Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat klinkt inderdaad als een innesteltje Iggie, super zou dat zijn! Ikzelf heb het echter gehad bij mijn bbz maar dan kreeg ik er ook wel wat buikpijn bij....ik hoop voor jou innesteling.

Groetjes, Moes

Alle meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en adviezen. Ik durf het bijna niet te melden hier maar er is iets raars aan de hand. Mijn bloeding is gestopt en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Nu wees een forum vriendin ( Wachtbankje okt 2011) mij er op dat het innestelingsbloed kan zijn. Iemand ervaring mee. Sinds vanochtend is er niets meer, en ik heb ook van binnen gecheckt. Zou ik weer in de race zijn?

x

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chan en Jetje, wat goed, gefeliciteerd!! Ga er maar lekker aan wennen de komende 8 maanden!!

Iggie, het zou toch niet waar zijn??!! Wauw, toch nog een kans! Over een paar dagen een testje? Spannend!!

Lisselotje, van Happinez heb ik idd gevolgd, een drieling, niet te geloven!! Ik heb ook al eens op de site van Human first gekeken, maar bij elkaar is het toch vrij prijzig om naar Istanbul te gaan. Ik ga me gewoon verder orienteren.

fijn weekend allemaal!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Alle meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en adviezen. Ik durf het bijna niet te melden hier maar er is iets raars aan de hand. Mijn bloeding is gestopt en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Nu wees een forum vriendin ( Wachtbankje okt 2011) mij er op dat het innestelingsbloed kan zijn. Iemand ervaring mee. Sinds vanochtend is er niets meer, en ik heb ook van binnen gecheckt. Zou ik weer in de race zijn?

x

Breek in

ik heb deze zw ook een soort innestellingsbloeding gehad, was mindér bloed met mn menstruatie en t duurde een dag of 2. Steeds beetje rozig bloedverlies.

hopelijk is jouw test straks ook positief!!

Breek uit

Geplaatst

Dames, kleine update. Vanochtend getest en er is een licht streepje zichtbaar. Ik wacht nu met testen tot donderdag. Mijn officiele dag. Maar ik ben zeer hoopvol gestemd.

lfz Ig

Geplaatst
Dames, kleine update. Vanochtend getest en er is een licht streepje zichtbaar. Ik wacht nu met testen tot donderdag. Mijn officiele dag. Maar ik ben zeer hoopvol gestemd.lfz Ig
Wat spannend iggie ziet er positief uit!!!!!
Geplaatst

Iggie...ik zeg, wauw! Ga zo door!

Dames, kleine update. Vanochtend getest en er is een licht streepje zichtbaar. Ik wacht nu met testen tot donderdag. Mijn officiele dag. Maar ik ben zeer hoopvol gestemd.

lfz Ig

Geplaatst

Hoi mede wachters!

Ik sluit denk ik helemaal achter aan maar heb de tp vanmiddag gehad, een mooie 8 cellige, klasse 1 is terug geplaatst. We hebben er een prachtige foto van, hebben jullie die ook gemaakt bij de tp? U begint het officiële wachten, al heb ik de weg er na toe ook een hele opgave gevonden, ben zo blij dat het achter me ligt en we tot dit mooie resultaat zijn gekomen. Van de 14 eicellen zijn er 12 bevrucht, morgen gaan de beste in de vriezer en over twee weken krijgen we per post te horen hoeveel dat er uiteindelijk geworden zijn. Al met al een mooie score vind ik zelf, daar kunnen we even mee vooruit, al hoop ik niet dat ik ze voorlopig nodig heb.

Ik heb al aardig mee gelezen de laatste dagen/weken. Er is al veel getest, met veel teleurstelling.....vreselijk! Zijn er nog cryo's zodat jullie door kunnen en willen jullie dat dan ook, of even afstand?

zijn er nog wachters in de race? Ben een beetje alleen in dit stadium geloof ik.

Succes allemaal!

Geplaatst

Emsie spannend nu voor je. Ik hoop voor je dat de aankomende twee weken snel voorbij zijn met een mooi positief resultaat.

En een hele mooie score, maar die heb je natuurlijk nu niet nodig:toppie::toppie:

@ Liminous, helaas het streepje is niet goed zichtbaar op de foto. dus ik denk dat het via de site al helemaal niet zichtbaar is. Maar morgen ga ik toch weer testen:-)

lfz Ig

Geplaatst

Iggie, wat goed zeg. Hopelijk morgen al een duidelijkere streep.

Emsie, heel veel succes met wachten. Volgens mij ben je inderdaad de laatste. Hopelijk sluit je dit wachtbankje positief af.

Ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden. Gewoon 27 dagen na de miskraam. Ik heb dit doorgebeld aan het ziekenhuis en we mogen half december weer starten ivm de koorts van mijn man begin deze maand. Dat betekent dat mijn volgende punctie pas eind januari zal zijn. dat is nog zo ver weg. Dus voor mij pas weer wachtbankje januari/februari :-(

Geplaatst

Kim wat jammer dat het nog zo ver weg is. Dit zijn eigenlijk zeer lange wachtweken tot dat je mag beginnen. Succes meis!

Emsie nog vergeten te vragen, maar heb je nog leuke afleiding aankomende weken?

Noes en Moes hoe is het met julie?

En Jetje en Chan?

Lisselotje alweer terug van vakantie, hoe ga jij nu verder?

Net weer een test gedaan, zeer duidelijke streep. Ik weet dat het nog niet officiel is, maar ik ga er nu wel vanuit:-)

Lfz Ig

Geplaatst

He meiden,

Ik ben weer terug een heerlijke week gehad die veel te snel om was.

Iggie gefeliciteerd!!!!

Ik mag met de pil beginnen zodra ik mijn menstruatie krijg en de eerste echo staat gepland op 7 januari. Dus duurt nog even naar voor je het weet is het Zover.

Hoe is get met de andere meiden?

Emissie mooi dat je ook een terugplaatsing hebt gehad. Hopelijk goed nieuws voor jou over 2 weken..

Geplaatst

Hoi Emsie, dat ziet er goed uit! en wat fijn dat je zoveel bevruchtingen hebt, maar idd hopelijk niet nodig!!

Iggie, ik ben benieuwd naar je testje morgen!

Lisselotje, lekker genoten van je vakantie in Turkije? Wat laten sommige ziekenhuizen je toch lang wachten!

Kim, fijn dat je ook weer mag beginnen, maar ook al zo lang wachten. Nou ja, een beetje ontspanning tussendoor kan ook geen kwaad.

Hier de tereurstelling een beetje verwerkt, Lekker veel naar buiten, naar mijn bejaarde paard en afgelopen weekend voor het eerst aan trailrunnen gedaan, ik heb nog staads pijn...haha!

Volgende week maandag een afspraak in het M.CK en dan hopelijk binnen 2 weken de terugplaatsing van de cryo. Toch nog een (klein) kansje. En ik probeer alweer medicijnen bij elkaar te sprokkelen voor de 5e poging die we weer zelf moeten betalen...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hallo lieve meiden, hier Moes van onder haar tegel.....ik zit nog best behoorlijk in de baalstand, ik had het zó gehoopt...

Ik ga weer verder voor een nieuwe poging als het lukt om ritjes bij elkaar te liften. Dat hoop ik echt.

En nog even de rekening afwachten van deze keer...

Dus Noes, wie weet gaan we weer een keer gelijk op of komen we met Lisselotje en Kim op de wachtbanken terecht. Maarrrr Noes, jij hebt natuurlijk nog een topper in de vriezer! Dat gaat 'm worden en dan schenk je mij je liftmogelijkheden.....ik duim voor je!!!

Iggie, wat een geweldige ontwikkeling! Zie je wel dat jij onze hoop van deze bank bent! Met de andere positieve testers uiteraard, Chan en Jetje. Super.

Tot schrijfs!

Ik vind het echt kaal dat ik niet met jullie door kan schuiven naar een uitgerekend-topic....

Geplaatst

Maar nou vergeet ik Emsie....wat een resultaat!!!! Echt een geweldig geluk, jij kunt voort. Maar deze slaat vast gewoon goed aan.

Lekker broeden,

Moes

Geplaatst

Dank dames, ik voel me welkom!

grrr net een hele lap tekst geschreven, is alles weg. Heb dat wel vaker, jullie ook?

Iggie, genoeg afleiding, begin deze week weer met werken na drie weken rust, er zullen veel emails en acties op me wachten. Mijn vader is twee weken geleden begraven. Dat maakte het hele traject ook heel pittig, eigenlijk te pittig. Morgens nog voor controle naar het zkh moeten en avonds in de rij staan van het condoleren. Met alle hormonen in je lijf en de spanning van of er mooie follikels groeien en of er een punctie gaat komen, laat staan bevruchting. Tegelijkertijd wil je er voor je familie zijn, mijn zusje van 18 die nu net als ik geen ouders meer heeft en wees is. Men, wat is de wereld soms zwaar.

Kim en Lisselotje, ik hoop ook dat ik groen kan afsluiten op deze wachtbank. Voor jullie nog lang wachten. Wat zijn we toch bikkels allemaal, ook de wederhelften, we mogen trots zijn op onszelf!

Noes, pb me maar als ik je een lift jan geven. Ik heb nog het 1 en ander waar ik je graag blij mee maak.

Geplaatst

Hey meiden,

Emsie, wat een goed resultaat! Nu lekker gaan broeden de komende ww.

Iggie, wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd!

Noes, de cryo moet het gaan worden hoor. Ik hoop het zo voor je!

Moes, de rekening afwachten is echt balen. Niet gelukt en een vette rekening. Dat zal even slikken worden. Wel knap dat je weer vooruit kijkt en voor een nieuwe poging gaat!

Kim, weer in de wachtstand, best balen maar alles in de mmm is helaas wachten. Ik heb positief getest maar moet nu nog ruim 2,5week wachten op de eerste echo, ik heb het er niet op. Ga van de week gewoon nog een keer testen. Ik zit in de ontkenningsfase volgens mij..

Geplaatst

Joehoe dames, vandaag officieel dag. Ik ben zwanger.

Ik wil jullie zo bedanken voor het meeleven, na dat stomme gebeuren van vorige week en ik vind het zo bijzonder dat het toch gelukt is.

Ik ben blij!!

Ik zal later even op jullie reageren. Ik moet nu naar mijn werk.

Lfz Ig

Geplaatst

Iggie gefeliciteerd met je zwangerschap. wat een spannende tijd heb je gehad... nu lekker genieten en op naar de echo voor een mooi kloppend hartje.

Noes en Moes.. logisch dat jullie balen... jullie moeten het ook even verwerken.

Ik mag volgende week weer beginnen met de pil en op 19 december beginnen met deca spuiten. en op 7 januari de eerste fm echo Dus hopelijk dit keer meer succes.

Geplaatst
Joehoe dames, vandaag officieel dag. Ik ben zwanger.

Ik wil jullie zo bedanken voor het meeleven, na dat stomme gebeuren van vorige week en ik vind het zo bijzonder dat het toch gelukt is.

Ik ben blij!!

Ik zal later even op jullie reageren. Ik moet nu naar mijn werk.

Lfz Ig

Yes!! Gefeliciteerd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden