Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wenn gefeliciteerd! !!

Happinez lees ik nou... ik zou idd maar ff naar zkhuis gaan..

Hier nog geen bloed zo onwerkelijk.. gewoon kleine in me buik.. zo eng!!

je gelooft het zelf nog niet zeker. Geen bloed is wel een bevestiging zeker. Probeer er maar van te genieten.

Enne, heb je er nog meer testen tegen aan gegooid????

xxx

Lalena

• Reacties 539
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hobbesje,

dat klinkt inderdaad niet goed. Sterkte.....

Wenn gefeliciteerd... ik kan mij heel goed indenken dat dit onwerkelijk lijkt.

Happinez: hou moed en hopelijk wordt de pijn en alles nu wat minder. Hoe is het vandaag met je?

groetjes Lisenka

Geplaatst
pip wanneer mag je testen?

Vanmorgen getest op WD10 met normale kruidvattest (niet de 2x5) en negatief. Laatste bloeding was gisterochtend. Ik denk toch dat er met een blastocyst nu toch wel iets te zien zou moeten zijn. Helaas...

Geplaatst

Hoi Pip,

dat is geen goed nieuws. Ik denk niet dat er verschil in uitkomst is tussen de 2 voor 5 testen of de nadere van kruidvat, behalve het gebruiksgemak. Met een blasto denk ik dat er nu idd wel een streepje te zien zou moeten zijn....ik vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte....

Liefs

Lalena

Geplaatst
Hobbesje,

dat klinkt inderdaad niet goed. Sterkte.....

Wenn gefeliciteerd... ik kan mij heel goed indenken dat dit onwerkelijk lijkt.

Happinez: hou moed en hopelijk wordt de pijn en alles nu wat minder. Hoe is het vandaag met je?

groetjes Lisenka

Dankjewel, toen ik gisteren ging bloedprikken dacht ik dat het was om te kijken of ik overstimulatie had. Ik kwam naar een uur terug voor de uitslag en zei ze ik mag je feliciteren je ben zwanger. De tranen sprongen in mijn ogen, ik had het wel een beetje gedacht maar ging er niet vanuit. De arts had altijd gezegd dat als je aan ivf begint moeten de eileiders verwijderd worden. En nu hoefde dat in eens niet meer en ben toch zwanger.

Geplaatst

Happines hoe gaat het met je meid?

Meiden die nega getest hebben heel veel sterkte

Meiden die positief getest hebben van harte gefeliciteerd

Geplaatst

Lieve allen,

Vannacht weer met enorme krampen wakker geworden, braken en pijn, niet best. In eens was het weer over, heel vreemd. Mijn man is vandaag wel even thuis gebleven en nu zitten we weer bij de HA. Ik wil toch naar de gyn.

Maaaaaarrr: ik durf het bijna niet te zeggen... Mijn man wilde ineens dat ik vanochtend een test al ging doen. Ik wilde niet en voelde me zo angstig. Ik heb het wel gedaan. Na 30 sec niets te zien en ik maar uitbarsten in huilkramp- zie je wel weer niets. Ik wordt nooit zwanger... Maar natuurlijk veel te voorbarig. Plotseling riep mijn man " er is een tweede streep!!!!"

Ik kan het niet geloven echt niet.

y8emaju4.jpg

Ik ben even zonder woorden...

Geplaatst
Lieve allen,

Vannacht weer met enorme krampen wakker geworden, braken en pijn, niet best. In eens was het weer over, heel vreemd. Mijn man is vandaag wel even thuis gebleven en nu zitten we weer bij de HA. Ik wil toch naar de gyn.

Maaaaaarrr: ik durf het bijna niet te zeggen... Mijn man wilde ineens dat ik vanochtend een test al ging doen. Ik wilde niet en voelde me zo angstig. Ik heb het wel gedaan. Na 30 sec niets te zien en ik maar uitbarsten in huilkramp- zie je wel weer niets. Ik wordt nooit zwanger... Maar natuurlijk veel te voorbarig. Plotseling riep mijn man " er is een tweede streep!!!!"

Ik kan het niet geloven echt niet.

y8emaju4.jpg

Ik ben even zonder woorden...

Super Gefeliciteerd! Ik dacht het al dat je zwanger zou zijn. Ik heb vannacht haast ook niet geslapen van de pijn. Toch echt even naar de gynecaloog gaan. Dan wordt het duidelijk waar die pijn vandaan komt. En kunnen ze het in de gaten houden.

Liefs Wendy.

Geplaatst

*jankende meelezer breekt in*

Happinez, hartelijk gefeliciteerd meid! Wat geweldig! Ik heb de afgelopen weken stiekem meegelezen.. En was zoooo benieuwd, ook al vermoede ik na de laatste berichten al wel dat je zwanger was..

Wenn, jij ook gefeliciteerd meid!!

*sluipt weer weg en gaat weer terug op het wachtbankje zitten*

Geplaatst

whoehoeeeeeeeeeeeeeeee jajajajaja Happinez super de super gefeliciteerd wauw meid wat ben ik reuze blij voor jullie zeg!!! Had het vermoeden gisteren al!!

Yes yes yes!! Kunnen jullie het een beetje geloven??? Eindelijk na al die tijd. Nu afwachten hoeveel er zijn ingenesteld! Misschien wel 3 ;-)

Geniet van dit moment!!!!!!

Geplaatst

Lieve lieve lieve lieve happines meid je bent gewoon hartstikke zwanger jahoe meid van harte gefeliciteerd

En wat een duidelijke test zeg

Oooooo ben zo blij voor jullie eindelijk naar alle tegen slagen dikke toet

Geplaatst

Happinez, wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd .

en ik ben ook blij dat je nog eens extra naar je ohss laat kijken. Zeker nu je een kleintje in je buik hebt.

en wat een dikke streep ook.

Xxx

Lalena

Geplaatst

Lieve Tina,

Ik wist het gisteren al, maar zit hier in tranen!!! Woorden schieten tekort om uit te drukken hoe ontzettend blij ik voor je ben! De aanhouder wint, het is je zo, zo, zo van harte uit de grond van mijn hart en het puntje van mijn tenen gegund!

Nu goed voor jezelf en je kleintje zorgen! Laat je zo weten hoe het was?

Liefs en een hele dikke kus,

Floor

Geplaatst

Lieve happinez

GEFELICITEERD!!! wat een super nieuws. Succes in het ziekenhuis en geniet van dit moment. Echt super... Ik heb de kippenvel op mijn armen en over mijn hele lichaam. Zo blij ben ik voor jullie....

Geniet ervan en ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Geplaatst

Wow, Tina, wat een geweldig nieuws! - pinkt ondertussen een traantje weg- Echt super! Ben zo blij voor je! En wat een mooie test! Nu heel goed voor jezelf en je uk(kies) gaan zorgen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Btw: dr. Pipelle heeft gouden handjes! Mag ik haar volgende week dit goede nieuws vertellen? Ik weet zeker dat ze het super vindt om dit te horen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

@Happinez oohh wat gun ik het jou! Net als vele anderen hier dacht ik al dat het raak zou zijn. Geniet van dit heerlijke nieuws!

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik voel me net in een rolercoaster. Ik kan het echt allemaal nog niet geloven.

Net zat ik nog bij de HA dan bij de gyn in het ZH en nu lig ik opgenomen op bed in het ZH. Wat gebeurd hier vandaag toch allemaal? Ze gaan nu bloed prikken om te kijken wat ze als behandeling voorstellen. Mijn eierstokken leken wat op sinaasappels en ook behoorlijk vocht in de buikruimte. Dus wel goed geweest hiernaartoe gegaan te zijn.

Ik heb wel direct weer een aanvaarding met de gyn ( een andere als die die ons voor Turkije niet wilde helpen) gekregen. Zij liet de ogen natuurlijk rollen over 3 emmies. En begon dan ook nog te zeggen" ja maar u ziet nu waar de gevaar bij zoveel emmies ligt". Stomme trut. Ik heb haar moeten uitleggen dat de gevaar altijd bij IVF bestaat of nu een of drie emmies.

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden