Ga naar inhoud

Wil temp ook al iets zeggen?


Chimpie

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal. :happy7:Ik zit in de zenuwslopende wachtweken na TP Aeitje op 20 augustus. Mijn testdatum is 5 sept. Gebruik utrogestan. Het is mijn derde poging, vorig jaar (2weken voor overlijden lieve pap) VM gehad! Durf niet (meer) eerder te testen dan datum. Ene dag denk ik vanalles te voelen en andere dag weer niet, gaat op en af.... Mijn buik lijft ontzettend warm en mijn temp was gisteren avond 37.2 en vandaag 37.6. Normaal zit ik ergens eind 36\37. Voor mijn gevoel is de temp een goed teken, maar is kan je iets afleiden van temperatuur? Weet iemand dit?

 

Wens iedereen heel veel succes!

Groetjes Chimpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chimpie, wat spannend. Ik weet alleen dat je temperatuur na eisprong/punctie stijgt. Zodra je menstruatie nadert, daalt deze of bij mij pas zodra ik menstrueer. Als je zwanger bent, blijft de temperatuur hoog.

helaas zit er niets anders op dan afwachten. Temperatuur zegt nu niet zoveel. Een test zal het moeten uitwijzen en aangezien je niet eerder durft te testen, is het nog 4 nachtjes zweten, nagels bijten enz.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond 37,5 en vanmiddag 38....?! Zou dat niet wat aan hoge kant zijn? Ik voel me echter niet koortsig ofzo...

sterker nog mijn gevoel laat me op moment helemaal in steek. Ben erg emotioneel :sad11:En ah piekeren vandaag en wordt met dag onzekerder. Donderdag testen.

Voelde in begin elke dag wel wat, week na TP begonnen gevoelige (.)(.) ook weg te trekken, dacht kwam natuurlijk door de pregnyl. Vrijdagavond had ik nog een hele harde buik! maar nu voel ik vrijwel niks meer....

En wat nou het stomme is, dit is derde poging, maar ik kan me hélemaal niks meer herinneren van vorige keer wat ik toen wel/niet voelde. Zh zegt dat dit normaal is na wat ik toen heb meegemaakt, maar toch.

 

HERKENT IEMAND DIT (niks meer voelen) EN TOCH ZWANGER??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit durf ik nog niet.... Mijn zus mocht ook bepaalde dag pas testen en kon niet wachten, had 2 dagen eerder getest en hartstikke negatieve testen. Ze zat helemaal in put en testte zonder hoop op dag zelf toch nog maar keer en super positief, nu een meisje van inmiddels 5 jaar...

Daarnaast wil mijn man dag van testen aanhouden, hij snapt mijn gevoel, maar denkt ook aan verhaal van mijn zus. Wil het niet stiekem doen.

 

je zal misschien wel denken dan moet je ook niet zeuren, sorry

hoop op positief verhaal dat me weer beetje moed/ hoop geeft....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeuren is het niet meid. We weten maar al te goed wat je nu doormaakt. Elk pijntje of wat dan ook, zal hetof zal het niet! Hetis gewoon killing, bah! En je achterliggende gedachte begrijp ik.

Ben ook zwanger en heb ook nergens last van, alleen die intense moeheid. Maar in de wachtweken hebik nog nooit kwaaltjes gehad. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal begrijpelijk hoe je je voelt hoor... Zo herkenbaar! Ik testte de laatste keer op vrijdag licht positief terwijl maandag mijn officiële testdag was en volgens mij testte JOse ongeveer hetzelfde.Dan nog moet je doen waar je je goed bij voelt (of iig minder slecht) dat je je steeds meer in de war voelt is helemaal niet raar!Ik duim superhard voor je... Het is echt om gek van te worden toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zenuwslopend:pray: elke avond ah vragen aan....? Of het alsjealsjealsjeBLIEFT zo mag zijn....jij al .26 weken super zeg, proficiat. Hoop over tijdje ook een banjer te mogen plaatsen hihi
Thnx... Ik hoop het ook voor jou!! Ik was bij de 1e ook zooo blij dat ik zo'n ticker kon maken!! En mijn naam groen op het wachtbankje... Ook zoiets! Duimen draaien hier voor jou hoor!
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben vanaf gisteren avond wat bloed ah verliezen......

Ben behoorlijk van streek. Vanochtend werd ik wakker van kramp maar dat is gestopt. Het is lichtbruin/roze bij het afvegen zet tot nu toe nog niet door, maar zie het somber in

Had ochtenddienst, maar ben halverwege omgedraaid te erg van streek/ soort shock.... Mijn man is ook thuisgebleven dat is wel fijn, hij gelooft er nog in aangezien het niet doorzet, de schat, maar ik doe mijn best maar geloof er niet echt meer in. :sad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*ik breek even in voor Chimpie*

 

Lees toevallig net je vraag.. De innesteling vindt meestal plaats tussen dag 5 en 7 na bevruchting.

Heb je al een test gedaan? Er zijn vrouwen die wat bloed verliezen rond de tijd dat ze ongesteld hadden moeten worden.. Hoop dat jij bij die categorie vrouwen behoort!! Nog even niet de moed opgeven, hoe moeilijk dat ook is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zo goed hoe het gaat, het is wat rozer geworden, maar niet extreem veel en rood zoals anders....ik voel me ook helemaal niet ongesteld en ook geen krampen...(misschien durf ik me er niet aan toe te geven en reageert me lijf daarop...)

We willen ons vasthouden aan verhaal van me zus, die vertelde vanmiddag dat ze ook bloedingen had en daarom eerder test deed dan opgegeven testdag, die dag was ie negatief en was ze compleet uit veld geslagen terwijl ie twee dagen later vet positief was.... (mijne was vanochtend ook negatief, met een met moeite gekregen plasje)

We zijn ene moment verdoofd en andere moment emotioneel (laatste ikke vooral, mijn man blijft eigenlijk maar zeggen dat we hoop niet op moeten geven omdat je de vreemdste verhalen hoort...)

Durven hoop niet op te geven, maar ook niet teveel te hopen....erg moeilijk/zwaar op moment

 

Hoop echt op een wonder donderdag, maar ben er bang voor....:sad11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test was negatief en daarna bakken bloed:( Zh waren wederom erg aardig. Maand rust nu en dan bij volgend menstruatie bellen en ad pillen. Onze enige Cryo wordt dan ontdooit en als alles goed is gegaan teruggeplaatst.

Ze zei wel dat we pas een dag van te voren horen of eitje nog leeft en dat we rekening mee moeten houden dat dit fout kan gaan, maar als ie overleeft is het wel een sterke....

 

 

onze wereld staat even stil, zijn erg aangeslagen, van fantaseren over de toekomst is er nu weer even een leegte......

We snappen het niet en weten het ook niet...wat gaat er nou steeds mis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test was negatief en daarna bakken bloed:( Zh waren wederom erg aardig. Maand rust nu en dan bij volgend menstruatie bellen en ad pillen. Onze enige Cryo wordt dan ontdooit en als alles goed is gegaan teruggeplaatst.Ze zei wel dat we pas een dag van te voren horen of eitje nog leeft en dat we rekening mee moeten houden dat dit fout kan gaan, maar als ie overleeft is het wel een sterke....onze wereld staat even stil, zijn erg aangeslagen, van fantaseren over de toekomst is er nu weer even een leegte......We snappen het niet en weten het ook niet...wat gaat er nou steeds mis??
Oh neeeee.... Wat enorm klote!!!Wat een teleurstelling eb wat een verdriet...Heb je wel eens een implantatiefalen bloedonderzoek gehad? (dan kijken ze naar je schildklier, dna en stolling)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi volgens mij heb ik dat nog niet gehad....kan dat op elk moment? En gewoon vragen aan zh?

heb nog een vraagje, wil temp bij gaan houden voor eisprong, maar weet je hoe dat werkt? Vast tijdstip? Ochtend of avond? Misschien stomme vraag, maar heb nog nooit gedaan...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja omdat je al een aantal mislukte pogingen achter de rug hebt... Gewoon aanvragen bij je gyn.

En temperatuurcurve iedere ochtend voordat je je bed uit stapt, anders verandert door beweging enzo je temp al. Het is een verschil van 0.5 graden ongeveer. Rectaal te meten.

 

Ik reageer later wat uitgebreider, lig nu nog in bed! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden