Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bloem voor als je nog bevestiging wilt dat het echt goed is: http://www.betabase.info/showDoubling.php?type=Single

Daar kun je zien dat als je al zo'n hoog hcg hebt als jij, dat het bij een hcg van 4096-8192 gemiddeld 50,26 uur duurt voordat je hcg verdubbeld en bij de waarde die je nu hebt, zelfs 73 uur. Niks dus verdubbeling per twee dagen. In het lijstje kun je heel mooi zien dat de verdubbeling steeds langzamer gaat.

Meid het gaat gewoon goed, totdat het tegendeel bewezen is met een echo. Heb vertrouwen!

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hij komt van Henne, zij postte hem met regelmaat. Er staan ook geweldige lijsten met hoe laag en hoog hcg vrouwen hadden bij hoeveel DPO. je kunt ook je leeftijd aangeven en tweelingzwangerschappen.

Ik was er vorige keer erg door gerustgesteld met mijn lage hcg.

Maar euuhhh, Bianca, jij mag helemaal niet meer googlen met die mooie echo van je ;-)

Geplaatst

ja henne poste toen idd een hoop! als je idd op hcg googeld vind je ook lijsten van deze site van 4 a 5 jaar geleden vond t wel interessant!

haha ik googelde voor Bloem! ik heb alleen voor mezelf gegoogeld tussen mn eerste en tweede hcg test daarna niet meer ;-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Bloem dat zijn toch prachtige waardes! Niet meer gaan bloedprikken je maakt jezelf helemaal gek.

Leverd een hoop stres op. Nu lekker gaan genieten tot

De echo je bent gewoon zwanger!! Mocht het wel fout gaan heb je helemaal niet genoten.

Geplaatst

Hoi meiden hoe is het hier?

Ik lig nu toch echt met de griep op de bank... Hopelijk maandag weer beter voor de echo.

Verder voel ik mij goed.. Nog steeds de zwangerschapskwaaltjes. Dus daar ben ik ook wel blij mee en mijn buik wordt al harder... Dus wordt toch binnenkort maar zwangerschaps broek kopen denk ik...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hoi Lisselot,

Ik zat steeds met vandaag in mn hoofd maar maandag dus de echo. Heeft je zoontje dan maandag ook die selectie dag voor de voetbal?

Ik hoop dat jeje snel beter voelt. Volgens mij duurt t als je zwanger bent langer voor je hersteld bent.

Is je buik alleen hard of ook bol?

Hier mn buik enorm bol echt bizar!

Ik had al last van mn rug de laatste week ook door t hoesten ga ik er vanmorgen onder de douche compleet doorheen grrrr.

Hier voel ik me heel de dag weeïg moet echt veel eten dan is t gevoel iets minder maar ja met als gevolg dat ik al een kilo ben aangekomen.

Mn schoonmoeder weet t sinds donderdag avond en gisteren kwam ze even langs om me een 9 maanden dagboek te komen brengen erg lief! Via marktplaats opzoek naar wat truitjes met lange mouwen ik vond in de winkel niks leuks en nu toevallig hier in t dorp iemand die haar kleding weg doet. 5 shirtjes een rokje een broek en een vestje voor 25euro erg hip en echt mijn smaak. Dus ach doe t lekker via marktplaats! Vorig jaar ook al 3 positie broeken van mama licious bij de prenatal gekocht dus broeken heb ik dan zat ;-)

Geplaatst

Ja mijn buik is ook bol Bianca...

Ik heb gister huisarts opgebeld wat ik mag slikken voor een zere keel en als antwoordt kreeg ik te horen dat strepsils en trachitol niet mogen, dus paracetamol en vicks snoepjes of iets. Ook maar gelijk gevraagd of ik neusspray mag gebruiken omdat het helemaal vast zit. Maar die mag ik gelukkig wel gebruiiken. Aks ik mij naar aan de dosering hou.

Wat lief van je schoonmoeder zeg!!!

Als de echo maandag goed is gaan wij het ook aan mijn schoonouders vertellen. Mijn zoon heeft maandag inderdaad ook de talentendag. Ze hebben vakantie deze week. Dus ben heel erg benieuwd..

Geplaatst

Jij nu ook keelpijn en dichte neus? Ook hoesten? Ik had hier al gelezen dat dat iig niet mocht dus niks ingenomen ook express maar niet voor mn neus.

Hopelijk gaat t snel bij je werken!

Oh dat is wel maandag dus! Dacht echt vandaag! Hier gaan ze maandag alweer naar school. Spannend hoor hoelaat heb je de echo? Ben je er veel mee bezig en hoe bevalt t piesen voor mvm?

Ik ben benieuwd naar de reactie van je schoonouders! Weten jou ouders t wel?

Geplaatst

Ik heb gewoon de huisarts gebeld en gevraagd, ook omdat ik heel snel bijholteontsteking en voorhoofdsholte ontstekingen krijg. Dus heeft de assistent het nagevraagd en het mag dus wel, maar maximaal 5 dagen en niet te vaak in de zwangerschap..

Mijn ouders weten het al en 2 zussen van mij ook. Die vinden het geweldig.

Ik heb maandag om 14:30 de echo en mijn zoon moet van 14:00 tot 15:00 voetballen. Dus wordt een spannende dag..

Geplaatst

Oh das minder dan kan ik me voorstellen dat je de boel open wilt hebben.

Dus voornamelijk bij t wakker worden en t slapen gaan zeker.

Je zussen wist ik idd vanwege die uitnodiging voor t feest toch? Heerlijk om t te kunnen vertellen he.

Pfff jij ook je echo pas zo laat! Zoek maar lekker veel afleiding! Hopelijk presteert je zoon ook goed!

Ik heb vrijdag om 10.55 weer een echo bij de vk. Blijf t toch spannend vinden. Vorige keer kon ik met 9 weken t hartje zelf al horen van L.ente met de angelsound. Iedere dag even luisteren soms twee keer heeft mij zo gerustgesteld. Dus ik hoop zo dat ik deze gup ook met 9 weken al mag gaan horen!

Geplaatst

Ja vooral het slapen gaan.. Maar hopelijk wordt het snel beter..

Wat lekker vrijdag weer een echo. Blijf jij nu ook onder controle bij de vk? Of moet je later wel weer onder controle in zh en in zh bevallen?

Ik heb al 2 keizersneden gehad, dus ben benieuwd of ik nu onder controle van zh blijf of ook naar vk mag... We zulken het maandag horen..

Dus zo'n angelsound werkt wel goed?

Geplaatst

Groot gelijk heb je anders is slapen echt een drama en spreek uit ervaring ;-)

Krijg je nu een geplande ks? Meestal mag je toch wel de controles doen bij de vk als de bevalling dan maar in t zh is?

De angelsound vond ik ideaal maar je moet ervan uit gaan dat je pas met 12weken iets hoort. Daarom doen ze t bij de vk ook niet eerder maar ik ben ongeduldig haha

Ik kom onder behandeling van de gyn. Maar doe de eerste echo s eerst bij de vk 4maart een gesprek bij de gyn hopelijk kan ik regelen dat ik 1 in de 2 weken een controle echo krijg en vanaf 20weken iedere week tot aan 28 weken. Verder zal ik wel voor de standaard dingen naar de vk gaan. Mag maar hoeft niet.

Geplaatst

Ik weet niet of ik geplande ks krijg. Dat ga ik allemaal maandag vragen en ook over de controles. Bij mijn tweede zwangerschap had ik de eerste echo in zh en de rest bij vk tot 30 weken toen weer naar zh.

Geplaatst

Ja heel vaak gebeurd dat eerst vk dan gyn. Ik dacht altijd dat als je al twee keer een ks gehad had dat je dan de derde keer ook een ks moest ivm t scheuren van t litteken. Hoe oud zijn jou kids dan? Ik dacht dat je alleen een zoon had ;-)

Geplaatst

Ik ga er ook vanuit dat ik weer een ks krijg, want dat is wat ik ook altijd begrepen heb. Maar ik zal het wel horen maandag.

Mijn zoon is 9 en mijn dochter is net 8 geworden.

Geplaatst

4aqy9epu.jpgany2ehyz.jpg

Dit zijn mijn dochter caitlin en zoon Kevin...

En die kunnen niet wachten tot ze een keer mee mogen voor de echo.

Ik ben ook erg benieuwd wat we maandag horen en zien.. Ik hou je op de hoogte..

Geplaatst

Wat een leuke kinderen zeg! En kevin ziet er uit als een echte voetballer!

Kunnen ze wel hun mond houden tegen iedereen? Gaat je dochter wel mee naar de echo of alleen saampjes? T is je geraaie dat je me up to date houd!

Geplaatst

Hier op van de zenuwen! Wacht op de een of andere manier op bloed maar niks te zien. Voel me wel ineens niet meer zwanger heel maf!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Wat een mooie kinderen lisselotje! Ik heb ook een jongen en een meisje. Maar dan van 2,5 en bijna 1 jaar.

Die gemberpilletjes helpen echt goed hopelijk helpen ze morgenochtend ook!

Ik heb ook een angelsound en bij beide kids ook gelukt met 9 weken. Gister ook even geprobeerd en dacht in de verte al iets te horen maar weet het niet zeker. Over een paar dagen nog eens proberen.

Geplaatst

Och Lieve Victor ik hoop zo onwijs met heel mijn hart dat je dinsdag toch een kloppend hartje gaat zien. De dagen zullen nu wel een eeuwigheid voor je duren. Kom jeje dagen een beetje door?

Sky, wat super fijn dat de gember pillen helpen! Proef je dr voor de rest niks van?

Hoever ben jij nu? Jij dus ook bij beide met 9 weken t hartje kunnen horen. Bijzonder he. Je moet wel engelen geduld hebben en weten dat als je niks hoort dat t niks betekend! Kan me voorstellen dat sommige mensen t erg onzeker kan maken maar mij juist niet!

Heerlijke kindjes heb ook jij zeg!

Geplaatst

Bianca, mijn kids houden al vanaf het begin van dit traject hun mond. Dus al ruim een jaar tot onze grote verbazing...

Wij hebben gezegd dat als de echo goed is en de familie weet het dat ze dan hun mond niet meer hoeven te houden...

Wij gaan met zijn tweeën naar de echo omdat de echo inwendig is. En daar geb. ik liever mijn kinderen niet bij... Hihihi

Victor... Ik vind het echt heel rot voor je en hoop dan ook dat de menstruatie snel komt zodat je het kan afsluiten...

Sky wat een schatjes....

Geplaatst

Victor, wn als dat niet gebeurd dat he dan natuurlijk dinsdag een mooi hartje ziet en aan iedereen bewijst dat ze het mis hadden..

Geplaatst

Wauw wat bijzonder dat ze zo netjes hun mondje houden. Er zijn maar weinig kids die dat kunnen zeg! Ze willen wel heel graag een broertje of een zusje dus hihi.

Dat begrijp ik dat je ze niet bij een inwendige echo wilt hebben. Was ik even vergeten haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden