ik was wel verbaasd. Deze keer poepte ik dus niet maar plassen merkte ik zelf wel haha!

We kunnen dit ook het poep- en piesbankje noemen?!

Geplaatst

Ik ook gepoept, wat wil je als je anderhalf uur als een malle ligt te persen. Voelde het zelf niet maar rook het wel hahaha en voor urine had ik een catheter.

Geplaatst

Hahaha, al met al is er toch veel gepoept en geplast. Ahh, catheter is ook handig in zo'n geval ;-)

Goeie nieuwe naam Caro.

Huize Sopresa; ik zeg: Rust vannacht..!

Geplaatst

Nou toch vier uur rust gehad...wie het kleine niet eert... Net weer de flesjes erin en nu twee kids op hun 'troon' zoals ik hun dubbelgevouwen voedingskussens noem. Ga vanaf morgen weer een poging wagen met nutriton want ze spugen best veel. Niet echt met vaart maar er loopt gewoon veel uit hun mondjes. Toen ik een week of zes nutriton probeerde was het een drama met krampjes en verstopping maar ja ze zijn nu tien weken dus we proberen het gewoon nog een keer! Hopelijk slapen ze dan ook beter. Truusje had wel een spontane poepluier en wie haar poepperikelen (ja ik blijf in thema) heeft gevolgd snapt hoe blij ik daarmee ben! Het was niet veel maar het is een begin... Klaasje is boos nu. Geen idee waarom, hij wil me graag voor zichzelf na zijn fles maar ja als zuslief dan wakker wordt zit het er even niet in he!

Enniewee... Ik ga ze zo eens neerleggen...fingers crossed!

Geplaatst

Nou Sorpresa, het ziet er hier stil uit, dus ik hoop dat je slaapt! Tja, zo zie je maar dat je ook blij kunt zijn poep ;-)

Zeg meiden, even over die katheter: kunnen we Sommie niet ook vast zo'n ding geven, want die moet er tig keer per nacht uit om te plassen! Kan je lekker blijven liggen Sommie, hoeft ze alleen 's morgens die emmer te leggen ;-) Eigenlijk lijkt het mij ook wel een uitkomst! ;-)

Tja, ik moest dus piesen en nu ben ik wakker. En slapen lukt niet meer en het is nog 6,5 uur tot de echo... Wat ga ik in hemelsnaam doen tot die tijd? Misschien kijken waar ik nog meer echo's kan regelen, ja, dat is een goed idee! Nee, hoor ben niet zenuwachtig en het is ook geen rotsvast wántrouwen in het functioneren van mijn lichaam ten opzichte van de ongeboren vrucht: ik ben gewoon altijd zo'n neuroot (alleen nu nog een ietsjepietsje méér). Heb al mijn werk sinds gisteren afgeblazen, want kan kan niet eens een mail schrijven zonder daar op Freudiaanse wijze 'zwanger', 'echo' of 'kloppend hartje' in te verwerken ;-) Beetje vreemd hè, als je jurist bent en geen medewerker van een verloskundigenpraktijk...

Nog 6 uur en 27 minuten.... Pfffff...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden