Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei 2013


ClauS

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Vanmorgen geweest bloedprikken en de uitslag was positief! Jippie. Durf het nog niet te geloven. 28 mei de echo. Vind het zo spannend. Ik durf het ook nog aan niemand anders te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee Daphnejewel en patrician wat balen dat het niet tot een Zwangerschap heeft geleid. Wel fijn dat jullie gelijk door kunnen voor een nieuwe poging. Ik ga weer duimen voor jullie.

 

Joyce en terrybrouwer wanneer mogen jullie testen of bloedprikken?

 

Alle dames op het wachtbankje nog succes met deze slopende wachtdagen.

 

Voor de dames waarbij deze poging niet tot een zwangerschap geeft geleid heel veel sterkte toegewenst...

 

Ik zal een proberen om het lijstje weer op te halen.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees wel met jullie mee en volg sommige meiden van dit wachtbankje ook, maar heb niet echt actief meegeschreven omdat ik schreef bij het wachtbankje van april.

Officieel hoor ik hier wel, aangezien ik op 1 mei een positieve bloedtest heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden, helaas voor mij geen positieve test vanmorgen. Nu hopen dat de ongi snel komt want ik zit er tegenaan te hikken. Vandaag zh geprobeerd te bereiken maar dan in de wacht dan weer zoveel nog voor je. Morgen bel ik en vraag ik hoeveel cryo's we hebben.

C&d wat super voor je!! Nu nog wachtweken tot de echo die net zo spannend zijn. Gefeliciteerd met je positieve test meid!

Melis, ook voor jou van harte! Op naar een mooi kloppend hartje!

 

Joyce...bijna testen, ik hoop op groen!

 

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de felicitaties.

 

Ah Jetje balen!!! Hopelijk heb je nog een paar mooie cryos...

 

Joyce nog een paar dagen spannend! We houden het forum in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyce, welke WD zit je nu? Ik heb vanaf WD 6 positief getest na de tp van een cryo. Hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt, ik duim voor je!!

 

Jetje, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt :-( Hoe sta je er zelf in? Hopelijk hebben jullie een mooi aantal cryo's en kunnen jullie gelijk verder de volgende cyclus!

 

Ink, hoe voel jij je? WD 2 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyce, je weet idd maar nooit, want Lisa was het geloof ik, had in maart een nood iui ivmaar 1 eitje tijdens de ivfpoging en die is daar zwanger van als ik mij goed herinner!!!

 

Jetje, balen meid! Sterkte!

 

Melis, veel aanje gedacht bij ieder denkbeeldig gevoel in mn buik gisteren en vandaag? Dacht telkens "Melis voelde rond deze tijd de innestelling, zou dit het nu zijn?", maar geloof niet dat ik echt echt iets voel als ik heelmeerlijk ben ;-(... Maar aan de andere kant had ik dat bij Levi ook niet, geen gespannen borsten of misselijkheid, moeheid wat dan ook! en net voor de posi testwel buikpijn alsof ik ongi werd, dus sja, zit nietsbanders op dan verder wachten... Zit nu op wd3. Ga misschien zo testen, maar dat is dan wel op mn werk als ik uit een slaapdienst kom? Symbolisch lijkt het me erg leuk, een posi test op moederdag haha, maar ja, ik durf me er niet op te verheugen hoor???

Link naar reactie
Delen op andere sites

*breek even in* (ik volg zo nu en dan nog de meiden van het maart-bankje, vandaar dat ik het berichtje zag)

Het klopt wat Ink zegt, Joyce, wij hadden een escape-IUI. Wij kwamen zelfs in aanmerking voor ICSI (mijn had slechts 80.000 zaadcellen). Ik had tweetje eitjes en wonder boven wonder zijn die allebei bevrucht. Nu ben ik zwanger van een tweeling. Dus nog niet de hoop verliezen. Ik duim voor je! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ink, ik voelde voor een paar uur een stekende pijn in mijn onderbuik/liezen. Dit was op WD3. Ik denk niet dat je op WD3 al een positieve test krijgt hoor, is wrl erg vroeg. Probeer je niet te druk te maken om alles wat je voelt. Ondabks de buikgriep is het bij mij goed gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, balen dat het niet gelukt is, sterkte.

C&D jes, van harte gefeliciteerd. Geniet er van.

Ink, spanend hè, je gaat toch weer van alles voelen en alles analyseren zal het of toch niet. Gek van te worden. Ink jij bent dus ook een vroegtester. Ik mag 17 mei testen maar denk er sterk over om ook dit weekend te testen. Mijn cryo was twee dagen oud. Mijn moeder is zondag jarig en het zou super zijn als we dan positief testen.

Joyce, spannend hoop dat het toch gelukt is duim voor je!!!

 

Fijn weekend allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ink, je gaat idd op elk dingetje letten hè....vorige keer voelde ik dit en nu niks enz enz.. Dat maakt die wd ook zo zwaar. Ik duim voor een posi test op Moederdag voor je!!

 

Als we een cryo hebben gaan we dat in juni doen denk ik. Morgen echt het zh bellen voor mn cryo's. Vandaag geen zin in. We waren op pad vandaag. M'n ongi is inmiddels goed op gang, nu kunnen we weer verder kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Lisa, zelfs een tweeling?! Dat had ik gemist! Wat super zeg! Wauw, wat een wondertjes! Hoe voel je je? Gaat het goed? Haha Melis, ik ben dan wel een vroegtester, maar met "zo" bedoelde ik zondag afgekort, dus wd 6 :-). Is nog wel erg vroeg denk ik, maar ja, je bent een vroegtester of je bent het niet hé hahaha... Terry, zou een leuk cadeau zijn voor je moeder op haar verjaardag, het nieuws dat ze oma wordt! Of althans: zou je het gelijk vertellen / weten ze dat jullie bezig zijn met jullie cryo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Jetje, dat is idd het irritante aan de ww. En ik had me zo voorgenomen niet teveel stil te staan bij wat ik denk te voelen, maar dan toch weer...Nou, we duimen dat je minstens 1 cryo hebt en niet een hele nieuwe poging moet doorlopen Jetje! Op zich wel fijn dat je ongi al goed doorgebroken is denk ik? Ik vond dat tenminste wel: als de poging dan toch mislukt is, laat het dan maar gelijk goed duidelijk zijn naar mijn idee, zodat je niet alsnog zit te wachten / hoop krijgt etc... Zo babyboom kijken en waarschijnlijk weer wat tranen laten :-)... Kijken jullie hier ook naar? Soms zo confronterend en emotioneel kan ik er van worden haha, emomuts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart, in die stoel die je net op tv zag lag ik paar dagen geleden nog (en met mij natuurlijk vele andere vrouwen, maar vond het even zo raar om dat zo op tv terug te zien!)... Loop dus in Utrecht trouwens in het zh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was te mooi om waar te zijn :sad:.

Vanochtend wakker geworden met menstruatiepijn en beginnend menstruatiebloed. Niet eens een test hoeven doen.

Ik voelde het gisteravond al toen ik geen normale ontlasting meer had (maar alleen slijm, door de endometriose), en dat houdt een paar dagen aan :sad:.

 

Straks maar even bellen naar het ziekenhuis. Vorige keer was al besproken dat ik dan een wachtmaand zou hebben, en dan gaan ze kijken hoe mijn eigen cyclus is zonder hormonen enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden