Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hiallemaal,

Mag ik hier meeschrijven? ik zit vandaag dag 7 na tp, en de stress begint toe te slaan. We hebben al 1 zoon uit 1e icsi vd vorige rond. Dus nu gaan we voor brusje...

• Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eef, inderdaad jammer dat je elders meeschrijft, maar we kunnen elkaar volgen toch?

Ink, ik wacht op je ;-)) Kom je snel meeschrijven?

Geplaatst

Dit bankje is volgens mij prachtig 'lentegroen' begonnen! Zwangere dames, gefeliciteerd! Ik hoop jullie snel te volgen! En voor alle wachtenden, heel veel succes!

Voor ons gaat dit een super spannend wachtbankje worden, want dit is onze laatste kans op een kindje... vrijdagmiddag gaat onze laatste cryo ontdooid worden en deze wordt zaterdag teruggeplaatst als alles goed gaat. Fingers crossed!

Geplaatst

Dank je Eef, het had inderdaad gezellig geweest als we weervalle 3 in een zelfde uitgerekend topic konden schrijven, maar hoop je snel achterna te gaan!

Lilly en babyenschede, welkom op dit spannende bankje! Op naar mooie resultaten!

Jetje, dat had ik vorige keer ook. De dag er na met ochtendurine erscheen hij sneller, dus we duimen hard door!

En Daphne, dat klinkt positief bij jou!

Niu, ik ga even 1 middagje werken en woensdag hoop ik hier weer mooie berichten te lezen na mn weekendje weg naar texel en natdan zit ik ook al op wd 2 als het goed is ;-)...

Geplaatst

Hi,

Vandaag was het even mijn dag niet, vanochtend wakker geworden met ontzettende hoofdpijn toch maar gaan werken. De werkdruk was weer erg hoog en veel gezeur aan mijn hoofd. Ben zo blij dat de dag weer voorbij is.

Gelukkig is het bijna weekend.

Ik lees het forum wel dagelijks, maar ik kan niet altijd reageren. Vind het leuk dat er meer vrouwen nu op het wachtbankje van mei zitten.

En superleuk om te lezen dat een aantal vrouwen al zwanger zijn, gefeliciteerd! Nu maar hopen dat er nog veel meer positieve berichten zullen komen.

@mare ik hoop, omdat het voor jullie de laatste kans is, dat het gaat lukken om zwanger te worden. Heel veel succes!

Ik vind het wachten heel spannend. Ik kan er niets aan doen maar ik denk er toch elke dag wel aan of het gelukt is.

Wat ik me afvroeg, bij innesteling heb je dan altijd licht bloedverlies? Want ik heb dat nog niet gehad. Ik heb wel gevoelige borsten en een beetje pijnlijke tepels (of dat komt weer door de Pregnyl).

Geplaatst

Joyce, dank je!Je hoeft geen bloed te verliezen bij de innesteling. Sommige vrouwen hebben dat wel, maar ook heel veel niet.Gevoelige borsten en tepels kunnen zowel van de pregnyl komen of een teken zijn van een zwangerschap is mijn ervaring. Heel veel succes!

Geplaatst

Hey dames

Lees af en toe alvast mee

Wij gaan weer icsi eigen cyclus doen

Dat is nooit zeker of er wel een tp is

Volgende week woensdag eerste fm

Dames die posi hebben getest van harte gefeliciteerd

Dames de nega hebben getest heel veel sterkte

En iedereen die wacht heeeel veel succes

Liefs Jessica

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hoi dames,

Welkom nieuwe dames.

Hoe is het met de dames op het bankje. Spannend hoor. 8 mei schiet al op.

Vanmorgen telefoon gehad dat onze cryo goed ontdooid is. Joepie.

zo ontwerkelijk om alles nog een keer mee te maken.

Dus vanaf vandaag zit ik officieel weer op het wachtbankje

Dikke knuffel voor jullie allemaal en hoop dat jullie het geluk mogen hebben om mama te worden.

Terry

Geplaatst

Dag dames,

Ik kom me ook aanmelden. As maandag wordt er hopelijk weer een cryo teruggeplaatst, als hij goed ontdooit. Nu dus duimen draaien tot maandag en hopelijk daarna nog harder duimen draaien.

Succes aan diegenen die al in spanning zitten!

Wat fijn dat je cryo goed ontdooit is Terry.

Geplaatst

ook ik wil mij aanmelden, afgelopen maandag tp gehad van een cryo testdag 13 mei!

Voor de zwangeren, gefeliciteerd!!!

de rest succes!

geniet van het heerlijke weer

Geplaatst

Hallo,

Sas, toch wel weer spannend hè. Hoe voel je je. Ik vind het wel minder beladen. Vind het wel lastig dat ik toch ga kijken wat voor kwaliteit Emmy ik heb. Moet je ook niet doen. Dus doe het ook niet. Gelukkig was hij wel doorgedeeld net voor terugplaatsing

Minoes, spannend om weer voor een brusje te gaan.

Megan, mijn duimen draaien voor jouw!!!!

Joyces, spannend hoor testdatum komt langzaam in zicht.

Terugplaatsing ging super, alle andere keren ging het moeizaam maar ach na een bevalling ismalles makkelijk toegangbaar!! Vind het wel,leuk dat maar een paar mensen weten van onze poging. De dokter verbaasde zich er over dat Sofie nog maar 5 maanden is. Tja weten we tenminste waar we aan toe zijn.

Fijn weekend

Geplaatst

terry het is idd weer spannend, wel minder beladen komt ook door de afleiding van dochter dat scheeld een hoop.

maar we gaan bijna week 2 in, word dan wel erg spannend.

fijn dat je terug plaatsing goed ging!wanneer mag je testen? succes!!!

Geplaatst

@terry, super dat de cryo goed ontdooid is nu hopen op een groen bankje!!

@sas. Ook een cryo tp gehad..die ww zijn killing hè, maar idd afleiding van een kleintje scheelt wel.

@megan, spannend hopelijk maandag goed nieuws hier!

vanmorgen hier weer een testje gedaan opwd10 er leek weer een vaag streepje te zien. Ik geloof er nog niet in ,test morgen gewoon weer! Heb wel gespannen borsten maar kan ook door de mutsenbollen komen??

Lfs

Geplaatst

idd killing jetje

maar wat spannend dat testje, idd gewoon blijven testen

je gaat ook twijfelen he als je dan weer een test voor je hebt liggen.

Die rot bolletjes geven ook allemaal symptomen af bah!

succes morgen weer!

Geplaatst

Ik denk dat ik zondag ga testen, ook wd 10, dus ben benieuwd! Zolang ik dan nog nt ongesteld ben tenminste...onze kleine man ligt vreselijk te hoesten in zijn bedje, zoooo zielig, maar kan er weinig aan doen en hij slaapt wel erdoorheen, alleen ik niet :(

Geplaatst

Helaas slecht nieuws hier....de cryo is niet goed ontdooid. De mmm stopt hier voor ons. Waar we bang voor waren is nu realiteit, we zullen tot ons grote verdriet nooit papa en mama worden.

Ik wens iedereen veel succes!

Geplaatst

Och nee mare meis wat slecht nieuws

Het is zo oneerlijk ik wens jou en je partner heel veel sterkte

Liefs x

Geplaatst

@mare, wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte!

@babyenschede, morgenochtend testen? Ik duim voor je.

De 3e test heb ik vanmorgen gedaan op wd11 maar dat vage streepje van gisteren is niet duidelijker geworden. Ik ga er vanuit dat het mislukt is en ongi ga worden. Ik test gewoon door zolang ik nog niet ongi ben. Misschien gebeurt er nog een wonder wie weet. Nu lekker de tuin in even een beetje zon meepakken!!

Geplaatst

Babyenschede succes morgen ik duim voor je

Jetje een streepje is een streepje

Kan je geen foto plaatsen

Succes meid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden