Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Och jeetje Bianca! Heb je alleen steken in je vagina of ook in je baarmoeder? Misschien dat je baarmoeder groeit en je daarom pijn hebt? Wat zeiden ze in het zh daarover? Kan het ook overstimulatie zijn? Neem anders 2 paracetamolletjes voor het slapen gaan, en nog ff lekker douchen. Ik hoop zo dat de pijn wegzakt. Probeer niet teveel zorgen te maken vrouwke! Komt vast goed! Oja, maandag zijn we 6 wkn, ga er nog maar wel vanuit dat het hartje niet klopt, vaak pas in de loop vd 6e week. Maak je gewoon 2 afspraken voor volgende week : )

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je mirella!

Thnx bloem, nee echt in mn vagina baarmoeder is een stuk hoger. Verpleegkundige dacht aan overstimulatie gezien mn dikke buik.

Ook mn urine vanmorgen weg gebracht is op kweek gezet kan morgen rond 12uur bellen. Als er een blaasontsteking uit komt dan verklaart t de pijn wel. Ga zo idd lekker douchen en mn bedje niet in. Probeer er zo min mogelijk aan te denken maar lig heel de dag al op de bank dus automatisch denk je eraan en voel je van alles! Ja klopt maandag 6 weken! In t ziekenhuis zeiden ze dat t een twijfel geval was of er een kloppend hartje zou zijn. Dus op aandringen staat mijn afspraak voor woensdag ook nog dan is t 6 weken en 2 dagen de vorige keer klopte haar hartje toen al.

de aankomende dagen maar eens meer afleiding proberen te zoeken!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

@Bianca, sterkte en doe rustig aan. Nog even het weekend over en hopelijk dan zonder pijn een mooie echo zien.

Liefs Moes

Geplaatst

Ah bianca wat vervelend meis!

Hopelijk bij de echo een mooi kloppend hartje.

Ik voel me zelf ook erg onzeker maar dat komt omdat ik veel minder kwaaltjes heb dan.me vorige zwangerschappen wel moe en misschien 3x per dag een beetje misselijk maar daar houd het wel mee op.

Als het eerst maar eens maandag is.

Geplaatst

Die clearblue test gaf vanmorgen wéér 2-3 aan, ben vandaag 5 wkn 4 dgn. Dat kan toch niet? Hij had allang al 3+ moeten geven toch?

Geplaatst

owh jeetje bianca, ik lees net je berichtje. Hopelijk voel je je nu al iets beter. wel lekker dat je dan maandag terecht kan en dat R dan met je mee kan. want die hoort daar inderdaad bij te zijn. Maar hou er dan inderdaad nog wel rekening mee dat het hartje nog niet klopt. Maar je weet het nooit he. En anders gewoon paar dagen later nog een keer een echo...

Ik duim voor je dat de pijn snel af zakt.

Hier gaat het zijn gangetje. gister weer lekker vroeg op bed. En nu nog even wat dingen op de laptop doen voordat de eerste oppaskindjes komen om 7 uur.

Ik heb nog steeds last van een zere keel en verkouden en snel hoofdpijn. Dus maar neusspray en hopen dat het niet omslaat in een bijholte of voorhoofdholte ontsteking.

Geplaatst

Bloem, probeer te stoppen met testen je maakt je zelf echt helemaal koekkoek! Je hebt best kans dat je hcg eerst per 48 uur verdubbeld en dan ineens per 72 uur dat is niet erg. En dan verklaard t ook waarom je 2-3 weken hebt. Jij zei de vorige keer dat niet je een hcg waarde van volgens mij 2600 moest hebben voor 3+ dus als hij niet per 48 uur meer verdubbeld kan t dan best kloppen. Op Internet lees ik ook vaak dat de test pas bij 4000hcg 3+ aangeeft. Ik zou me echt geen zorgen maken en stress is alleen maar slecht voor de ontwikkeling van je kindje! T is maar een test en een hcg waarde en dat zegt vaak ook niks. Je zit met je waardes nog steeds mooi op schema!

Geplaatst

Beterschap lisselot! Jij ook nog stront verkouden en keelpijn dus! Je mag die neusspray niet vaak gebruiken als je zwanger bent toch? Las dat hier pas dus ik gebruik t nu helemaal niet. Fijn dat je zo lekker vroeg op bed lag!

Geplaatst

Hier gaat t redelijk de pijn is een stuk minder.

Slapen was echt K! Lag pas om 1.00uur te slapen en was om 6.30wakker. Ik kon niet in slaap vallen.

Bedankt alle lieve dames voor de lieve woorden kim en moes jullie ook bedankt!

Hier nog steeds snot verkouden en grieperig en 0 energie daardoor. Vandaag heb ik gelukkig wel de auto dus wil wel iets gaan doen. Heel de dag op de bank hangen daar word ik gek van! Dan ga je alleen maar piekeren en dan voel je helemaal alles!

Lieve meiden k wens jullie een fijne dag vandaag!

Geplaatst

Ik gebruik de neusspray van dr vogel samen met tabletjes van dr vogel. En die werken prima na een paar dagen. En in de ochtend kop thee met klein beetje honing.

Bianca rustig aan en hopelijk is het snel maandag voor jou..

Bloem niet meer testen.. Je wordt helemaal gek zo!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Oh Lisselotje jij ook ziek! Veel beterschap meid!!

Bianca wat fijn dat het wat beter gaat met je!! Ik ga vandaag ook weg, afleiding zoeken. Vanmorgen naar een tuincentrum, vanmiddag de weekendboodschappen

Sky en Victor hoe gaat het met jullie?

ja ik maak mezelf he-le-maal kierewiet!! En het rare is, ik ken dat niet van mezelf, ik heb dit nog nooit zo gehad. Normaal gesproken ben ik heel easy going, heel relaxed. Echt suf...

Geplaatst

bloem, ik ken het gevoel wel hoor om elke dag toch te gaan lopen testen, dat heb ik ook, maar ik probeer dan maar weer te bedenken dat mocht het toch mis gaan, dan kan ik er toch niks aan doen. En denk dan maar zolang er geen bloed is en geen hevige weeige buikpijnen dan gaat het nog goed. Nog 1 week en 3 dagen en dan heb ik de echo. Jij hebt hem volgende week vrijdag toch? Hou moed... en wij gaan gewoon allemaal een mooi kloppend hartje zien....

Geplaatst

Hoi iedereen,

Bianca vervelend joh ik herken die steken niet! Heb wel steken in me lies maar dat is toch echt wat anders denk ik.

@liselotje jij ook beterschap hopelijk snel opgeknapt hoor ook van veel mensen dat aan het begin van je zwangerschap je een hele lage weerstand hebt. @bloem ik snap je wel maar ik zou er mee stoppen je kan er toch niks asn veranderen.

Hier alles goed, zenuwen dat wel maar nu weekend en er staat een weekend weg gepland daarna is het nog kort tot de echo is mijn motto ; )

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Pffff ik noet zo weer bloedprikken ik krijg dan ook weer de HCG waarden. Maandag moet ik weer ivm overstimulatie maar krijg dan weer HCG waarden

Geplaatst

Nou als je daar de uitslag voor heb kan je in ieder geval weer gelijk zien of hcg hoger is. Misschien dan weer even geruststelling

Geplaatst

Mijn bloedwaarde zijn binnen: overstimulatie waarden nog steeds hetzelfde 0,44. Mijn HCG is gestegen naar 3029. Afgelopen woensdag was het 1865. Dat betekend dus dat het in 2 dgn niet verdubbelt is naar iig 3500. Huisarts was tevreden en blij, waarom ik niet? Had het niet verdubbelt moeten zijn?

Geplaatst

als een huisarts blij is moet je dat zelf ook proberen te zijn. Het is misschien niet helemaal verdubbelt, maar hij is in ieder geval omhoog gegaan.

Ik ben vandaag gebeld door moeders voor moeders en ze komt dinsdagavond lang en dan neemt ze gelijk de eerste krat mee...

Bianca hoe voel jij je?

Geplaatst

Het is omhoog gegaan dat is zoiezo positief!

Hier ook onzeker hoor. Vind dat ik zo weinig voel.

Voel me gewoon top! Terwijl ik bij de andere kids echt beroerd voelde.

Hopelijk is dit geen slecht teken maar gewoon mazzel.

Of komt het nog. Achja bijna de echo dus we zillen zien.

Geen buikpijn of rarigheid dus dat zit wel snor

Geplaatst

Sky ik precies hetzelfde. Bij mijn zw van mijn zoontje was ik kotsziek. Nu vrij weinig aan de hand. Elke avond weeïg gevoel in mijn maag, gevoelige borsten. Snachts 3x plassen iig, slecht slapen. Soms nog jeuk. Maar dat is het. Voor jou nog ff!! Komt goed! En ook bij de rest vd meiden

Geplaatst

Bij mij zijn de klachten ook wat minder, dus dat zal er vast wel bij horen... Nog even dames dan hebben wij allemaal de echo's gehad en kunnen we hopelijk allemaal genieten van een mooi kloppend hartje...

Bianca hoe is het bij jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden