Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

E82, wat een prachtig nieuws!!!!! Wat een leuk verhaal ook at je man de test nog eens bekeek :-)

Voor de meiden in zware,verdrietige helse tijden.....heel veel sterkte, dat jullie droom uit mag komen in een volgend bankje.

Hier gaat ie redelijk...vandaag zwaar ongi geworden, helaas blijf ik hoofdsponsor Always/ob.... Kben d'r zo klaar mee!

:*****( Ik probeer t te zien als begin van nwe ronde... Maar valt niet mee.

alle nieuwe forummeiden;welkom!

liefs Cochanel

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

E28 nogmaals gefeliciteerd hè!

Colle wat een ellende allemaal. Alsof het nog niet zwaar genoeg is.....

Noes wat ontzettend balen meis!

Ik ben vandaag zo beroerd geweest. Migraine en overgeven zodat ik niet kon werken. Bleh

Geplaatst

Hallo meiden,

Bedankt voor het hartelijk welkom, en dit zelfs terwijl sommigen van jullie het heel zwaar hebben..

Bedankt voor de gebruikstip Faye, ik ga ermee aan de slag.

Net een predictor early aangeschaft, iemand ervaring mee?

X

Geplaatst

Nee helaas. Ik test alijd met kruidvat twee voor 5 euro. Zijn volgens mij behoorlijk gevoelige testen, ooit hier op het forum opgepikt!

Hallo meiden,

Bedankt voor het hartelijk welkom, en dit zelfs terwijl sommigen van jullie het heel zwaar hebben..

Bedankt voor de gebruikstip Faye, ik ga ermee aan de slag.

Net een predictor early aangeschaft, iemand ervaring mee?

X

Geplaatst

Faye, voel je je al wat beter?

Mewe, ook ik test met KV 2 voor 5 euro.

Ben die buikgriep nu wel spuugzat, ben zo slap als een vaatdoek, manlief ook!

Gaat er nog iemand testen morgen??

Geplaatst

Testen

1 april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april ClickSTAR(cryo)

20 april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

25 april Kimky (cryo)

26 april Lindaah

26 april noes73

26 april Elisa (cryo)

26 april Colle

28 april E82

29 april Mewe

30 april Faye1974

1 mei Melis25 (cryo)

Het beruchte (voornamelijk rode) testlijstje van ons wachtbankje. Vond grijs voor de negatieve test niet heel overzichtelijk, hoop niet dat ik iemand hiermee kwets.

Geplaatst
Hallo meiden, Bedankt voor het hartelijk welkom, en dit zelfs terwijl sommigen van jullie het heel zwaar hebben..Bedankt voor de gebruikstip Faye, ik ga ermee aan de slag.Net een predictor early aangeschaft, iemand ervaring mee? X
Ja! Een heel slechte! Ik teste met deze test: negatief. Omdat ik zeker wist dat ik zwanger was nog twee testen (2 voor €5, kruidvat) ertegenaan gegooid; binnen 3 sec dik positief... Zelfde urine, 5 min na elkaar. En ik was dus ook echt zwanger, is nu bijna 2 jaar geleden. Succes Llemaal meiden, ik duim voor een groener bankje!
Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie felictaties, vanochtend idd nog een keer getest en dik postief en dit terwijl ik vanacht er 3 uit ben geweest om te plassen. Maar het dringt nog niet helemaal door, vind het superspannend allemaal. Zal blij zijn als ik de 12 weken voorbij zijn

Maar goed ik vind het wel moeilijk om mijn nieuws hier neer te typen en dat sommige nog in de vervelende wachtweken zitten . en de meeste negatief testen.

Voelt wel heel dubbel, en ik gun jullie ook allemaal het mooiste geluk van de wereld en dat mama worden van een ongelovelijk mooi wondertje.

Meiden zet hem op. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk bikkels!!

Geplaatst
Meiden bedankt voor jullie felictaties, vanochtend idd nog een keer getest en dik postief en dit terwijl ik vanacht er 3 uit ben geweest om te plassen. Maar het dringt nog niet helemaal door, vind het superspannend allemaal. Zal blij zijn als ik de 12 weken voorbij zijn

Maar goed ik vind het wel moeilijk om mijn nieuws hier neer te typen en dat sommige nog in de vervelende wachtweken zitten . en de meeste negatief testen.

Voelt wel heel dubbel, en ik gun jullie ook allemaal het mooiste geluk van de wereld en dat mama worden van een ongelovelijk mooi wondertje.

Meiden zet hem op. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk bikkels!!

Maakt toch niet uit? Of je nu hier post of elders, ik lees toch wel hihi

Carpe Diem!!!

Geplaatst

E82, doe 's normaal, je bent zwanger!!!!

Ik ben hartstikke blij voor je, het is je/jullie niet komen aanwaaien dus vergeet die schuldgevoelens even heel rap ;-))

Tuurlijk zullen er mensen zijn die jaloers oid zijn, maar trek je er niks van aan, jij bent gewoon lekker zwanger!!

Woehoeeeeee!!

Geplaatst
Maakt toch niet uit? Of je nu hier post of elders, ik lees toch wel hihiCarpe Diem!!!
Haha, dank je meid!!
Geplaatst
E82, doe 's normaal, je bent zwanger!!!!Ik ben hartstikke blij voor je, het is je/jullie niet komen aanwaaien dus vergeet die schuldgevoelens even heel rap ;-))Tuurlijk zullen er mensen zijn die jaloers oid zijn, maar trek je er niks van aan, jij bent gewoon lekker zwanger!!Woehoeeeeee!![/quotedank je melis, hoest verder met jou?
Geplaatst

Nog steeds beroerd :-(

Zit de halve dag op het toilet (afgewisseld met manlief), zoonlief vraagt veel aandacht waar ik nu geen energie voor hebt en voel me zo slap als een vaatdoek.

Met bovenstaande hoedanigheid ga ik er vanuit het 'm niet gaat worden....

Ga vh weekend nog wel een keer een testje doen...

Ga m'n bed in, ben gesloopt!

Fijne avond damessssss!!!

Geplaatst
Nog steeds beroerd :-(Zit de halve dag op het toilet (afgewisseld met manlief), zoonlief vraagt veel aandacht waar ik nu geen energie voor hebt en voel me zo slap als een vaatdoek.Met bovenstaande hoedanigheid ga ik er vanuit het 'm niet gaat worden...Ga vh weekend nog wel een keer een testje doen...Ga m'n bed in, ben gesloopt!Fijne avond damessssss!!![/quoteoef dat is niet fijn! Beterschap meid en succes met testen!!!!!
Geplaatst

e82..ik ben hartstikke jaloers op je :) Maar niet op een vervelende misgunde manier naar jou toe.

Ik gun het je vreselijk omdat ook jij net als vele anderen hier er zoveel 'moeite' voor heeft moeten doen.

Zoveel jaren van angst, pijn,verdriet, onzekerheid, wanhoop etc. Dat ligt nu allemaal achter je en nu kan je steeds meer gaan genieten. Al zal er misschien altijd nog wel wat angst en onzekerheid blijven. We zijn er hier om elkaar te steunen maar ook om elkaar te feliciteren en de blijdschap met elkaar te delen.

Dat neemt niet weg dat er dan misschien ook jaloezie zal spelen. Het ligt er helemaal hoe men daarmee omgaat.

Ik op een volwassen manier in iedergeval :)

Lieverd ik ben hartstikke blij voor je, blij dat jij dit bankje weer een stukje groener maakt en straks een super mama voor je kindje zal zijn.

GENIET!

Lfs Colle

Geplaatst

Ik durf het bijna niet te geloven, maar ik heb vanmorgen WD7 dik positief getest :D

Het is ook bij een brusje gewoon weer meteen raak, WAUW!!

Geplaatst

Yes yes yes super gefeliciteerd melis! Ik zei t je toch ! Het is precies het zelfde gegaan als bij onze poging! Wauw! Geniet van dit heerlijke gevoel ondanks je buik griep!

Geplaatst

Thanks Fren & Bianca!!

Heel bijzonder, nog wel heel pril, maar dit is al weer enorm genieten!!

Ben die buikgriep spontaan vergeten ;-)))

Wel heel onwerkelijk hoor, weer zwanger...

Geplaatst

Thanks Ink!

Hoe was je echo vandaag? Al zicht op een ontdooidatum?

Vreemd, IK ben zwanger, al lijken al die vreselijk lieve felicitaties bedoeld voor de buurvrouw ofzo, haha. Moet er nog wel even aan wennen!

Oh ja Ink, ik verwacht je over een week of 3 wel bij me in het uitgerekend topic hoor!!

Geplaatst

Melis25.....PROFICIAT!!!! super nieuws...nu naar het 12 weken bankje...

Noes ga je nog testen vandaag of is het echt voorbij??

Hoop zo voor je dat het toch nog gelukt is xx

liefs linda

Geplaatst

Haha, ja, zal best nog onwerkelijk zijn! Maar echt super hoor! Had stiekem ook heel erg gehoopt dat de 1e poging bij ons weer raak zou zijn!Deze poging valt me daarom beetje zwaar, ondanks dat het een cryo is en vorige poging meer werk was qua spuiten etc... Naief natuurlijk geweest... Komt ook omdat nu niets gaat zoals het zou moeten. Echo net was ook weer flut helaas, dus heb er ff flink de balen in (zal rest ff in t mei wachtbankje schrijven)...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden