Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen dames

Happinez wat goed 3 stuks!! Nu ww in spannend.. hier is nu de eerste ww voorbij.. gister zware migraine aanval gehad nu zo misselijk!!! Mocht geen medicijnen nemen dus maar zetpil paracetamol genomen.. deze wk gelukkig erg druk met werk cursussen.. dus hopelijk is het zo vrijdag!! Heb nu voor het eerst geen drang om te testen ook heb ik geen flauw idee of wel of niet gelukt is.. gewoon rustig afwachten.. liefs

• Reacties 539
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Pip wat een schrik! Maar wel mooi een embryootje binnen boord.

En Happinez: super!!!

Wij hebben vandaag 1 A-kwaliteit embryootje teruggeplaatst gekregen. Van de 7 waren er 4 bevrucht, maar 1 was gisteren al niet goed. En de andere 2 waren helaas niet goed genoeg voor de vriezer. Dus deze moet extra z'n best doen!

Geplaatst

TP/inseminatie:

- Marij 17 mei

- Daphnejewel & patrician 20 mei

- Emsie 22 mei

- Surf 21 mei

- Puck78 12 juni

- Wennn 17 juni

- Claus 17 juni

- Pip83 22 juni

- happinez 23 juni

- Hobbesje 24 juni

Testdatum Naam Uitslag

26 juni Puck78

2 juli Wennn

2 juli Claus

3 juli happinez

4 juli Pip 83

9 juli Hobbesje

Geplaatst

@ liselottje. Dank je;). Ja is fijn weer thuis te zijn ondanks dat we ook een heel fijne vakantie hadden.

@ pip: jep, kom maar op met die drieling;) hihi

Wat vreselijk voor die meid. Maar gelukkig dat ze blijkbaar buiten levensgevaar is. Hoe voel jij je vandaag? Rustig aan meid.

@ hobbesje. Gefeliciteerd !!! Nu broeden. En weet je niet de kwantiteit maar de kwaliteit telt!! Ik duim voor je.

@ mandy. Dat gaat alweer snel jeetje. Een weekje maar nog dan weet je het al. Spannend. En alles wat je schrift... Ik duim heel hard voor je!!!

Hier weer helemaal terug helaas:

Wat een dag... Gisteren om 22u thuis geweest uit turkije en vanochtend om 6u er weer uit naar het werk😖. Iedereen blij dat ik er weer was, behalve mezelf 😉.

Nu ben ik bekaf en lig languit op de bank. Ik weet waarom ik het nooit leuk vind direct de volgende dag naar vakantie te gaan werken.

Verder de hele dag aan mijn 3 emmies moeten denken - welkom in de WW;)

Geplaatst

Afgelopen vrijdag vroeg de arts ons wanneer ik ongesteld moest worden. Kan elk moment komen zei ik. Hij vroeg binnen een paar dagen? Niet dat het nog twee weken duurt...

ik zei wel dat ik niet meer zo regelmatig ben maar dat ik hoopte op een dag of drie max. Dan kon ik beginnen zodra ik ongesteld werd.

Nu is het ruim een week verder en ik ben nog niet ongesteld. Dus ik zit in tweestrijd. Nog afwachten en als ik binnen een paar dagen ongesteld wordt gewoon beginnen of bellen met Duitsland? Ik vraag me af of hij om een reden niet twee weken wilde wachten, ivm capaciteit van lab ofzo .... Wat denken jullie?

Geplaatst

Ik zou ook bellen Lalena, overleggen is altijd prettig, je wordt er toch onzeker van, mogelijk kunnen ze al je vragen wegnemen.

Happinez: al weer in het NL ritme? Ben je eigenlijk een vroegtester? Zo beneiuwd naar de uitslag!

Hier effe geen mmm nieuws, wel vadernieuws. Mijn pa is vandaag thuis gekomen uit het zkh na 5 bestralingen aan zijn hoofd, de 24uurs zorg is ingegaan. Altijd iemand bij mijn vader aanwezig, super fijn maar ook zo heftig, het laat zien hoe ziek hij is en hoe afhankelijk hij is geworden. We leven als kinderen er omheen, toch staat je eigen leven ook stil, niet alleen als het om de mmm gaat die we stop hebben gezet ook als het om andere prive zaken gaat. Ben over 2 weken jarig, heb gewoon geen zin om het te vieren, wat totaal niet iets voor mij is, vier het altijd en heb er altijd lol in. Het vervelende is net als in de mmm, het is zo onzeker, je weet niet waneer wat gaat gebeuren, we hebben wel een indicatie wanneer ze verwachten dat zijn lichaam is uitgestreden maar toch is het wachten...blegh.

Succes met wachten meiden! Ik duim!

Geplaatst

Ook ik zou bij twijfel bellen Lalena! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Die onzekerheid is ook niets.

Hobbesje wat fijn nu ook in de wachtweken!

Ben je weer een beetje bijgekomen en uitgerust Happinez? Wat zou dat gaaf voor je zijn als ze gewoon alle drie blijven zitten, haha! Als het er in ieder geval maar één is, dan is het al goed he? Ik ben nog erg moe. Denk door het rare weekend met weinig slaap.

Ik duim voor jullie allemaal dames. Hoe gaat het met iedereen deze wachtweek? Was alweer vergeten hoe spannend deze weken zijn. Vorige keer was ik de week na de terugplaatsing nog goed ziek van de punctie. Daardoor ging die week vrij snel. Ben er nu toch veel meer mee bezig iedere dag. Gisterochtend testje gedaan om te kijken of de Pregnyl al aan het verdwijnen is. Tot mijn verbazing was er alleen nog een heeeeeeeeel licht streepje te zien. Als ik goed keek. Is dat niet gek pas 9 dagen na de spuit?

Sinds gisteren een beetje een zeurderig gevoel zo nu en dan. Ben als de dood dat ik ongesteld ga worden. Zou veel en veel te vroeg zijn. Pas dag drie, dat kan toch niet?!

Geplaatst
Ik zou ook bellen Lalena, overleggen is altijd prettig, je wordt er toch onzeker van, mogelijk kunnen ze al je vragen wegnemen.

Happinez: al weer in het NL ritme? Ben je eigenlijk een vroegtester? Zo beneiuwd naar de uitslag!

Hier effe geen mmm nieuws, wel vadernieuws. Mijn pa is vandaag thuis gekomen uit het zkh na 5 bestralingen aan zijn hoofd, de 24uurs zorg is ingegaan. Altijd iemand bij mijn vader aanwezig, super fijn maar ook zo heftig, het laat zien hoe ziek hij is en hoe afhankelijk hij is geworden. We leven als kinderen er omheen, toch staat je eigen leven ook stil, niet alleen als het om de mmm gaat die we stop hebben gezet ook als het om andere prive zaken gaat. Ben over 2 weken jarig, heb gewoon geen zin om het te vieren, wat totaal niet iets voor mij is, vier het altijd en heb er altijd lol in. Het vervelende is net als in de mmm, het is zo onzeker, je weet niet waneer wat gaat gebeuren, we hebben wel een indicatie wanneer ze verwachten dat zijn lichaam is uitgestreden maar toch is het wachten...blegh.

Lieve Emsie heel veel sterkte! Zo heftig... Hou je broers/zussen goed vast en knuffel je vader zo vaak als kan!

Geplaatst

Lalena ik zou idd ook overleggen..

Emsie wat heftig veel sterkte..

Hoe gaat het met de rest van de wachtende.. happinez hoe is het met je 3 ling!! Spannend..

Hier gaat het met de spanning nog geen drang om te testen.. echt heb rust gevonden raar he..

Heb alleen wel sinds een wk zo veel pijn aan me benen kan er amper van slapen zo rusteloos.. lijkt net of ik uren heb gesport... raar he.. hebben er meer last van??!! Of herkennen dit...

Fijne dag allemaal..

Liefs

Geplaatst

Lieve Emsie,

Ik heb er weinig woorden voor, maar wil je gewoon heel veel sterkte wensen voor deze moeilijk tijd. Geniet de dagen en uren die je nog met je pa kan zijn en praat alles van je af wat je met hem nog wilt bespreken. Het is een heel zware tijd - ik heb gelukkig mijn beider ouders nog, maar een aantal jaren geleden mijn ex-schoonmoeder bij het sterven begeleid en zij was als een moeder voor mij. Ik heb die uren achteraf als de meest waardevolle tijd ervaren omdat ik een heel intens band met haar had wat me op het moment dat ze ging het goede gevoel gaf dat het goed zo is, dat zij vrede heeft. Ook maakt het de pijn niet minder zwaar, maar het meest waardevolle cadeau wat je je vader nu nog kan maken is je aanwezigheid en steun. Dikke knuf voor je meid!

Wat betreft je vraag: Ik ben zo'n halve vroegtester. Ik durf het eigenlijk niet, maar heb toch alle keren eerder getest:) Dus een vroegtester met heel veel angst voor het vroegtesten:)

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben alweer helemaal opgeslokt in het dagelijkse ritme - werk..... gelukkig vandaag vrij!

Ik voel me verder goed, maar wel heeeeeellll onzeker deze keer. De laatste keren begon dit gevoel eerst in de tweede ww omdat ik nooit een blast had, maar altijd een 2 dagen oude emmie. Dan heb je de eerste dagen nog zo'n gevoel van... ach dat kan alles nog goed komen. Nu met die tick, trick en track die al 5 dagen oud waren heb ik het gevoel dat ik nu al zou moeten voelen als het gelukt was:( Niet fijn. Ik zou het zoooo vreselijk vinden als deze poging ook weer niets wordt - we hebben nu echt alles, en dan ook alles uit de kast gehaald - pipelle, IMSI, assisted hatching, 3 blasto's .... nou, dan weet ik het ook niet meer:)

Qua gevoel: ik had de nacht van maandag op dinsdag weer een heel rare belevenis - dat had ik bij mijn eerste poging ook - ik werd rond 3 uur wakker en nadat ik naar de wc was had ik behoorlijk ongi krampjes met daarbij een heel naar gevoel van duizeligheid, een beetje alsof je 'wegvalt' maar niet een beangstigend gevoel... moeilijk uit te leggen:) Herkent dat iemand?? Kan misschien ook van al die pillen komen?

Veder sindsdien lichte ongi-gevoel, af en toe wat steekjes en een beetje volle onderbuikgevoel, maar dat heb ik ook elke keer gehad.. dus dat maakt me juist heel onzeker:(

Ach k... WW!:)

@Mandy: Wat goed dat je het nog kan volhouden!! Goed teken misschien:) Je hoort wel vaker dat als het raak is de dames ineens geen testdrang meer hadden:)! Ik duim voor je!

@Puck: Heb ik het over het hoofd gezien ? Je moet vandaag testen, toch?? Hoe is het meid?

@Wenn: Hoe is het met jou? Kan je de testdrang nog wat bedwingen?

@Lalena: Heb je gebeld? Of ben je misschien toch nog ongi geworden?

@Claus: Jij daar in Suriname:) Ik brand een kaarsje voor je hier!!

@Hobbesje: Hoe voel je je? Kom je de dagen een beetje door?

Ben ik iemand vergeten? Sorry en dikke knuf voor allen!

Geplaatst

@ emsie, fijn dat je vader thuis is en zoveel zorg krijgt, maar tegelijk ook zwaar dat hij dat nodig heeft. Dat je dan geen zin hebt inhet vieren van je verjaardag lijkt me alleen maar logisch. Heel veel sterkte meid!

@pip, wat ik deed wat de uren tellen tussen spuit en test en dan de halveringstijd van pregnyl daarop loslaten. Dat heb je een beetje een idee van of het overeenkomt met wat je denkt. Ik heb voor je gezocht en volgens een onderzoek bij pregnyl van organon is de halfwaardetijd 33 uur.

@mandy, jee zou dat het restless leg syndrome zijn? Geen idee hoe dat dan komt. Blijft spannend. Wat goed dat je nog geen testneigingen hebt, dat had ik na vier dagen al haha.

@happinez, ik vind het zo spannend, ik heb gewoon zo'n goed gevoel over jouw poging. Nou ik hoop dat je de spanning goed aankan en dat je lekker blijft broeden op je blastos.

ik heb idd gebeld met het zh en ik mag gewoon rustig wachten tot mijn ongi en dan beginnen. De opmerking had niets te maken met capaciteit of vakanties of wat dan ook maar met de geldigheid van de uitgangsecho. Ze willen dat er niet teveel tijd zit tussen begin en de echo. Ik heb dus afgesproken dat ik op dag 1een echo laat maken bij het zh hier. Dat lucht ook weer op.

liefs en groetjes

Lalena

Geplaatst

Emsie: wat heftig.... sterkte.

Lalena: fijn dat je gewoon kan beginnen!

Happinez: dat gevoel dat jij beschrijft heb ik altijd van de hormonen. Alsof je tig glazen hebt gedronken en te snel opstaat...

Hier gaat het ok. Heb wel veel last van mijn buik, maar heb geen koorts en ben afgevallen ipv aangekomen. Dus de boel is 'gewoon' goed geirriteerd helaas. Veel drinken en rustig aan doen, wat lastig is met een peuter in huis die lekker aan het peuterpuberen is. Mikai heeft geluk: ik vind deze dagen iets meer goed dan anders.

Geplaatst

Whaaaa Lalena ik snap het niet... Wat is die halveringstijd en wat moet ik doen? Hahaha sorry hoor!

Happinez die symptomen had ik ook van de hormonen. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik ook zwanger bleek, dus helemaal zeker weet ik niet waardoor het kwam...

Hobbesje rustig aan! En Mandy klinkt idd als restless legs. Heb je al gegoogled?

Ik zit mezelf ondertussen op m'n werk gek te maken. Net beetje slijmverlies en als ik goed keek dacht ik lichtroze te zien. Nog steeds zeurderig gevoel ik m'n buik. Vrees toch voor een menstruatie :(

Geplaatst

@ pip: stel je spuit 5000ie pregnyl. Na 33 uur is dat afgebroken tot 2500ie, na nog eens 33 uur is het weer gehalveerd tot 1250ie enz enz. Zo kan je bepalen hoe hoog het hcg van de pregnyl ongeveer is op het moment dat je test. Dus ff het aantal uren tussen de prik en test. In jouw geval negen dagen keer 24 uur is 216 uur. Daar gaat in elk geval 6 keer 33 uit, dus je halveert je dosis zes keer.

Geplaatst
@ pip: stel je spuit 5000ie pregnyl. Na 33 uur is dat afgebroken tot 2500ie, na nog eens 33 uur is het weer gehalveerd tot 1250ie enz enz. Zo kan je bepalen hoe hoog het hcg van de pregnyl ongeveer is op het moment dat je test. Dus ff het aantal uren tussen de prik en test. In jouw geval negen dagen keer 24 uur is 216 uur. Daar gaat in elk geval 6 keer 33 uit, dus je halveert je dosis zes keer.

Oh wat goed! Met die berekening klopt die heeeeeel lichte streep van maandagochtend. Fijn!

Geplaatst

Hallo dames.

Met mij gaat het redelijk. De wachtweken vallen erg zwaar. Moet nog even geduld hebben. Dinsdag mag ik testen.

Ik ben ook de laatste paar dagen erg moe en heb me gedachte er niet helemaal bij.

x Wennn

Geplaatst

Hey wennn,

de wachtweken zijn ook het zwaarst van de hele behandeling. Alles ervoor is meer medisch, dan lijk je meer grip en controle te hebben over de dingen die je doet. Maar na de tp is het alleen wachten en dan gaat je brein aan de gang met piekeren enzo. Deze woensdag is bijna voorbij, dus nog zes nachtjes slapen, is al minder dan een week. Helpt misschien niets maar toch sterkte met het wachten. Ik hoop zo dat je moeheid een goed teken is.

xxx

Lalena

Geplaatst
Hey wennn,

de wachtweken zijn ook het zwaarst van de hele behandeling. Alles ervoor is meer medisch, dan lijk je meer grip en controle te hebben over de dingen die je doet. Maar na de tp is het alleen wachten en dan gaat je brein aan de gang met piekeren enzo. Deze woensdag is bijna voorbij, dus nog zes nachtjes slapen, is al minder dan een week. Helpt misschien niets maar toch sterkte met het wachten. Ik hoop zo dat je moeheid een goed teken is.

xxx

Lalena

hoi Lalena.

Dankjewel voor de goede moed. Ik vond alle medische dingen reuze mee vallen. Terwijl ik veel verhalen gehoord heb over de punctie, heb ik er weinig last van gehad. Alleen na die tijd buikpijn wegens vergrote eierstokken. Maar de wachtweken duren erg lang. Ik voel ook van alles in mijn buik en dan denk ik dat de ongi komt. Maar daar moet ik niet vanuit gaan. Ik ga er positief vanuit en zie wel hoe het loopt. Ik hoop ook dat de moeheid een goed teken is. Ik kan zomaar in slaap vallen einde van de dag. En s'nachts slaap ik ook heel goed.

XXX Wennn

Geplaatst

Hallo dames!

Ik heb vandaag weer een echo gehad en ik heb vrijdag de punctie al. Straks even pregnyl spuiten. Ze zagen 11 follikels dus ik ben erg benieuwd. Dinsdag zal de terugplaatsing zijn als we embryo's over houden na de selectie. De eerste keer had ik 9 eitjes en er bleef maar 1 embryo over dat geen drager was van het brca-gen. Zijn er meer meiden die in Maastricht bezig zijn?

bezig met PGD vanwege erfelijk brca-gen.

Geplaatst

Hi allemaal,

we zijn nog in Suriname maar stemming is omgeslagen :(

Trof hier een ernstig zieke moeder aan ( 2x borstkanker achter de rug ) en door een foutief uitgevoerde borst amputatie is er op die borst vreselijk gaan steken. Zwart geworden en erg pijnlijk en dat na 2 jaar. Op die plek zijn er weer vlekken gezien dus voor de 3e keer in 10 jaar chemo. Als de chemo niet aanslaat heeft ze nog maar 6 maanden....

De artsen hier maken zich niet erg druk, en dus wacht je soms wel maanden voordat je verder kunt!

Zij is sterk maar ik kon dit niet erbij hebben, blijf ook langer en mijn man gaat alleen terug....

Ik neem voor nu ff afscheid en wens iedereen heel erg veel succes toe.

-Hoop later te lezen over zwangere dames en huilende baby's :)

XXX

Geplaatst
Hi allemaal,

we zijn nog in Suriname maar stemming is omgeslagen :(

Trof hier een ernstig zieke moeder aan ( 2x borstkanker achter de rug ) en door een foutief uitgevoerde borst amputatie is er op die borst vreselijk gaan steken. Zwart geworden en erg pijnlijk en dat na 2 jaar. Op die plek zijn er weer vlekken gezien dus voor de 3e keer in 10 jaar chemo. Als de chemo niet aanslaat heeft ze nog maar 6 maanden....

De artsen hier maken zich niet erg druk, en dus wacht je soms wel maanden voordat je verder kunt!

Zij is sterk maar ik kon dit niet erbij hebben, blijf ook langer en mijn man gaat alleen terug....

Ik neem voor nu ff afscheid en wens iedereen heel erg veel succes toe.

-Hoop later te lezen over zwangere dames en huilende baby's :)

XXX

Hoi hoi,

Wat vreselijk zeg voor die vrouw, en vooral dat die artsen zich niet druk maken. Het is erg begrijpelijk dat je dat er niet bij kan hebben. Hopelijk kun je daar wel een beetje genieten, heb je daar wel kennissen? Of familie? Nu je daar alleen bent. Hoe voel je je verder? Sterkte.

Knuffel Wennn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden