Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Graag gedaan!

Zou leuk zijn als er nog een paar meiden komen meeschrijven in dit topic, wie weet zijn er binnenkort nog een paar positieve testers die zich hier komen aansluiten :)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast lindaah
Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5253[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5254[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5255[/ATTACH]

Goedemorgen dames,

Wilde deze foto's van vandaag graag met jullie delen.

Zo fijn om weer een positieve test te doen samen met mijn zoon....die was zo benieuwd hoe zo'n test nou werkt hahahaha

de kat die niet bij mijn buik is weg te slaan en tja daar kan je niet meer omheen.

Toch bijzonder he met bijna 6 weken....

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Met mij prima....de overmatige trek in chocomelk is vertrokken....zo jammer ((

Verder geen rare dingen wel erg moe s'avonds en wat emotioneler dan anders.....was vrijdag een echte pitbull was overal boos over en alles was me te veel grrrrr.

Fijne zondag

liefs linda

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5253[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5254[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5255[/ATTACH]

Goedemorgen dames,

Wilde deze foto's van vandaag graag met jullie delen.

Zo fijn om weer een positieve test te doen samen met mijn zoon....die was zo benieuwd hoe zo'n test nou werkt hahahaha

de kat die niet bij mijn buik is weg te slaan en tja daar kan je niet meer omheen.

Toch bijzonder he met bijna 6 weken....

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Met mij prima....de overmatige trek in chocomelk is vertrokken....zo jammer ((

Verder geen rare dingen wel erg moe s'avonds en wat emotioneler dan anders.....was vrijdag een echte pitbull was overal boos over en alles was me te veel grrrrr.

Fijne zondag

liefs linda

Heerlijk hè! Ik ook vanmorgen weer getest. Geweldig als je kan testen zonder die heftige spanning na de wachtweken.

hele fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Lindaah - leuke foto's, leuk dat je die met ons wil delen! Mijn buik is gelijk aan die van jou, bijzonder he op deze termijn?! Ik kan hem ook echt niet meer verbergen.

Faye - heerlijk weer even genieten van een positieve test zonder stress! Je hebt me aangestoken, ga vd week ook nog ff testen ;-))

Ben dinsdag jarig, wordt alweer 27, ouwe doos haha. Krijg van m'n moeder twee keramische pannen en een rijstkoker, altijd handig.

M'n zusje en ik zijn samen zwanger, zij is nu 29 weken. In haar vorige zwangerschap is ze 40 kilo aangekomen (is er ook allemaal weer afgegaan), maar dat wil ze nu niet meer. Gevolg; mevrouw telt calorieen en drinkt alleen maar water, met als gevolg dat de baby een groeiachterstand van twee weken heeft opgelopen. Nou, dan maar een buik met 5 weken die niet meer te verbergen is, nietwaar?!

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 26 jaar - zwanger van 2e kindje

Mewe - 38 jaar - zwanger van 1e kindje

Freggel - 32 jaar - zwanger van 1e kindje

karinl - 33 jaar - zwanger van 2e kindje

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje

Faye- 38 jaar- zwanger van 2e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

30 december - Mewe

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

Afspraken/echo's

10 mei - Mewe - 1e echo bij gyn zkh (6w 5d)

13 mei - Mewe - gesprek klinische genetica: vlokkentest of vruchtwaterpunctie?

17 mei - Melis25 - 1e echo bij de VK (6w5d)

19 mei - freggel - 3e echo (11w2d)

21 mei - Melis25 - 1e echo bij het IVF-centrum (7w2d)

21 mei - karinl - 1e echo in het zkh

22 mei - Faye - 1e echo bij het IVF-centrum

23 mei - lindaah - 1e echo

Geplaatst

Hallo meiden,

Hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad? Prachtig weertje was het zeg..

Leuke fotoos Linda, de eerste weken was mijn buik ook flink opgezet, denk dat de hormonen daar ook een rol in spelen. 's Morgens is mn buik weer minder en tegen de avond is het weer meer opgeblazen. Ik Heb nog wat afspraken bij de WWW gezet.

Gisteravond had ik buikpijn en een heel klein beetje bloedverlies, echt minimaal hoor. Vandaag is het weer helemaal weg, hoop dat het geen kwaad kan. Ik schrok er wel van gisteren..Meiden die eerder zwanger zijn geweest: Is dit normaal?

Groetjes Mary

Gast lindaah
Geplaatst

goeiemorgen meiden,

Jee Melis alleen water en minimale calorieën is niet goed nee...........dan maar een heerlijk flinke buik met 5-6 weken.

Mewe beetje bloedverlies is niet erg hoor ik had vorige week ook wat roze afscheiding was ook eenmalig.....heb je "gesport" dan kan het ook daarvan zijn.

met een paar prachtige dagen in het vooruit zicht en mijn zoon nog tot woensdag bij ons ga ik hier heerlijk van genieten.

Hopelijk belt MvM mij terug deze mevrouw belde een vrijdagochtend ivm prive iets.........

Fijne dag allemaal

liefs linda

Geplaatst

Hoi dames,

Hier een relaxed weekend achter de rug, lekker in de tuin gepicknicked met zoonlief, was gezellig! Manlief was helaas werken :-(

Mewe, de baarmoeder en omgeving is tijdens een zwangerschap extra doorbloed, een adertje kan springen om iets heel kleins, zoals bijv. hoesten. Wat Lindaah ook al zei, het kan ook door seks komen. Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap dus kan je helaas niet verder helpen.

Fijne dag dames, ik ga het huis soppen!

Gast lindaah
Geplaatst

Even een update wat mijn echo betreft.......

Ik heb zonet het MCK gebeld om het te vertellen van mijn grote mooie ronde buik en/of dat "normaal"is met bijna 6 weken zwangerschap.

Nu mag ik ipv de 23e..........de 14e al komen voor een echo.......ik heb zo een donker bruin vermoeden dat het er weleens 2 kunnen zijn.......

Ik krijg het lijstje niet aangepast dus als een van jullie dat voor me wil doen thanks.

Gast lindaah
Geplaatst
Even een update wat mijn echo betreft.......

Ik heb zonet het MCK gebeld om het te vertellen van mijn grote mooie ronde buik en/of dat "normaal"is met bijna 6 weken zwangerschap.

Nu mag ik ipv de 23e..........de 14e al komen voor een echo.......ik heb zo een donker bruin vermoeden dat het er weleens 2 kunnen zijn.......

Ik krijg het lijstje niet aangepast dus als een van jullie dat voor me wil doen thanks.

Wie is wie

Melis25 - 26 jaar - zwanger van 2e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

30 december - Mewe

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

Afspraken/echo's

10 mei - Mewe - 1e echo bij gyn zkh (6w 5d)

14 mei - Lindaah - 1e echo (7 weken)

Het is me gelukt......:smile:

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

30 december - Mewe

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

Afspraken/echo's

10 mei - Mewe - 1e echo bij gyn zkh (6w5d)

14 mei - Lindaah - 1e echo (7 weken)

Geplaatst

Hai allemaal,

Vanmiddag toch weer gaan bloeden :( en buikpijn gekregen. Bloeden is wel minder maar nog niet gestopt.

Contact opgenomen met gyn in zh en mocht komen voor HCG controle. Heb ook gevraagd of ze misschien een echo konden maken. Mijn arts zei dat de kans dat er nog geen kloppend hartje te zien was heel groot was en dat ik dan nog niets zou weten... Morgen krijg ik de uitslag, mag om 8.30 bellen.

Eigenlijk had ik vandaag nachtdienst, werk als vpk in het ziekenhuis, heb me ziek gemeld. Ben er met mn gedachten niet helemaal bij en emotioneel gezien een beetje labiel.

Geplaatst
Hai allemaal,

Vanmiddag toch weer gaan bloeden :( en buikpijn gekregen. Bloeden is wel minder maar nog niet gestopt.

Contact opgenomen met gyn in zh en mocht komen voor HCG controle. Heb ook gevraagd of ze misschien een echo konden maken. Mijn arts zei dat de kans dat er nog geen kloppend hartje te zien was heel groot was en dat ik dan nog niets zou weten... Morgen krijg ik de uitslag, mag om 8.30 bellen.

Eigenlijk had ik vandaag nachtdienst, werk als vpk in het ziekenhuis, heb me ziek gemeld. Ben er met mn gedachten niet helemaal bij en emotioneel gezien een beetje labiel.

Oh Mary wat een schrik! Dit is toch iets waar e niet op zit te wachten! Meis ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen.....

Geplaatst

Wat vreselijk Mewe, dit wil je niet als je net zwanger bent! Heeft de gyn uiteindelijk nog een echo gemaakt? Ze kunnen toch op deze termijn wel een vruchtzakje/dooier zien? Ik hoop dat de bloeduitslagen goed zijn en dat het bloedverlies en de buikpijn snel zal stoppen!!

Take care dame!

Net gebeld door MvM, ze komt woensdag langs. Ga dan vanaf 17 mei sparen, aangezien we die week een midweek weg gaan.

Hoe is het met de andere dames?

Gast lindaah
Geplaatst
Hai allemaal,

Lieve Mewe........

Wat erg pfff het zal toch niet zeker??!!!!

Heb je al telefoon gehad met de uitslag??

steek een kaarsje voor je aan.......

Sterkte meid denk aan je.......

Liefs linda

Geplaatst

Hallo Lieverds,

Bedankt voor jullie meelevende reacties, echt fijn en warm..

Ik heb vandaag de uitslag an het HCG gehad, en het is prima 14.000 alleen zei de vpk er wel bij dat als het mis is je HCG ook nog even doorstijgt. Het bloeden heeft niet doorgezet naar erger of menstruatie-achtige bloeding en buikpijn is ook weer weg. Ik sta er weer wat positiever in nu. Ik zei al tegen mn man dat ik nu weer zwanger ga doen. Pfieuw, wel geschrokken hoor, nu weer goede moed erin proberen te houden.

En hoe gaat het nu met jullie? alles volgens plan en voelen jullie je goed? Ik heb hier nog totaal geen last van misselijkheid..

Liefs

Geplaatst

Wat fijn dat het bloeden en je buikpijn is gestopt, wat zal dat een opluchting zijn! Nog even geduld en dan heb je de echo, hopelijk stelt dat je nog wat meer gerust.

Vandaag jarig, 27 geworden. Straks lekker de stad in met m'n moeder, manlief moet helaas werken.

Geplaatst

Haha, ja heel goed, ik doe mijn best hier aan te mogen sluiten, maar ja, nu pas wd 1... Jij testte op wd 6 posi vaneen cryo toch? Voel je je al zwanger met kwaaltjes etc? Wanneer is je 1e echo? 21 mei toch? Haha, op mijn verjaardag, dus dat moet goed zijn!

Geplaatst

Ja, ik testte op WD 6 voor het eerst positief, weliswaar heel licht. Op WD 7 was de test een stuk duidelijker. Ik heb mijm eerste echo op 17 mei bij de verloskundige en op 21 mei in het VU. Ik wist al voor ik ging testen dat ik zwanger was. Huilen om alles, honger, aderen op mijn borsten etc., ik herkende de kwaaltjes.

Wanneer ga jij testen?

Gast lindaah
Geplaatst

Mewe.....hou moed he meid....blijf erin geloven...komt goed!!!

Ook ik ben niet misselijk af en toe een leeg gevoel en dan proppen we er wat voer in en kunnen we weer gaan hahaha.

Ben wel heel moe en heb nergens geen zin in of heb er fut voor.

misschien de zenuwen voor de echo a.s dinsdag ik weet het niet.

Morgen komt MvM ik denk ook dat we dezelfde mevrouw hebben.....

Zometeen naar de fysio daar moet ik 2x per week heen ivm met mijn rug.....daar ben ik vorig jaar aan geopereerd en ben er nog niet helemaal de oude van.

Zit nu 16 maanden in de ziektewet en begint me wel op te breken......maar ja moet naar het lichaam luisteren.

Ben ook best bang dat ik niet op de natuurlijke manier kan/mag bevallen en dat het een keizersnede gaat worden ((

Melis....HIEPER DE PIEP HOERA........

Mooi weer vandaag je krijgt wat je verdiend zie je wel.

Geniet ervan.

Liefs Linda

Geplaatst

Oh mewe vreselijk onzeker wordt je daarvan! Bah! Wilde dat ik wat voor je kon doen meid, bloedverlies komt wel vaker voor tijdens vroege zwangerschap. Ik duim met handen en voeten voor je!!

Knuffel voor jou :-)

Linda succes bij de fysio. Wat naar zeg dat je al zo'n tijd thuis zit. Even is leuk, maar wat langer niet. De muren komen op je af. Bijna je echo!! Denk je echt dat er twee zijn? Dat zou wat zijn!

ik zit momenteel ook thuis, bedrijf waar ik werk zit na faillissement in een poging tot overname. Alleen de overname duurt en duuuuurt. Nu na ruim 3 weken nog geen duidelijkheid. Maar ondertussen wel werken en klanten niets kunnen vertellen. Hoofdkantoor is ook al weg notabene! Ik werd daar gestressed van en mijn collega ook. Mijn tensie bleek wat verhoogd te zijn hierdoor, dus heb me meteen ziek gemeld. Ze zoeken het maar uit. Ik werk in de farmacie, farmaceutisch manager.

Hier gaat het goed. Op de normale dingen na geen bijzonderheden. Vandaag precies 10 weken. Jeetje mina, wat is dat ( achteraf) best snel gegaan. Volgende week donderdag weer kijken naar ukkie.

fijne dag meiden, geniet van het lekkere weer!

Geplaatst

Oei Linda, je was er al jong bij voor een rugoperatie, was hebben ze precies gedaan? 16 mnd ziektewet is zeker wel heftig, ik hoop dat de operatie dan ook goed gelukt is voor je. Betet worden is hard werken, snap dat je verder niet de puf hebt om andere dingen te ondernemen.

En Freggel heeft het ook al niet heel makkelijk, bah, al die onzekerheid mbt werk. Wel goed van je dat je jezelf ziek gemeld hebt met je hoge tensie, doe het lekker rustig aan meisjes!!

En jij lekker feesten Melis, Hoeraaa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden