Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Gast lindaah
Geplaatst
Oei Linda, je was er al jong bij voor een rugoperatie, was hebben ze precies gedaan? 16 mnd ziektewet is zeker wel heftig, ik hoop dat de operatie dan ook goed gelukt is voor je. Betet worden is hard werken, snap dat je verder niet de puf hebt om andere dingen te ondernemen.

En Freggel heeft het ook al niet heel makkelijk, bah, al die onzekerheid mbt werk. Wel goed van je dat je jezelf ziek gemeld hebt met je hoge tensie, doe het lekker rustig aan meisjes!!

En jij lekker feesten Melis, Hoeraaa

Ja het is geen pretje kan ik je zeggen pfff

Ik had een dubbele hernia en 2 versleten tussenwervels...((

Hierdoor liep ik sinds begin 2011 letterlijk krom.....na een jaar lang behandelingen bij de pijnpoli in roosendaal ben ik opgenomen met acute uitval van mijn rechterbeen.

Roosendaal wilde mij niet opereren en ben naar Belgie gegaan.....eindelijk een einde aan de helse pijn en uitval.

Helaas is er iets niet helemaal goed gegaan waardoor ik nog steeds rugpijn heb en af en toe een koud tintelend been.

Val nu onder de chronische rugpijn

Ik heb nu geen zware pijnstillers meer waar ik super wappie van werd.....maar gebruik tens dat zijn pleisters die aangesloten zitten op een kastje dat stroom geeft.

Werkt super kan dat zelf naar behoefte regelen en volkomen veilig tijdens de zwangerschap.

Dus tja daarom zit ik al zolang thuis.....ik wil heel graag weer aan het werk...maar binnen mijn lichamelijke kunnen is er niet veel eigenlijk niks zeg maar.

Hoe is het met jou meer gerustgesteld dan vanmorgen?

Freggel jij hebt ook mooi te kijken dan....tjonge zeg...groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld.

Ook weleens fijn wat meer tijd voor jezelf dan alleen het weekend ....))

Zou het er maar goed van nemen.

liefs

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hieperdepiep hoera!!!!! Gefeliciteerd melis! Ben je een beetje verwend vandaag?

Mewe gaat het een beetje. Is het gestopt?

Balen van jullie werk meiden. Het is zo raar, als je moet werken zou je willen dat je soms naar huis kon (zoals vandaag:)) maar als het er op aan komt dan is het mooi balen als je niet kan of mag......

Ik kan de klok wel vooruit kijken, ik wil een echo waah!!! Melis hoe komt het nou dat jij ook bij de vk loopt ? Laat je het dubbel lopen?

Geplaatst

Thanks voor de felicitaties meiden, lief van jullie!

Faye, ondanks dat ik de 7 en 10 weken echo in het VU krijg, heb ik me ook gewoon aangemeld bij de verloskundige. Ze was blij dat ik dit zo pril al heb gedaan, zodat ik 'slachtoffer' kan zijn bij een onderzoek naar een nauwere samenwerking tussen verloskundigen en gynaecologen. Mijn vorige zwangerschap is namelijk niet vlekkeloos verlopen dus willen ze nu kijken waar ze mogelijk eerder kunnen helpen. Op die manier loopt het inderdaad dubbel, maar wel in mijn voordeel in de zin van echo's.

Zoonlief heeft mooi voor me geknutseld op het kdv, zo schattig! En heb al een moederdag cadeau gekregen, een zelf geschilderde bloempot!

Gast lindaah
Geplaatst

Wat zullen jou bloemen dan prachtig staan Melis in zo'n mooie bloempot...))

Heb je berichtje gelezen bij April haha ben je weer gerustgesteld?

T kan echt geen kwaad hoor dus geniet ervan...zou je cadeautje nog eens rustig overdoen..:smile: :smile:

Wij hebben alleen de eerste week na de terugplaatsing niks gedaan dat was het advies...maareh zodra het mocht er weer "vol" tegenaan :clap2:

MvM is geweest idd de zelfde als bij jou Mewe je krijgt de groetjes van haar..))

Ik ga tot 16 juli meedoen.

Heb een prachtige bad/wikkelcape gekregen super leuk en ook weer een mooie positieve test.

Nu op naar de echo van a.s dinsdag pff wat spannend zeg ben zo bang om geen knipperlichtje te zien....((

Sta zoveel bewuster in deze zwangerschap als de vorige keer bij Guliano......toen ging ik naar de huisarts omdat ik dacht een griepje te hebben........hmmmm dat "griepje" heeft 9 maanden geduurd want ik was 8 weken zwanger.

Nu is alles gepland en weet je wanneer je moet testen en wachten en al dat soort dingen ...pfff soms is het killing.....maar ook zo bijzonder dat het op deze manier kan en het ook de eerste keer meteen gelukt is.

Morgen is mijn mannetje vrij en gaan we de feest locatie voor onze bruiloft bekijken.

1-8-2014 is de grote dag duurt het nog even maar deze locatie is zeer gewild en onze voorkeur gaat hier naar uit dus moeten we er op tijd bij zijn.

Vanaf die datum is ons gezin helemaal compleet.....getrouwd en 4 kinderen....een droom die werkelijkheid gaat worden....)))

Fijne dag allemaal

Liefs

Geplaatst

Freggel wat lees ik nou op een ander topic! Wat een schrik! Nu alles ok?

Mewe hoe gaat het meis?

Slim melis! Ik wist niet dat het kon! Ik dacht altijd dat je pas met 12 weken bij vk een echo zou krijgen.

Linda gaat het met je "buikje"? :)

Geplaatst

Hoi dames,

Lindaah, ik ben weer helemaal gerustgesteld hoor ;-) Ben deze zwangerschap wel een stuk zekerder, maar af en toe komt de onzekerheid om de hoek kijken, haha. Heel veel plezier morgen bij het bekijken van de mogelijke trouwlocatie. Heb je zelf vier kinderen? Of zijn dat kinderen van je aanstaande? Klinkt iig wel erg gezellig :-)

Freggel, ik heb ook even in het andere topic zitten lezen, wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig heb je meteen een echo gehad zodat je kon zien dat alles goed gaat met jullie uk!

Faye, brutale mensen hebben de halve wereld zeggen ze weleens toch ;-) Hoe gaat het met jou? Heb je je ook aangemeld bij MvM?

De informatrice van MvM is net weg. Meteen een dikke vette streep op de test, altijd fijn die bevestiging! Heb de MvM test even vergeleken met die van mijn zoontje en deze is een stuk donkerder! Net als Lindaah een hele mooie wikkeldeken/badcape gekregen. Ik doe mee tot 24 juli en heb, omdat ik geen werk heb momenteel, maar 3 kratten per week besteld!

Fijne avond dames, ik ga zo lekker slapen! TRUSTE!

Gast lindaah
Geplaatst

Ik heb zelf een zoon en mijn aanstaande een dochter en een zoon.

Met nummer 4 in aantocht en de bruiloft is ons gezin compleet.

Slaap lekker

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje

Mewe - 38 jaar - zwanger van 1e kindje

Freggel - 32 jaar - zwanger van 1e kindje

karinl - 33 jaar - zwanger van 2e kindje

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje

Faye- 38 jaar- zwanger van 2e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

30 december - Mewe

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

Afspraken/echo's

10 mei - Mewe - 1e echo bij gyn zkh (6w5d)

13 mei - Mewe - gesprek klinische genetica: vlokkentest of vruchtwaterpunctie?

14 mei - Lindaah - 1e echo (7 weken)

17 mei - Melis25 - 1e echo bij de VK (6w5d)

19 mei - freggel - 3e echo (11w2d)

21 mei - Melis25 - 1e echo bij het IVF-centrum (7w2d)

21 mei - karinl - 1e echo in het zkh

22 mei - Faye - 1e echo bij het IVF-centrum

Even het lijstje weer bovengehaald :)

Mewe, hoe gaat het met je? Morgen je eerste echo, op naar een mooi kloppend hartje!!

Geplaatst

Hoi dames,

lief dat jullie naar me vragen!

Het gaat goed gelukkig. Inderdaad super schrikken afgelopen dinsdag. Ik was niet totaal in paniek, omdat ik geen krampen had en geen weefsel o.i.d verloren was, enkel bloed en bloedstolsels.

Er zat nog een mini plekje bloed onder het vruchtzakje, boven de baarmoedermond, toen daarna de echo werd gemaakt. Ukkie deed het prima, dus godzijdank alles goed.

de gyne kon niet zeggen waar dit door kwam. Het was ook maar even, een kleine stortvloed en toen over.

Kan zijn dat de placenta die eind deze week 'af' is, een bloedvat geraakt heeft.

Of baarmoedermond adertje gesprongen. Ik gebruikte veel hormonen incl bloedverdunners, kan ook oorzaak zijn. Het belangrijkste is nog wel dat vrouwen die eiceldonatie hebben gedaan, in meer dan 50% van de gevallen bloedverlies hebben. Daar hoor ik dus ook bij;-) inmiddels ben ik wel aan het afbouwen met de medicatie en bloedverdunners meteen gestopt.

ik heb bedrust ( bankrust) gehouden, je weet nooit.

Het vertrouwen komt gelukkig zoetje bij beetje weer!! Gelukkig kon het geen kwaad.

hoe gaat het met jullie? Mewe, is het bij jou opgehouden en weer rustig? Wat een onzekerheid toch hè, bah. Net alsof we niet genoeg achter de kiezen hebben. En morgen je echo. Ik ga duimen voor jullie!!

melis, nog van harte met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Of ga je het nog vieren? En 3 (!) kratten, hahaha dat wordt veel drinken;-) heel goed dat je het doet hoor! En weer een posi test en nog een badcape ook!

vorig jaar toen ik meedeed, konden we kiezen tussen een paars armbandje of dito ketting. Tja....gaat om het idee, maar we hadden er niets aan. Maar aan dochtertje vriendin gegeven.

Faye, welkom hier ( volgens mij nog niet gedaan, of word ik echt een zeef hihi) en proficiat!!!! Geweldig!!! Hoe voel je je?

Geplaatst

Oooh zo akelig he Freggel dat bloeden, gelukkig is alles fijn in orde, ben echt heel blij voor je dat de echo goed nieuws liet zien.

Morgen hebbben wij onze eerste echo, ben dan 6wk en 5 dg en hoop zo erg dat er al wat hartactie te zien is.

Dus idd op naar het kloppend hartje, hoop het zo Melis. En wat fijn dat jij dubbel goed in de gaten gehouden wordt, toch een goed idee hoor. Misschien ga ik mee ook aanmelden bij een vk in Breda. Ik sta n ui onder behandeling in Tilburg, wel zo makkelijk om ook in mijn eigen woonplaats terecht te kunnen..

Die onzekerheid is idd killing. Bij mij is het bloeden nagenoeg gestopt, nog wel na inspanning een zweempje. Van de week na het boodschappen doen en 1 keer na de achtertuin vegen. Het is dan maar een beetje oud bloed, maak me er niet meer zo druk om. Probeer wel zware klusjes te vermijden, lastig als je pleeg bent. Gelukkig veel lieve collega's die me helpen.

Hee Faye welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt heel gaaf. Hoeraaa. Hoe voelt je roze wolk?

Hoe was het op je trouwlocatie Linda? Leuk he, al die voorpret. Hoe je het omschrijft denk ik te weten waar de locatie is, heb daar al meerdere trouwfeestjes gehad :) Ga je in Breda trouwen? Is zo leuk om getrouwd te zijn. Wij zijn na tien jaar samen vorig jaar getrouwd, erg leuk om mevrouw te mogen zijn hahaha en het voegt ook echt iets toe, kan niet goed omschrijven wat, maar het is echt waar.

Nou lieverds, geniet allemaal van jullie vrije dag,

Liefs!

Gast lindaah
Geplaatst

Hey......

Wij trouwen in het trouwkerkje van etten-leur.

De feestlokatie wordt de twee gebroeders ook in etten-leur.

Is zon geweldige lokatie met alles erop en eraan...))

Waar dacht jij dat we gingen kijken?

2 juni terug om het definitief te maken

Kan niet wachten om te mogen zeggen .....dat ik niet zijn vriendin maar vrouw ben.

Heerlijk al die voorspanning ookal duurt het nog dik een jaar.

Gast lindaah
Geplaatst

Hey......

Wij trouwen in het trouwkerkje van etten-leur.

De feestlokatie wordt de twee gebroeders ook in etten-leur.

Is zon geweldige lokatie met alles erop en eraan...))

Waar dacht jij dat we gingen kijken?

2 juni terug om het definitief te maken

Kan niet wachten om te mogen zeggen .....dat ik niet zijn vriendin maar vrouw ben.

Heerlijk al die voorspanning ookal duurt het nog dik een jaar.

Geplaatst

hahahha ik zat er helemaal naast Lina, ik dacht de Maribelle in Breda, dat ik ook zo'n populaire lokatie. Maar ook heel leuk hoor het trouwkerkje en daarna de twee gebroeders. Ik ben wel bekend in Breda, heb daar tot mn 16de gewoond, heb er nog veel familie en vrienden..

Morgen om 13.00 worden we verwacht voor de echo, ik ga lekker vroeg naar bed dat het gauw morgen is... Zo eerst frietjes eten, dat is echt heel lang geleden... hmmm zinin!!

Ik post morgen weer als ik meer nieuws heb.

Xx

Geplaatst
hahahha ik zat er helemaal naast Lina, ik dacht de Maribelle in Breda, dat ik ook zo'n populaire lokatie. Maar ook heel leuk hoor het trouwkerkje en daarna de twee gebroeders. Ik ben wel bekend in Breda, heb daar tot mn 16de gewoond, heb er nog veel familie en vrienden..

Morgen om 13.00 worden we verwacht voor de echo, ik ga lekker vroeg naar bed dat het gauw morgen is... Zo eerst frietjes eten, dat is echt heel lang geleden... hmmm zinin!!

Xx

Ik ga voor je duimen!

Gast lindaah
Geplaatst

Xx

Ik ben in breda geboren en tot mijn 24e gewoond.

Woon nu in hoeven.

Heel veel suc6 morgen.!!!!!

Dat je een mooi hartje mag zien...)))

Wij morgen feesten hebben een bruiloft.

Ik hoop je te lezen morgen.

Slaap lekker allemaal.

Liefs

Geplaatst

Mewe, heeel veel succes meid!!! De duimen draaien voor je!!

Geplaatst

Bedankt allemaal

@Linda, suf van me, ben bekend in Etten Leur, heb daar tot mn 16de gewoond... hahaha begint nu al, de zwangerschapsdementie :)

Nou we gaan zo vertrekken. Ik voel me heel goed, hoop dat t wat betekent.

Geplaatst

Heee de echo is helemaal goed gegaan. Ons kindje is 7,5mm en het hartje doet het prima. Zo verschrikkelijk mooi.

We zijn heel erg blij!!!

Xx

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws Mewe, gefeliciteerd! Vandaag ben je 6w5d toch? Ik heb op die termijn ook mijn eerste echo, fijn om te weten dat het hartje dan al klopt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden