Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een nare verhalen lees ik heel veel sterkte..

Hier een test gedaan vanmorgen.. en ik denk dat ik een streep zie wat denken jullie??!! Twijfel zo.. morgen zo ie zo weer 1 doen..

Wil me foto uploaden maar weet niet zo best hoe ik dat doe.. sorry...

• Reacties 539
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wennn, fijn dat de punctie je zo meeviel. Zeker als je vergrote eierstokken hebt zal je dit en dat voelen. En dan ga je van alles denken, hopend dat het goede tekens zijn en vrezend dat het je ongi is. Ik weet het, hier kijk ik het minst naar uit.

en hoe voel je je vandaag? Wd 10 alweer?

Geplaatst

Hoi maart,

11 follikels lijkt me een mooi aantal zeg. Hopelijk krijg je evenveel eitjes. Heb je enig idee hoeveel kans er statistisch gezien is op een embryo met het brca gen? Ik duim dat er deze keer een omgekeerd resultaat is van vorige keer!

groetjes

Lalena

Geplaatst

Ow claus, wat vreselijk voor jullie! Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad dus ik weet hoeveel impact zoiets heeft. En dan heeft je moeder het nog wel tweemaal gehad en nu weer plekken. Wat erg ook dat de artsen zo nonchalant zijn.

heel veel sterkte voor jullie in deze zware tijden!

xxx

Lalena

Geplaatst

Mandy, ik zie toch ook echt een tweede streep! Was het je officiele testdag vandaag? En het kan geen pregnyl ofoz zijn? Want zo niet, dan is dit toch een een streep dat een waanzinnige felicitatie waard is! Wow! Echt gaaf!

ga je morgenochtend zeker weer testen. Zet je die hier dan ook op voor de vergelijking?

en wanneer moet je voor de bloedtest?

Super zeg!

liefs

Lalena

Geplaatst

@Claus, wat heftig zeg! Gaat het hier nu om je moeder of om iemand die je daar hebt ontmoet? Enige verwarring hier bij mij. Hoe gaat het met jou? En met jouw wachtweken?

Geplaatst
Mandy, ik zie toch ook echt een tweede streep! Was het je officiele testdag vandaag? En het kan geen pregnyl ofoz zijn? Want zo niet, dan is dit toch een een streep dat een waanzinnige felicitatie waard is! Wow! Echt gaaf!ga je morgenochtend zeker weer testen. Zet je die hier dan ook op voor de vergelijking?en wanneer moet je voor de bloedtest?Super zeg!Ik heb alles in eigen cyclus gedaan dus geen pregnyl Bloed test hoeft niet.. officieel zaterdag testen..Geloof het niet een streep..Morgen idd weer testen wil cb dan doen wat denken jullie kan dat dan??!!liefs
Geplaatst

@maart succes met de punctie en @wenn hou vol! Het einde van het wachten is in zicht meid!

Ik geloof dat het bij mij alle kanten op kan. Gebruik helemaal geen hormonen. Vorige keer wel, daardoor is vergelijken lastig. Maar het zeurende gevoel komt en gaat. Zo ook de steekjes. Sinds gisteravond wat bruinslijm (sorry meiden voor de ranzige details). Dat laatste had ik vorige keer ook. Toen had ik de eerste week ook wat bloedverlies door de innesteling. Kan dus nog alle kanten op denk ik.

Heeft dit weekend een testje wagen al zin? WD 8 en 9 zit ik dan...

Geplaatst
@maart succes met de punctie en @wenn hou vol! Het einde van het wachten is in zicht meid!Ik geloof dat het bij mij alle kanten op kan. Gebruik helemaal geen hormonen. Vorige keer wel, daardoor is vergelijken lastig. Maar het zeurende gevoel komt en gaat. Zo ook de steekjes. Sinds gisteravond wat bruinslijm (sorry meiden voor de ranzige details). Dat laatste had ik vorige keer ook. Toen had ik de eerste week ook wat bloedverlies door de innesteling. Kan dus nog alle kanten op denk ik. Heeft dit weekend een testje wagen al zin? WD 8 en 9 zit ik dan...
Ik zal op wd9 proberen.. was cryo toch??!! Of wd 10..
Geplaatst
Yep cryo, wel ruim vijf dagen oude al...
Dan kan wd 9 zeker toch.. kan het altijd proberen..We weten allemaal hoe zwaar die 2 ww zijn!!
Geplaatst

Hoi Lalena.

Nu voel ik me wel goed. Maar vannacht toch raar gedroomd, dat mijn menstruatie was gekomen.

Je bent er zoveel mee bezig dat je er zelf van gaat dromen. Ja wachtdag 10 alweer. Vanavond en vannacht werken en dan is het morgen wachtdag 11 alweer.

Liefs Wennn.

Geplaatst
@maart succes met de punctie en @wenn hou vol! Het einde van het wachten is in zicht meid!

Ik geloof dat het bij mij alle kanten op kan. Gebruik helemaal geen hormonen. Vorige keer wel, daardoor is vergelijken lastig. Maar het zeurende gevoel komt en gaat. Zo ook de steekjes. Sinds gisteravond wat bruinslijm (sorry meiden voor de ranzige details). Dat laatste had ik vorige keer ook. Toen had ik de eerste week ook wat bloedverlies door de innesteling. Kan dus nog alle kanten op denk ik.

Heeft dit weekend een testje wagen al zin? WD 8 en 9 zit ik dan...

Dankjewel Pip! Ja het kan alle kanten op! Ik heb geen bloedverlies of afscheiding gehad deze weken. Terweil voordat ik aan IVF begon bijna altijd afscheiding had. Waardat dan weg komt geen idee.

je kunt altijd proberen om te testen. Maar als het bij mij negatief zou zijn, ben ik teleurgesteld. Daarom wacht ik nog tot dinsdag als ik mag testen.

Succes!

x Wennn.

Geplaatst

Even een korte update! Ik zal deze week nog even uitgebreid op jullie reageren.

Deze poging bij ons is helaas mislukt. We hebben komende dinsdag een gesprek dus hopen dat ik deze cyclus misschien al een cryo kan terug laten plaatsen. Hadden bij vorige behandeling geen cryo's dus weten nog niet hoe het in zijn werk gaat.

Geplaatst
Even een korte update! Ik zal deze week nog even uitgebreid op jullie reageren.

Deze poging bij ons is helaas mislukt. We hebben komende dinsdag een gesprek dus hopen dat ik deze cyclus misschien al een cryo kan terug laten plaatsen. Hadden bij vorige behandeling geen cryo's dus weten nog niet hoe het in zijn werk gaat.

Hoi Puck.

Wat jammer zeg dat deze poging mislukt is. Ik duim voor jullie dat je deze cyclus nog een Cryo mag terug plaatsen.

Sterkte!

x Wennn.

Geplaatst

ClauS sterkte! Dat is geen leuk nieuws...

Puck: jij ook sterkte. Hoop dat jullie idd snel verder kunnen/mogen. Dat wachten is verschrikkelijk!

Mandy: Ik zie zeker een streepje! (en op deze test heb ik nog nooit een streepje gehad zonder zwanger te zijn). (Vast voorzichtig) gefeliciteerd!

Pip: ik zou op wachtdag 9 testen. Dat is al vroeg om een streepje te hebben (maar dat hebben meerdere vrouwen dan al wel). Als je nu bruinverlies hebt van een innesteling, dan heeft het nog een dag of 2 nodig om in je bloed en dus urine te komen. Duim voo rje!

Geplaatst

@puck wat ontzettend balen zeg! Sterkte en succes met het vervolg!

@hobbesje dank voor de link! Dit schema maakt echt een hoop duidelijk. Ik denk oprecht dat Knut hard zijn best aan het doen is. Ik heb nooit voor mijn menstruatie bruin slijm of een zeurende buik (al sinds maandag nu). Hopen dat de innesteling lukt!

Geplaatst

Dames toch cb gedaan.. zo onwerkelijk staat zwanger

Ik gebruik wel de bollen nog maar die kan mijn test toch niet beïnvloeden? ?!!

Weet iemand dat!!??

Liefs mandy

Geplaatst
Dames toch cb gedaan.. zo onwerkelijk staat zwanger

Ik gebruik wel de bollen nog maar die kan mijn test toch niet beïnvloeden? ?!!

Weet iemand dat!!??

Liefs mandy

Voorzichtig gefeliciteerd. Zou super zijn dat het blijft zitten. Wanneer is jou officiële test dag? Ik heb geen idee of die bollen invloed hebben, maar ik denk het niet.

Geplaatst

Wenn, wanneer is je officiele testdag, wd 14? Eigenlijk onmenselijk.

ik heb ook wel eens gewoon dagelijks getest, kon ik de lijn zien verdwijnen van de pregnyl en had ik iets om naar te kijken haha. Kost wel wat, maar scheelde mij een hoop stress.

waren het mooie dromen trouwens?

Geplaatst

Mandy, pip heeft gelijk hoor. Progesteron wordt niet gedetecteerd door de hcg test. Laat die cb hier ookeens zien!

nu ik weet dat je geen pregnyl hebt gebruikt kan je er echt niet omheen, tis een streep. Een ja je bent echt zwanger streep! Nu durf ik het wel te zeggen: gefeliciteerd Mandy!

liefsLalena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden