Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inflame!!! Ook ik heb minder energie en geef me gewoon toe aan mn vermoeidheid ;-) HEERLIJK

van 4x sporten per wk (body attack, bootcamp, xco, spinning, hahaha kennen jullie dat?) nu met moeite 2x...

Geen idee of het beter wordt, verschilt per persoon denk je niet?

Armanda veel plezier morgen met de fam ben benieuwd naar de reacties!!!

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop dat het door de zw. schap komt. Maar ik vermoed van niet. Of in ieder geval een combi, dan zou het straks beter moeten worden. Ben nl herstellende van een burn-out. En het opnieuw weer in ritme komen ( werken) kost erg veel energie.

Heb vandaag een bestelling binnen gekregen van positiebroeken. 1 gaat terug, te groot. Ik had bij mijn tweelingzwangerschap dure broeken gekocht die ik 1-2 keer heb aan gehad. Bij mijn dochters zwangerschap waren die al te groot, dus hebben ze in de kast gelegen. Denk dat ik ze toch maar op mp ga zetten. Ze zijn nog als nieuw.

van mijn beste vriendin een tas vol kleding gekregen, dus ik kom de winter wel door. Sowieso kun je basic shirts, vesten en blazers heel lang aan hebben. Dus daar doe ik t mee. Leuk sjaaltje et voila ;)

Geplaatst

Inflame ik had bij mijn eerste zwangerschap veel meer last van de vermoeidheid. Nu alleen de 8e en 9e week was ik niet vooruit te branden.

Clickstar ik denk dat de vermoeidheid wel zal afnemen. Hoewel je waarschijnlijk straks met dikke buik alles toch wat langzamer zal moeten doen:-)

Jose wat leuk dat je wat nieuwe kleding hebt aangeschaft. Ik denk dat ik niets hoef te kopen dit keer.

Heb vorige zwangerschap via een vriendin die bij Queen mum werkt heel veel erg goedkoop kunnen kopen. Ben toen flink los gegaan:-) lekker hoor die hormonen;-)

Heb toen wel wat dingen gekocht die ik toen ik ze nodig had al niet meer paste. Overigens kan ik de zomerbroeken nu wel aan haha!

Denk dat ik ook er alvast wat van op MP ga zetten. Zonde om al die dingen nog te bewaren als ik ze toch niet meer ga gebruiken.

Jeetje wat zijn jullie allemaal sportief! Buiten elke dag wandelen en fietsen met de kleine man doe ik eigenlijk niets aan sport op dit moment.

Gaan jullie iets van een zwangerschapscursus volgen?

Quin heb jij vorige keer iets van een cursus gedaan en hoe beviel dat? Heb vorige keer via A.ctivite zwangerschapsgym gedaan maar was niet heel erg tevreden. Wil overigens nu wel weer wat gaan volgen.

Vond het namelijk wel erg gezellig en leuk om ervaringen uit te wisselen.

Kimky lukt het wat te genieten nu?

Armanda, Ben benieuwd hoe de familie reageerde:-)

Geplaatst

Haha Puck, dank voor het compliment, maar ik sluit me bij jou aan. Hier blijft het ook bij wandelen en fietsen met mn kleine meid ;)

Handig zo n vriendin zeg, Queen mum heeft leuke dingen.

ik ga teouwens niet op zo n pufclub-, cursus, ben ik veeeeel te nuchter voor. Vorige keer ook niet gedaan. Dus deze keer ga ik er ook niet aan beginnen.

Voor de contacten zou het leuk zijn misschien, maar persoonlijk schiet dan het doel voorbij.

Geplaatst

Jose ben ook wel erg nuchter misschien dat ik daardoor de inhoud van de cursus niet zoveel vond.

Was wel erg gezellig:-)

Heb er toen voor gekozen om wel te gaan omdat we net pas hier in de regio wonen en het dus wel leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen die ook een kleintje hebben in dezelfde fase.

Geplaatst

Ook ik niet naar een pufclub hoor. Ook ik zie mezelf dat niet doen. Heb trouwens een keizersnee gehad met 33 wkn dus had het dan niet eens kunnen gebruiken ;)

Heb wel zw zwemmen gedaan toen, dat was wel leuk en relaxed

Ben ook niet sportief hoor. Haha. Ben luie donder

Fiets soms naar mn werk en naar de gastouders, thats it :)

Puck leuk dat je t vraagt :D

Ons meissie kreeg vandaag haar special tshirt aan en de familie (op de verjaardag) zag het gelijk!

Heel erg leuke reacties gehad! Lekker om het nu verteld te hebben.

Woensdag nog een echo en dan is t echt de laatste bevestiging voorlopig! Daarna mag iedereen het als t zo uitkomt wel weten.

Weten bij jullie al veel mensen het?

Heb trwns wel giga koppijn vndg. Neem om de paar uur twee para :(

Alleen wk 8 en 9 moe? Beter! Ik doe al wkn een middiagdutje wanneer het mogelijk is! Maar ik slaap ook snachts slecht -tig x flink plassen -erg irri

Geplaatst

Armanda wat leuk hè dat nu meer mensen het weten:-) Bij ons weten mijn beste vriendin, onze ouders, zus en schoonzussen het.

Erg lastig wel om het nog stil te houden want begin wel een beetje een buikje te krijgen en kan het wel van de daken schreeuwen!

Wilde eigenlijk even volgende week donderdag afwachten dan heb ik echo en uitslag voor de combinatietest.

Ook ik moet er zeker een keer of 5 per nacht uit maar dat had ik helaas al voordat ik zwanger werd... Heb juist in de nachten vaak veel pijn waardoor ik niet stil kan liggen.

Kunnen we ons vast goed voorbereiden op de gebroken nachten;-)

Geplaatst

Hier 2 x yoga geweest maar moest er zo om lachen dat ik gestopt ben. Ben gaan zwemmen, lekker gewichtloos;-)

Ook niet meer sportief, heb mijn paardje tijdens de vorige zw weg gedaan, doet nog steeds zeer en mijn hondje is vlak daarna overleden, die mis ik ook nog elke dag. Beesten komen er weer als ze straks wat ouder zijn dat staat als een paal boven water.

Afgelopen vrijdag leuke reactie gekregen van mijn best friend. Hij hoopt het nog mee te maken en straks met beide op pad te gaan, ze paste weleens op L.yam en deden allemaal leuke dingen met hem.

Vandaag mijn ouders het nieuws verteld en die moesten aan de beademing, ze hadden het niet meer gedacht en kreeg gelijk op mijn sodemieter dat we het weer alleen hadden gedaan;-)

Mijn schoonmoeder vertellen we het nog even niet we wachten de combi af en daarna mag de rest van de wereld het ook weten.

Ben ook zo moe maar het is nu anders je niet door er loopt er al een rond en die wil ook aandacht en leuke dingen doen. Vind het nu iets zwaarder maar de vermoeidheid is het zelfde als de vorige x.

Geplaatst

5x per nacht Puck? Wow

Waar zit jouw pijn dan precies als ik vragen mag?

Ja ook hier een buikie hoor! Weet niet meer wat ik aan moet!

Wat leuk Quin!

Geplaatst

Armanda ik heb je even een privé berichtje gestuurd :-)

Niet dat de anderen waarmee we hier schrijven het niet zouden mogen weten maar wil het niet openlijk op het forum zetten.

Quin wat leuk dat je het je ouders hebt verteld! Sta te popelen om het de rest van de familie ook te vertellen, maar wil ook nog even de combinatiestest afwachten.

Wat lastig zeg dat je de beestjes zo mist! Je haalt zoveel voldoening uit het zorgen en krijgt er zoveel voor terug.

Wij hebben alleen een kat maar als het aan mij ligt zou de tuin ook vol zitten met alle mogelijke dieren die je in een tuin kan houden:-)

Geplaatst

Quin ik heb het tshirt via internet besteld

Je kan dan zelf de maat, kleur, tekst etc kiezen

Vond het erg leuk zo, heb het shirtje al 3 x bij dr aan gedaan :) en strax mag ze er ook gewoon in rond lopen als t meer bekend is

Puck bedankt voor je berichtje

Sinds gisteravond heb ik migraine en ik ga dood vd pijn. Heb ook weer heel slecht geslapen

Maar ik mag net als jou natuurlijk nu ook niks anders innemen dan para en dat helpt zo goed als niet :(

So I know a little bit how u feel

Zo klote dat ik me zo ziek moet melden. Maar moet echt. Mn kop knalt uit elkaar.

Fijne dag iedereen

Geplaatst

Armanda hoop dat je je snel beter voelt!

Hoop dat je je rust een beetje kunt pakken vandaag.

Quin het is inderdaad een heel leuk idee:-)

Hoe is het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Thx meiden

Quin ik lig half dood te gaan hier

Wou mn kop er wel afzagen

Had ik ook toen ik zw was van ons dochtertje

Houdt hopelijk met een paar wkn op...

Geplaatst

Puck: jeetje mina, 5 keer ler nacht is wel erg veel zeg... Wat onwijs vervelend! Ik wordt om de 2/3 uur wakkeer maar alleen omdat ik moet piesen hahah

armanda: watleuk dat de fam het nu weet! Super grappig! Wat bale van je hoofdpijn zeg... Ff echt naar lijkt me dat!

Quin; yoga zzou ook niets voormij zijn denk ik... Hihi! Ik wil ook gaan zwemmen en hier in de buurt hebben ze onder begeleiding van een fysio aerobics/fitness lijkt me ook wel wat :-). Krijg ik geen lubberarmpjes hahah.

Wat leuk dat je t je ouders nu ook hebt verteld.. Hihi aan de beademing hihihi

Jose, voel je je wat beter na deze werkdag vandaag?? Ik hoop echt dat je geen burnoutherstelproblemen hebt, (leuk scrabble woord hhaah). Bale hoor!!

Geplaatst

Vervelend dat jullie zo vaak 's nachts eruit moeten! Hier gelukkig (nog) geen last van. Wel veel misselijk, ik moet echt op zoek naar producten die ik kan eten zonder dat het erger wordt. Echt overgeven heb ik nog niet veel gedaan, maar wel continu weeïg gevoel in mn lijf. Appel en biscuit gaan goed, ei en warm romig totaal niet. Maar ja, als dat het ergste is... Ik mag niet klagen! Hoor het wel graag als jullie tips hebben!Dat shirtje voor grote zus is ook leuk zeg!! Fantastische manier om te vertellen!Pufclub.. Tja.. Het lijkt me vooral fijn om anderen te leren kennen. Al denk ik wel dat ik wat ouder ben dan meesten in ons dorp.. Om nou te zeggen dat ik sta te springen..Hier trouwens nog andere twijfel.. Ik mag door schildklier niet naar verloskundige, maar moet in zh blijven. Nu heb ik ivf in vu gedaan, maar er is ander zh dichterbij. Ik ken daar wat artsen door de iui's en vind het er niet heel rot ofzo. Maar heb nu al van 3 anderen gehoord dat ze dat zh afraden.. Dus weer in twijfel!! Qua afspraken vind ik het niet echt heel erg om naar vu te gaan, maar ander is zeker rondom bevalling praktischer. Hoe kiezen jullie? Als je te kiezen hebt..xx

Geplaatst

Kimky wat rot dat je dat misselijke gevoel hebt. Zelf heb ik het alleen als ik te lang niet gegeten heb of als ik in de ochtend niet meteen wat eet. Neem nu tussendoor vaak wat extra.

In de ochtend meteen een plakje ontbijtkoek met boter en daarna ga ik dan gewoon ontbijten.

Tussendoor werkt een beschuitje met kaas wel goed of iets van fruit.

Als ik op pad ben zorg ik dat ik wat gewassen druiven bij me heb. Kan je makkelijk onderweg ook even opeten.

Wat ziekenhuis betreft zou ik echt afgaan op je eigen gevoel. De bevalling is iets bijzonders waarbij het vooral belangrijk is dat je je kan ontspannen en niet druk hoeft te maken over bijzaken.

Overigens zou ik gaan voor de beste zorg en een ziekenhuis waar ze voldoende ervaring hebben met de aandoening waarvoor je onder behandeling bent.

Je huisarts of de verloskundige praktijk zou je ook kunnen bellen en vragen wat zij je adviseren.

Heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en op basis van hun advies en mijn uiteindelijke gevoel toch voor een Universitair ziekenhuis gekozen. Succes met je keuze!

Geplaatst

Kimky, wat betreft je eetgevoel... Hahaha.. Ik herken dat! Wat Puck zegt werkt bij mij wel. Gedurende de hele dag watkleine porties eten. Bij mij werkt een banaan erg goed en een schaaltje vruchtenyoghurt... Hihi misschien de tip voor jou? Hhah iedere keer heb ik ee echt geen trek in, kan ik wel kosten als ik denk wat te moeten eten, maar als ik een van die 2 dingen heet voel ik me binnenk 10 min weer goed...

wat betreftje keuze van t zhuis, ook hierbij a ik mee met Puck: je eigen gevoel volgen! Ik ben zeer tevreden over het vu fertiliteit, maar bij t vu ben ik gecurreteerd en ik was hier helemaaaaa, not amuses over! De bloeddrukapparatuur was 'zoek', kreeg toen een ouderwets ding en die vp was maar aan het zeueren dat ze zo weinig goede apparatuur hadden... Toen ik eenmaal een infuus kreeg werd ik 3 keer misgeprikt door een heel zemelig en nerveus studentje. Toen ik weggereden werd was de anestesist en de arts zelf echt heel lief en betrokken, dat was weer echt zo fijn. Ik was snel 'weg'/ in slaap. Bij de uitslaapkamer kwam de ana weer en die was wederom weer zo lief en betrokken. Ik bleef lang op de uitslaapkamer want mn hartslag zakte steeds heel erg (ik ben bijna een liter bloed verloren wat daarmee wsl te maken had) affain, komt er een verpleegkundige zegt ze "zo mervouw heeft u net een mooi kindje gekregen, en moest er nog een restant vd bevalling worden verwijderd?" Ik in tranen en kon niks uitbrengen, zegt zij weer "doet u maar rustig aan hoor, u mag zo haar hem of haar toe". Je begrijpt ik was echt te moe/verdrietig om te reageren, maar telkens als ik hieraan denk ben ik weer ZO BOOS! Owww wat een £]|?.*>*].{>]*.|?*].|]!.$ fout....

maargoed. Over het amc is een vriendin van mij heel erg tevreden geweest, en een andere vriending is daar door een fout van een arts afgelopen jaar bijna overleden... Echt in ieder ziekenhuis is wat! Ga gewoon op je gevoel af.

en weet je, ondanks wat ik heb meegemaakt bij t vu, zou ik hier best weer kunnen bevallen. Dat een vp een domme fout maakt en een student niet kan prikken is natuurlijk vreselijk, maar de artsen zelf waren heel lief betrokken en... Deskundig!! Succes bij je keuze meis!

Geplaatst

Armanda.... jij ligt lkkr in je bedje lees ik? acht wat vervelend.

gisteren was dus een geslaagd fam bezoek. had je fam het zien aankomen?

puck man 5x per nacht... en dan ook nog mikken in de mvm beker???

quin jeetje zeg wat knap dat jullie zonder weten van je ouders het traject weer hebben doorlopen. reactie moet wel leuk zijn geweest?

En Jose al aan de positiebroeken! heb vd wk even gekeken maar het is nog niet nodig dus ik stel het mooi nog even uit.

kimky heb echt met je te doen hoor. ik ben gelukkig niet misselijk en besef heel goed dat ik hier blij mee mag zijn.

mijn zusje is 9 mnd misselijk geweest. wat zei vertelde is dat je moet voorkomen dat je maag leeg raakt. maar echte tips nee die heb ik niet voor je....

verder alles goed met je? geen bloedverlies meer.

wat betreft het ziekenhuis. ik sluit me bij puck aan. Zelf heb ik gekozen voor het ziekenhuis waar ik zelf werkzaam ben. super de luxe kraamsuites. daarnaast zijn mijn afspraken makkelijk te combineren in werktijd :-) ideaal!

daarnaast wil ik dat ons kindje in rotterdam geboren wordt. nouja wil...voor zover we iets te willen hebben.... zou het leuk vinden.... weet niet of jullie daar voorkeur in hebben daarin?

en een pufclub? bedoelen jullie zwangerschapsgymnastiek??? oh dat weet ik niet hoor. wel leuk om andere meiden te leren kennen. daar zou ik het wel voor willen doen! heb me dr nog niet in verdiept!

Geplaatst

Dank jullie voor tips! Toevallig heb ik vandaag oa bananen, druiven, ontbijtkoek en vla meegenomen. Dat leek me veilig, dus fijn te horen dat het echt werkt.

Jeetje, wat een verhaal over vu.. Ik denk idd ook dat je over elk zh wel horror-verhalen hoort als je beetje rond vraagt. Mag maandag al naar andere zh, als dat goed voelt denk ik dat ik daar blijf.

Is het bij jullie al beetje geland? Ik heb nog steeds het gevoel dat iedereen aan mij ziet dat ik mega geheim heb. En soms dat ik groot bord boven mn houd heb met pijl en ZWANGER. Heerlijk!!

Geplaatst

@Clickstar, ben niet super-misselijk hoor! Meer hele dag weeïg en af en toe lijkt het omhoog te komen. Geen drama en geen belemmering. Merk alleen dat ik op moet letten dat ik blijf eten. Bloedverlies is gelukkig helemaal gestopt!

Wat een luxe in eigen ziekenhuis! Al lijkt het me wel gek met bekenden te zijn als je moet bevallen.. Of ken je de mensen van die afdeling niet persoonlijk?

Geplaatst

Clickstar ik bedoelde niet de pufclub hoor:-)

Ik heb cursus "Zwanger en Fit" gevolgd vorige zwangerschap en dat was voornamelijk bewegen ( ongeveer 45 minuten) en daarna een kwartiertje gezellig kletsen.

Deels over wat je kan verwachten bij een bevalling maar ook hoe het met iedereen gaat en algemene dingen.

Niet zweverig en ook niet zoals je wel eens leest lessen hoe te puffen haha.

Geplaatst

Ik zeg ook volg je gevoel!

Je weet het nooit van tevoren, maar moet ook kijken wat praktisch haalbaar is.

Zelf ga ik toch naar het streejziekenhuis hier in de buurt. Heb ik de behandeling ook niet altijd oké gevonden tijdens traject en bij onze tweeling. Ook een goede reden geweest om nar het buitenland te gaan.

Maar goed, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, kies ik toch voor het dichtstbijzijnde.

Tijdens mijn vorige zwangerschap wel goed behandeld, niet altijd op 1 lijn en altijd heel kortstondig.

overigens ben ik over de klinisch vk erg te spreken. Mag morgen weer voor het eerst naar haar toe, ben benieuwd.

Kimky, zorg dat je droge crackertjes op je nachtkastje hebt liggen. De wekker iets eerder zetten en even de tijd nemen om je maag te vullen. Zo sta je al een stuk beter op.

En vanillevla is een goede, maar dat doe je al ;) Ach en kleine beetjes eten is geen punt, alleen maar goed. Verspreid eten verdeeld over de dag.

Verder even ego, morgen dus controle en gaan we het bekend maken. Veel weten het al, maar dan echt iedereen.

verder gesloopt. Vandaag voor t eerst weer een hele dag gewerkt. Ben gewoon alweer aan t aftellen, erg he?

Zo nog ff gtst kijken en dan heb ik het wel gezien voor vandaag. Fijne avond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden