Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens Freya vandaag precies 40 weken! Maar Freddy zit volgens mij nog wel lekker te trappelen waar hij zit. Dus op wat rugpijn na gebeurt er nog helemaal niks.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

dit is niet mijn Topic, maar wilde jullie feliciteren met jullie wondertjes en voor diegene die aan het aftellen zijn, sterkte nog met de laatste loodjes.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Ik kon niet reageren. De app wilde het niet doen.

Bedankt voor jullie berichtje.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wat stil ben op fb. Zo druk met 2 voeden 2 verschonen enz. We hebben 1 rupsje nooitgenoeg. Wil aldoor nog drinken na de voedingen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hier ook weinig nieuws.

We zitten in spanning te wachten tot er "iets" gebeurt...tot nu toe niets anders dan rugpijn en steken in mijn tepel; auw auw

Ik hoop echt dat ze in augustus komt!

Geplaatst

Wat spannend hier allemaal dames...

De dames die al heerlijk liggen te knuffelen met de kleintjes van harte gefeliciteerd!!!

Bianca het is inderdaad echt rustig op fb.. Vind ik ook jammer.. Daarom lees ik hiervoor ivf moeders nog overal mee..

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5779[/ATTACH]

Gisteren is om 20:30 Charlotte geboren! Het was verschrikkelijk maar we zijn intens gelukkig

Gefeliciteerd met jullie dochter :-) geniet er van xx

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Johanneke, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Veel geluk en gezondheid gewenst.

Liefs,

noes

Geplaatst

Lisselotje jammer is dat he vaak zijn wij de engiste!

Wauw johanneke gefeliciteerd! hoe zwaar en lang was ze bij de geboorte ik ben benieuwd want volgens mij zou ze erg flink zijn!

Geplaatst

Ja Bianca dat is erg jammer inderdaad.. Maar gelukkig hebben we hier ook genoeg te schrijven...

Johanneke, dat is zeker een lange dame, maar een mooi gewicht.

Nu lekker genieten van de kleine....

1412805600.jpg

Geplaatst

Bianca en lisselotje succes met de laatste loodjes. Geniet er van! Het is gelukkig niet meer zo warm. Dus het is beter vol te houden.

En johanneke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Xx

Geplaatst

Dank je wel Marga,

Hoe gaat het bij jou met de kleine? Lekker genieten of niet?

Ik heb straks weer afspraken in het ziekenhuis, dus ik ben benieuwd. Ik ben doordat ik ziek was dit weekend ruim 2 kilo afgevallen... Maar dat zal als ik weer helemaal beter ben er wel weer bijkomen.

Vandaag hopelijk goede tips voor bv. en hopelijk meer info over keizersnede..

1412805600.jpg

Geplaatst

Ons hummeltje doet het heel erg goed. Hij slaapt de nachten meestal door. En overdag drinkt hij ook goed. Het is een heel makkelijk en tevreden hummeltje dus we genieten intens.

ticker.png

Geplaatst

Het is nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal. Fantastisch dat wel, maar heel onwerkelijk.

Ik heb nog veel last van de zwelling van de hechting maar ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat het goed gaat

• 4 maanden later...
Geplaatst

hoi meiden.Het is al weer een tijd geleden dat er geschreven is op dit bankje. Maar wil er nu toch even nieuw leven in blazen.Hoe gaat het met alle augustus en september kindjes? Al helemaal in het ritme? Hoe gaat het met de voedingen, allergieën en fruit en groente hapje? Ben zo benieuwd hoe het gaat! :-)

Geplaatst

Hoi Marga ;-) , ik ben ook van fb af en dacht laat ik ook hier weer eens kijken of de andere meiden er weer eens zijn. Hoe is het met jullie kereltje? Ons meisje wordt 10-2 alweer 6 maanden en is een echte vrolijke actieve baby. Echt een feest om haar erbij te hebben. Heb jij via de mail nog iets van de anderen gehoord? Ik ben bang dat met het van fb afgaan, ook mijn mailadres verdwenen is?

Geplaatst

Hey jett ;) Leuk je hier weer te treffen. Heb ook niks meer van de anderen gehoord dus vandaar dat ik het hier weer probeer :) ben nog wel een beetje actief op fb onder de naam van mijn man. Haha.Fijn dat het met jullie als gezin goed gaat. Is toch wel even zoeken denk ik met nog 2 belhamels ;) al weer 6 maand, onze knul is de 15e feb ook 6 .mnd! De tijd vliegt naar mijn idee. N. Wil steeds zitten, en dat gaat hem best goed af al. Ook rolt hij van rug naar buik en soms weet terug. We genieten heel erg van ons als gezin. En kan me niet mee herinneren hoe het zonder hem was. Je mag anders mijn nummer wel hebben, kunnen we appen :) praat toch even wat fijner.Liefs marga.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden