Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jongens...ehhh...meiden, bedankt voor alle support! Ik heb er geen zin in maar het is altijd zó voorbij. Nu zo naar mijn bedje.

@Noes....spannend! Er komen vast wat embryootjes uit, het was zo´n goeie oogst.

@Jetje, doe rustig aan! Goed herstellen voor de tp. Ik heb nog nooit overstimulatie gehad maar lees er rottige dingen over.

@Colle, wie weet is het gewoon nog te vroeg....en je lijf geeft zoveel tekenen, ik blijf duimen.

De rest, tot spreeks! Liefs Moes

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

juist omdat ik zoveel 'kwaaltjes' heb dacht ik toch wel iets van een heel vaag streepje te moeten zien op de test. Maar nee hij was echt zo wit als maar kan :(

Maar nu ben ik weer misselijk en ga ik snel over mijn nek. Met name als ik buk.

Na 2 kopjes koffie vanavond werd ik weer kotsmisselijk en mijn boobs worden steeds gevoeliger. Zelf op de fiets als ik over een hobbel rij. Ik herken het niet zoveel dagen voor de NOD. Kan me nieteens meer herinneren dat het zo voelde als ik ongi ging worden.

Ik blijf het vreemd vinden want ik voel me echt anders als andere keren. Niet dat ik me zwanger voel maar gezien de dingen waar ik nu last van heb zou ik eerder denken aan een zwangerschap dan dat ik van het weekend ongi moet worden.

Pfff dit is echt zenuwslopend. Toen ik de test deed vandaag was ik er echt van overtuigd dat het dan niet zo zou zijn...maar nu begin ik weer te twijfelen.

Als ik zoveel voel dan zou het HCG hormoon toch ook hoger moeten zijn?

Er zit niks anders op dan wachten :( En mocht het dit keer weer niet gelukt zijn dan ga ik echt NOOIT maar dan ook NOOIT meer eerder testen.

De ovulatietest vanmorgen gaf nog wel 2 streepjes. Zou dat kunnen?? Kan ik nu alweer LH aan maken terwijl er nog helemaal geen ongi geweest is?

Weer een leermoment dat je de testen moet gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn :S

Nou ik moest weer even mijn ei kwijt (die ik een week geleden eigenlijk al kwijt was ;) )

@Noes: Even een hart onder de riem steken...Mijn zoontje was een matige embryo zoals ze zeiden. Een 4 cellige en ze gaven me weinig kans op een zwangerschap (ik had er 2 terug gekregen van 4 cellig). Dacht ook niet dat ik zwanger zou raken maar er ligt nu toch zeker een alles behalve matig jongetje van 3 jaar in zijn bedje :) Ook heb ik al een keer een goeie 8 cellige terug gekregen (de laatste goeie embryo's teruggekregen) en daarvan niet zwanger geraakt. Het zegt dus niks. TOI TOI TOI.

@Moes: sterkte voor de punctie. toi toi toi

@Kim: sterkte :(

Voor de dames die ik nu oversla. Sorry ik ga morgen even goed bijlezen.

Slaap lekker

Lfs COlle

Geplaatst

Colle, ik wl je niet ontmoedigen, maar ik heb nog nooit ee positieve ovulatietest gehad toen ik zwanger bleek. Zou me, hoe moeilijk ook, er niet te blind op staren.

Hopelijk eind deze week beter nieuws.

Andere meiden heel veel succes!

Geplaatst

En dat is dus het moeilijke :( Google zegt dit en google zegt dat. Het schijnt dat ovulatietesten op HCG kunnen reageren doordat HCG en LG erg op elkaar lijken. Lees verschillende verhalen.

Schiet er dus niks mee op. Zal moeten afwachten.

Hopelijk kan ik jullie ook beter nieuws geven vrijdag/zaterdag.

Lfs COlle

Geplaatst

Net gebeld door het lab: 3 embryo's!!!! Ben zo blij, ik was best zenuwachtig... Nu hopen dat ze blijven doordelen. Morgenochtend om 10:45 terugplaatsing van hopelijk 2 emmy's!

Moes, Lekker je bedje in, rustig aan!

Jetje, gaat het al wat beter met je?

Oh arme Colle, wat wordt je geduld op de proef gesteld! Onze lichamen kunnen ons zo voor de gek houden!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Net gebeld door het lab: 3 embryo's!!!! Ben zo blij, ik was best zenuwachtig... Nu hopen dat ze blijven doordelen. Morgenochtend om 10:45 terugplaatsing van hopelijk 2 emmy's!Moes, Lekker je bedje in, rustig aan!Jetje, gaat het al wat beter met je?Oh arme Colle, wat wordt je geduld op de proef gesteld! Onze lichamen kunnen ons zo voor de gek houden!!! Liefs,Noes
Noes wat super joh!!!!Op naar een mooie terugplaatsing..Colle het kan nog steeds!!!Moes succes vandaag...Jetje hoe is het net jou?En met Jes?En iggie?
Geplaatst

Wauw Noes, heerlijk bericht! Morgen al tp, en dan the killing weeks..

Ik ben weer terug, viel best mee. Ze prikten er vijf en vonden er drie....niet bijster veel maar hopelijk toch wat bevruchtingen. Het was druk vandaag in de rustruimte....vorige keer was ik alleen. Vrijdag hoor ik meer dus duim gezellig met mij mee! Ik ga nog even tukken. De medicatie lijkt thuis pas te werken....daar merkte ik niks.

@Colle, wat word je op de proef gesteld joh! Het slingert alle kanten op.....wachten is zo naarrrrrrr

Tot spreeks! x Moes

Geplaatst

Moes ik ga met je mee duimen draaien. Dat je geweldig nieuws vrijdag te horne krijgt en dat ze allemaal bevrucht zijn.

Lfz Ig

Geplaatst
Moes ik ga met je mee duimen draaien. Dat je geweldig nieuws vrijdag te horne krijgt en dat ze allemaal bevrucht zijn.

Lfz Ig

Ja, Iggie dat hoop ik ook zoooooo ontzettend. Lief dat je met me mee duimen draait. Naast mij lag iemand die had vorige keer 20 eitjes en maar 1 bevruchting...dat is ook weinig. Jij mag morgen weer op stap voor de fm, en dan binnenkort ook een tp, spannend. Ik vond in eigen cyclus wel erg fijn.

Colle, ik las je op een ander topic...nog niet de moed verliezen meid! Zolang je niet ongi bent is er hoop toch?

Ik was vanmiddag heerlijk in coma gestort thuis, eindelijk werkte de medicatie!

Jetje, hoe is het met jou? Knap je weer op?

En Jes28, weer een test gedaan vandaag....ze doen goeie zaken met jou!

Geplaatst

Moes, lekker wat bijgekomen inmiddels? Ik duim voor super nieuws vrijdag!

Noes, wat goed zeg! En morgen al de tp. Echt goed nieuws zeg!

Colle, ik volg je op de voet want wat een gek gedoe zo hè...ik houd hoop voor je.

vanmorgen kreeg ik een telefoontje uit Gent. Er zijn 9 rijpe eicellen gevonden waar er 6 van bevrucht zijn! Ben happy! Dondag de tp van 2 emmies.

Geplaatst

Noes wat een mooi bericht. Nog een nachtje en dan zit je lekker op het wachtbankje.

Moes fijn dat het meeviel. Toch nog 3, is mooi toch. Rustig aan en ik ga met je meeduimen!

Jetje hoe gaat het nu met? Nog wezen werken vandaag. Veel drinken zeggen ze he. En heb je vanochtend een positief telefoontje gehad. Hoop het voor je!!

Geplaatst

Jetje wat een mooie score, succes donderdag met de TP.

Jes, Volgens mij mogen we toch vandaag officieel feliciteren toch??? GEFELICITEERD!!!!

Lfz Ig

Geplaatst

Haha bedankt Iggie :) Ik heb me wel een dag vergist, 18 dagen na punctie is morgen. Maar vanochtend wel een mooie test. Morgen het ziekenhuis bellen, als ik weer positief test en dan kom ik me melden ;)

Geplaatst

Haha nou na die ene dag wordt die test echt niet anders. Echt geweldig voor je.

Ps ik hoop dat wij allemaal jouw goede voorbeeld gaan volgen:clap2:

Geplaatst

@Jetje: Whoooo wat een mooie opbrengst...super. En hopelijk krijg je 2 emmetjes terug!! TOI TOI TOI.

@Jes: Die test die gaat morgen mooi positief zien..super meid!

Trusten allen.

Lfs Colle

ps: ik voel me niet zo blij. Pukkelkop en sterk het gevoel toch niet zwanger te zijn. Komt puur door die test afgelopen maandag. Vind het deze maand allemaal maar vaag. Merk ook dat ik er weer meer mee bezig ben omdat onze knul nu al 3 jaar geworden is en we dus alweer een geruime tijd verder zijn met behandelingen :( En ook omdat er in onze buurt ineens een explosie is van zwangere vrouwen. Ik gun het ze maar merk dat ik weer jaloers ga worden. Maar desondanks ben ik zo ontzettend blij met ons knulletje..ons grote wonder!! maar die ik oh zoooooo graag een broertje of zusje wens.

Geplaatst

Oh Colle wat een onzekerheid. Wacht je nu gewoon tot vrijdag met testen? Het is nog niet voorbij he... Succes!

Iggie en Noes succes vandaag!

Hier ziekenhuis gebeld :) en 1 nov echo.

Geplaatst

Wow Jes gefeliciteerd meid

Coke succes meid het is nog niet voorbij

Andere dames ook heel veel succes en op naar groen

Breek weer uit

Geplaatst

All net mijn tweede FM gehad, maar helaas mijn eiblaas is niet zo hard gegroeid als gedacht. Moet nu morgen voor de zekerheid terug komen. Zaten te dubben tussen morgen en vrijdag. Maar op deze manier wordt het nogal een lange cyclus. Dus ik heb aangegeven dat ik dan maar morgen wil. Ik wil geen enkel risico lopen. Dus hopelijk weet ik morgen wat meer over het vervolg en wanneer ik Ovitrelle mag spuiten, Pregnyl is niet meer te krijgen. Klein beetje teleurgesteld, had zo gehoopt dinsdag de TP te krijgen. Maar nu dan een paar dagen later.

Noes hoe is het met jou, heb je je TP al gehad?

Lfz Ig

Geplaatst

He Iggie, he wat jammer dat je eiblaasje niet goed gegroeid is! Zelf moest ik ook een week langer doorspuiten en alle vrije dagen weer omgooien op mijn werk... Maargoed, het gaat om het resultaat. Nu hopen dat het morgen beter is.

Jes, wat goed, gefeliciteerd!!! super en dan 1 nov al een eerste echo! Het is te hopen dat we je allemaal gaan volgen!

Colle, gaat het nog een beetje met je?

Jetje, morgen de terugplaatsing?

Moes, hoor jij morgen de uitslag? spannend!! :myfignerscrossed:

Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad van 2 emmy's: In ieder geval 1 8-cellige en toen ik dat hoorde was ik zo blij dat ik niet goed verstond wat nr 2 was, iets van 4 of 10-cellig en als bonus nog een cryo! (Hij zei iig dat ze goed op schema lagen dus...)

Dit is nog de beste poging tot nu toe (gelukkig wel voor dat geld..) Nu maar hopen dat deze stijgende lijn nog even doorzet!

Onderweg naar huis maar lekkere gebakjes gekocht en 2 flessen granaatappelsap....Het grote wachten kan beginnen!

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden