Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2013


Melis25

Aanbevolen Berichten

@lucia ik dacht dat je een licht streepje had, of was dat vanmorgen weg? Ik heb nog niet getest het is voor mij pas WD4. Ik was straks bij het Kruidvat en had net 2 pakjes 2v5 testen in mijn hand toen een vriendin binnen kwam en recht op me af kwam lopen. Ik snel die testen in een bak met aanbiedingen gegooid haha. Ik heb al gekeken of ze online te bestellen waren maar helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Danore. Sorry, even in de war met Koolmees. Ja, ik had gister een heel licht streepje maar vandaag niets! Geen goed teken lijkt mij. Nou, nog maar een paar dagen wachten. Grappig verhaal maar wel jammer dat je nu de testen nog niet hebt.

 

@Koolmees, heb jij nog getest vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

 

Wat jammer dat de streep verdwenen is. Balen! Hopelijk komt hij snel terug. Ik had vandaag ook een negatieve test. Inderdaad een stressvolle tijd nu! Nou ja, misschien testen we gewoon te vroeg. Hopelijk snel beter nieuws! Fingers crossed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet veel goede berichten.. behalve mandy.. dat zou toch super nieuws zijn. Jullie hebben ook al veel pogingen gedaan.

 

Wij doen iui omdat iui minder belastend is als ivf en het wel een kans is.

 

Groetjes Peggy

 

2008 6x iui mislukt

2009 aug ivf mislukt

2009 okt icsi mislukt

 

25 augustus 2010 ons wonder geboren

 

januari 2013 gesprek ivf arts 3x iui proberen

 

maart 2013 1ste iui mislukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Susan1 niet wanhopen hoor! De kramp kan ook bij de innesteling horen. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar dat gebeurde niet :happy: Het kan echt goedkomen meid, kop op!

 

bedankt voor je berichtje heb vandaag getest veel te vroeg natuurlijk vijf dagen na tp negatief ik wacht nu tot zondag ik voel nu van alles in m'n lichaam zere borste humeurig moe misselijk maar geen buikpijn meer.

Stress vol dit bn nu wel lekker een week vrij van werk even bij tanken dus

hoe is het verder met jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag het ook net! Wat moeten we "officieel" nog lang wachten hè. Ik voel eigenlijk helemaal niets, ben alleen heel depri maar komt denk ik door de bollen. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, met vroegtesten kan je jezelf helemaal gek maken. Sterkte hè met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een vroegtesters zijn jullie toch :)

Ik wacht rustig tot maandag hoor, ga eerst 4 dagen Barcelona op stelten zetten !

Succes met het testen, ik check wel of het gelukt is.

Toitoitoi alle testersssss......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Hier duurt het nog een dagje en dan de terugplaatsing als alles goed is verlopen met ons paaskuiken in de broedstoof.

 

@ Marco: veel succes vandaag en ik hoop dat er toch een klein wonder is gebeurt en de eitjes lekker zijn gegroeid tijdens de paasdagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog niet echt veel goed nieuws hier,

 

Hier weet ik ook niet zo goed wat ik moet denken gisteren een heel klein beetje rozige afscheiding en vandaag weer alleen wat meer nu een week na de terugplaatsing.

 

pffff word hier gek van het kan echt alle kanten op toen ik 3 jaar geleden de terugplaatsing had van mijn zoontje had ik een week na de terugplaatsing bloedverlies en krampen in mijn buik net zoals ik ongesteld moet worden, een dag later is dat opgehouden en een paar dagen later een positieve test.

 

dus dames die zich zo voelen ik wil jullie geen moed inpraten maar het kan nog echt alle kanten op......

 

ik duim voor jullie allen.

 

testen heb ik niet gedaan ik heb ze ook niet in huis (je kan trouwens via sensitest ook testen bestellen binnen 2 dagen had ik ze iets van 3 stuks voor 5.99 (8,50 inclusief verzenden)en van die hele goedkope zoals van het kruidvat zijn zelfs 1,69 per stuk en volgens mij gratis verzenden)

 

hmmm terwijl ik dit typ ook ongi krampen pffffff

aangepast door moki
taalfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel blue fairy.... ik heb echt respect voor je dat je eiceldonor bent geweest Petje af hoor waar je allemaal doorheen moet voor een ander. Ik hoop dat er ook wat moois uit is gekomen.

 

Ik heb net toch testen besteld op internet..... ik dacht had ik bij de terugplaatsing van mijn zoontje ook gedaan (verder echt nooit) dus een klein beetje bijgeloof.

 

o ja die goedkope testen moet je wel verzendkosten voor betalen dan is het 3 testen voor 5.99 inclusief verzenden. nou ja kijk maar het scheelt gewoon veel geld ten opzichte met de winkels (voor de dames die veelvuldig testen)

 

gr moki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het zelf een kleine moeite. 3 weken prikken was makkelijk, had nergens last van. Alleen de laatste 3 dagen wat gevoelige buik (ik had 22 follikels), de punctie was goed te doen, ook al was de rechter erg gevoelig. Die gyn heeft best ruw gedaan omdat de rechter eierstok steeds verschoof. 2,5 dag superrustig gedaan en sinds gisteren weer bukken en opruimen. Gister weer gedweild, geen last. Maandje ongemak om iemand met al jaren pijn en verdriet te helpen. Ik heb het graag gedaan.

 

Ik heb altijd de Kruidvat testen gebruikt. Lekker goedkoop en heel erg gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie:

Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82

terrybrouwer

danikea

koolmees

noes73

 

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

26 maart marcoenjacqueline

29 maart noes73

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart GeBee

31 maart marcoenjacqueline

02 april e82

02 april noes73

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS

25 maart Danore

26 maart GeBee

3 april marcoenjacqueline

 

4e:

28 maart GeBee

 

Punctie:

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

 

Terugplaatsing :

19 maart Emsie

23 maart Lucia

25 maart claus

25 maart Misa

29 maart Danore

4 april GeBee

23 maart koolmees

 

Testen:

2 april Emsie:mad:

7 april Lucia

7 april koolmees

10 april Danore

 

Helaas kan ik de menstruatie niet ontkennen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco, hoe is het gegaan???

 

GeBee, vandaag is de dag! Broeden-tijd!! :laugh:

 

Moki, stom is dat he? De eerste week na de tp voel je van alles en ben je er eigenlijk blij om. Dan zakt dat iets af en schrik je weer dat je niets meer voelt en vervolgens krijg je weer kramp en schrik je daar weer van (heb ik iig). Maar als het bij je eerste ook zo is gegaan, zou ik me vooralsnog niet druk gaan maken.. (makkelijk praten..weet ik... :pinch: )

 

ClauS, have fun in Barcelona!!!!! Ik ben benieuwd maandag, zal aan je denken en voor je duimen!!!

 

Hier gaat het wel goed denk ik... Vanochtend een CB test gedaan en die was positief (zie de foto..) Maar de kv2x5 was niet donkerder dan die van gisteren... Ik heb wel vroeg getest (was om 5 uur wakker..) maar toch, de schrik zit er wel ff goed in...

 

*sorry voor t egobericht*

 

[ATTACH=CONFIG]5210[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misa gefeliciteerd! Je bent gewoon zwanger hoor, niet twijfelen!

 

@GeBee veel plezier vandaag bij de tp!

 

@marcoenjacqueline hoe is het gegaan?

 

@Claus zet jij maar lekker Barcelona op stelten, fijne afleiding zeg

 

@Susan1 hoe voel je je?

 

Ik voel eigenlijk vrij weinig gebeuren in mijn buik, vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misa gefeliciteerd! Je bent gewoon zwanger hoor, niet twijfelen!

 

@GeBee veel plezier vandaag bij de tp!

 

@marcoenjacqueline hoe is het gegaan?

 

@Claus zet jij maar lekker Barcelona op stelten, fijne afleiding zeg

 

@Susan1 hoe voel je je?

 

Ik voel eigenlijk vrij weinig gebeuren in mijn buik, vreemd...

 

hoi Danore

 

ik voel met vlagen wat dan misselijk dan heel chagrijnig en soms heel licht buikpijn ik weet het kan ook alles betekenen ik moet zaterdag menstrueren maar dat hoop ik natuurlijk niet blijft het weg dan doe ik zondag pas de test

is het bij jou ook in natuurlijke cyclus of niet bij mij wel dus ik hou gewoon mijn cyclus van 28 dagen aan

 

voor ieder die ook aan het wachten is succes en diegene de zwanger zijn heerlijk geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allen,

 

Poeh, ik ben wel een peutje nerveusje hoor, ik voel me een beetje alsof ik jarig ga worden en je nog een klein kind bent de avond van tevoren zeg maar. Je mooie kleren liggen al klaar, je weet wie er komen, maar je hebt de taart met kaarsjes nog neit gezien en geen idee welke kadootjes het worden. Maar dit kado is groots!!! Mijn eerste keer, zo dichtbij een potentiele zewangerschap ben ik nog niet geweest en ben nieuwsgierig naar mijn paaskuiken. Natuurlijk weet ik dat er rationeel gezien van alles mis kan gaan, maar vandaag heb ik HOOP!!!

 

Nog niet gebeld en we moeten over een 20 minuten vertrekken naar het ziekenhuis, dus ik ga er vanuit dat er een prachtig paaskuiken op ons wacht! Ik ga ervan genieten!

 

@MISA gefeliciteerd he!! Geniet ervan, van het prachtige nieuws!

 

@ Marco.... hoop dat jullie goed bericht hebben gekregen!

 

@ Danore en Susan1... hoe gaat het met wachten? Valt het mee of is het te doen?

 

Ik heb natuurlijk meegelezen de afgelopen dagen en sta er een beetje dubbel in, in dat vroegtesten. Eigenlijk wil ik gewoon netjes wachten, maar ik kan me voorstellen dat het ergens op een gegeven moment toch stiekem begint te kriebelen. Ik ga het proberen het netjes vol te houden en gewoon af te wachten. ook daar zit vast een hele mooie les in voor mij (geduld en controle uit handen geven zijn niet mijn 2 sterkste punten zeg maar...hahahaha).

 

Nou tot later allemaal en... Paaskuiken...here we come!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

 

Aan deze kant geen goed nieuws gisteren is de poging afgebroken . Er waren maar twee die meededen en we hadden er minimaal 4 nodig .

Het was een domper maar ik had deze poging al afgeschreven omdat ik zondag ook al kon tellen dat dit niet ging lukken .

 

18 april hebben we een gesprek met onze arts .

 

@gebee heel veel lachen zo bij de tp

 

@misa Een voorzichtige Gefeliciteerd alvast !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik zit op wd10. 25 maart 3e IUI poging gehad met 1 grote follikel.

 

Afgelopen dagen maagzuur gehad en duizelig/misselijk, maar geen bloed verlies, ook geen oud bloed verlies. Heel confronterend die maagzuur, omdat ik dat tijdens de laatste maanden van mijn eerste zwangerschap ook had. Maar verder heb ik er nooit last van. Zou het dan toch zo zijn, dat het deze keer wel goed gaat?

 

Ik vind het zo spannend. Zoals iedereen hier, willen we zo graag een kindje.

Maar die wachtweken zijn echt crisis... Ik wil ook niet eerder testen dan zondag, gewoon omdat ik er nog steeds vanuit ga dat ik ieder ogenblik ongesteld kan worden. Maar toch voel ik de ongesteldheid niet aankomen, wat ik anders wel altijd heel duidelijk voel. Arghhh om gek van te worden...hihi

 

Groetjes Maureen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik zit op wd10. 25 maart 3e IUI poging gehad met 1 grote follikel.

 

Afgelopen dagen maagzuur gehad en duizelig/misselijk, maar geen bloed verlies, ook geen oud bloed verlies. Heel confronterend die maagzuur, omdat ik dat tijdens de laatste maanden van mijn eerste zwangerschap ook had. Maar verder heb ik er nooit last van. Zou het dan toch zo zijn, dat het deze keer wel goed gaat?

 

Ik vind het zo spannend. Zoals iedereen hier, willen we zo graag een kindje.

Maar die wachtweken zijn echt crisis... Ik wil ook niet eerder testen dan zondag, gewoon omdat ik er nog steeds vanuit ga dat ik ieder ogenblik ongesteld kan worden. Maar toch voel ik de ongesteldheid niet aankomen, wat ik anders wel altijd heel duidelijk voel. Arghhh om gek van te worden...hihi

 

Groetjes Maureen

 

Hai Maureen, jeetje ik krijg helemaal kippevel van je handtekening. Wat een vreselijk iets om mee te moeten maken, ik kan me indenken dat je nu enorm nerveus wordt van dit alles!

Dat magzuur en misselijke had ik in wachtweek 1 een beetje, heel raar. Gewoon doen wat je hart je ingeeft, als je wil testen kan dat vanaf nu al wel en anders lekker rustig in het weekend doen :laugh:

 

..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

 

Aan deze kant geen goed nieuws gisteren is de poging afgebroken . Er waren maar twee die meededen en we hadden er minimaal 4 nodig .

Het was een domper maar ik had deze poging al afgeschreven omdat ik zondag ook al kon tellen dat dit niet ging lukken .

 

18 april hebben we een gesprek met onze arts .

 

@gebee heel veel lachen zo bij de tp

 

@misa Een voorzichtige Gefeliciteerd alvast !!

 

Marco, bah wat een domper! Ook al hield je er misschien al rekening mee, het blijft naar. Wel goed bespreken met de arts hoe deze poging is verlopen hoor, zo vreemd allemaal.

 

Danore, week 2 was het bij mij ook stil in mijn buik.. Het is dan zo dubbel, in week 1 voel je van alles en week 2 niet. Dan wil je juist wel weer dingen voelen maar als je teveel voelt is het ook niet goed.. Haha, het blijft zenuwslopend! Wanneer ga je testen?

 

Susan, spannend! Je mag al bijna testen! Wat goed dat je het volhoudt tot de officiele dag!

 

..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een activiteit,

 

na alles gelezen te hebben ben ik al bijna vergeten wat iedereen geschreven heeft.

 

Emsie balen zeg dat je menstruatie is doorgekomen, ik weet hoe je je voelt op een of andere manier blijf je hoop houden tot het moment dat de menstruatie echt doorbreekt. Sterkte

 

Misa jeetje wat spannend zeg nou ik zou ook denken positief is positief de test meet je HCG.... maar ik begrijp dat je onzeker blijft Had ik ook tot ik het resultaat van de bloedtest had.

 

Danore erg he dat je denkt waarom voel ik niks pfff ik ken dat en als je wat voelt denk je daar komt mijn menstruatie......

 

Susan en Maureen spannend goed dat jullie nog niet gaat testen heb ik zelf bij de 1e 4 terugplaatsingen ook niet gedaan alleen bij mijn zoontje wel. (Maureen ook ik krijg kippevel als ik je handtekening lees dit is iets waar ik ook bang voor was tijdens mijn zwangerschap) ik duim voor een positieve test nog een paar dagen in spanning......

 

Marco balen dat je de behandeling stop heb moeten zetten maar het heeft ook zo zijn voordelen, ik heb dit ook gehad bij de 3e ivf behandeling en omdat hij word afgebroken telt hij voor het ziekenfonds niet als behandeling... goed bespreken met de arts hoe je verder wil (wat betreft medicijnen) ze wilde bij ons heel licht verhogen maar mijn man stond er op dat het wat meer verhoogd werd en die behandeling is goed aangeslagen en uiteindelijk mijn zoon uit geboren. succes

 

ik moet zeggen dat ik zelf nu ook aardig nerveus ben pfffff ik ga honderd keer per dag naar de wc om te kijken of er niks komt, ik heb een paar keer rozige afscheiding gehad en tot nu toe heel licht bruin bij afvegen (sorry voor de ranzige praat) ik moet heel veel niezen. dit heb ik ook gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje en in november afgelopen jaar had ik een BBZ en toen moest ik ook heel veel niezen (hoe dat komt weet ik niet heel vaag)

ik heb gisteren testen besteld en nu loop ik ook continue naar de brievenbus om te kijken of ze al binnen zijn, want eigenlijk kan ik gewoon niet meer wachten om te testen.......

 

nou meiden iedereen veel succes

 

gr. moki

Link naar reactie
Delen op andere sites

test viel een uurtje geleden op de mat, en ik kon mezelf niet beheersen om een test te doen.......

helaas negatief.... ergens had ik een gevoel zwanger te zijn (maar dat heb ik wel vaker na een terugplaatsing) en dat het allemaal goed zou komen,

maar nu heb ik sterk mijn twijfels pffff ergens nog steeds hoop....

misschien heb ik te vroeg getest???? ik heb woensdag de 27e een terugplaatsing gehad dus dit is dan wachtdag 8 wat denken jullie....

 

ik heb de test helemaal tegen het licht aangehouden en gewoon helemaal niks te zien niks nada nopes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden