Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He dames,

Ook zo van het zonnetje aan het genieten? Echt fijn! Love it!

hier gister nog even een testje gedaan aangezien ik nog niet ongesteld ben, maar test blijft omowit....het zal de spanning wel zijn! Woensdag is voor ons de ivf informatiebijeenkomst die van het zkh georganiseerd wordt. Ben reuze benieuwd hoe we daar vandaan komen.

Sinds gister aangenomen bij een nieuwe werkgever en mijn gen onderzoek rondom borstkanker, waar mijn moeder aan overleden is gekregen. Ik ben geen drager. Dus ondanks de negatieve zwangerschapstest, toch twee lichtpuntjes in deze week!

Lisselotje, succes met afvallen, ik ben 7 jaar geleden 30 kilo afgevallen met het programma van de weight wathers. En tot op de dag van vandaag is het eraf!! Van maat 44/46 naar 36. Heb er 1 jaar over gedaan, was buffelen. Maar weet zeker dat als ik het kan, dan kunnen anderen het ook!

happinez, spannend zeg jullie buitenland behandeling, ik lees met zeer veel interesse mee. Succes!

Andere meiden, hoe staat het er bij jullie voor?

• Reacties 539
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Emsie wat moet die uitslag van het onderzoek naar het borstkankergen spannend zijn geweest! Fijn dat het goed blijkt te zijn. Heb je ook zussen?

Happinez, hoelang ben je in Turkije voor de behandeling? Erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Lisselotje een betere motivatie om af te vallen is er niet, het gaat je lukken! Succes!

Na twee maanden rust begin ik het nu weer spannend te vinden. Een tijdje niet naar het ziekenhuis was voor mijn hoofd best even lekker. Nog een week tot de eerste echo. Hoop dat onze Knut over een paar weken goed ontdooit!

Geplaatst

Hallo dames.

Hier nog weinig nieuws. Ik ben bezig met IVF. Ik heb 12 juni een uitgangsecho om te kijken hoe de fokkels gegroeid zijn.

Op dit moment voel ik me niet zo lekker buikpijn en misselijk misschien heeft het te maken met de injecties.

Mijn eileiders zitten verstopt. Heb nu continu bruine waterige afscheiding. Maak me wel een beetje zorgen of de IVF wel lukt,en de embryo niet weg spoeld. Volgens de arts zit er op dit moment geen vocht in de eileiders. En dat is wel een goed teken.

Ik wens iedereen veel succes, en hopen op veel geluk!

Groetjes Wennn.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nieuwe meiden, welkom, we hopen op een mooi groen bankje!

Emsie wat zal dat gen onderzoek spannend geweest zijn zeg! Pff fijn dat het goed was! En een nieuwe baan, ook spannend. Wel even fijne dingen ter compensatie van de negatieve test!

Happinez Tjee turkije, dat ik een heftige keuze, waarom hebben jullie daarvoor gekozen? (kan even geen handtekening lezen)

Heel veel succes in ieder geval. Wij zijn onder behandeling on dd en hebben er ook een soort vakantie van gemaakt en dat bevalt ons erg goed! Hoop dat het goed uit pakt!

Hier gaat het redelijk, mijn man is vrijdag geopereerd en ik heb gisteren de punctie gehad. Ik moet bekennen dat het niet zo prettig is om beide niet lekker te zijn hoor. Mijn man heeft best veel pijn van zijn operatie (heel anders als de vorige keer) en ik heb nog flinke naweeën van de punctie. Zitten dus samen op de bank nu...

Maar de operatie I gelukt, er zijn levende zaadcellen gevonden en tijdens mijn punctie zijn er 9 eicellen gevonden. Op zich een prima score maar we weten natuurlijk nog niet of die ook rijp zijn en dan komt nog ons grootste probleem, de bevruchtingen...

. Maandag ochtend worden we daarover gebeld. Pfff spannend.....

Geplaatst

Suzie vervelend dat jullie allebei last hebben van de ingrepen. Negen eicellen klinkt wel goed! Daar zijn er vast een paar rijp van. Erg spannend, vooral omdat het de laatste poging is. Ik duim voor goed nieuws voor jullie morgen!

Geplaatst

1e Echo

-Daphnejewel & patrician 7 mei

-Emsie 17 mei

-Misa 20 mei

-Claus 28 mei

-Suzie 30 mei

2e Echo:

-Daphnejewel & patrician 14 mei

-Emsie 18 mei

-Suzie 3 juni

-Claus 7 juni

3e Echo (evt):

-Daphnejewel & patrician 18 mei

Punctie:

- Suzie 6 juni

TP/inseminatie:

-Marij 17 mei

-Daphnejewel & patrician 20 mei

-Emsie 22 mei

- Surf 21 mei

Testen/bellen:

-Daphnejewel & patrician 4 juni

- Emsie 5 juni, negatief:mad:

- surf 3 juni (verplaatst naar 5 juni, stiekem een digitest, deze lijkt positief)

Geplaatst

Ook even aanvullen:)...

1e Echo

-Emsie 17 mei

-Misa 20 mei

-Claus 28 mei

-Suzie 30 mei

-Happinez 6 juni (NL)

2e Echo:

-Emsie 18 mei

-Suzie 3 juni

-Claus 7 juni

-Happinez 10 juni (NL)

3e Echo (evt):

-Happinez 12 juni (Turkije)

Punctie:

- Suzie 6 juni

TP/inseminatie:

-Marij 17 mei

-Emsie 22 mei

- Surf 21 mei

Testen/bellen:

- Emsie 5 juni, negatief:mad:

- surf 3 juni (verplaatst naar 5 juni, stiekem een digitest, deze lijkt positief)

Geplaatst

We hebben voor Turkije gekozen omdat we heel veel positieve berichten daarover gehoord hebben. We wilden sowieso graag naar het buitenland - DD of Gent stonden ook op de lijst, maar daar waren de wachttijden redelijk lang en gezien mijn leeftijd (in nov 40) willen we echt geen tijd verspillen. Ook vind ik de gedachte erg fijn dat we straks met ze tweeën het traject samen doorlopen en ik niet vaker alleen naar het zh moet etc. Het mooi weer en de excellente behandeling in Turkije hebben dan de besluit bevestigt:)

We zitten er 10 dagen - vanaf dinsdag a.s.. Normaal duurt het traject bij hun 17 dagen, maar we mochten de eerste 6 dagen stimulatie hier in NL al beginnen zodat we alleen 10 dagen in Istanbul moeten zijn. Tot nu toe is alles super geregeld voor ons. Als dat zo blijft dan ben ik nu al enthousiast vooral over de erg persoonlijke en betrokken benadering.

Hallo allemaal,

Nieuwe meiden, welkom, we hopen op een mooi groen bankje!

Emsie wat zal dat gen onderzoek spannend geweest zijn zeg! Pff fijn dat het goed was! En een nieuwe baan, ook spannend. Wel even fijne dingen ter compensatie van de negatieve test!

Happinez Tjee turkije, dat ik een heftige keuze, waarom hebben jullie daarvoor gekozen? (kan even geen handtekening lezen)

Heel veel succes in ieder geval. Wij zijn onder behandeling on dd en hebben er ook een soort vakantie van gemaakt en dat bevalt ons erg goed! Hoop dat het goed uit pakt!

Hier gaat het redelijk, mijn man is vrijdag geopereerd en ik heb gisteren de punctie gehad. Ik moet bekennen dat het niet zo prettig is om beide niet lekker te zijn hoor. Mijn man heeft best veel pijn van zijn operatie (heel anders als de vorige keer) en ik heb nog flinke naweeën van de punctie. Zitten dus samen op de bank nu...

Maar de operatie I gelukt, er zijn levende zaadcellen gevonden en tijdens mijn punctie zijn er 9 eicellen gevonden. Op zich een prima score maar we weten natuurlijk nog niet of die ook rijp zijn en dan komt nog ons grootste probleem, de bevruchtingen...

. Maandag ochtend worden we daarover gebeld. Pfff spannend.....

Geplaatst

@Suzie: Hoe voelen jullie zich nu? Gaat het een beetje? Ik hoop dat de pijn een beetje beter wordt langzaam. Heb je nog veel last van de punctie? Rustig aan en veel drinken!

@Wennn: Ik had deze keer ook bijna 2 weken last van afscheiding. Ik denk dat komt soms ook van al dat 'rotzooi' wat we moeten slikken, spuiten.... heel veel succes voor woensdag!

@ Pip83: Wat spannend meid. Onze cryo's zijn allemaal goed ontdooid, volgens mij gaat dat steeds beter. Succes voor de eerste echo!

@Emsie: is het dan al zeker dat jullie met ivf verder gaan of krijgen jullie alleen alvast de info? sorry misschien heb je het al verteld en heb ik het over het hoofd gezien..

@all: hoe is het met alle andere dames? Het is nog rustig hier:)

Geplaatst

@happinez, zit je midden in Istanbul? Hopen dat je niet teveel meekrijgt van de onrust daar!

Ook even het lijstje aangevuld :)

1e Echo

-Emsie 17 mei

-Misa 20 mei

-Claus 28 mei

-Suzie 30 mei

-Happinez 6 juni (NL)

- Pip83 15 juni

2e Echo:

-Emsie 18 mei

-Suzie 3 juni

-Claus 7 juni

-Happinez 10 juni (NL)

3e Echo (evt):

Punctie:

- Suzie 6 juni

TP/inseminatie:

-Marij 17 mei

-Emsie 22 mei

- Surf 21 mei

Testen/bellen:

- Emsie 5 juni, negatief

Geplaatst

@Pip83: Ja we zitten zo'n 3km van het Taksimplein. Heel vervelend dat dat nu allemaal moet, maar we hopen dat we er niet al te veel last van zullen hebben.

Geplaatst

@Emsie: is het dan al zeker dat jullie met ivf verder gaan of krijgen jullie alleen alvast de info? sorry misschien heb je het al verteld en heb ik het over het hoofd gezien..

He happinez, ja we gaan nu door voor icsi. Van de 4x iui die we gedaan hebben waren er 3 met minder dan een miljoen zaadcellen. Kansloos willen ze het nog net niet noemen maar meer dan een mini kans is het niet. Waardoor ze besloten hebben dat icsi de volgende stap is. Het zkh organiseert 1x in de zoveel tijd een info avond, en die is woensdagavond. De maandag erna hebben we een persoonlijk gesprek met onze fertiliteitsarts en maken we de algemene info specifiek op ons van toepassing. Vind het een grote stap en zie er als een berg tegenop. Er speelt eigenlijk ook te veel in mijn leven nu om dit soort ingrijpende acties te ondernemen, maar de info kan geen kwaad. Of we gelijk doorgaan daar twijfelen we dus nog over. Mijn vader is ernstig ziek en zal niet lang meer leven. Heb geen moeder meer en nog wel een zusje van 18 jaar die dan geen dak meer boven haar hoofd heeft. Hoop kopzorgen, rouw en verdriet. Denk zelf dat icsi er dan nog bij te veel is. Geen idee hoe ik op de hormonen zal reageer en zo heb ik nog wel wat leeuwen en beren die me angstig maken om de stap te nemen. Maar wil de hogere kans ook niet laten liggen....moeilijk allemaal.

Geplaatst

Hi allemaal, ff ego bericht :(

Valt allemaal een beetje zwaar nu.

Afgelopen vrijdag, weinig eitjes (4 grote en 3 kleine) en ook nog tijdens een goede doelen veiling flauw gevallen.

Vandaag totaal niet fit, wel tig eitjes erbij gekomen die toch nog mee kunnen doen. Erg beurs aan beide kanten van mijn onderbuik.

Erg emotioneel en huil tig x per dag, snap er niets van.

Mijn man heeft besloten deze week maar thuis te werken, zodat ik niet zelf hoef te rijden naar het ZH.

Woensdag terug en dan krijgen we te horen wanneer de punctie gaat geschieden, waarschijnlijk einde van de week.

Ik zie erg uit naar de vakantie volgende week, ben even op.....

Geplaatst

He Claus,

wat balen dat je niet fit bent en het op het moment zo zwaar valt. hopelijk snel de punctie en dan heerlijk genieten van je vakantie.

Hou goede moed... je kunt het..!!!!

sterkte...

Geplaatst
Hi allemaal, ff ego bericht :(

Valt allemaal een beetje zwaar nu.

Afgelopen vrijdag, weinig eitjes (4 grote en 3 kleine) en ook nog tijdens een goede doelen veiling flauw gevallen.

Vandaag totaal niet fit, wel tig eitjes erbij gekomen die toch nog mee kunnen doen. Erg beurs aan beide kanten van mijn onderbuik.

Erg emotioneel en huil tig x per dag, snap er niets van.

Mijn man heeft besloten deze week maar thuis te werken, zodat ik niet zelf hoef te rijden naar het ZH.

Woensdag terug en dan krijgen we te horen wanneer de punctie gaat geschieden, waarschijnlijk einde van de week.

Ik zie erg uit naar de vakantie volgende week, ben even op.....

Je kunt het, stap voor stap, rustig aan, niet te ver vooruit kijken, bekijk het per dagdeel. Ik duim voor je

Geplaatst

Arme Claus, het is allemaal niet makkelijk. Ik herken die huilbuien helaas ook... Weet je, niet de kwantiteit maakt het verschil maar de kwaliteit dus heb er maar vertrouwen in dat alles goed komt. Lief van je man dat hij thuis werkt. Is toch altijd fijn niet alleen ervoor te staan. Ik duim voor je!

Geplaatst

-Emsie heel veel sterkte! Hoop dat je veel steun hebt van de lieve mensen om je heen.

-Marije ik weet van een vriendin van mij die veel verklevingen had dat ze uiteindelijk naar Voorburg zijn gegaan. Weet overigens niet zeker of ze daar ook de verklevingen verwijderd hebben of dat ze dat in een ander ziekenhuis gedaan hebben. Ze is wel zwanger geworden in Voorburg na eerst 1 IVF behandeling die niet slaagde en met de volgende ICSI behandeling is het gelukt.

-Pip83 succes met deze poging. Wanneer is de verwachtte terugplaatsing?

-Happinez wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg! Hoop dat jullie inspanning worden beloont.

-Claus, succes met de punctie!

-Lisselotje succes met de laatste kilo's. Hoop dat ze er snel af zijn en jullie kunnen starten

-Suzie ik hoop dat jullie inmiddels gebeld zijn met goed nieuws! Wanneer zou dan de terugplaatsing zijn?

Ik ben afgelopen vrijdag voor de laatste echo geweest en zag er nog steeds prima uit! Zondag dus de punctie gehad en er zijn 10 eicellen gevonden waarvan 9 bruikbaar.

1 is er waarschijnlijk door het aanprikken gesneuveld. Morgen ( dinsdag) voor 11 uur worden gebeld, hoeveel er bevrucht zijn en hoe laat we verwacht worden op woensdag voor de terugplaatsing.

Hoewel het de tweede keer is vind ik het toch wel weer erg spannend en krijg ik steeds meer respect voor alle dames die ook na alle teleurstellingen weer vol goede moed aan een nieuwe poging beginnen.

Ook ik heb het lijstje gekopieerd en aangevuld:-) Nu duimen dat er deze maand veel positieve testen voorbij komen!

1e Echo

-Emsie 17 mei

-Misa 20 mei

-Claus 28 mei

-Suzie 30 mei

-Puck78 1 juni

-Happinez 6 juni (NL)

- Pip83 15 juni

2e Echo:

-Emsie 18 mei

-Suzie 3 juni

-Puck78 4 juni

-Claus 7 juni

-Happinez 10 juni (NL)

3e Echo (evt):

- Puck78 7 juni

Punctie:

- Suzie 6 juni

- Puck78 9 juni

TP/inseminatie:

-Marij 17 mei

-Emsie 22 mei

- Surf 21 mei

- Puck78 12 juni

Testen/bellen:

- Emsie 5 juni, negatief

- Puck78 26 juni

Geplaatst

Veel dames en dus hopelijk veel goed nieuws komende weken op dit bankje!

@Claus die hormonen zijn niet niks. Dus lekker laten gaan die tranen! En die volle buik in aanloop naar de punctie voelt soms zo onprettig. Het voelde op een gegeven moment echt als twee hangende stokken met grote trossen druiven er aan. Ik dacht dan pluk die boel maar! Nog even volhouden meid, zet 'm op!

@Suzie al nieuws??

@Emsie ik weet niets anders te zeggen dan sterkte. Zoveel tegelijk, dat is ongelofelijk zwaar. Neem de tijd voor alles en doe wat je hart je zegt!

@Happinez afgelopen nacht was het alleen in Istanbul geloof ik vrij rustig. Een vreedzame demonstratie daar las ik. Voor morgen een hele goede reis en natuurlijk veel succes met de behandeling daar! Hoop dat je ook nog een beetje van de zon kunt genieten!

@Puck78 spannend hoor, ik ga voor je duimen! Wanneer de terugplaatsing is, ik heb geen idee. Heb altijd een vrij lange cyclus.

Stomme vraag misschien... Wordt een cryo voor of na de eisprong teruggeplaatst? Ben nog een beginner op dit gebied :)

Geplaatst

@claus dit klinkt heel herkenbaar. Ik heb precies het zelfde gehad. Nog ff volhouden!

@puck mooie score! Ik duim voor veel bevruchtingen!

Wij hebben vanochtend de langste 2uur van ons leven gehad. Zouden tussen 10 en 12 gebeld worden maar heb uiteindelijk om 12uur zelf gebeld. Kreeg meteen excuses dat ze me nog niet gebeld hadden maar de labuitslagen waren net pas binnen....

Gelukkig had ze wel goed nieuws voor ons, er zijn 2 bevruchtingen! Dat is het dubbele van de vorige keren! Kwaliteit weten we nog niet, horen we morgen.

Morgen om 12uur weer naar Dusseldorf om ze alle 2 terug te plaatsen. Dan gaat het echte wachten pas beginnen....

Geplaatst

@Suzie: Gefeliciteerd !!! Wat een spanning, maar gelukkig met een mooi resultaat. Morgen dus twee emmies on bord:) Ik duim voor jullie dat je de wachtweken goed doorkomt. Gaan jullie dan nog op vakantie blijven of gaat het dan alweer terug?

@Pip83: Ja, idd het was in Istanbul vreedzaam. Wat betreft je vraag: eerlijk gezegd weet ik dat ook niet zeker... Ik heb twee cryo tp's gehad maar heb nooit echt goed begrepen (ook niet goed gevraagd, hoor) wanneer de emmie nu terug geplaatst wordt.

Geplaatst

Hoi Suzie, Wat moet de teleurstelling groot zijn zeg! Heel veel sterkte de komende tijd.

Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.

Als ik dit soort dingen lees dan realiseer ik me nog meer dat ook met IVF en ICSI de kans aanwezig is dat het niet gaat slagen en dat we de eerste poging erg veel geluk hebben gehad.

Ben vanmorgen gebeld dat van de 9 eicellen er 8 bevrucht zijn en er uiteindelijk 4 embryo's zijn.

Morgen om 11.00 uur zal er 1 worden teruggeplaatst. Van de andere 3 horen we dan ook of deze geschikt zijn om in te vriezen.

Vorige keer hadden we 5 embryo's maar was er geen enkele geschikt om in te vriezen dus of het ditmaal wel het geval is zullen we nog even moeten afwachten.

Happinez een goede reis en ondanks de behandeling hoop ik dat jullie toch van de vakantie kunnen genieten. Hopen op een mooi resultaat!

Geplaatst
Helaas slecht nieuws... Beide embryos zijn gestopt met delen vannacht dus ons verhaal stopt hier....

Oooh Suzie nee... Wat erg! Heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws. Stoppen jullie nu helemaal? Hou elkaar goed vast!!

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties, wij hebben van tevoren heel duidelijk besproken dat dit onze laatste poging zou zijn. En met 3 terugplaatsingen uit 4 ISCI pogingen die ook nog eens slechte kwaliteit waren geeft ook geen enkele reden om nog verder te gaan.

We zullen dus altijd met z'n 2en blijven en daar zullen wij een plekje voor moeten vinden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden