Ga naar inhoud

Uitgerekend in februari & maart 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 650
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ach je, Wennn hoe is het met je? Ben je alweer thuis?

Ik was weer thuis. Maar net weer in Sneek geweest. Ik lag krom van de pijn. Ze zouden me leren Kathereriseren maar dat is niet door gegaan omdat me blaas te groot was geworden. Nu met een Katheter naar huis gegaan en dinsdag ochtend terug komen in Sneek om te leren Katereriseren. En de katheter er uit laten halen.

Pfff wat een gedoe, ik voel me ook behoorlijk gaar.

Groetjes Wennn.

• 4 weken later...
Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik weet niet of ik het alleen niet zie of dat hier daadwerkelijk niet meer geschreven wordt??

Hoe gaat het met jullie? We zijn allemaal al aardig ver nu in de zwangerschap:) Wat zijn jullie ervaringen? Geniet je nog volop? Hoe ver zijn jullie met alles 'klaar' hebben?

Met mij gaat goed met mij. De buik is nu wel erg groot:) maar ja wat wil je ook met drie. Ik ben gelukkig nog steeds een beetje mobiel dus kan ik ook nog genieten van mijn tijd om alles een beetje voor te bereiden.

Ik ben nu 26+1 weken alweer. Het gaat nu snel. We hopen dat ze iig nog tot het nieuwe jaar blijven zitten en het liefst nog tot medio/eind januari, maar ja daar hebben we weinig invloed op.

Ik zou het fijn vinden weer eens wat van jullie te lezen.

Groetjes

Geplaatst

Hier ook alles prima vandaag 26 weken😄

De tijd vliegt om! Babykamer is helemaal klaar en 2 prachtige muurschilderingen geschilderd! Geboorte kaartje heeft mijn vrouw helemaal ontworpen en is ook klaar! Nu ga ik nog een geboortebord maken voor in de tuin. En begin januari hebben we afspraak voor het uitzoeken van de bedankjes!

Wat goed dat alles goed gaat met je en met de 3 ukkies! Echt mooi om te horen!!

Verder zit ik meer op een fb groep echt heel gezellig waar iedere dag gekletst wordt

Geplaatst

Hallo Ik mis ook wel jullie verhalen..MAAR heb geen recht van spreken.. Ik schreef namelijk nooit en las alleen maar...:hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite::hypocrite:.... Maar ook fijn om te lezen dat het met jullie goed gaat..welke facebooksite is dat??

We hebben helaas niet zo'n leuk nieuws gehad.... MEt ons kindje alles goed hoor!! heb de tekst ff gecopieerd van een andere site..waar ik lees en soms schrijf

frown.gifHallo,

Wil niet speciaal iets bereiken met mijn bericht. Meer ff van me af schrijven en misschien toch wel een reactie..

Ons lange verhaal in het kort

Sinds bijna 6 jaar zijn we samen. en sinds 5,5 jaar bezig voor een kindje. Ik heb een mooie dochter uit een eerder relatie maar wil de graag met mijn nieuwe partner ook een kindje..zo gezegd zo gedaan dacht ik.

Na een jaar is mijn man naar de arts geweest omdat er nmaar niks gebeurde.. Ik dacht dat het niet aan mij zou liggen...maar iets anders bleek waar.. Het lag wel aan mij . Ik had verklevingen dit was gezien door een kijkoperatie..

Onze enige optie was nog ivf.. daar zijn we in maart mee begonnen 2009.. medicijnen sloegen niet aan en ik maakte bij geen follikels 3 was de max..eerste poging mislukt geen bevruchting..weer een half jaartje wachten ivm wachtlijst...2e poging helaas een bbz..

3e en 4e poging in een andere kliniek gedaanen ook helaas werd dit niks... dus we waren uitbehandeld..

Onze enige optie was eiceldonatie maar ja wie vraag je dat..daar was ik al snel uit de enige die ik het zou vragen was mijn zus. Zij gaf aan dit niet te willen doen.en dan... toen was daar mijn allerliefste vriendin zij gaf aan dit voor ons wel te willen doen...

Dit gaf een dubbel gevoel..blij tuurlijk maar ook angstig had het net naast me neergelegd en nou zou de onzekerheid weer beginnen...

we hebben haar de tijd gegeven om hier over na te denken.. om vragen te stellen info in te winnen enz..

Dit heeft een jaar geduurd..en afgelopen juni was het zover...alles verliep voospoedig op 1 juli was de punctie en op 7 juli had ik mijn positieve test vast....nu inmiddels 21weken...

en sinds een maand weet ik dat onze donor borstkanker heeft 27 jaar afgelopen vrijdag geopereerd borst geamputeerd... ze wacht nu opde uitslag van het genonderzoek...begint binnenkort met chemo is vandaag begonnen met een eigen ivfpoging aangezien de chemo kan zorgen voor onvruchtbaarheid....

pfffff ben haar zo eeuwwwwwwwig dankbaar... ben zwanger dankzij haar en nu kan ik niks voor haar doen...behalve luisteren....

Geplaatst

Hey demidepemi,

Jeetje wat een verhaal... Lijkt me erg moeilijk om je vriendin nu zo te zien. Maar wat mooi ook dat zij dat voor jullie wilde doen, prachtig! Ik hoop voor jullie dat het voor allebeide - jullie en haar goed komt. Sterkte!

@daphnejewel: Mooi dat alles zo goed gaat! Leuk de babykamer al gered:) is een wonderbaar gevoel daaraan te werken, he? Ik heb de meeste dingen ook klaar, alleen nog de decoratie en een lampje. Ik wens jullie ook het allerbeste verder

• 4 weken later...
Geplaatst

Iedereen de beste wensen voor 2014. En dat we allemaal mooie gezonde kinderen mogen krijgen.

Happinez hoe is het met jou 3 ling? Hou je het nog vol? Ben je nog aan het werk?

Hier alles goed, vorige week begonnen aan de babykamer. Hij is bijna af. Moet nog wel een matras, lampje, gordijnen en wat kleine dingetjes kopen.

Het schiet nu echt op voor ons. Voor je het weet is het februari/maart.

Hoe is het verder met iedereen?

x Wennn.

Geplaatst

Ja van mij ook de allerbeste wensen voor 2014! Het zou voor ons allen een bijzonder jaar worden dat is zeker.

Eventjes: ik kan niet meer fatsoenlijk via de website op het forum antwoorden de site doet bij mij heel gek. De app werkt blijkbaar wel...

@ wennn: het gaat goed ook is het nu heel zwaar geworden de afgelopen weken/ dagen. Ik ben nu 30+4 dus ik denk dat ik niet meer lang hoef te wachten😉. De verwachting is ergens tussen nu en de komende 2-3 weken. Dus voor mij schiet het echt op😃. We zijn er klaar voor. Kamers zijn gereed, alles gekocht wat nodig was incl nieuwe grote familieauto hihi. De kleintjes doen het heel goed. Eergisteren bij de controle waren ze al boven de 1300g en dat is heel mooi want nu weten we als ze er komen hebben ze het niet meer zooooo zwaar.

Werken?? Oh nee hoor al sinds 1 nov niet meer. Zou ook niet kunnen😜.

Leuk dat inrichten van de babykamer he😉? Ik heb er ontzettend van genoten. Ik zal ff wat foto's zoeken en uploaden😉. Hoe voel je je verder? Werk jij nog?

Hoe zou het hier met de andere dames zijn?

Xx Tina

Geplaatst

Tina, wat ontzettend leuk om te zien! 3 bedjes en die kinderwagen, zo speciaal!!

Ook fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleintjes, ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Liefs,

Noes

Geplaatst

sinds vandaag niet meer zo lekker:( Mijn buik is zo keihard dat ik denk die ontploft elk moment. Weet niet als dat morgen nog steeds zo is toch maar even het zh bellen. Verder gaat het wel goed.

En jij Melis? Geniet je lekker van je lief mannetje:)?

@Noes & Beanie: Bedankt dames:) ja de bekijkers zullen daar zeker zijn. Is zeker even wennen in het begin:)

@Noes: Ik zie dat je in januari naar DD gaat? Heeeeeeellllll veel succes!!!

Gaaf hoor Happinez!! :-)

Hoe voel je je?

Geplaatst

Hoe gaat het nu Tina? Is de buikpijn al wat minder? Hopelijk heb je geen of minder last.

Hier is het volop genieten, ben zo blij dat J. bij ons is! Het is een heel tevreden rustig mannetje, heel anders dan V. toen hij net geboren was. Nachten gaan ook prima, hij slaapt nu 5 uurtjes aan een stuk 's nachts. Kortom, hier een grote blauwe wolk!!

Geplaatst

@melis. Nou wat fantastisch. Lekker genieten van de blauwe wolk!!

Hier is helaas het een en ander minder leuk veranderd. Sinds gisteren nacht lig ik in het UMCG. Gisteren nacht werden de harde buiken steeds erger dus toch maar gebeld. Ctg liet duidelijk weeën zien maar het heeft gelukkig nog niet doorgezet. Nu moet ik wel ff voor controle blijven. Hopen dat ze nog even blijven zitten.

Geplaatst
@melis. Nou wat fantastisch. Lekker genieten van de blauwe wolk!!Hier is helaas het een en ander minder leuk veranderd. Sinds gisteren nacht lig ik in het UMCG. Gisteren nacht werden de harde buiken steeds erger dus toch maar gebeld. Ctg liet duidelijk weeën zien maar het heeft gelukkig nog niet doorgezet. Nu moet ik wel ff voor controle blijven. Hopen dat ze nog even blijven zitten.
Heel veel sterkte happinezz met de laatste loodjes en hopelijk binnenkort mooi 3 kleintjes in he armen..De andere dames natuurlijk ook heel veel succes met de laatste loodjes...
Geplaatst
@melis. Nou wat fantastisch. Lekker genieten van de blauwe wolk!!

Hier is helaas het een en ander minder leuk veranderd. Sinds gisteren nacht lig ik in het UMCG. Gisteren nacht werden de harde buiken steeds erger dus toch maar gebeld. Ctg liet duidelijk weeën zien maar het heeft gelukkig nog niet doorgezet. Nu moet ik wel ff voor controle blijven. Hopen dat ze nog even blijven zitten.

jeeytjemina meis wat vervelend! ik duim voor je dat ze nog heel wat weekjes blijven zitten!!! ik vraag me zo af he, hoe groot is jouw buik wel niet met een drieling? :-D enormmmmm zeker???

Geplaatst
Ja van mij ook de allerbeste wensen voor 2014! Het zou voor ons allen een bijzonder jaar worden dat is zeker.

Eventjes: ik kan niet meer fatsoenlijk via de website op het forum antwoorden de site doet bij mij heel gek. De app werkt blijkbaar wel...

@ wennn: het gaat goed ook is het nu heel zwaar geworden de afgelopen weken/ dagen. Ik ben nu 30+4 dus ik denk dat ik niet meer lang hoef te wachten. De verwachting is ergens tussen nu en de komende 2-3 weken. Dus voor mij schiet het echt op. We zijn er klaar voor. Kamers zijn gereed, alles gekocht wat nodig was incl nieuwe grote familieauto hihi. De kleintjes doen het heel goed. Eergisteren bij de controle waren ze al boven de 1300g en dat is heel mooi want nu weten we als ze er komen hebben ze het niet meer zooooo zwaar.

Werken?? Oh nee hoor al sinds 1 nov niet meer. Zou ook niet kunnen.

Leuk dat inrichten van de babykamer he? Ik heb er ontzettend van genoten. Ik zal ff wat foto's zoeken en uploaden. Hoe voel je je verder? Werk jij nog?

Hoe zou het hier met de andere dames zijn?

Xx Tina

Wat leuk om te zien die 3 bedjes!

Minder dat je nu veel harde buiken hebt! Hopelijk blijven de kleintjes nog even zitten!

Hoe gaat het nu met je? Sterkte met de laatste loodjes!

Ik werk nog en voel me eigenlijk heel erg goed. Doe alles nog alleen neem soms te veel hooi op de vork.

Gisteren bij de verloskundige geweest. Ons kindje ligt over dwars. Ze ziet de kans klein in dat het kindje goed gaat liggen. Dit heeft te maken met de vorm van mijn baarmoeder. Dan wordt het een kijzersnee. Daar zie ik zo tegen op. Maar ja het kindje moet er toch uit. Nu maar alvast aan het idee wennen.

Hoe is het met de rest?

Liefs Wennn.

Geplaatst

Wat leuk om weer wat te lezen! Idd de bedjes zien zo schattig uit😄 hier gaat alles goed nog 5 dagen werken en dan gaat mijn verlof in! Wel half ziek geschreven ivm bekkenpijn. Ben nu 31 wk en 2 dagen.

De kleine groeit goed nu 1934gr alleen hoofdje is wat aan de grote kant, dus dat gaan ze goed bijhouden nu!

Verder wens ik iedereen heel veel succes!!

Geplaatst

Hoi allemaal ik ben een trouwe meelezer omdat ik de drieling zwangerschap van Happinezz heel bijzonder vind!

Maar ik ben zo nieuwsgierig hoe het nu met haar gaat? Weet iemand een update voor mij? ;)

Geplaatst

Hoi Nanny,

de kindjes zitten nog veilig bij mama in haar buik.

ze is volgens mij nu 32weken wel ligt ze in t ziekenhuis.

meer weet ik niet!

Hopelijk.mocht ik t zeggen happinez ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden